SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Redukcja - 15 procent BFu, co dalej ???

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Nie widzę w treningu u Cb żadnego cardio i interwałów nie robisz ?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2014-05-08 17:17:05 Liczba szacunów: 0
  • Ciągłe zalewanie tłuszczem -jak to ugryźć?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    znaczone na "intensywny" trening siłowy to zdecydowanie za dużo . Wg mnie , powinno wystarczyć Ci 45-60min. Robisz masę , to nie znaczy , że powinieneś wyeliminować treningi cardio. Zbiera Ci się oponka, więc może czas najwyższy trochę potruchtać po treningu siłowym ? Lub czasem zrobić trening siłowy w formie interwału (poznasz czym jest intensywn

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 995 Data: 2015-02-25 12:25:23 Liczba szacunów: 0
  • DWUBÓJ OLIMPIJSKI

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    are going to get maximum myofibrillar hypertrophy, maximum sarcoplasmic, maximum muscle gain, maximum refinement of detail in physique, maximum bulk, maximum cut, and maximum cardio all at once? Get real - even if you are a beginner. If you have a year or so in, an ounce of common sense will tell you that you had best start focusing on a few things

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-01 12:05:32 Liczba szacunów: 0
  • DT macieek / VLCD / redukcja.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam. A jak z cardio? Probowales moze kiedys trening HIIT? Zero wegli? Bedzie ciezko na treningach ale oczywiscie sam decydujesz;)

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 9460 Data: 2013-10-18 10:19:42 Liczba szacunów: 0
  • modyfikacja diety + trening po karmieniu piersią i znacznej utracie wagi.

    Post
    Ladies SFD

    Dobra nich ci bedzie z ta alergia Kup sobie tez olej kokosowy tez drowy i dobry i smaczny Możesz dowolne cardio jakie lubisz, kwestia schudnięcia z danego miejsca jest trudna do osiągnięcia

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2316 Data: 2011-08-10 20:57:22 Liczba szacunów: 0
  • modyfikacja diety + trening po karmieniu piersią i znacznej utracie wagi.

    Post
    Ladies SFD

    hmm a może dorzucić więcej aerobów/ cardio?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2316 Data: 2012-04-21 14:33:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - proszę o ocenę ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozgrzewka: 10 min. szybkiego marszu na bieżni ok. 1. Przysiady ze sztangą 2. Martwy ciąg na prostych nogach Zamień na prostowanie nóg na maszynie. 3. Uginanie nóg leżąc na brzuchu - maszyna 4. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4. Unoszenie hantli bokiem w górę 5. Wyciskanie sztangi z klatki piersiowej siedząc 6. Podciąganie sztangielki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 2007-09-22 23:52:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - proszę o ocenę ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Od razu dziękuję za dokładną odpowiedź Więc poprawiłam mój plan (chyba dobrze Cię zrozumiałam): Rozgrzewka: 10 min. szybkiego marszu na bieżni 1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach 3 x 20 2. Skłony w leżeniu płasko 3 x 20 3. Prostowanie nóg na maszynie 3 x 20 4. Uginanie nóg leżąc na brzuchu - maszyna 3 x 20 5. Ściąganie drążka wyciągu g

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 2007-09-23 15:01:02 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    15.2.2018 Ciągnie mnie w kierunku ciężarów, ale nie odpuszczam pseudo cardio i nadal w miarę mało żarcia. Dzisiejszy trening wszedł mimo, że coś tam czułem po wczorajszym, szczególnie po skakance. I coś się dzieje dobrego, bo teraz łatwiej mi przekroczyć 10 powtórzeń w serii. Tego mi było potrzeba, ruchu, sprawniejszego układu krążenia, a nie obżer

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-15 16:57:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak tylko potrafisz, czyli jak hartowała się stal

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Imo, zdrowe cardio, to maksymalnie godzina dziennie. Pewnie, że nie pracując mógłbym i godzinę dziennie, ale co tu gdybać. Mam taką pracę, że teraz, to chyba nie wyszłoby mi to na zdrowie, ewentualnie w wikendy, ale aż się rwię, gdy pomyślę, że dziś o 22 zaczynam pracę (wczoraj nie pracowałem, więc dziś był trening). Zmieniony przez - Kill-Bill w d

