SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Moja Alternatywa

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    . ołl jeee pompa %-) + https://www.youtube.com/watch?v=x7w95mje9u4 jest ich na prawdę dużo...wystarczy się rozejrzeć spytajcie ich czy liczą kalorie, robią rotacje, kręcą cardio %-) /SFD/2018/9/21/9147db6e667c4521813e42cac9602c16.jpg /SFD/2018/9/21/afd99598816a43bd8bdbf231bc2c42ec.jpg /SFD/2018/9/21/4acffa9509b3486998f779377e090c37.jpg /SFD/20

    Odpowiedzi: 1186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-21 21:37:03 Liczba szacunów: 0
  • Moja Alternatywa

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    iennik, powinieneś wiedzieć, że nie mam kulturystycznego podejścia. Ostatnio to nie bardzo mam jak poćwiczyć w ogóle. Wg Ciebie da się coś zredukować bez treningów siłowych, cardio i generalnie - sama dieta? No wiem, wiem Dobrze, że robisz/robiłeś te kettle w różnych konfiguracjach, piszę to też jako info dla innych, bo da się zauważyć taką tende

    Odpowiedzi: 1186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-29 21:30:48 Liczba szacunów: 0
  • Moja Alternatywa

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    e jak już cwicze to dlatego, że sprawia mi to przyjemność. Wiadomo - progres też daje radość. Nie pamiętam kiedy zrobiłem trening którego nie chciałem, coś jak "trzeba zrobić cardio" czy coś tam.. generalnie metabolizm nastawiony w stronę alkaliczną i powoli stopniowo w to wchodzić niekoniecznie od razu post na zasadzie : jem od pon do pt a sob-nd

    Odpowiedzi: 1186 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-30 13:03:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    powtórzeń, 10 powtórzeń(na maszynie) Prostowanie rąk na wyciągu górnym: 4 serie, ostatnia z dropsetem Prostowanie rąk na wyciągu górnym- lina: 4 serie, 10 sztabek Po siłowym cardio 30 minut Suplementacja: przed bcaa i beta-alanina, po treningu białko. Następny trening na klatkę planuję zrobić na samych hantlach, kolejny na sztandze około 5 serii p

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-08 14:55:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki - triceps: Wyciskanie siedząc- 10x20kg, 10x25kg, 10x31kg, 8x33kg, 2+3 z pomocąx36kg,8x28kg Wznosy bokiem 10x12kg,10x14kg, 8x14kg,10x12kg Podciąganie sztangi do brody chwyt szeroki 4 serie x 10 powtórzeń x 40kg Wznosy przodem hantlom na przemiennie 10x14kg, 6x14kg, 10x12kg, 10x12kg Wyciskanie żołnierskie- z powodu dużej bolesności barków(odpus

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-08 20:47:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    g,10x56kg Pompki na poręczach 8, 7, 4, 10 na maszynie z 25kg odciążeniem Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 3 serie, w tym druga z dropsetem, trzecia z podwójnym drop dropsetem 25 minut cardio Przed treningiem bcaa i beta alanina, po treningu bcaa+białko Dzisiaj dieta zachowana w 100% Zmieniony przez - Szymen1948 w dniu 2014-12-12 20:13:51

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-12 20:13:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    ion na przemiennie 9x19kg, 10x19kg 10x19kg Uginanie przedramion siedząc na skosie trzy serie po 10 powtórzeń 14kg Uginanie na modlitewniku(maszyna) trzy serie po 10 powtórzeń 35kg. 20minut cardio Przed treningiem bcaa. Po treningu bcaa i białko. Trening ogólnie dobry. Do dzisiaj czuje zakwaszone plecy, także wiosłowania robią swoje. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-19 11:19:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    zeń 40kg Wznosy przodem 4 serie po 10 powtórzeń 12kg Pompki na poręczach 4 serie po 10 powtórzeń Prostowanie przedramion na wyciągu górnym bardziej ilość niż ciężar 25 minut cardio Przed bcaa, po białko. Muszę zmienić system troszkę ponieważ dwa dni przerwy między klatą a barkami nie pozwalają na pełna regenerację. Bolą mięśnie i stawy. Od nowego

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-24 11:24:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    iłem przed przysiadami aby zmęczyć mięśnie) 5x6, 5x8, 5x9, 5x10, 5x11 -przysiady (suwnica smitha)5x40kg, 5x50kg, 5x50kg, 5x50kg, 5x40kg -prostowanie rąk na wyciągu (dzisiaj również w systemie 5x5, jednak tutaj powrócę rónież do większej ilości powtórzeń) po treninug białko i 25minut cardio. Zmieniony przez - Szymen1948 w dniu 2014-12-29 20:32:41

