SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 39 TRENING Trening A, #6 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x 5 32.5x5/35x5/37.5x5/40x4/42.5x2 32.5x5/35x5/37.5x5/40x4/42.5x2 Progresu brak niestety, więc zostawiam ten ciężar na kolejny trening. 2. Wyciskanie hantli na skosie 4x 10-15 8x15/8x14/8x13/8x12 8x15/8x14/8x13/8x11 Przydałyby się hantle 9kg, ale niestety nie mam ta

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-11-28 17:10:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 44 TRENING: Plyo - 5x 20: - przysiad z wyskokiem - wypady z wyskokiem - "popki" - skoki z kolanami do klatki - przeskoki +20 min cardio na rowerku stacjonarnym, rozciąganie Czas: 22:03 24:20 Najlepszy czas w plyo jak do tej pory. Bardzo się zmachałam, a po treningu ległam na łóżku %-). Z gorszych wieści - w ostatniej serii wypadów z wys

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-03 00:01:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 46 TRENING Trening A, #7 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x 5 32.5x5/35x5/37.5x5/40x5/42.5x3 32.5x5/35x5/37.5x5/40x4/42.5x2 Mały progres jest, ale zostawiam ciężary do czasu, kiedy w ostatniej serii zrobię 5 powtórzeń. 2. Wyciskanie hantli na skosie 4x 10-15 8x15/8x14/8x13/8x12 8x15/8x14/8x13/8x12 Chciałam spróbować z 10kg, ale ost

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-04 17:24:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ING: Plyo - 5x 20: - przysiad z wyskokiem - wypady z wyskokiem -> skip A (dokładnie, kolana wysoko) x40 na nogę - "popki" - skoki z kolanami do klatki - przeskoki +20 min cardio na rowerku stacjonarnym, rozciąganie Czas: 17:30 Nie porównuję czasów, bo z racji tego, że zamieniłam wypady, było o wiele krócej. Trening był bardzo intensywny, z par

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-09 23:07:49 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 51 TRENING: CF 1. przysiad 5x5 30/35/40/45/50/55 2. RDL 5x5 50/55/60/65/67.5x3+2 + 4x obwód: 15 burpee 10 pompek 5 Turkish Get Up 4kg +30 min cardio na rowerku stacjonarnym Czas: 30:30 Za nisko zaczęłam przysiad, więc tę pierwszą serię potraktowałam jeszcze jako rozgrzewkową, choć czas już leciał. Przez pierwsze 3 serie obwodu r

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-11 15:54:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 52 TRENING Trening A, #8 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x 5 32.5x5/35x5/37.5x5/40x5/42.5x3 32.5x5/35x5/37.5x5/40x5/42.5x3 Ściana... 2. Wyciskanie hantli na skosie 4x 10-15 8x15/8x15/8x15/8x13 8x15/8x14/8x13/8x12 3. Wiosłowanie hantlą 4x 10-15 10x15/10x15/10x13/12.5x9 10x15/10x13/10x12/12.5x8 4. Unoszenie hantli bokiem w opadzie

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-11 18:39:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 56 TRENING: Dzień 1: Barki i ręce Arnoldki 3x 20 4kgx20/4kgx20/4kgx20 Od połowy serii ręce paliły, ale udało mi się zrobić te 20 powtórzeń. Swing bokiem do przysiadu 3x 20 na stronę 3kgx20/3kgx20/3kgx20 Następny kettlebell waży 6kg, więc się nie zdecydowałam, ale na następnym treningu spróbuję. Uginanie z hantlami ręce na zewnątrz

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-16 13:35:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dziś: DZIEŃ 57 TRENING: Dzień 2: FBW obwodowo Każde ćwiczenie 60 sekund, maksymalna liczba powtórzeń: Obwód 1. Podciąganie sztangi do brody 12.5kg Wykroki w tył 6kg Swing 6kg Thrusters 12.5kg Wiosłowanie sztangą 15kg Powtórzyć x 4 Obwód 2. Wznosy bokiem 1.5kg Pompka z rotacją RDL na jednej nodze 4kg Burpies Przysiad z wyskokiem Powtórzy

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-16 14:53:30 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 59 TRENING: CF Na czas: 10 MC 50kg 20 podciągnięć/pompek 30 box jumps (60cm) 40 kettlebell swings 12kg 30 box jumps 20 podciągnięć/pompek 10 MC 50kg x3 +30 min cardio na rowerku stacjonarnym Czas: 30 min W oryginale było 20 podciągnięć, ale że udawało mi się zrobić po 5, to resztę dobijałam pompkami. W domu mam drążek w futrynie drzwi, więc

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-18 18:31:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 60 TRENING: Dzień 5: Klatka i plecy Wyciskanie sztangi leżąc na skosie 3x 20 20kg/20kgx14+6/20kgx12+8 2 i 3 seria niestety na raty, ale niżej z obciążeniem zejść nie ma jak. Ściąganie drążka do klatki nachwytem 3x 20 (przytrzymaj 2 sekundy) 20kg/20kg/20kg Całkiem fajnie, choć pod koniec bardzo ciężko i trudno było wytrzymać te 2 se

