SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • KATARZYNA MAJDAN =>dziennik treningowy => DEBIUTY 2015

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    6 DNI DO DEBIUTÓW! Dzień dobry! Od rana cardio naczczo się robi 60min, po cardio posiłek nr 1 : 30g płatków owsianych, 5 białek, jedno żółtko, małe jabłko Reszta posiłków taka sama jak do tej pory ;-) Po wczorajszej rozmowie z trenerem już wiem co robić w ostatnim tygodniu czyli BPS.. Będę na bieżąco opisywać każdy dzień jak ma on wyglądać, nar

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 16054 Data: 2015-02-22 07:34:31 Liczba szacunów: 0
  • DT Vredotaa

    Post
    Ladies SFD

    /h nachylenie bieżni 16%, 10 minut w tempie 5 h, 5 minut w tempie 4 km/h nachylenie bieżni 16%, 5 minut w tempie 6,5-7 km/h  Odczucia: - ociężałość, - końcówka pierwszego obwodu zaczęło mnie zbierać na wymioty i zaczęły trząść mi się ręce, - po 15 minutach cardio zachciało mi się spać /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b073292ca2454335978677bad5004bc8.jpg

    Odpowiedzi: 316 Ilość wyświetleń: 19908 Data: 2013-07-24 23:43:15 Liczba szacunów: 0
  • Drugi DT ilomi

    Post
    Ladies SFD

    kcal Kilka ostatnich dni liczę i już głowa chce do tego wrócić. Pomiary po dwóch tygodniach od obniżki kalorii -2 cm ( tabelka niżej) Czy żeby zeszło szybciej dołożyć jakieś cardio w DNT ? Chociaż przyznam ze nie mam sił za bardzo bo trening mnie ciora równo. Ćwiczenia 3 x w tyg po prawie 90 minut nie dają tez możliwości zrobienia cardio na siłown

    Odpowiedzi: 236 Ilość wyświetleń: 13256 Data: 2016-09-03 19:40:27 Liczba szacunów: 0
  • Gienus12 przygotowania do sezonu

    Post
    Dzienniki Treningowe

    hołk Dzisiaj poleciałem z barkami i tricepsem + brzuch (w domu) + cardio 30 minut Barki : Wyciskanie hantli na barki siedząc 32 kg x 12 36 kg x 12 38 kg x 10 40 kg x 8 unoszenie hantli na boki (jednorącz ) 18kg + 8kg na obie ręce każda seria x10 + x 8 <4 serie Przyciąganie sztangi do klatki 40kg x 10 4 serie Triceps : Wyciskanie sztangi wąsko

    Odpowiedzi: 908 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-07 22:16:00 Liczba szacunów: 0
  • Gienus12 przygotowania do sezonu

    Post
    Dzienniki Treningowe

    kg x max Łydki Wspięcia na palce siedząc 30kg x 15 x 3 serie wspięcia na palce stojąc z hantlami 32kg x 10 x 4 serie wspięcia na palce stojąc smith 2 serie po 15 powtórzeń cardio 25 minut na bieżni, dziś lżej bo ledwo na nogach stałem 8-) Dieta : rano podjadłem 4 kawałki czekolady .. zuoo xD ale wypociłem w pracy, dodam tłuszczy dziś trochę jes

    Odpowiedzi: 908 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-12 22:28:28 Liczba szacunów: 0
  • [DT]Orzi Całe życie Redukcja Endo Zycie..

    Post
    Dzienniki Juniorów

    o ok 5mc. Myślę że do zera się wytne postanowiłem zrobić sobie deolad week ponieważ od początku nie robiłem i z progresowaniem na redukcji coraz gorzej. Kcal nie uciam dodaje cardio. Dziś trening klatki+biceps Poniedziałek 1. Klatka - Wyciskanie sztangi płasko 8-70 8-70 8-70 6-70 - Wyciskanie sztangi + 8-60kg 8-60 8-60 6-60 - Wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2015-02-23 18:08:53 Liczba szacunów: 0
  • Profesionalne Podejscie Dieta do Oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A to plan Treningowy Poniedziałek: rano brzuch i cardio / Klata + Triceps Wtorek rano brzuch i cardio / Barki + Biceps Środa rano brzuch i cardio / Wolne Czwartek: rano brzuch i cardio / Plecy + Przedramie Piątek: rano brzuch i cardio / Nogi Sobota: rano brzuch i cardio / Wolne Niedziela: W

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2014-05-11 20:42:54 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    celu uzupełnienia diety) , 4 kaps jabłczanu kreatyny Do ostatniego posiłku - omega3 Przed snem - ZMA , glutamina 5g 3# TRENING Barki / Tricepsy / Brzuch + Rowerek Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Barki: 1. Wyciskanie hantelek siedząc (15,12,10,8) 2x10/10k