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2014-12-29 20:18:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    iedząc 5x40kg, 5x50kg, 5x50kg, 5x45kg, 5x45kg -suwnica 4 serie po 8-10 powtórzeń 109kg -wykroki 3 serie po 10 na nogę, -prostowanie rąk na wyciągu górnym z liną po treningu cardio 25 minut. Dzisiaj przed treningiem rozpocząłem nową puszkę bcaa, aakg i storma. Także mam nadzieję, że przyrosty siłowe będą na plus. Na koniec stycznia planuję podbić

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-01-02 16:52:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    barku odpuszczone trochę...) trzy serie x 8kg -prostowanie nóg siedząc 10x6, 10x8, 10x10, 8x10 -wyciskanie wąsko na maszynie 10x60kg, 10x75kg, 6x90kg, 4x90kg+6x60kg 10 minut cardio Przed treningiem storm+aakg+bcaa+beta alanina po treningu storm+aakg+bcaa oraz białko. Nie wiem czy jest to spowodoane zmianą treningu (wydaję mi się, że na takie efekt

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-01-05 21:11:26 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    ejszyć ciężar i wykonać 5 seri po 10 idealnie dokładnych powtórzeń -uginanie rąk ze sztangą 5x5 40kg -podciąganie 5 serii po 5 powtórzeń na maszynie -30kg po treningu 10minut cardio MC w innej formule dzisiaj. Spaliłem się na 140kg. Muszę wrócić do mniejszych ciężarów(110-120kg) ponieważ czuję nieprzyjemny ból w lewej części lędźwi. A, że jakoś sup

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-01-08 11:36:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    10x12 10x12 -przysiady 10x40 10x50 10x60 8x70 -prostowanie nóg siedząc 10x6 10x8 10x9 8x9 -prostowanie rąk na wyciągu z liną kilka serii na ostateczną pompę tricepsa. 10minut cardio Przed stały zestaw storm beta alanina aakg bcaa. Po treningu to samo oprócz beta alanina za to + białko. Trening jak najbardziej na plus!! Kolejne rekordy podbite do gó

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-01-13 12:13:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    5x42 -Mc 5x110kg, 4x120kg, 3x130kg, 1x140, 1x140kg -uginanie rąk ze sztangą 3 serie po 10 powtórzeń 35kg w superserii z uginaniem podudzi na maszynie leżąc(dobicie) 10 minut cardio Przed i po treningu stały zestaw supli. Miło, że dzisiaj 140kg wpadło po raz kolejny w MC, do tego znaczący wzost siły w podciąganiu. Trening jeszcze nie na 100%, cały

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-01-28 11:36:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Szymen1948 dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    4x10 50kg, może tak lepiej barki zareagują -kilka serii przysiadów i wyprostów -wyciskanie siedząc wąsko(triceps) przed i po treningu stała suplementacja, po jeszcze 20 minut cardio. Trening dobry, zwiększenie obciążenia na klatę na 45kg. Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że wcześniejszy trening klatki nie był na 100% zobaczymy jak teraz to wyjdzie.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1954 Data: 2015-02-02 13:04:29 Liczba szacunów: 0
  • grrubas - wycinka na J/NJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Skoro dajesz rade truchtac dalej, to nie ma przeciwskazan. Byla nawet, jaks wypasiona nazwa, na tego typu trening (alfa cardio, czy cus takiego)...) Dobry wysilek tlenowy, nie jest nigdy zly... Jak stawy kolanowe ? Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2011-03-20 10:40:30

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-20 10:39:34 Liczba szacunów: 0
  • grrubas - wycinka na J/NJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    alfa cardio to taki troche hardcore Lajtowy truchcik po interwalach spoko.

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-20 13:21:41 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    zeń, ile sobie założyłam. Problem w tym, że hantelki 3kg to za mało, a 4kg jeszcze! troszkę za dużo Poza tym wiem już, co to "ulubione" przez Kinga odruchy wymiotne po treningu pleców. Do tej pory doświadczyłam tego uczucia jedynie po nogach, ewentualnie podczas/po dobrym cardio Zmieniony przez - meraviglia w dniu 2008-03-29 16:45:39

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-29 16:44:01 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Bardzo udany trening. Szczególnie zadowolona jestem z przysiadów. Zwiększyłam ciężar i ilość powtórzeń, co "zabiło" moje uda Lało się ze mnie, jak podczas dobrego cardio. 2 - kurzy cycek, kasza gryczana, brokuły 3 - tuńczyk, surówka z białej kapusty, papryki, cebuli z oliwą z oliwek Przede mną: 4 - mintaj, kapusta kiszona, odrobina tart

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-23 13:30:51 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    a z mlekiem 2 - kurzy cyc, kalafior, oliwa z oliwek TRENING aerobowy -> bieżnia - "wzgórza" 30 minut, orbitrek 20 minut, bieżnia 10 minut -> łącznie 60 minut cardio z HR 140-150. 3 - kurzy cyc, kalafior, oliwa z oliwek I jeszcze przede mną posiłki: 4 - kurzy cyc, kalafior, oliwa z oliwek 5 - chudy biały ser, papryka Jednym słowem

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-04 16:35:09 Liczba szacunów: 0