SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    siłowo bardzo fajny progres. Cardio będziesz kręcił na tej redukcji?

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 15:16:18 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    Dobrze jest. Powiedz skad pomysl i jak sie sprawdzil z dzielonym cardio 2x w jednej sesji treningowej? Nie spotkalem sie z tym nigdy, daj znac. ;-)

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-17 06:06:31 Liczba szacunów: 0
  • KruQ - masa 2017, aktualne foto na str.180

    Post
    Doping

    awowe ćwiczenia na dużych ciężarach, z zakresem powtórzeń od 6 do 10.z dodatkiem ćwiczeń izolowanych na koniec w celu dopompowania jak największej ilości krwi. Jeżeli chodzi o aero to bezdyskusyjnie interwały. 10 minut interwałów było znacznie efektywniejsze niż 40 minut czy więcej zwykłego cardio Zmieniony przez - KruQ w dniu 2016-08-01 15:43:38

    Odpowiedzi: 1835 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-01 15:23:05 Liczba szacunów: 2
  • Co o tym sądzicie...

    Post
    Odżywki i suplementy

    dieta+silowy+cardio. nic wiecej ci na start nie trzeba

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3977 Data: 2012-03-21 19:32:03 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening dzisiejszy Plecy 1. Podciaganie do klatki3x10 2. Wioslo sztanga 53x12, 63x12, 73x12, 83x12 3. Wioslo sztangielka 30x12, 40x12, 50x10 4. Sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki podchwytem 62x12, 82x12, 82x12 5. Sciaganie wyciagu dolnego szeroko 6. Szrugsy Brzuch allachy i brzuszki z lina wyciagu dolnego po 3 serie po 20 powt. Cardio ra

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-02-03 20:26:56 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    42, 12x52, ccx20 2. Wyciskanie na ujemnym podchwytem 15x53kg, 12x63, 10x73 3. Wyciskanie do czola 30kgx12, 35x12, 40x10 4. Sciaganie wyciagu grornego stojac 42kgx15x3 5. Uginanie w oparciu o kolano 12kgx12, 13,25x12, 14,5x12 6. Ugianie ze sztanga 30kgx12x3 7. Hantle z suopinacja + Rano cardio 30min Dobra pompa, fajny trening waga juz 87,6kg.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-02-07 10:23:13 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    l bent over rear deltoid lateral 8 X 8 9,51x, 8,25x1, 7kg reszta Triceps -Kneeling rope extension 8 X 8 42kg -Lying Tricep Extension 8 X 8 30 kg -2 Dumbbell Tricep Kickback 8 X 8 7kg Kolejny świetny trening dobrze się ćwiczyło pot lał się strumieniami. Dzisiaj dzień bez treningu zrobiłem rano cardio 35 minut i może jeszcze wieczorkiem zrobie.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-02-14 12:26:51 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    tu już maxymalne dobicie do tego przedramie. w czwartek poszły barki trochę pozmiejialem ale już mi się nie chce pisać. Dzisiaj dla zabawy zrobiłem crosfit jako że nie robię cardio mimo redukcji to wlacze jeden trening w tygodniu. Fajny plan crosfita zrobiłem zarzut silowy 5rep, prxysiad przedni 10 rep, jerk 5rep, podciaganie 20 rep. super. cięża

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-05-05 21:03:53 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    na poziomie 2tys to jest dieta jezusowa i nie ma nawet jak sie najesc i w sumie tyle to mozna w jednym posilku ziesc i miec if 23-1 ->> Moglo by byc kalorii ze 2,5 tysia ale cardio jako tako 0 mam a to wszystko przez to zeby nogi nie dostawaly bo nie chce stracic z nich nic przedewszystkim sily i to na razie wychodzi co widac w sile idzie nawet na

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-07-11 19:21:01 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    czylem ta redukcja i chce juz masy i tak pewnie 2-3 tyg to bede szukal 0 kalorycznego i na bank te 2 tyg to jeszcze moze cos zleciec. I tak na teraz to tyle moze jakas fotke pachne jak mi sie zachce i jeszcze dzisiaj plecy w starym planie a od nastepnego nowy plan 5dt i jeden cf, cardio pewnie bedzie szlo ale dopiero jak wyjde na plus kaloryczny .