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-08 16:17:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    biore bcaa i biegam na czczo bo wtedy mnie żadne kolki nie łapią i ogólnie czuje się lepiej. Pozatym słyszałem że najlepiej robic cardio na czczo chyba szybciej sie tłuszczyk pali

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-05-30 21:20:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj fajny dzien pogoda śliczna więc ją wykorzystałem na maksa najpierw 35 min biegania potem 45 min roweru i ejszcze troche spaceru teraz już chill. Nie no pogoda good to trzeba korzystać i cardio kręcić :D

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-06-05 19:41:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    nie potrzebujesz tyle białka(wystarczy ci w zupełności 1.8-2g/kgmc), bcaa również bez sensu, cardio na masie też nie potrzebujesz tym bardziej Ty Trening tez bym zmienił na jakiś fbw na podstawach coś w tylu 5x5 Zmieniony przez - marbex w dniu 2015-06-19 17:01:32

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-06-19 16:48:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    nie potrzebujesz tyle białka(wystarczy ci w zupełności 1.8-2g/kgmc), bcaa również bez sensu, cardio na masie też nie potrzebujesz tym bardziej Ty Trening tez bym zmienił na jakiś fbw na podstawach coś w tylu 5x5 Zmieniony przez - marbex w dniu 2015-06-19 17:01:32 Czemu bcaa bez sensu? A o do białka to jem tyle bo to zawsze kalorie a węgli już więc

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-06-19 19:06:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    wplyw ale nadmierna ilosc na pewno dobrze nie wplywa na regeneracje. Polecam ci przeczytac chociazby to bo widze ze lubisz http://potreningu.pl/articles/1791/spraw-by-trening-cardio-pracowal-dla-ciebie http://potreningu.pl/articles/507/jak-aktywnosci-aerobowe-wplywaja-na-przyrosty-masy-i-sily-ciala- Albo tutaj jak masz troche czasu wszystko ładnie

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-06-20 11:55:44 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    wiec tu jest faktycznie problem a ty sie zasntawiasz nad cardio :-P jestes na początku drogi a juz jest stagnacja w ciezarach wiec sie zastanow, cos tu jest nie hallo :-P do tego zazywasz kreatyne(ile?)? Dla ciebie według mnie oczywiście FBW na podstawach 5x5 typu bill star albo trening starting strength Jak ponizej zapotrzebowania o czym tym mówi

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-06-20 14:18:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    chodzę na siłownie, ale będę musiał się ograniczyc trochę bo już czuję że regeneracyjnie nie nadążam, więc pewnie zrobie jeden dzień wolny prawdopodobnie też zamiast jednego cardio jakomś tabate czy coś w ten deseń zrobie żeby metabolizm podkręcić. Co do kalori to jest różnie są takie dni ze po zjedzeniu 3100 kcal czuje ssanie a bywa ze zjem 2800

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-07-01 20:24:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    je mięśnie niż w wiosłowaniu podchwytem. Ogólnie troche pozmieniam trening zeby popracowac nad wadą postawy i jak mi w sierpniu basen otworza to zamiast jakiegokolwiek innego cardio będzie basen. Trening: Fronty 5x12 35kg - chyba pożegnam sie z tym cwiczeniem bo nie wchodzi ono tak ja powinno i dodatkowo obciera mi obojczyki MC 12x50 - 12x60 - 10x6

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-07-14 19:24:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    21 VIII 2015 Dzisiaj delikatne cardio - 20 min na rowerku stacjonarnym, potem pojechałem spotkać się z kumplem, a reszta dnia spędzona na jedzeniu, gotowaniu, spacerach i chillowaniu (nawet trochę się chemii pouczyłem) Micha: /SFD/Images/2015/8/21/f5a349da7a1e44338dd851dc1f8ee133.jpg

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-08-21 18:53:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr, Byle do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    ostatnio trochę tak odkąd cardio zmniejszyłem

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13223 Data: 2015-08-31 18:58:55 Liczba szacunów: 0