SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • TEST RYWALIZACJA – ATLETA – masa -by natalijka i TheMatusz997

    Post
    ATLETA

    TEST RYWALIZACJA ATLETA natalijka Dzień 17.09.2016r tydzień 13 DT - sobota W piatek bez treningu. Za to w sobotę rano ostatni trening Cartera :) zrobiony elegancko, aż łezka w oku się kręci że to ostatni i trzeba się z nim pożegnać. ***Trening **** godz: 11:00 - 12:10 A1. Kubańskie wyciskanie hantli z rotacją i wyciśnięciem - Dumbbell Cuban rotat

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 17606 Data: 2016-09-18 14:16:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA – ATLETA – masa -by natalijka i TheMatusz997

    Post
    ATLETA

    TEST RYWALIZACJA ATLETA natalijka Dzień 17.09.2016r tydzień 13 DT - sobota W piatek bez treningu. Za to w sobotę rano ostatni trening Cartera :) zrobiony elegancko, aż łezka w oku się kręci że to ostatni i trzeba się z nim pożegnać. ***Trening **** godz: 11:00 - 12:10 A1. Kubańskie wyciskanie hantli z rotacją i wyciśnięciem - Dumbbell Cuban rotat

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 17606 Data: 2016-09-18 14:16:39 Liczba szacunów: 0
  • Debiuty 2009

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie uwazasz ze za malo tluszczy? prawie nie masz kalorii (kolo 1000 gdzies sie uzbiera), tym bardziej ze sie nie oszczedzach na silce i jeszcze cardio.Poleci ci z miesnia sporo Zmieniony przez - lukste w dniu 2009-01-07 10:46:09

    Odpowiedzi: 604 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-07 10:44:31 Liczba szacunów: 0
  • Debiuty 2009

    Post
    Galeria Zdjęć

    90kg chlopa ostro trenujacego , robiacego cardio i ,,bedacego na suplach,, jedzacego 1729cal .Wiesz co robisz , ale miecho ci pojdzie az niemilo!

    Odpowiedzi: 604 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-07 11:11:45 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    10g BCAA 20 minut później 40g białko + 70g ryżu makaronu 5. 22:00 180g kury lub tuńczyka z pomidorem, rzodkiewką itp. 20g orzechów 2kps ZMA 1kps Omega 3 Trening: 3x siłka 4x cardio jeśli rano to 20 minut, jeśli po siłce to 45 minut. Aktualnie spadek tygodniowo to ok 0,5kg. Bardzo bym prosił o skonsultowanie całości czy trzymać się tego czy usunąć

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 8407 Data: 2012-08-21 17:11:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening 3 dniowy do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Git Tylko to cardio to takie lekkie tempo polecam, bo spalisz mięśnie Zmieniony przez - Viren w dniu 2009-12-28 22:28:16

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 2009-12-28 22:23:07 Liczba szacunów: 0
  • Jak zejść do 12 procent tłuszczu u kobiety ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mój trening to wtorek nogi-barki, czwartek plecy-triceps, sobota klata-biceps, cardio robie w domu rower-rolki. Moja dieta na razie wygląda tak przykładowo : śniadanie: owsianka na wodzie z cynamonem i jabłkiem i odżywka białkowa II śniadanie : kasza gryczana lub ryż brązowy obiad : ciecierzyca prażona lub gulasz z fasoli podwieczorek : 2 jabłka/ b

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2015-05-10 11:18:34 Liczba szacunów: 0
  • Moja podróż po idealną sylwetkę - DT Issany

    Post
    Dzienniki Treningowe

    pierw spłyneło troche tej wody po syfie . ww głownie około treningowo żeby była siła i moc na treningu na redukcji , ale teraz damy już w wiekszości posiłków bo studia i może być ciężko na uczelni bez węgli . Stopniowo będziemy dodawać ~ 40g węgla co 1-2tyg bo juz i tak obcieliśmy drastycznie cardio bo nie miała czasu żeby kręcić takie ilości .

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 4258 Data: 2014-10-24 00:37:17 Liczba szacunów: 0
  • Moja podróż po idealną sylwetkę - DT Issany

    Post
    Dzienniki Treningowe

    .w 6. 2 białka jaj TRENING Plecy, tył barku, biceps Uzupełnienie w domu :-D INTERWAŁY 8 min. Tempo 10/12 poziom 1, 30sek tempo 20/22 poziom 4, 3 min temp 8/10 i tak 5x Wczoraj udany trening, bardzo fajnie czułam najszerszy. Niestety choroba wróciła i czyje się coraz gorzej. Dziś miały być nogi ale wole wyzdrowiec. Zrobię cardio w domu. :-D

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 4258 Data: 2014-10-29 09:28:31 Liczba szacunów: 0
  • Co teraz ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Powiedzmy +200kcal co dwa tygodnie. Cardio na masie warto kręcić kilka razy w tygodniu.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2015-01-31 13:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Co teraz ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Trzymaj się tej kaloryczności i jedź dalej, ja tydzień temu ważyłem 107,1kg, uciąłem kalorii + dodałem jedną sesję cardio więcej i po tygodniu ważyłem 108,9kg :-)) Po prostu wahania wody, jednego dnia możesz ważyć 2-3kg więcej, drugiego 2-3kg mniej Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-02-13 17:56:59

