SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • dziennik tatuncia zdążyć przed 40 tką

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Piątek 11-12-2015 /SFD/Images/2015/12/11/75e71367a7e64134ac6ba6b40070f52c.jpg 07.00 100g kaszy jaglanej + 30g żurawiny + 20g WHEY C-6 + 15g HI TEC HAP + 30g orzechów 10.00 100g płatków owsianych + 30g rodzynek + 4 jaja + pestki słonecznika 14.00 250g łososia + 400g ziemniaków /SFD/Images/2015/12/11/8009cfc13db14c33a587398dd9658e73.jpg 18.00 baton

    Odpowiedzi: 222 Ilość wyświetleń: 8004 Data: 2015-12-11 22:24:19 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2 < ale za ciężko troche 8kg x 12 akurat jw jw uginanie przedramion ławka scotta 4x15 Brzuch : Allahy z dużym obciążeniem 6 serii po 12 powtorzeń 10-12 sztabek 25 minut cardio (10 minut wolnego biegu 8km/h i 15 minut marszu 6km/h) Dieta : 600g kury,30g masła orzechowego, 30g oleju lnianego , 275g ryżu basmati, 200g twarogu,5 jaj,30g rodzynek

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-15 17:32:57 Liczba szacunów: 2
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    h (narazie dogrywanie techniki ale wchodzi:)) 80kg x 8 x3serie Łydki 3 serie po 20 powtórzeń wspięć na palce stojąc 3 serie po 20 powtórzen wspięć na palce siedząc 25 minut cardio Dieta : 600g piersi z kury, 175g ryżu basmati,400g ziemniakow w skorupce, 200g łososia wędzonego , 3 kromki chleba razowego, 15ml lnianego, 30g masła orzechowego, 5 ja

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-17 22:39:13 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    I dzisiaj wypiska z treningu , poszły barki + triceps + brzuch + 25 minut cardio po treningu Barki : Wyciskanie sztangi sprzed głowy 87 kg x8 jw jw 77kg x8 jw jw Unoszenie hantli na boki 10kg x 10 16 kg x 10 jw jw Przyciąganie sztangi wzdłuż tułowia 40kg x 10 jw jw jw Triceps Wyciskanie sztangi wąski uchwyt 60kg x 12 70kg x 10 70kg x 10 70kg

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-19 21:01:04 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj na tapecie były plecy i łydki i 25minut cardio Plecy : Martwy ciąg 60kg x 12 100kg x 10 120kg x 8 120 kg x 6

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-20 22:07:21 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak na dobry start dnia stracilem prace :) pozniej wypiska z treningu I lecim z wypiską dzisiaj na tapecie klatka i bicek i brzuch + cardio. Wyciskanie sztangi skos górny 90kg x10 jw jw x8 Wyciskanie sztangi wąsko 90kg x 8 jw jw jw Wyciskanie sztangielek skos górny do środka 30kg x 12 jw jw jw rozpiętki na ławce poziomej 16kg x 15 jw jw Biceps :

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-23 14:19:11 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tabek x 8 Martwy ciąg na prostych nogach 70kg x8 x3 serie łydki wspięcia na palce stojąc 3 serie po 20powtórzen wspięcia na palce siedząc 3serie po 20 powtórzeń 25 minut cardio.. Dieta : bez zmian :P. Suplementacja : 15g bcaa ,10g glutaminy allnutrition,30g izolatu allnutrition ,10g kreatyny, 2g wit c allnutrition, 30g wheya truskawkowego , a

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-24 12:39:39 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki na poręczach (z hantlą 14kg) 4 serie po 10 powtórzeń. Wyprosty przedramion na wyciągu górnym nachwyt 10 sztabek x 15 10 sztabek x 15 12 sztabek x 12 12 sztabek x 12 cardio 25 minut Dieta : Taka jak zwykle , rano zamiast 100 owsianych dałem 150g razowego Suplementacja : jakaś pw kumpel mi dał 8-) , 3x lecytyna , 3 x ostropest , 15g bcaa,

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-26 21:48:43 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    miał z kim iść to się przejde jak nie , to off, w planie off ale mnie jakoś nosi 8-) pobawiłem się finalnie trochę z barkami i ramionami bardzo małym obciążeniem i 30 minut cardio. w menu pojawiły się schabowe, tak mnie pocisnęło dziś na nie że nie moglem odpuścić hehe. Dieta : 600g schabu , 275g ryżu, 150g owsa, 6 jaj , serek wiejski,4 kromki r

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-29 13:04:32 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziś poleciała klatka + biceps - brzuch przełożony na jutro wyjśanienia w podsumowaniu. Klatka - Wyciskanie sztangi skos dodatni 95kg x 8 jw jw jw Wyciskanie hantli wąsko ławka pozioma(wyjasnienia również w podsumowaniu) 26kg x 10 30kg x 8 30kg x 8 30kg x 8 Wyciskanie hantli skos dodatni do środka 30kg x 12 jw jw jw rozpiętki poziomo hantle 16kg x