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-10-29 23:26:31 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    ygląda tak : Poniedziałęk : Plecy + kaptury Wtorek : Klatka + barki + brzuch Środa : wolne Czwartek : Ręce + brzuch Piątek : Nogi Sobota - wolne Niedziela - wolne Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Plecy: 1. Podciąganie na drążku na przemian do klatki i kar

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-11-11 23:45:15 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    uzupełnienia diety) , 4 kaps jabłczanu kreatyny Do ostatniego posiłku - omega3 Przed snem - ZMA , glutamina 5g 3# TRENING Poniedziałęk : Plecy + kaptury + rowerek Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Plecy: 1. Podciąganie na drążku na przemian do klatki i kar

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-11-13 12:33:20 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    reningu - carbo 50g , izolat 30g (w celu uzupełnienia diety) , 4 kaps jabłczanu kreatyny Do ostatniego posiłku - omega3 Przed snem - ZMA , glutamina 5g 3# TRENING Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni Nogi + przedramiona Nogi Mięśnie czworogłowe : 1. Przysiady

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-11-17 08:13:52 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    uzupełnienia diety) , 4 kaps jabłczanu kreatyny Do ostatniego posiłku - omega3 Przed snem - ZMA , glutamina 5g 3# TRENING Poniedziałęk : Plecy + kaptury + rowerek Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Plecy: 1. Podciąganie na drążku na przemian do klatki i kar

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-11-21 12:50:26 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    reningu - carbo 50g , izolat 30g (w celu uzupełnienia diety) , 4 kaps jabłczanu kreatyny Do ostatniego posiłku - omega3 Przed snem - ZMA , glutamina 5g 3# TRENING Na początku cardio: 8 min, spokojny wysiłek 50-65% MHR, następnie rozgrzewka stawów. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni Nogi + przedramiona Nogi Mięśnie czworogłowe : 1. Przysiady

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2012-11-24 13:14:00 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    10g przed/po treningu zma - 2 kaps przed snem 3# T R E N I N G : 1 Klatka + brzuch 2 Plecy 3 Wolne 4 Barki + kaptury 5 Tricepsy + bicepsy + brzuch 6 Nogi 7 Wolne Na początku cardio: 5 min, spokojny wysiłek. Następnie rozgrzewka stawów i rozciągnięcie. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce skos + (12,10,8

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2013-03-17 23:50:42 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    treningowe po treningu reactor pro - tylko przed i po treningu Assalut - przed treningiem bcaa - 10g przed/po treningu zma - 2 kaps przed snem 3# T R E N I N G : Na początku cardio: 5 min, spokojny wysiłek. Następnie rozgrzewka stawów i rozciągnięcie. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce skos + (12,10,8

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2013-03-18 22:04:46 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    kaps przed snem 3# T R E N I N G : Wolne od treningu. 4# Zmiana planu treningowego : Klata+triceps+brzuch Plecy+biceps Wolne Nogi Barki+kaptury+brzuch Wolne Wolne Na początku cardio: 5 min, spokojny wysiłek. Następnie rozgrzewka stawów i rozciągnięcie. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. PONIEDZIAŁEK : Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2013-04-08 13:24:56 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    gowe po treningu 5 g jabłczanu - tylko przed i po treningu Assalut - przed treningiem bcaa - 10g przed/po treningu zma - 2 kaps przed snem 3# T R E N I N G : Na początku cardio: 5 min, spokojny wysiłek. Następnie rozgrzewka stawów i rozciągnięcie. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. PONIEDZIAŁEK : Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ław

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2013-04-08 13:31:16 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    gowe po treningu 5 g jabłczanu - tylko przed i po treningu Assalut - przed treningiem bcaa - 10g przed/po treningu zma - 2 kaps przed snem 3# T R E N I N G : Na początku cardio: 5 min, spokojny wysiłek. Następnie rozgrzewka stawów i rozciągnięcie. Po treningu dynamiczne rozciąganie mięśni. CZWARTEK : Nogi: Mięśnie czworogłowe: 1. Przysiady

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 5126 Data: 2013-04-08 13:34:17 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To jak brać kreatynę (mono) na redukcji? dnt 5g rano lub w porze treningu a w dt 5g rano i 5g po treningu? cardio czy siłowym (robie po siłowym cardio) pewnie cardio, ale wolę się upewnić. Pięć!

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-17 19:50:38 Liczba szacunów: 0
  • UFC 166 - wyniki i dyskusja po gali.

    Post
    Scena MMA i K-1

    a obalał każdego (ale jego też w 5R obalił), mimo, że JDS ma świetne zapasy, ale JJ to zapaśnik a JDS to striker, TDD pewnie lepsze ma JDS, ale same obalenia po stronie JJ. - cardio! Jones ma kosmiczne cardio i w HW będzie miał lepsze niż w LHW. 2 cardio maszyny! Wiadomo Cain to terminator cardio, ale JJ nie będzie tak w tym aspekcie odstawał co JD

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 14554 Data: 2013-10-20 16:41:46 Liczba szacunów: 0