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2015-02-13 17:56:31 Liczba szacunów: 0
  • Zakręcona, Plan treningowy pomoc w uporządkowaniu

    Post
    Trening dla początkujących

    czne. Zastanawiam się czy da się zmodyfikować mój plan na 5-6 treningow w tygodniu na najbliższe 2msce? Udało mi się załapać multisporta i chętnie zwiększe ilość rezygnując z cardio na bieżni, wlaczylabym basen raz w tygodniu. Chciałabym również dopytać o polecane ćwiczenie na pośladkowe średnie, chciałabym skupić się na zaokrągleniu pupy. Będę wdz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2016-06-28 12:20:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Wojtek - Droga do MPJ 2016 :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    100 lat za murzynami :D standardowo tylko cola zero... |-) Poniżej zdjęcia 4 z 6 wczorajszych posiłów (ryż,orzechy nerkowca, kurczak, kapusta pekińska) + łydka po niedzielnym cardio :-) Brzuch już nieco zamglony, a noga dalej się trzyma :-PP Chciałbym na odwrót... :-? /SFD/Images/2015/12/22/ccfe5cc1a7c74bffbc8a6b53ef0b4ac4.jpg Zmieniony przez - woj

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4146 Data: 2015-12-22 09:34:12 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]Wojtek - Droga do MPJ 2016 :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    25/20/15/10 Młotki w przód stojąc + Wznosy wzdłuż tułowia sztangi łamanej 5s po 10 powt w serii. Wznosy sztangielek na boki w opadzie tułowia (tył barków) 5s 30/25/20/15/10 + cardio 40 min bieżnia Dieta: 1. 40g izolatu + 20g orzechów ziemnych 2. 4 jajka + 80g boczku 3. 160g kurczaka + 80g ryżu + 25g orzechów ziemnych 4. 160g kurczaka + 80g ryżu + 2

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4146 Data: 2015-12-26 13:16:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Wojtek - Droga do MPJ 2016 :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tki 5s 8-12 powt. (Super seria) Przyciąganie sznura z dołu do pasa + Szrugsy na wyciągu dolnym + Odwrotne rozpiętki (tył barków) 4s po 10-12 powt. w każdym ćwiczeniu + 20 min cardio Wczoraj klatka robiona większym ciężarem niż zwykle, dziś plecy rownież mocniejsze :D Chyba coś ruszyło }:-( Dieta: 1. 40g izolatu + 1 jajko + 40g masła orzechowego + p

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4146 Data: 2015-12-30 17:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę+siłownia - coś poszło nie tak

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kowy poziom tkanki tłuszczowej : patrz foto Aktywność w ciągu dnia : szkoła, siłownia, dom Uprawiany sport lub inne formy aktywności : co 2 dni siłownia - trening FBW, 5 min cardio na odbiterku na rozgrzewkę Odżywianie : nie chcę jeść zdrowo. Cel : no właśnie, jaki? Ograniczenia żywieniowe : brak Stan zdrowia : ok Preferowane formy aktywności

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2016-06-24 23:15:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] FULL BODY -SQUAT.PUSH,PULL

    Post
    Trening dla początkujących

    Dla mnie cardio siady to 100kg na 40 powtórzeń %-) na to tez przyjdzie czas :-)) teraz powoli wracaja KULKI (bardzo powoli , w ubiegłym roku przegiąłem i skończyło sie jak sie skończyło \-) ) , a te na podbicie tetna sa w sam raz :-D dzisiaj na szybko na czerwono rozgrzewka , dolne 3/10 to drazek/swing 32kg /SFD/2017/10/2/36110686f9ea437396bf22a

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 10079 Data: 2017-10-02 12:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzezbe - potrzebna pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lowym. wtedy gdy awartosc glikogenu jest najnizsza , spalmy tluszcz po ok 18-20 minutach. daltego poleca sie aerobowac niemniej niz te 30-40 min. z ODPOWEDNIM TĘTNEM - 60-70% cardio max ( 220 minus wiek) odzywke bialkowoa mozasz na noc. ( na noc tylko bialko) brzch wystrczy cwiczysz 2-3 x tydzien. cwiczeniami silowymi nie spalisz tlsuzczu Zmieniony

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2021 Data: 2004-05-06 20:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Gigantyczne uda u wysportowanej osoby

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    em? Bo odnoszę wrażenie graniczące z pewnością, że moje wypociny są pomijane... Zadajesz ponownie pytania, na które praktycznie w 100% dostałaś ode mnie odpowiedzi (i od paru kolegów również). Np. napisałem Ci żeby robić (z tego co pamietam) na czczo cardio 20-30 min. Ty zrobiłaś 1,5h... itd.itp. Co jest dla Ciebie nie jasne w mojej pisaninie :-??

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 8915 Data: 2013-05-11 22:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Lekka wycinka, jaki trening?

    Post
    Trening dla początkujących

    od poniedziałku do czwartku mam po prostu uczelnie plus trochę pracy, więc bardzo ciężko jest mi znaleźć czas, raz daję radę bez większych problemów podskoczyć na trening, cardio też za dużym problemem nie będzie np. z rana jednego dnia, natomiast piątek sobotę i niedziele mam wolne więc wtedy mogę oporowo trenować. Wiadomo wszystko zmienia się jak

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 310 Data: 2016-12-13 18:30:47 Liczba szacunów: 0