SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • DT Dabadu - Never Give Up...

    Post
    Dzienniki Treningowe

    tem 3x10 40/45/50 5. Unoszenie w opadzie 4x15 7/7/7/7 6. Uginanie przedramion z sztangą prostą 4x8 22,5/27,5/32,5/37,5 7. Modlitewnik z łamaną 3x10 19/24/29 Słaby trening. Mały szamy za dnia i brak energii, już lepiej na czczo całkowicie się ćwiczy :) Ale jakoś przetrwałem. 50 min. Bez cardio. Zmieniony przez - dabadu w dniu 2015-01-06 23:40:50

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 13974 Data: 2015-01-06 23:40:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Dabadu - Never Give Up...

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ŚRODA LEG DAY :-) DIETA Ogólnie ok, makrosy się zgadzają, ale strasznie długo musiałem czekać na potreningowy, bo prosto o treningu musiałem jechać w trasę nie planowaną a szama nie przygotowana... Wczoraj calssic bodybuilding, dzisiaj modern version :-) Czyli hopki itp :-) 1. płatki owsiane, jajka, whey, dżem, /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2ab

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 13974 Data: 2015-01-07 21:40:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Dabadu - Never Give Up...

    Post
    Dzienniki Treningowe

    oj tam oj tam :P jutro / dziś(środa) miał być dniem wolnym od treningu ale już wiem, ze będzie to dzień treningowy i będzie ich 5 w tym tygodniu :) także rano 7:30 nogi na czczo :) NA dodatek ścisły post, więc duże 3 posiłki będą musiały wlecieć... Dzisiejszy trening... Plecy 1. Ściąganie drążka wyciągu górnego za kark 4x12 2. Wiosłowanie nachw

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 13974 Data: 2015-02-18 01:08:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Dabadu - Never Give Up...

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Doris to było tak... - udko x1 - wątróbka 300g - filet z kury 300g - jajka x3 - cebula x2 - pieczarki 250g - seler 150g - pietruszka 130g - marchewka 150g - por -> Udko, cebule, seler,pietruszke, marchewke i pora zagotowałem (jak na rosół) -> cebulę jedną podsmażyłem na 5ml oliwy, dodałem pieczarki, potem wątróbkę i kurę -> Jak się zrobiło. Odlał

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 13974 Data: 2015-03-18 08:18:33 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    kg/ 13kg (10+3+2) 4x 60kg D1. Uginanie przedramion młotkowe 3kg 3kg/ 3/ 5/ 5 D2. Wyciskanie francuskie siedząc z hantlą/ kickbacks zamiast 3kg 10kg/ 7,5/ 7,5/ 7,5x13 + cardio 30 minut orbitrek progresowałam tam gdzie się dało, tam gdzie źle dobrałam obciążenie ostatnio, poprawiłam :-) A2. w przysiadzie mniej niż na klatę %-) chciałam dołożyć

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-17 15:49:54 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    0kgx5 + 5kgx10/ 5kg/ cc/ cc 7. Uginanie leżąc x30 13kg/ 16kg/ 10kg/ 10kg 13kg/ 10kg/ 10kg/ 10kg 8. Odwodzenie nogi na wyciągu (w tył) x30 na nogę 10kg 5kg 9. Dowolna forma cardio: 3 min, ile fabryka dała 11km/h bieżnia 10km/h 1. 2 pompa #-P 3. robię w dalszym ciągu na raty, ale może coś dołoże 4. najchętniej robiłabym to z cc \-) 5. 6. duzo lep

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-25 22:44:13 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA_5_OSÓB__ACTIVLAB_FIRESTARTER_%21-t1009310-s4.html#post2 06.03 Dzień 3/ Tydzień 1 Trening 4 1. Uginanie rąk ze sztangą x20 11,5kg 2. Uginanie z hantlami – ręce na zewnątrz x10 3kg 3. Prostowanie rąk na wyciągu x20 16kg 4. Dipsy na ławce x10 (piłka) 10/ 10/ 10/ 10 5. Snatch jednorącz x12 (wersja crossfit) na stronę

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-07 00:04:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA_5_OSÓB__ACTIVLAB_FIRESTARTER_%21-t1009310-s11.html#post5 13.03 Dzień 10/ Tydzień 2 Wszystkie ćwiczenia 3x15 Dzień 2: Ręce + barki I. Siłowy 1A. Wznosy bokiem 3x 15x 2,5kg 1B. Wyciskanie hantli siedząc 3x 15x 5kg 1C. Wznosy bokiem - zrobiłam przodem 4kg/ 3kg/ 3kg 2A. Uginanie rąk ze sztangą 3x15 x 11,5kg 2B.

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-13 23:13:42 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA_5_OSÓB__ACTIVLAB_FIRESTARTER_%21-t1009310-s15.html#post3 18.03 Dzień 15/ Tydzień 3 3x15 Dzień 4: Plecy + klatka I. Siłowy 1A. Ściąganie drążka do klatki 22kg/ 22kg/ 22kg 19kg/ 22kg/ 22kg 1B. Wiosłowanie na wyciągu 19kg/ 19kg/ 22kg 16kg/ 19kg/ 19kg 1C. Wiosłowanie hantlą jednorącz 12,5kg/ 12,5kg/ 12,5kg 12,5kg/ 12,

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 22:03:17 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA_5_OSÓB__ACTIVLAB_FIRESTARTER_%21-t1009310-s16.html#post4 20.03 Dzień 17/ Tydzień 3 I. Plyo 5 obwodów po 25 powt. 1. Przysiad z wyskokiem 2. Wypady z przeskokiem 3. Popki 4. Skoki na ławkę 5. Skoki z kolanami/przeskoki przez ławkę czas: nieznany II. Cardio 30 min orbitrek jak skończyłam tak padłam i nie zerkn

