SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cardio

  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Wróciłem do domu i do robienia formy po dlugim czasie zaniedbywania diety. Czas się ogarnąć. Troche zmieniłem dietke, spróbuje poleciec na niższych tłuszczach niz do tej pory przez jakiś czas. Trening B 15 powtórzeń 1. Przysiady 15x20kg 15x60kg 15x80kg 15x90kg 15x60kg 15x80kg 15x92,5kg 2. Wyciskanie sztangi poziomo 15x60kg 10x70kg 15x60kg 15x6

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-21 13:49:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj zrobiłem 5 rund Bear Complex na siłce po 7 powtórzeń + 20 min cardio rowerek i przed chwila 1,5 gierki na jeden kosz. Niezły zajazd, niestety na koszu coś mnie zaczęło znowu w krzyżu pobolewać. mniej niż ostatnio wiec mam nadzieje że tylko nadwyrężenie lekkie i przejdzie do jutra. Ogólnie bardzo aktywny DNT a micha skromie wg. planu. Do teg

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-22 16:11:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Zamieniłem siady i wiosło ze względu na te problemy z plecami. Jest już prawie ok, do kolejnego treningu bede 100% sprawny. Trening B 15 powtórzeń 1. Przysiady 15x20kg 15x60kg 15x80kg 15x90kg 15x60kg 15x80kg 15x92,5kg Uginanie prostowanie 3 serie 2. Wyciskanie sztangi poziomo 15x60kg 10x70kg 15x60kg 15x60kg 15x40kg 15x60kg 15x65kg 15x60kg 1

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 19:47:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    5x30kg 5x35kg 5x40kg 5. Uginanie ze sztangą ss 5x25kg 5x30kg 5x35kg 5x25kg 5x35kg 5x40kg 5x35kg 5x40kg 5x40kg 6. Wspięcie na palce maszyna (sztabki) 5x14 5x18 5x20 5x14 5x18 5x20 5x10 5x15 5x20 20 min cardio rower + skosy brzucha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f05d0f2d4ccc48de8ce2be6e4a8080a4.png Zmieniony przez - pat34 w dniu 2014-02-26 23:05:20

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-26 16:12:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    8x 8x 4. Dipsy na triceps z obciążeniem 5xcc+10kg 5xcc+20kg 5xcc+30kg 5xcc+10kg 5xcc+20kg 5xcc+32,5kg 5xcc+20kg 5xcc+30kg 5xcc+30kg 5. MC klasyk 5x140kg 5x160kg 4x170kg 5x140kg 5x160kg 5x170kg Unoszenie tułowia Dzisiaj wyjątkowo bez cardio bo zapomniałem wody wziąć na siłke i suszyło ;d Zmieniony przez - pat34 w dniu 2014-02-28 20:57:52

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-28 20:57:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    5kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x27,5kg 15x27,5kg 6x35kg 15x25kg 15x25kg 5. Uginanie ze sztangą ss 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x25kg 15x27,5kg 15x27,5kg 6x35kg 15x25kg 15x25kg 6. Wspięcie na palce maszyna 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 15x 8 Seri na brzuch i 30 min cardio rower + bieznia

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-02 13:28:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    5xcc+20kg 5xcc+30kg 5xcc+30kg 5xcc+20kg 5xcc+20kg 5xcc+20kg 5. MC klasyk 5x140kg 5x160kg 4x170kg 5x140kg 5x160kg 5x170kg Unoszenie tułowia 5x140kg 5x160kg 5x180kg 30 min cardio intensywnie Robie sobie teraz lekką zmianke w diecie na próbe i węgle w DT bede sie starał jeść tylko po treningu w 2 posiłkach. Przed treningiem będą same tłuszcze i b

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-04 21:34:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    A tak wyszła dzisiejsza micha. No i poszło 30 min cardio /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7f5b45882d3f4ba38cbf9074262d1b48.png

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-05 20:43:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    utralem 8x 8x 8x 10x 8x 9x 10x 8x 6x Ściąganie do klatki 4. Dipsy na triceps z obciążeniem 15xcc 15xcc+5kg 15xcc+5kg 15xcc 15xcc+5kg 15xcc+7,5kg 15xcc 15xcc+5kg 15xcc+10kg 15xcc 15xcc+10kg 15xcc+10kg 5. MC klasyk 15x100kg 15x100kg 15x100kg 15x60kg 15x100kg 15x110kg 15x100kg 15x120kg 15x120kg 15x100kg 15x100kg 15x100kg cardio 30min.

