SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    aj 2 sekundy) 3. Rozpiętki na skosie 3x 20 4. Wiosłowanie hantlą w oparrciu o ławkę 3x 20 5. Pompki 3x max 6. Przyciąganie drążka wyciągu do mostka siedząc 3x 20 7. Prostowanie tułowia na ławce 3 x 20 na razie bez cardio :-P Dieta: DT BWT 120/250/50 DNT BWT 120/200/50 + olej z wiesiołka, tran, magnez +b6 dodatkowo zamówiłam sobie High Kick i ZMA

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-19 15:41:45 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Nowy trening: Dzień 1 1. Pompki z rękami wąsko 4x15 2. Prostowanie rąk z hantą zza głowy 4x8 3A. Prostowanie rąk na wyciągu 3x8 3B. Prostowanie rąk na wyciągu podchwytem 3x8 4A. Czachołamacz 3x8 4B. Wyciskanie wąsko 3x8 5. Ugnianie rąk leżąc na ławce skośnej 4x8 6. Naprzemienne uginanie rąk z hantlami 4x8 7. “21” ze sztangą 2x 8. Spięcia b

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-16 14:13:41 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    5. Bułgary 4x8 4kg/ 44kg/ 4kg/ 2,5kg + cc 6. Mostek biodrowy 4x8 53,5kg/ 63,5kg/ 73,5kg/ 73,5kg 7. Wspięcia na palce stojąc 3x20 cc 8. Łydki na maszynie siedząc 3x20 ?? + cardio 25 minut: orbitrek Przed treningiem weszły 4 miarki highkick i czułam się niezniszczalna %-) 1. ok, ale lekko to nie było, druga seria ledwo 2. w ostatniej trochę za du

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-17 22:49:25 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Viki, };-), Twoje odwiedziny to żaden spam, a jak jeszcze udałoby mi się zrobić taką formę jak Tobie, to już w ogóle byłoby mega :-)) Eve, jesteśmy dwa żarłoki \-) Marta, to tylko 4 tygodnie, to może nie zdążę go tak całkiem znienawidzić %-) Mali, jak będzie co pokazywać, to to zrobię ;-) 23.06 trening: Dzień 1: plecy + klatka 1. Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-24 16:58:28 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Inverted rows 5. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 6. Pompki 7. Wyciskanie hantli siedząc 3kg 8. Prostowanie rąk na wyciągu 13kg 9. Uginanie rąk na wyciągu 9kg + cardio : 30 minut PW ojezusie co to było %-) Marta, uwielbiam Twoje treningi, zawsze ściorają mnie tak, że Cie kocham i nienawidzę jednocześnie };-) Trening robiłam wieczorem,

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-26 16:06:03 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    6kg/ 6kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg 4. Wspięcia na palce 12×10 suwnica smitha - sam gryf, wszystkie serie --> 5x25 - wspięcia na palce - cc suwnica smitha - sam gryf, wszystkie serie + cardio: 25minut orbitrek 3 dni DNT wychodzi, dużo sił i chęci na trening :-)) Nie wiem jakim cudem zrobiłam te aeroby, ale od 15 minuty tak kręciło mi się i w głowie i w żołą

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-01 12:44:49 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Ann, dziękuję, ale coś czuję, że koniec już bliski %-) Marta, to nie trening jest problemem, a: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1069443e13614e8588b0d85c18f788a4.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9f29a5de1ff542a3967ce4f67acec854.jpg \-) bardzo przeszkadza też ten metaliczny posmak w ustach, czasem tak silny, że jest wrażenie jakby przełykało się krew #-P 02.07 tr

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-02 12:00:00 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Inverted rows 5. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 6. Pompki 7. Wyciskanie hantli siedząc 3kg 8. Prostowanie rąk na wyciągu 13kg 9. Uginanie rąk na wyciągu 9kg + cardio : 30 minut orbitrek Bardzo fajnie mi sie dzis cwiczylo. Bardzo krotkie przerwy miedzy obwodami, albo wcale, duza intensywnosc i ta pompa %-) Juz wiem czemu Viki tak

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-03 14:24:24 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    e chciałam zdejmować obciążenia na końcu. Potem już wyciskanie nie szło wcale, z 7,5kg się umęczyłam okrutnie. Jako, że uciełam uż kalorie to się poczułam i zrobiłam dłuższe cardio /-)_ miska: liczona, czysta, wg rozkladu BWT 140/200/50 już dziś obcięłam tłuszcz, szczerze mówiać to miałam już dosyć, 80g to niby nie dużo, ale wolę ww : tak teraz pa

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 18:54:52 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    / 18kg/ 18kg/ 18kg 3B. Goblet squat 5×12 7,5kg 3C. RDL na jednej nodze 5×10 5kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg 4. Wspięcia na palce 12×10 suwnica smitha - sam gryf, wszystkie serie 5. cardio \-) 30 minut PW Chciałam oszukać organizm, poszłam rano na trening, żeby nie wiedział, że dziś będzie głodówka, ale... nie udało się \-) samopoczucie koszmarne, głód t