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-30 20:19:12 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o klatki 3 serie po 12 powt wiosłowanie hantlą w opadzie 45kg x 12 3 serie Łydki wspięcia na palce stojąc 3 serie po 20powt wspiecia na palce siedzac 3 serie po 20 powt cardio 25 minut Dieta : to samo co ostatnio niby dzisiaj ładowanie ale nie mam $, więc dodatkowo wejdzie 1 paczka puree niestety kupne, owoców trochę , z rana owsa poszło więc

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-05 16:11:36 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzięki, przyblokowałeś mi wypiske. Dziś poszły nogi i cardio :) Czwórki : Przysiady ze sztangą 120kg x 10 120kg x 10 120kg x 10 120kg x 10 130kg x 10 130kg x 10 zakonczyłem lekkim dropem 100kg x 5 udusiło mnie 8-) wyprosty podudzi siedząc 8sztabek x 12 9sztabek x 12 jw jw przysiady na hack maszynie(nogi szeroko) 35kg x 10 45kg x 8 55kg x 8 60

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-08 22:12:09 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o klatki 3 serie po 12 powt wiosłowanie hantlą w opadzie 45kg x 12 3 serie Łydki wspięcia na palce stojąc 3 serie po 20powt wspiecia na palce siedzac 3 serie po 20 powt cardio 25 minut Dieta : to samo co ostatnio niby dzisiaj ładowanie ale nie mam $, więc dodatkowo wejdzie 1 paczka puree niestety kupne, owoców trochę , z rana owsa poszło więc

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-08 22:33:41 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    seria 12 powtórzen 13 sztabek + 5 sztabek x 6. wiosło hantlą 42kg x 12 jw jw łydki wspięcia na palce stojąc 3serie po 20 powt wspięcia na palce siedząc 3 serie po 20 powt cardio 25 minut Suplementacja : taka jak w dniach poprzednich. Dieta : Dzisiaj 1 dzien gdzie uciąłem węgle i dałem więcej tłuszczu, na treningu energii fajnie duzo, brzuch ja

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-11 22:16:42 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No i siemanko.. Wale wypiske w z wczorajszego dnia : Klata + Bic + brzuch (bez cardio) Klata : Na rozgrzewkę zrobiłem sobie 2 serie wyciskania gilotynowego na ławce płaskiej 60kg x12.. Wyciskanie sztangi skos dodatni 95kg x 8 95kg x 8 100kg x 8 100kg x8 Wyciskanie wąsko na ławce poziomej 80kg x 10 90kg x 8 100kg x 8 100kg x 8 dropset 80kg x 5 6

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-15 11:03:42 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    g talerzem) 4 serie po 10 powtórzeń Prostowanie przedramion z liną wyciągu górnego 6 sztabek 4 serie po 12 ruchów i dobiłem sobie 2 serie francuz hantlą 14kg x 8 . 25minut cardio Dieta : Dziś normalnie , tak jak powinno być, rozpiskę dawałem ostatnio ,tylko w 1 posiłku zamiast 50g ryżu dałem 300g ziemniaków :). Suplementacja : suple się kończą,

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-15 22:41:20 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nanie podudzi leżąc 6 sztabek x 8 x3 serie Mc na prostych nogach 80kg x 8 x 3 serie wspięcia na palce stojąc 3 serie x 20 wspięcia na palce siedząc 3 serie x 20 25 minut cardio na rowerku. Suplementacja : Tak samo jak ostatnio tu bez zmian, od dzisiejszego dnia odejdzie glutamina bo się skonczyla. Dieta : Tak jak na wypiskach które ostatnio da

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-19 16:54:51 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SIemka , dzisiaj trening "rozbudowałem" i zniszczyłem plecy , spompowałem klatke, zrobiłem brzuch i jeszcze podopinałem łydki na bieżni :P Plecy : 3 serie wstępne podciagania szeroko bez cieżaru x10 Mc : 110kg x 8 140kg x 8 140kg x 8 140kg x 8 140kg x8 Wiosłowanie sztangą podchwyt 4 serie po 8 powtórzeń 90kg . (na filmiku kuźwa x7 , nie wiem ja

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-09 19:52:29 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siemka, trochę nie wrzucałem wypiski , to dam dziś :-P Poleciala klatka, biceps i brzuch Klatka - Na rozgrzewkę poszło na płaskiej 60kg x 10 wąsko, 60kg x 10 szeroko 110kg x 10 110kg x 10 Wyciskanie hantli skos góra 32kg x12 36kg x 12 40kg x 10 + 24 kg x 8 + 12kg x 8 Wyciskanie wąsko hantli 16kg x 4 serie x 12 powtórzeń krótkie przerwy. Wycisk

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-18 18:12:45 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam. Dzisiaj skatowana klateczka , biceps i brzucho Klatka : Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 34kg x 15 50kg x 10 50kg x 8 50kg x 8 50kg x 6 + 28kg x 6 + 18kg x 6. Wyciskanie hantli skos dodatni 4 serie po 12 ruchów w ostatniej 15 ruchów 30kg. Wyciskanie hantli wąsko (złączone ze sobą) 24kg x 12 28kg x 10 jw jw unoszenie hantli podchwytem

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-01 22:56:14 Liczba szacunów: 0