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-07-13 13:37:49 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    kropek itd. bo ja sobie tym glowy nie zaprzatam. Szkoda czasu zeby pisac jak pedant pisemnictwa. Mialem kupic lapka i gowno z tego wyszlo bo kupilem szosowke rowerek i teraz cardio w terenie. Ale fajna zabawa na takim sobie pociskac. Radocha jak bym mial z 10lat. Kilka tysiecy km zamiast samochodu i mi sie zwraca a potem pracuje na mnie tak wiec t

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-07-31 16:17:24 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    szki na ujemnym b) Allachy Dobry trening czasowo gdzies okolo 50 minut lacznie na plecy poszlo ze 30 serii i 3ss na brzuch. Ciezary jak widac niewileki ale plecy dobrze dostaly mimo wszystko bo przerwy byly bardzo krotkie. Do tego w poniedzialek i wtorek poszla klata i lapy ale nie chce mi sie pisac. Wczoraj cardio 1 godzina w terenie na szosowce.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-08-10 07:21:37 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    . Przysiad tylni koniec na 120x8 2. Przedni tylko na pompke 4 serie na 60kg 3. Gironda sissy squat 4. Wyprosty 5. Wspiecia na palce ze sztanga stojac 6. Donkey calf raises Bez komentarza nie chce mi sie pisac. Zaraz poleci godzina cardio. Od piatku kalorie do 3500 bo ciagle nie wyszedlem na + Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2013-08-11 16:09:23

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-08-11 16:09:07 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj poszlo jeszcze planowe cardio na szosowce 1,5h blisko 40km. W sumei to okolo 25km po ladnych drogach a reszta to tylko toczenie sie zeby znow nie stracic detki. I tak musze pojezdzic po tych okolicznych miejscowosciach zeby znalez te 50km trasy po dobrej drodze. Do tego jezdzilem w nieznajomym terenie i musialem co jakis czas nawigowac z gp

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-08-12 14:31:00 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    DNT Cardio 40km A tu screan z tego treningu plus screan z tego miesiaca brakuje tu ok 100km i ok 3,5 h gdzie jechalem bez aplikacji. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0ecba3796d65481193604ec51a25c856.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d99cd2da7b2341648ed0f234e756f2ef.JPG

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-08-28 21:49:28 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Poszly plecy i barki ale nie mam sily na wypiske nadrobie to jutro. A dzis DNT i cardio. Dodam tylko ze byl to moj pierwszy bieg powyzej 5km i pierwszy od 2 lat. Te niby przerwy na wykresie to nie byly przystanki tylko zwalnialem do chodu zeby wyciagnac telefon i ponawigowac bo okolica nie za bardzo znajoma. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/77ad115c415643ce

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-08-31 21:21:56 Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening wczorajszy Barki, dwojki 1. Wycisk siedzac koniec na 65kgx8 2. Wznosy bokiem hatnla jednoracz 3. a) wnosy przodem sztanga lamana b) podciaganie do brody 4. Uginanie na dwojki Cardio bieg 7km, 38min Trening okrojony z mcnpn bo nie bylo czasu szybko i intensywnie zeby zdazyc pobiegac. Zawealony mam teraz dzien dlatego wypiski rzadkie.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2013-09-06 11:00:02 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/jo1984 (pods. 16)

    Post
    Ladies SFD

    chniki i łapania równowagi, na koniec III serii miękkie nogi, tylko 12 powt. Jeżeli ktoś uważa, że bez siłki nie można się zciorać, to zapraszam do mnie :)) Ruda :-D 30 min cardio biegu po TAKIM czymś w piątek? mam nadzieję, że jaikś rolnik mnie znajdzie w polu i zaciągnie za łachy do dom };-) Zmieniony przez - jo1984 w dniu 2013-10-14 22:38:25

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-14 14:36:03 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/jo1984 (pods. 16)

    Post
    Ladies SFD

    Pomiary już są: :-D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/33a68ea1a043406b85b59b5d2587f2f9.JPG Będą filmy, ale najpierw muszę gnać po mnięsko, a to dalekoo... Cóż będzie porcja CARDIO w prazencie \-) Suple: Folik, kombuch Płyny: herbata zielona, rooibos, kawa naturalna, woda. Miska /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1e375e05e28d4d21b3b868daaa1f9051.png Zmieniony przez - jo

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 14:27:39 Liczba szacunów: 0
  • Kij 'n' marchewka/jo1984 (pods. 16)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 19/ Tydzień III/ Trening siłowy + cardio Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3a3f5de6828345e585d42de1d49886f3.png

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-01 14:02:20 Liczba szacunów: 0