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 21:37:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    A taki trening sobie wymyśliłem na najbliższy czas redu. Cardio zwiększam na 35min po kazdym treningu a w DNT jesli czas pozwoli to bede walił interwały/koszykówke. Kcal nie zmniejszam ale może troche węgli zmienie na fat. Klatka, bicepsy, przedramiona Wyciskanie sztangielkami na ławce płaskiej rampa 8 + 2x regres Gilotyna na skosie dodatnim 4x12

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 23:04:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    mpa 8 + 1x regres 8x12kg 8x14kg 8x14kg 8x14kg 12x8kg 2.Młotki 3x8 8x14kg 8x14kg 7x14kg 3.Uginanie sztanga leżąc na lawce skośnej na brzuchu 3x8 8x20kg 8x20kg 8x20kg 1.Uginania ze sztangą nachwytem rampa 10 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10min cardio a wieczorem około godzina koszykówki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a40d7c2ebfd8490288b1f9908e1562c9.png

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-10 23:03:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Najbardziej intensywny trening nóg ever, 0 przerw miedzy seriami praktycznie. Zrobiony w 30 min razem z łydkami :D Nogi, brzuch 1.Przysiady klasyczne rampa 5 +2xregres 5x60kg 5x80kg 5x100kg 5x120kg 5x130kg 8x100kg 10x60kg 2.Hack siady na maszynie 4x10 12x40kg 10x60kg 10x60kg 10x40kg 3.Uginanie + Prostowanie 4 x10-12 Z każdą serią sztabka wyżej 4.

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-11 21:29:09 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj DNT 35 min cardio /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/405b9255c0304ece8c5467311766f8fb.png

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-12 22:50:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka, bicepsy, przedramiona, brzuch 1.Wyciskanie sztangielkami na ławce płaskiej rampa 8 + 2x regres 8x20kg 8x25kg 8x30kg 8x32,5kg 6x32,5kg 8x25kg 10x20kg 8x20kg 8x25kg 8x30kg 8x32,5kg 6x35kg 8x25kg 10x20kg 14x20kg 2.Gilotyna na skosie dodatnim 4x12 12x40kg 12x40kg 12x40kg 12x45kg 12x40kg 10x40kg 10x40kg 8x40kg 3ab.Rozpiętki na bramie + Pompk

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 17:28:17 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    Kolejny super intensywny trening. Około 40min razem ze skosami brzucha :) Nie pamietam kiedy ostatni raz ćwiczyłęm dłużej niż godzine. nie wliczając cardio. Przerwy robie tylko przed najcięższymi seriami i to nie zawsze :D Barki, triceps, brzuch 1.Wyciskanie hantli siedząc rampa 8 regres +2x regres 8x16kg 8x18g 8x20kg 8x22,5kg 8x25kg 8x27,5kg 8x30

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 12:43:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    też kiedyś miałem z tym problem ale ostatnio jakoś zniknęło :D Mocna przedtreningówka i dobra kondycja robią swoje chyba ;d Wczoraj 1,5h koszykówki a dzisiaj 20min cardio na czczo, przed walnąłem tylko BCAA Zmieniony przez - pat34 w dniu 2014-03-21 14:09:46

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-21 14:08:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    e z każdą serią sztabka wyżej 5 Serii z każdą serią sztabka wyżej 4.Suwnica pozioma jednonóż 3x10-12 10x60kg 10x70kg 12x70kg 14x50kg 12x60kg 10x70kg 5.MCNPN z hantlami 4x12-15 10x25kg 10x30kg 10x30kg 10x30kg 10x35kg 10x35kg 1.Wznosy na palce siedząc + stojąc maszyny Po 3 serie ciężary 100kg i 30kg Po 3 serie cięzary zwiększane 20min cardio

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 18:41:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    kg 16x20kg 14x30kg 12x35kg 10x40kg 3.Młotki 3x8 8x14kg 8x14kg 7x14kg 8x14kg 8x14kg 8x14kg 8x14kg 8x14kg 8x14kg 1.Uginania ze sztangą nachwytem rampa 10 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg 10x20kg ------------------------------------- (Zrobie z barkami i trickiem) Po treningu 15 min cardio a wieczorem grałem mecz

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-24 23:04:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    ia czyli kończe ruch chwile przed momentem zablokowania łokcia na dole. Chodzi o to żeby nie blokować łokcia bo wtedy schodzi napięcie a u góry trzeba mocno ścisnąć mięsień. Przynajmniej takie moje zdanie :D Ogólnie przed chwilą skończylem 30 min cardio na czczo i na dzisiaj koniec aktywności :/ Zmieniony przez - pat34 w dniu 2014-03-25 10:45:23

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-25 10:31:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] pat34 dziennik, str 31

    Post
    Trening dla początkujących

    4x10 12x30kg 10x40kg 14x30kg 14x30kg 14x25kg 12x30kg 10x35kg 10x40kg 14x30kg 10x25kg 10x30kg 10x35kg 10x30kg 1.Szrugsy ze sztangą z przodu + Szrugsy sztangą z tyłu z uniesieniem 10x10 10x12 10x10 + 10x40kg + 10x50kg 10x50kg 10x100kg 10x120kg 10x140kg 10x160kg + 10x50kg 8x50kg 8x50kg 10x100kg 10x120kg 10x140kg 12x100kg 10x100kg 20min cardio

    Odpowiedzi: 1271 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-29 17:07:06 Liczba szacunów: 0