SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    obicie - glutes bridge z gumą oporową i krazkiem 10kg - 3 s x 20,20,20 - przy hip thrustach na wiekszym ciezarze czuję kolano mocno - Przywodzenie i odwodzenie 3s po 15p-20p cardio 20min + 25 min wieczorem To trening z wczoraj, wszedł bardzo fajnie. poszlo 145 na 5 dosyć dobrych powtórzeń Dalej mocna pompa, to m.in. zasluga reefed day'a z wczoraj

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-26 17:25:43 Liczba szacunów: 0
  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    15-12 + wspiecia siedząc 2 x max CARDIO 15+25 Kolejne dwa fajne treningi, dobra pompa i siły jakos przybywa oraz wytrzymalości. Poszedł wczoraj raport i czekam ile zostawiamy cardio itd, poki co dalej sobie krece 40 z tym że 15 po silowym, 25 wieczorem. W dnt robilem cale 40 za jednym zamachem. Dieta trzymana, jutro wstawię aktualny rozkład btw. N

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-15 12:33:59 Liczba szacunów: 1
  • ZDROWIE, ESTETYKA, SIŁA SPRAWNOŚĆ

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Zgadza się , niema wiele miecha dlatego nie robie drastycznych cięć i nie zarzucam za dużo cardio. Jakieś zniechęcenie mnie dpadło ostatnio do tej siłki.. w umie cwicze siłowo bez jakiś przerw od 3-4 miesięcy. Średnio ćwiczy mi się na tym góra dół. Dół ciągle obolały nogi są dosyć mocno jak na mnie katowane a góra tak sobie. Zastanawiam sie czy je

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7259 Data: 2016-06-02 08:06:20 Liczba szacunów: 0
  • dziennik DONTKNOW

    Post
    Ladies SFD

    sions 12 / 11 / 10 - MASAKRYCZNE ĆWICZENIE! %-) * Drążek 9 / 6 / 4 (z taśmą) + K2E - 8 powtórzeń (ale chyba coś źle robiłam {{:-( trudne to ćwiczenie ;-D) + 18 minut cardio _________________________________________ 23.11 - środa WYTRZYMAŁOŚCIOWY inspiracja : BodyRock %-) 10x swing (16kg) 5x back and forward lunge - prawa noga 5x back a

    Odpowiedzi: 1172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-26 16:46:17 Liczba szacunów: 0
  • UFC on Fox Sports 1 - 17 sierpień 2013

    Post
    Scena MMA i K-1

    pleców nie wyciągnie, Shogun ma słaby TDD a Sonnen to 1 z najlepszych zapaśników w LHW i ma 1 z najlepszych wjazdów w double lega, do tego narzuca świetnie presję i ma lepsze cardio niż Shogun. Co do Overeema to przegrywał wygrane walki, bo ma słabe cardio. Czy to z Lil Nogiem czy z Shogunem wygrywał do momentu aż się zmęczył co za tym szło zebrał

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-04 16:36:50 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    łem. Dlatego też wolałam dziś nie biegać, żeby lekko to doleczyć. Zamiast tego zrobiłam sobie godzinkę szybkiego marszu, i znając mój organizm, puls był w granicach tlenowych cardio Tylko, że wiadomo - treningiem tego nazwać się nijak nie da. Wieczorem zrobiłam typowy trening brzucha, czyli wznosy nóg wisząc na drążku i brzuszki z obciążeniem. Cał

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-02 22:54:33 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    *** DZIEŃ 22 *** PODSUMOWANIE Dzień 22-gi, czyli dzień wczorajszy. Dość intensywne cardio. Zmienna pogoda. Dieta trzymana. To tyle w skrócie, a szczegóły poniżej DIETA i SUPLEMENTACJA: 7:30 2kaps Therm Line Forte 8:00 sernik z: 2jaj, twarogu, 10g whey'a, truskawki, 2kaps CLA + 4kaps Omega3 + 2kaps Vita-Min (foto, ale truskaw więcej niż na foto) b

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-13 20:12:17 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    zed biegami sprawia, że węgle te są jakby ich nie było (to tylko takie moje przemyślenia, bo na CKD nie jestem ). 6:00 2kaps Therm Line Forte + Carni Line btw 0/0/11/42kcal cardio 8:00 jajka na miękko, warzywa, olej lniany, łyżeczka masła orzechowego, 2kaps CLA + 4kaps Omega3 + 1kaps Vita-Min (foto) btw 23/30/5/380kcal 11:00 whey, masło orzechowe

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-25 21:39:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    0min spacerku), trzecia już po powrocie. Carni Line na szlaku było pyszne, a po wypiciu butelka posłużyła mi do wymieszania białka. Na Grzesiu pierwsza porcja białka: TRENING cardio Podobno nie ma lepszego cardio, niż górska wycieczka. Mój cel - Wołowiec - najbardziej z lewej. Widok z Polany Chochołowskiej. trasa: 26km czas całkowity: 7h 15min cza

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-02 21:20:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    masło orzechowe, mleko btw 32/11/11/267kcal 14:00 kurak, oliwa, fasolka szparagowa, 2kaps CLA btw 32/12/3/251kcal 15:30 2kaps Therm Line Forte + Carni Line btw 0/0/11/42kcal cardio 19:00 whey btw 32/1/5/160kcal 20:30 śledź, oliwa, 2kaps CLA btw 21/24/0/298kcal 22:00 tuńczyk z puszki btw 27/2/0/125kcal W sumie: 172g białka/84g tłuszczy/33g węgli/15

