SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Jak przejść z redukcji na masę? Kilka pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ęcego 3. tak 4. może być, najważniejsza jest obsewracja pasa, możesz również zastosować dietę rotacyjną 5. wg mnie albo krótko po siłowym max. 20 minut ( gdyż za duża ilość cardio po siłowym zwiększa katabolizm ) albo dlużej w DNT 6. isostar w czasie cadio to strzał w kolano :D jeśli chodzi o masę to bym po lekkim śniadaniu ćwiczył, lub jeśli

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 921 Data: 2014-08-15 19:47:14 Liczba szacunów: 0
  • Jak przejść z redukcji na masę? Kilka pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja bym zaczął od bilansu 0 czyli 2500 kcal, i dodawał po 100-200 kcal, obserwując pas. Cardio też rób jak mówiłem to powinno byc dobrze

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 921 Data: 2014-08-17 19:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny. Priorytet plecy masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sugerowałbym pon,wt, czw, pt siłka, środa i sobota cardio ? w pon bym proponował robić to na czym Ci najbardziej zależy :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 884 Data: 2010-12-20 20:43:38 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja - prośba o weryfikację dawkowania

    Post
    Odżywki i suplementy

    ingu. Ja na Twoim miejscu odstawił bym wszystkie suple poza białkiem i zaczął bym spalać tłuszcz. W tym celu radziłbym robić 2-3x w tygodniu lekkie treningi siłowe FBW+30 min cardio; najlepiej interwały. Jedyny suplement jaki może być przydatny oprócz białka to L-Carnityna, która pomoże spalić tłuszcz. Podsumowując:pamietaj możesz się zasypywać ton

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1434 Data: 2017-05-30 21:12:14 Liczba szacunów: 0
  • Małolat , opis i pytania .

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zrób a6w i 2 razy w tygodniu super seria + basen czy bieganie ( cardio ) to powinno wystarczyć a co do diety to jak na razie zrób przygotowanie do masy i przybierz z 5kg wtedy możesz pomyśleć o typowych ćwiczeniach na rzeźbę

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 2013-01-22 16:21:52 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Rok Nowa Ja?! Doświadczonych proszę o pomoc!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Jeśli nie liczysz kcl i jesz na czuja - to redukcja nie ma prawa wyjsc, chyba, ze jesteś genetycznym freakiem (a nie jesteś) - nawet prosi liczą kcl - szczególnie na redukji i to z dokładnością do 50kcl. Redukcja to liczenie - niestety - i planowanie - nie ma miejsca na jakiś spontam typu - a zrobie dzis 2h cardio . Nie ten dział w skrócie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8427 Data: 2018-01-04 19:41:01 Liczba szacunów: 0
  • Nowy Rok Nowa Ja?! Doświadczonych proszę o pomoc!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    m głodzeniu, rozkręci metabolizm. Wbrew pozorom w tym okresie możesz nawet schudnąć %-). Potem już z wyższych kcl *powiedzmy 2500) zaczynasz redukcje i rozplanowujesz progres cardio lub objętości treningowej i ewentualnie cięcia kcl. Polecam dobrego trenera personalnego. *to jest dział, w którym dominuje pogląd, że makro ma się zgadzać a nei sztywn

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8427 Data: 2018-01-07 22:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    IE LEZAC + DROPSET BICEPS: 3S UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3S UGINANIE RAMION Z HANTLAMI 3S UGINANIE CHWYT MLOTKOWY Trening mega w 40 minut sesja zaliczona po treningu 35 minut cardio, posilki ciagle czyste bez zadnego podjadania i czitów waga z rana na czco 78.0kg Samopoczucie jak najbardziej na plus po takim treningu no i biore sie do jedzenia, fot

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-11-25 18:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: BARKI : WZNOSY SZTANGI DO BRODY 4 SERIE WYCISKANIE ZOLNIERSKIE 4 SERIE UNOSZENIE HANTLI PRZED SIEBIE 3 SERIE WZNOSY BOKIEM 4 SERIE + DROPSET TRICEPS: FRANCUSKIE 4 SERIE WYCISKANIE HANTLA JEDNORĄCZ 3 SERIE SCIAGANIE LINEK 3 SERIE + DROPSET ORBITREK 10 MIN : ŁYDKI 30 MIN CARDIO JEDZENIE: B:220G T:100G W:15 SOBOTA ŁADOWANIE.. I NOWE AKTUALN

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-11-28 18:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening Klatka,biceps KLATKA: ROZPIĘTKI ROZGRZEWKA 2 SERIE WYCISKANIE LEZACC 4 SERIE (52KG 12X, 62KG 10X, 67KG 8X, 72KG 4X) ROZPIĘTKI 3 SERIE WYCISKANIE HANTLI SKOS GORA 4 SERIE BRAMA 3 SERIE + DROPSET BICEPS: UGINANIE PODCHWYTEM 4 SERIE UGINANIE MLOTKOWE 4 SERIE TRENING : 50 MIN DZISIAJ CARDIO Z RANA 60 MINUT 2 DZIEN LADOWANIA TRZEBA POKRECIC AER

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-11-30 22:54:12 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN NIE TRENINGOWY CARDIO OBOWIĄZKOWE- 60 MINUT ZALICZONE DIETA: B:220G T:80G W: 10-20G Ssawka po 2 dniach ladowania wegli jest niezla.. ale dajemy rade, dzien zmulony ja bez sil ale wykonalem co trzeba i teraz tylko zjesc i spac pozdro. Zmieniony przez - Patryk2212 w dniu 2013-12-01 18:22:59 Zmieniony przez - Patryk2212 w dniu 2013-12-01 18:23:

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-12-01 18:22:13 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    W jaki sposób wykonujesz cardio?