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 20:07:03 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    27.03 Dzień 25/ Tydzień 3 Wszystkie ćwiczenia 3x15 Dzień 2: Ręce + barki I. Siłowy 1A. Wznosy bokiem 3x 15x 2,5kg 3x 15x 2,5kg 1B. Wyciskanie hantli siedząc sztanga --> 13,5kg/ 15kgx14/ 15kgx12+2 sztanga --> 3x15x 13,5kg 3x 15x 5kg 1C. Wznosy przodem guma - nr 1 4kg/ 3kg/ 3kg 2A. Uginanie rąk ze sztangą 3x 11,5kg x 13/12+2/9+3 2B. Czachołama

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-27 22:25:07 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA_5_OSÓB__ACTIVLAB_FIRESTARTER_%21-t1009310-s26.html#post3 01.04 Dzień 30/ Tydzień 4 3x15 Dzień 4: Plecy + klatka I. Siłowy 1A. Ściąganie drążka do klatki 22kg/ 225kg/ 25kgx10 +22kg 19kg/ 22kgx10/ 19kgx13 22kg/ 22kg/ 22kg 19kg/ 22kg/ 22kg 1B. Wiosłowanie na wyciągu 16kg/ 16kg/ 19kgx12+3 19kgx13/ 16kg/ 16kg 19kg/ 19k

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-01 22:45:22 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    Nie trzeba mi dwa razy powtarzać %-) 03.04 Dzień 32/ Tydzień 5 Wszystkie ćwiczenia 3x15 Dzień 2: Ręce + barki I. Siłowy 1A. Wznosy bokiem 3x 15x 2,5kg 1B. Wyciskanie hantli siedząc sztanga --> 13,5kg/ 15kgx10/ 13,5kgx12 1C. Wznosy przodem guma - nr 1 2A. Uginanie rąk ze sztangą 3x 11,5kg x 13/12/11 2B. Czachołamacze 3x 11,5kg x 14/13/10+2 3

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-03 23:37:28 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    07.04 Dzień 36/ Tydzień 5 Trening Wszystkie ćwiczenia 3x15 Dzień 1: Nogi I. Cardio 45 min orbitrek II. Siłowy 1A. Wyciskanie nogami na suwnicy 90kg/ 100kg/ 120kgx13 \-) 90kg/ 90kg/ 100kg ]80kg/ 90kg/ 100kgx13 1B. Prostowanie nóg na maszynie 31kg/ 33kg/ 37kgx13 1C. Uginanie nóg leżąc 27kg/ 31kg/ 33kgx8 + 31kgx5 2A. Wykroki na Smith-ie +5kg/

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-07 23:05:20 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    10.04 Dzień 39/ Tydzień 6 Trening Cardio 45 min orbitrek Dieta + bełt, jaglana + pieczone warzywa z pikantnym dipem + bełt, jw., placuszki z ziemniaków, kaszy jaglanej i gryczanej + pieczone warzywa z dipem Suplementy FIRESTARTER - 1 porcja przed treningiem ZMA - 1 kapsułka przed snem BCAA - 10g przed treningiem, 10g po Ann, ranisz me serce %-)

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-10 16:36:28 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    10.04 Dzień 41/ Tydzień 6 Trening Cardio 45 min orbitrek Dieta + bełt + papryka faszerowana kaszą gryczaną i pieczarkami + placki z cukini z guacamole Suplementy FIRESTARTER - 1 porcja przed treningiem ZMA - 1 kapsułka przed snem BCAA - 10g przed treningiem, 10g po

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-12 17:18:54 Liczba szacunów: 0
  • dzinnik Asi- czas na formę !

    Post
    Ladies SFD

    Trening siłowy i odpowiednia dieta - reszta to tylko dodatki. Cardio nie jest niezbędne do tego, żeby mieć płaski brzuch.

    Odpowiedzi: 694 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-12 10:35:45 Liczba szacunów: 0
  • dzinnik Asi- czas na formę !

    Post
    Ladies SFD

    Cardio 40 min. . Szybko 7,1 km/h wolno 6,7 km/h Dziś wieczorem jeszcze coś dodam.

    Odpowiedzi: 694 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-18 13:15:36 Liczba szacunów: 0
  • dzinnik Asi- czas na formę !

    Post
    Ladies SFD

    Hej! zamist siłki zrobiłam cardio 30 min. Niestety niekiedy zamiast biegu był marsz. Żarcie nawet dobrze wygląda, chodź nie jest jakieś super. /SFD/2017/7/21/0e43d8f3969041d080a321b7aa936196.jpg Nie wiem czy jutro na siłkę uderzyć czy nie. Teraz się zastanawiam co myślą ludzie o mnie na siłce. ,, Chodzi od roku a taka zatłuszczona,, f*** :-( Zmien

    Odpowiedzi: 694 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-21 17:49:18 Liczba szacunów: 0
  • dzinnik Asi- czas na formę !

    Post
    Ladies SFD

    to mówisz ,że mam nadwagę? Teraz to mi się ryczeć chce Oglądam filmiki na yt i faktycznie brakuje mi cardio. Może wtedy sylwetka się wyklaruje? Zmieniony przez - nosek19 w dniu 2017-07-21 19:57:35 Zmieniony przez - nosek19 w dniu 2017-07-21 20:31:13

    Odpowiedzi: 694 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-21 19:57:02 Liczba szacunów: 0