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-08 11:17:56 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    nuje 6 białek jaj lub puszke tuńczyka w wodzie, do tego dwie/trzy kromki pieczywa pełnoziarnistego lub dwie bułki grahamki. AO11 wyjścia są dwa, pierwsze to zostawić treningi cardio,ewentualnie trochę je zmniejszyć i stopniowo dodawać węgli,myślę że bezpiecznie będzie to jakieś 20/30 gr. tygodniowo.Druga opcja to zaprzestanie treningów cardio i dod

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-07 18:30:54 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    obu sposobów spróbowałem sam na sobie więc mogę się wypowiedzieć jak na mnie to działało. Praktycznie do ostatniego roku w trakcie redukcji zawsze po treningu siłowym a przed cardio wypijałem ok.50gr.vitargo + 10/12gr.BCAA obawiając się katabolizmu w przypadku kiedy zażyłbym tylko BCAA. Po konsultacjach z Radkiem Słodkiewiczem, który przekonał mnie

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-21 11:06:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ść. Forma poprawia się,wygląda to na prawdę dobrze :-) Waga 82kg,pas 77cm-przy takiej wadze nigdy tak dobrze nie wyglądałem i nie miałem tak wąskiej tali 88-O Lekkie zmiany w cardio. Poleci teraz 20min interwał+25min cardio a po treningu nóg 45min cardio czyli +5min cardio w każdej sesji. W diecie bez zmian. Ogólnie co raz mniej czas ponieważ kończ

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-15 18:09:01 Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    ie tygodnia: poniedz-trening + ok. 10 min bieżnia wt-- sroda-trening + 10 min bieżnia czw- bieganie 5,5 km pt- - sobota- trening + 4,5km na bieżni niedziela-- No katastrofa, cardio w tym tygodniu zawalone, dziś obowiązki przeważyły i już czas na bieg się nie znalazł... Ale liczę na to że w najbliższym tygodniu/ następnym odrobię to jedno cardio w

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-16 20:37:39 Liczba szacunów: 0
  • I'm not surprised motherfuckers !!!

    Post
    Scena MMA i K-1

    tym to była walka w piórkowej gdzie jak wiadomo zbijał sporo kg. Jak dla mnie jak ktoś nokautuje w takim stylu w 10 minucie walki, w której było sporo akcji z obu stron to do cardio się doj**ać nie można. Fakt o cardio Conora za wiele nie wiemy z historii jego walk, 15 minut z Hollowayem, ale tam nie było na tyle akcji aby się zmęczyć na tym poziom

    Odpowiedzi: 251 Ilość wyświetleń: 16112 Data: 2016-04-05 02:28:12 Liczba szacunów: 2
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    do 41kg tył barków hantlami w opadzie 20/18/15 szrugsy z linką wyciągu dolnego 4x20 BICEPS modlitewnik maszyna 15/15/12/12 sztanga prosta 30kg 3x12 młotki z linką z dołu 3x12 cardio 25 min bieżnia zmiany w diecie ucięte lekko kalorie 1. 125g owsianych + 30g daktyli suszonych + 420ml białek jaja + 2 całę jaja 2.3 75g ryżu + 250g piersi + 10g oliwy

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-15 21:34:00 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    > MIAZGA SMAKOWA, naprawdę jedno z najsmaczniejszych białek jakie piłem ale to zawsze były wpc gdzie wiadomo tych węgli jest więcej... na pewno co miesiąc puszeczka będzie u mnie na składzie, więc przetestuje wszystkie smaki};-) cardio 25 minut bieżnia marsz pod górkę jutrp off, ale mam personala więc walnę pewnie 25 minut cardio, crzuch i łydke;p

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-22 20:06:00 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    atków owsianych + 35g izolatu + 35g wpc + cynamon + banan + 15g migdałów -> papka 2,3 250g pierś, 75g ryż, 5ml oliwa, fasola szparagowa trening bezpośrednio po siłowym przed cardio 75g ryż + cynamon + 25g rodzynki + 45g izolat 4. 250g pierś, 100g ryż, 5ml oliwa, fasola szparagowa 5. 250g pierś, 50g chleba razowego, warzywa, 20g orzechów w ciągu dn

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-29 21:04:33 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    g dolny 3x12 TRICEPS wyciskanie wąsko sztangi 60kg/8 80kg/8 100kg/8 120kg/8 130kg/8 wyciąg z góry drążek /\ 4x15 francuz hantlą zza głowy ręce jak do modlitwy%-) 3x12 do 36kg cardio intensywnie 20 minut steper + orbitrek tętno 145-150 od jutra zmiany w misce 1. 200g płatków owsianych 30g rodzynek, 500ml białek jaj + 1 całe jajo, cynamon, kakao czas

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-09 17:34:20 Liczba szacunów: 0
  • Marian - Dziennik i porady dla Juniorów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ne 25g do 4 posiłku więc w całości to wychodzi, że obcięte tylko 25g ryżu%-) zmiany w Cardio z 20 min do 30 minut na wysokiej intensywności tętno w ok.150 trening 5x tydzień, cardio po treningu rozkład zależny od dnia, samopoczucia, czasu;-) w tym tyg. będzie tak: 1. klata + tric + łydka 2. plecy + brzuch 3. barki + bic 4.wolne 5.nogi 6. barki +

    Odpowiedzi: 1857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 11:20:01 Liczba szacunów: 0