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-20 14:44:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Dziś: DZIEŃ 63 TRENING: Dzień 1: Barki i ręce Arnoldki 3x 20 4kgx20/4kgx20/5kgx20 4kgx20/4kgx20/4kgx20 Ok, była walka (z plastikowymi hantelkami - smutne to %-)). Swing bokiem do przysiadu 3x 20 na stronę 3kgx20/6kgx20/6kgx20 3kgx20/3kgx20/3kgx20 Ok. Uginanie z hantlami ręce na zewnątrz 3x 20 4kgx20/4kgx20/4kgx20 4kgx20/4kgx20/4kgx20 Też była wal

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-22 19:20:53 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Carramba, ee, jeszcze nie jest tak źle (warzyw na przykład liczyć nie muszę %-)). Żeby się najeść, to musiałabym mieć chyba ze 2k kcal, 1700 to też było mało, więc cóż, jakoś przeboleję, ale jak to pisze Kebula - głodne czasy dopiero przede mną, toż to dopiero pierwszy tydzień na tak niskich kcal \-). I wcześniejsze chodzenie spać też pomaga, bo os

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-23 20:17:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    odsumowaniu była jakaś różnica \-)... To może ten... poproś Roniego o cięcia w misce %-). DZIEŃ 66 TRENING: CF 5 RUND: 10 burpee 20 pompek 30 brzuszków 40 przysiadów +37 min cardio na rowerku stacjonarnym Czas: 22:47 Długo mi to zajęło, bo w pompkach jakiś brak mocy czułam - robiłam po 10, bo nie miałam siły ciągiem @-). Ale za to fajnie czułam w

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-25 17:48:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 70 TRENING Dzień 1: Barki i ręce Arnoldki 3x 20 4kgx20/5kgx20/5kgx20 4kgx20/4kgx20/5kgx20 Końcówka ledwo, ledwo, ale udało się - hantle nie spadły mi na głowę %-). Swing bokiem do przysiadu 3x 20 na stronę 5.5kgx20/5.5kgx20/6kgx20 3kgx20/6kgx20/6kgx20 Ok. Uginanie z hantlami ręce na zewnątrz 3x 20 4kgx20/5kgx20/5kgx20 4kgx20/

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-30 12:34:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Carramba, opcja godna rozważenia %-). Ale nie no, jak dużo czasu spędzam poza domem, to nie jest tak źle. Gorzej jak żarcie jest w pobliżu %-). Bokser, podejmę jak tylko na siłkę wrócę! Bo ostatni trening CF w domu robiłam i następny też będzie w domu. Ale spokojnie, za tydzień się uda :D. Poran, mam tak samo. Jak miałam 100g tłuszczu, to też nie b

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2014-12-31 20:10:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Wczoraj: DZIEŃ 73 TRENING: Dzień 5: Klatka i plecy Wyciskanie sztangi leżąc na skosie 3x 20 20kg/20kg/22.5kgx20 20kg/20kgx20/20kgx15+5 Jakaś dziwnie lekka ta była ta sztanga na tej siłce, ale to mogła być tez kwestia trochę innego kątu ustawienia ławeczki. Ściąganie drążka do klatki nachwytem 3x 20 (przytrzymaj 2 sekundy) 20kg/20kg/25kg 20kg/2

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2015-01-03 15:50:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 76 TRENING: Dzień 2: FBW obwodowo Każde ćwiczenie 60 sekund, maksymalna liczba powtórzeń: Obwód 1. Podciąganie sztangi do brody 12.5kg Wykroki w tył 5kg Swing 12kg Thrusters 12.5kg/15kg w ostatniej serii Wiosłowanie sztangą 15kg Powtórzyć x 4 Obwód 2. Wznosy bokiem 1.5kg/2kg w ostatniej serii Pompka z rotacją RDL na jednej nodze 5kg

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2015-01-05 23:34:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Madzianna, };-) no ba, że ktoś ich jeszcze słucha! Zwłaszcza, że ostatnie ich kawałki mi bardzo podpasowały :-). Bokser, na trening całkiem spoko, ale ogółem nie mój typ muzyki ;-). DZIEŃ 77 TRENING Dzień 1: Barki i ręce Arnoldki 3x 20 4kgx20/5kgx20/5kgx20 4kgx20/5kgx20/5kgx20 Swing bokiem do przysiadu 3x 20 na stronę 5.5kgx20/6kgx20/6kgx20 5.5k

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2015-01-06 20:13:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    .5kg 25 przysiadów 800m sprintu bieżnia, tempo 12.5-13 Czas: ~33 min (ale zatrzymywałam stoper między treningami przedzielanymi "kreskami" i odpoczywałam ~2 minut) + 15 min cardio na rowerze stacjonarnym #-P#-P Poniewierający trening, ale bardzo mi się podobał. I na plus bieżnia - myślałam, że przy tempie 12.5 będę się dusić, a spokojnie mogłam b

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2015-01-08 21:46:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 86 TRENING: CF 5x: 400m sprintu na bieżni 20 MC (35 kg) 10 pompek 20 MC (35 kg) 10 pompek Czas: 28:55 3x 10 przysiadów (35 kg) 10 wykroków (12 kg) +Cardio: 25 min na rowerze stacjonarnym; rozciąganie #-P Umarłam prawie. W MC mi niestety chwyt puszczał (a w dodatku zdarłam sobie ostatnio odciski) i drugą serię obwodów dzieliłam na dwie. A tera

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 17996 Data: 2015-01-16 00:26:38 Liczba szacunów: 0