SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    ale co mi po tv jak nie ma dźwięku z nich :/. Też przy cardio na nie patrzę ale żeby ustawili chociaż napisy :/.

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-23 22:17:35 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 114 Trening: Klata: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej: 12px(20+20)kg; 10px(22.5+22.5)kg; 10px(22.5+22.5)kg; 15px(17.5+17.5)kg; Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; Rozpiętki na ławce poziomej: 8px(12.5+12.5)kg; 8px(12.5+12.5)kg; 8px(12.5+12

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-24 18:08:40 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 121 Trening: Klata: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej: 8px(25+25)kg; 8px(25+25)kg; 8px(25+25)kg; 8px(25+25)kg; Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; 8px(17.5+17.5)kg; Rozpiętki na ławce poziomej: 8px(12.5+12.5)kg; 8px(12.5+12.5)kg; 8px(12.5+12.5)kg; 15px(12.5+

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-01 13:10:09 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    utro crossa też odpuszczę, bo muszę w pn na uczelnię skoczyć i potem na siłkę jak dam radę (na co mam nadzieję). W razie czego zrobię plecy na mniejszych ciężarach i z lekkim cardio typu rowerek albo marsz. Suplementacja: Olimp Gold Omega3 x1 Activlab Vitality Complex x1 Calcium(300mg)+witamina C(60mg) x1 Witamina C 1000mg x1 Trachisept (do ssania

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 22:33:02 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 134 (7) Trening: Plecy: Wiosłowanie sztangą w pochyleniu tułowia nachwytem: 25px20kg; 20px30kg; 10px70kg;10px70kg; 10px70kg; 10px70kg; 15px50kg; "było sporo ludu i pozajmowali sztangi te wyrobione, przez co miałem taką nowszą jakby i kiepsko w ręku leżała to nie szalałem z ciężarem" Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki: 12px5sztab; 1

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 21:28:30 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 175 Redukcja: 30/42 Trening: Cardio: 1h 30min - spacer Dieta: Redukcja: 2300kcal Uwagi: Niedziela jak to niedziela. Był spacerek bo ładna pogoda :). Suplementacja: Olimp Gold Omega3 x1 Activlab Vitality Complex x1 Calcium(300mg)+witamina C(60mg) x1 Witamina C 1000mg x1 Magnez(93,75mg)z B6(1,4mg) x1 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9186853516e3438da831

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-23 21:39:22 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    ull/push/legs/off/off, DT: ~2500kcal (B:180g; T:110g; W:200g); DNT: ~2300kcal (B:180g; T:120g; W:120g); Takie mniej więcej założenie i zobaczymy jak będzie szło na razie bez cardio dorzucę jak wejdę w rytm i stanie redu w miejscu. Średnio teraz mam 2400kcal na dzień więc powinno lecieć. Przyszło obciążenie fajnie, ale masa problemów bo pomylona p

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-14 21:53:59 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Bardziej znając siebie obawiam się o cheat weekend, bo i tak myślę w jeden DNT dać tabatę, a cardio i tak jest 3x na 5 dni cyklu treningowego. Taki od pn był zamysł.

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 17:58:27 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Jak wszystko leci no to na spokojnie ;) Ja znając siebie to na redu będę cardio 5x kręcił.

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 18:02:44 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Sawanodo - redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 219 Dni do świąt: 1/11 Trening: PUSH: 1. Wyciskanie sztangielkami na ławce skośnej dodatniej: 8px(23.5+23.5)kg; 8px(23.5+23.5)kg; 8px(23.5+23.5)kg; 8px(23.5+23.5)kg; 8px(23.5+23.5)kg; "powoli do przodu, czucie było dobre i jest progresik w kg" 2. Rozpiętki na ławce poziomej (siłowo): 6px(18.5+18.5)kg; 6px(18.5+18.5)kg; 6px(18.5+18.5)kg; 6px(1

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-08 21:04:55 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/A.D. 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hubert jeśli już ruszyłeś wątek, mini redukcja - mógłbyś rozwinąć, biorąc pod uwagę, że ktoś masuję na względnie wysokich ww (wiadomo dla Ciebie wysokie ww to trochę inna bajka %-) ) chodzi mi o kwestie tego czy można z masówki nagle drastycznie obciąć kcal, dowalić cardio i nie ma strachu o mięcho ? pzdr

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 23:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/A.D. 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wszystko jest możliwe ;-) cardio,trening,inne czynniki

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-24 17:43:34 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Myślę że jest to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę że 1,5 roku temu było 47,5kg. To 13kg. różnicy zwłaszcza że masz niski poziom tłuszczu. Rokuje to że w okresie redukcyjnym nie będziesz musiała katować się na cardio a dieta ulegnie tylko niewielkiej korekcji. Mamy nadzieję że na senie zostanie ok. 54kg .