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-12-01 18:28:46 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    ening KLATKA,BICEPS Klatka: 4S: Wyciskanie lezac, 52kg- - 62kg - 72kg- 82kg 4S: Wyciskanie hantli skos górny 22,5kg, 25kg, 27kg, 32kg powt.7x 3S: Rozpiętki 12kg, 14kg, 16kg 3S: Bramka Biceps: 3S: Uginanie na bramce 3S: Uginanie ramion ze sztangą 3S: Uginanie młotkowe + 20min cardio po trg. Zmieniony przez - Patryk2212 w dniu 2013-12-18 18:31:14

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-12-18 18:30:18 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: NOGI: 4S: UGINANIE NÓG SIEDZAC 4S: PRZYSIADY, 62KG - 82KG - 97KG - 112KG 4S: SUWNICA 120,140,160,180KG X 10 Powt. 3S: UGINANIE LEZAC 3S: MC PROSTE NOGI 3S: WYKROKI + FST-7 UGINANIE NÓG SIEDZAC ja p******e masakra :) Brzuch: 4S: ALLAHY Rozciaganie 15 min Cardio 15 min Zmieniony przez - Patryk2212 w dniu 2013-12-19 18:33:34

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2013-12-19 18:32:55 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: NOGI,BRZUCH NOGI: 4S: WYPROSTY SIEDZAC 4S: PRZYSIADY, 67KG - 12X, 87KG - 10X, 102KG- 10X, 125KG- 7X 3S: UGINANIE LEZAC NA DWUGLOWE 3S: MC NA PROSTYCH NOGACH 6S: WYPROSTY 50% CIEZAR PRZERWY 30 SEK. BRZUCH: 4S: ALLAHY |+ 20MIN CARDIO PETARDA DZIS.!!

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2014-01-02 19:33:29 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: NOGI, BRZUCH NOGI: 4S: WYPROSTY SIEDZAC 4S: PRZYSIADY, 77KG-10X, 102KG-10X, 115KG-8X, 135KG-6X 4S: WYPYCHANIE NA SUWNICY -110KG, 150KG, 180KG, 190KG - X 10 POWT. 3S: UGINANIE PODUDZI 3S: MC PROSTE NOGI 3S: WYKROKI BRZUCH: 4S: ALLAHY 20 MIN CARDIO + ROZCIAGANIE Jazda ostra.. od czasu redu udo poszło +7cm najlepsza moja partia miesniowa

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2014-01-30 18:44:24 Liczba szacunów: 0
  • Patryk2212 --> MEGA Determinacja w drodze do PRO BB

    Post
    Trening dla początkujących

    SET 4S WIOSLOWANIE HANTLEM 30KG-10X, 32,5KG -10X, 32,5KG -10X, 40KG -6X 3S PODCIAGANIE NACHWYTEM V-MAX 4S MARTWY CIAG 42KG-10X, 62KG-10X, 72KG-10X, 82KG-8X rozciagaie +25min cardio k***a mega trening dzisiaj wszedl tępo zaje biste energia przez caly trening trzymala jedno ćwiczneie po drugim szlo.. Zmieniony przez - Patryk2212 w dniu 2014-02-03 19

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4761 Data: 2014-02-03 19:30:10 Liczba szacunów: 0
  • Chory 1906- "Droga na szczyt jest jedna"

    Post
    Trening dla początkujących

    3. Młotki 10x12, 8x14 6x16 4. Francuskie 10x25, 8x30, 6x20- za dużo dołożyłem i wolałem zejść z ciężaru a dokończyć serię 5. Łączone: modlitewnik i ściąganie drążka 10x12/12, 10x12/16, 10x16/18, 8x16/18 Czy szukanie prezentu dla dziewczyny na urodzony można uznać za cardio ? Jeśli tak to zrobiłem dzisiaj porządną porcję ;D 6. Przedramiona 5s 25x20

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6473 Data: 2014-08-13 14:20:00 Liczba szacunów: 0
  • Chory 1906- "Droga na szczyt jest jedna"

    Post
    Trening dla początkujących

    e żołnierskie 20, 22,5. 22,5. 25 6. Unoszenie na boki 12,14,16,16 Progresik w ciężarze jest, progresik w serii jest. Więc jest dobrze :). Ostatnie 4 dni to mało snu i dużo zapierdzielu ale mimo to wszystko idzie w dobrym kierunku. Jutro kilkugodzinne cardio w górach - mały wypad na Świnicę :D Zmieniony przez - Chory1906 w dniu 2014-08-17 23:03:16

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6473 Data: 2014-08-17 22:58:35 Liczba szacunów: 0
  • Chory 1906- "Droga na szczyt jest jedna"

    Post
    Trening dla początkujących

    To tak w ramach niedzielnego cardio- marszo-bieg na Giewont. 1h i 8min z doliny Strążyskiej pod Krzyż ;-D /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6e4b634a90b04b8f99050aa07bfdbc47.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/dc4b69fe2e18406dbac22a7d71ba5f50.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9a5aea9da67243c990c396667f928198.jpg

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6473 Data: 2014-09-14 16:25:10 Liczba szacunów: 0