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-18 17:19:13 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Viki, no nie wiem czy ten trening, który robisz teraz jest dużo lepszy od tego kata %-) Eve, to było w miarę pieszczotliwie, określenia, których używam na codzień nie nadają się na forum :-)) 19.08 trening: Dzień 1: plecy + klatka 1. Wyciskanie sztangi na poziomej 5×10 30kg/ 35kg/ 35kg/ 35kg/ 35kgx9 2. Rozpiętki na skosie 5×12 5kg/ 6kg/ 6kg/ 7kg

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-20 11:10:31 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    ed rows - TRX 5. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 6. Pompki 7. Wyciskanie hantli siedząc 3kg 8. Prostowanie rąk na wyciągu 13kg 9. Uginanie rąk na wyciągu 9kg + cardio : 30 minut orbitrek Ciężko. Jakoś nie pomyślałam, że robiłam klatę i plecy a tu obwody na górę @-| Głupia ja. Cyce bolą, plecy też %-) miska: wg rozkładu BWT 140/150/50

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-21 18:55:11 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    / 18kg/ 18kg/ 18kg 3B. Goblet squat 5×12 7,5kg 3C. RDL na jednej nodze 5×10 5kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg 4. Wspięcia na palce 12×10 suwnica smitha - sam gryf, wszystkie serie 5. cardio: 30 minut PW Nie pamietam, czy ćwiczenia z trójką zrobiłam 4 czy 5 razy, zgubiłam się w liczeniu. Za to 12 serii przysiadów jakoś gładko poszło, bo po 3 serii dopadła

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-21 19:10:36 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    e za to wędrowanie - ok 20km miska: czysta, nieliczona, w miarę trafiona w rozkład, przekroczone ww, ale za to bardzo mało tłuszczu 24.08 jw. tyle, że zamiast wędrówki wpadło cardio - 40 minut - około 6km POMIARY aż się zaśmiewałam przy mierzeniu, bo przypomniały mi się słowa Marty, że jak spadki nie będą zadowalające, to będą cięcia. Cóż, tego chy

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-25 11:32:43 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    25.08 trening: *rano: interwały 4x30/30 + 25 minut bieg *popołudniu: Dzień 1: plecy + klatka 1. Wyciskanie sztangi na poziomej 5×10 -> jako 3 ćwiczenie 30kg/ 30kg/ 30kg/ 30kg/ 30kg 30kg/ 35kg/ 35kg/ 35kg/ 35kgx9 2. Rozpiętki na skosie 5×12 6kg/ 6kg/ 6kg/ 7kg/ 7kg 5kg/ 6kg/ 6kg/ 7kg/ 7kg 3. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 5×15 -> jako 1 ćwic

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-26 09:13:28 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    anie ramion na wyciągu (z tym takim uchwytem V), peak contraction Wszystkiego 4 serie po 12-15 powtórzeń, z 15s przerwy między ćwiczeniami. Dodatkowo: * 3x tyg - interwały * cardio gdzie się da * plyo : 3x20 powtórzeń 1. Przysiad z wyskokiem 2. Pompki 3. Wypady z wyskokiem 4. Burpees 5. Popki 6. Thrusters z piłką lekarską 7. Brzuszki z piłką

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-26 11:55:21 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    26.08 trening: + cardio: 30 minut orbitrek + PLYO: 3x20 powtórzeń 1. Przysiad z wyskokiem 2. Pompki 3. Wypady z wyskokiem 4. Burpees 5. Popki 6. Thrusters z piłką lekarską 7. Brzuszki z piłką lekarską 8. Russian twist z piłką lekarską Zapomniałam zmierzyć czas #-P Zamiast wypadów z wyskokiem zrobiłam wykroki chodzone, bo coś kolano zaczyna

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-27 15:31:50 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    28.08 trening: *rano: interwały: 10 minut + 7x 20/40 + 25 minut bieg *popołudniu: cardio 45 minut: schody + bieżnia PW Interwały poszły tak sobie, miałam akurat 100m bieżnie i tam robiłam, bezpieczniej, przynajmniej płaskie, stabilne podłoże, bo po dziurawych i krzywych chodnikach to strach %-) Nogi zmęczone, kolana zaczynają dokuczać, zakwasy te

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 11:55:33 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    23kg/ 23kg D1 Uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc, tempo 3030 8,5kg/ 8,5kg/ 8,5kgx14/ 8,5kgx12 D2 Wyciskanie sztangi wąsko, tempo 3030 8,5kg/ 8,5kg/ 8,5kg/ 8,5kgx13 + cardio: 30 minut schody Wyciskanie było na płaskiej, nie na skosie, bo jestem za krótka na tą ławeczkę @-) Straciłam trochę czasu przy hack przysiadzie, bo mogłam sobie przećw

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 12:11:19 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Marta, przeca te udo nic nie chudnie, ciągle 51 i ciągle puchnie, ogólnie nie lubimy się, bo stawiają opór jak zwykle %-) 01.09 trening: + cardio: 35 minut schody + PLYO: 4x: 1. Przysiad z wyskokiem 15-20-25-30 2. Pompki 15 3. Wypady z wyskokiem 15-20-25-30 4. Burpees 15 5. Popki 15-20-25-30 6. Thrusters z piłką lekarską 15-20-25-30 4x max

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-01 15:49:43 Liczba szacunów: 0