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-16 09:21:24 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    O cardio diablica ma.Jak fajnie .Masz takie warunki że możesz gwizdać i sie śmiać a i tak forma ogień.O ktoś Ci dietkę przeczyścił. Koniec słodkości.A pomarańcza tez zniknie niebawem.

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-18 19:10:51 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Pierwsze poty za płoty }:-( Ostatnie cardio kręciłam latem, gdy robiliśmy próbną redukcję i odwadnianie. Czas się przyzwyczaić %-) 30 min. minęło jak z bicza strzelił ;-D Kondycyjnie całkiem spoko, tylko stopy mi cierpły przy takim szybkim chodzeniu :-PP Prędkość na początek 6.5, pod górkę 2.0. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0ea9f284369449c4816a1b8c

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-18 22:19:28 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    25-30-30-25 kg. na stronę * 4 serie wiosłowanie jednorącz w oparciu o ławeczkę 15-13-12-10 20-15 kg. * 4 serie ściąganie drążka wyciągu górnego za kark 16-11 30 kg. * 3 serie wyprosty na maszynie 15-13 50-57,5 kg. + brzuch spięcia z talerzem leżąc na macie 17-15-13-13 10-15-20-20 kg. + spięcia na maszynie 15-12 60 kg. + 30 min cardio na bieżni

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-21 18:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ie hantli w tyl w opadzie tułowia * 4 serie unoszenie liny w przód z wyciągu dolnego 16-13 10 kg. Dwugłowy uda: * 4 serie uginanie na maszynie 15-13 40-35 kg. * 4 serie odwodzenie liny w tył z wyciągu dolnego 15-13 15 kg. * 4 serie martwy ciąg na prostych nogach 17-12 20 kg. Po treningu 30 gr. białka 5 gr. BCAA i 5 gr. glutaminy. + 30 min. cardio

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-23 02:04:47 Liczba szacunów: 1
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zony 8-) Śliczni widzieli, a wam nie pokażę :-PP }:-( Jestem po konsultacjach w Śremie u Sylwii i Artura :-D Wszystko idzie zgodnie z planem:-)) Z Sylwią dzisiaj zrobiłyśmy przed treningiem pozowanie, a potem barki i dwugłowy uda, a po treningu pogadanki i 30 min. cardio. Ustaliliśmy kilka zmian w diecie i treningu, co by forma szła do przodu :->

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-30 00:34:42 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ( https://www.youtube.com/watch?v=qhjz1R3Vg9E&feature=youtu.be Tricepsy: * 4 serie prostowanie ramion w dół podchwytem 12-10 25 kg. * 3 serie wyprosty przedramienia na wyciągu górnym nachwytem 15-12 25 kg. + brzuch 6 serii 12 x 60 kg. Allachy + 40 min. cardio na bieżni tempo 6.0 wznos 2.0 Zmieniony przez - Diablica:) w dniu 2014-12-31 01:19:08

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-31 01:07:24 Liczba szacunów: 0
  • Ania Nawrot: Przygotowania do MP 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    * 12-8 30 kg. ostatnia seria drop set 4 serie wyciskanie hantli górny skos 15-10 8-10 kg. 4 serie rozpiętki na wyciągu z dołu 13-11 15 kg. na stronę Brzuch: 3 serie skłony tułowia na rzymskiej z talerzem 20-12 10-15 kg. ok 3 serie wznosy kolan do góry w zwisie ok. 20 x Po treningu pozowanie na salce do lustra %-) Potem 40 min. cardio na bieżni.

    Odpowiedzi: 1738 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-02 22:58:07 Liczba szacunów: 0