SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • DT JBB `The road is a destination`

    Post
    Ladies SFD

    21.04.2015 r. DNT Dieta 1. jajka, marchew, jabłko, olej kokosowy 2. polędwiczka wieprzowa, ziemniaki, marchew, olej kokosowy 3. udziec wołowy, buraki, marchew, olej kokosowy, oliwa z oliwek, orzechy włoskie Warzywa czosnek, pomidor, rzodkiewka, papryka czerwona, cebula, ogórek kiszony i małosolny, brokuł, kalafior, kapusta kiszona Płyny woda, herb

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 12727 Data: 2015-04-21 22:03:17 Liczba szacunów: 0
  • Droga do wymarzonej sylwetki - masowanie by Pablo0mod

    Post
    Dzienniki Juniorów

    z rodzynkami i bananem(super połączenie) + pomidor http://imageshack.us/a/img801/5710/img20130322064605.jpg Posiłek 2 i 3 - pierś z kurczaka + ryż brązowy + olwia + w jednym buraki, a w drugim sałtka ze słoiczka domowego - ogórki z cebulą i pieprzem(ostra) http://imageshack.us/a/img213/1031/img20130322064645.jpg Posiłek 4 - Tilapia + ryż brązowy h

    Odpowiedzi: 321 Ilość wyświetleń: 12646 Data: 2013-03-23 13:06:53 Liczba szacunów: 0
  • Droga do wymarzonej sylwetki - masowanie by Pablo0mod

    Post
    Dzienniki Juniorów

    siłek 3 - pierś z kurczaka + ryż brązowy Brak fotki Posiłek 4 - pierś z kurczaka + ryż brązowy + sałatka domowa z ogórków i cebuli + oliwa Brak fotki Posiłek 4 - pierś z kurczaka + ryż brązowy + buraki + oliwa Brak fotki Posiłek 6 - twaróg półtłusty + jogurt naturalny + ogórek + olej lniany http://imageshack.us/a/img827/1029/img20130324012415.jpg

    Odpowiedzi: 321 Ilość wyświetleń: 12646 Data: 2013-03-24 13:58:37 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT 3h fitness suple: omega3 x2, cynamon warzywa: ogórek zielony, pomidor, buraki (ok. 20g), brokuł, rzepa (150g wliczać?) napoje: kawa z mlekiem x3, woda 2l, zielona x1 + odrobina proszku do pieczenia Pytania odnośnie treningu: - nie chcę absolutnie wyjść na niecierpliwą %-) ale czy jest sens, żeby dołożyć u mnie jakieś ćwiczenia na górę? Plecy, r

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-04 12:44:09 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    mlekiem x5 @@-) (pisanie mgr sprzyja wciąganiu kofeiny), herbata zielona, woda 1,5l suple: omega3 x2, magnez x2 warzywa: rzodkiewki, pomidor, papryka, ogórki kiszone, cebula, buraki (wliczone) Dzisiaj znowu miska niedojedzona, pękam w szwach - może to przez to że więcej teraz piję. Nie będę wmuszać w siebie na siłę, bo już w tej chwili mój żołądek

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-09 19:08:01 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DT aktywność: siłownia napoje: kawa z mlekiem x4, woda 2l, zielona warzywa: buraki (wliczone), cebula, pomidor, ogórek zielony, kiszony, brokuł suple: omega3 x2, magnez+b6 x2 Miska: http://potreningu.pl/dzienniki/zywieniowy/509e17be99634cf466000013/eveline Dziś apetyt dopisuje %-) Trening B 1) Przysiad ATG R 15x 13kg/ R 15x 18kg/ R 15x 23kg/ 15x 2

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-10 12:56:43 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DNT aktywność: 4h fitness warzywa: ogórki kiszone, pomidor, papryka, buraki (wliczone), sałata lodowa, cebula napoje: kawa z mlekiem x4, woda ok. 3l suple: omega3 x2, magnez+b6 x4, ginkofar forte x2, cynamon Miska: BTW: 135/70/200 - niestety niedojedzona 1) chleb żytni, makrela wędzona, camembert 2) jabłko, owsiane, odżywka 3) ryż brązowy, polędwic

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-25 20:46:10 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    trening Suple: omega3 x2, magnez+b6 x4, ginkofar forte 2, witaminy+minerały x1, wit C 1000 x1, energon x1 + ibuprom, carniform Napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x4 Warzywa: buraki (wliczone), mała marchew (nieliczona), pomidor, papryka, ogórek zielony TRENING A 1. Rwanie ze zwisu 5x5 (max 60s przerwy) R 5x 13kg/ 5x 15,5kg/ 5x 15,5kg/ 5x 15,5kg/ 5

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-15 20:15:10 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    ność: 4h fitness Suple: omega3 x2, magnez+b6 x2, ginkofar forte x2, energon x2, wit+min x1, wit. C 1000 x1 Napoje: woda 2l, kawa z mlekiem x3, zielona x1 Warzywa: pomidor, buraki (wliczone), papryka, ogórek zielony Jestem jakaś odporna %-) znajomy, który mi polecał energon mówił, że na bank po tym zasnę. Wzięłam wieczorem, żeby trochę jeszcze po

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-16 13:04:47 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    5%) białko, 61g (30%) tłuszcze, 217g (47%) węglowodany Aktywność: 2h fitness Suple: wit.+min. x1, wit. C x1, enzymy trawienne Napoje: woda 1,5l, kawa z mlekiem x3 Warzywa: buraki (wliczone), cebula, kapusta kiszona, marchewka i to co w sałatce (groszek, marchew i takie tam - wliczone), ogórek kiszony, pomidor Zmieniony przez - eveline w dniu 201

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 20:18:10 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    er Suple: verdin, probiotyk, wapno (na alergie) Napoje: woda 1,5l, kawa z mlekiem x3 Warzywa: pomidor, papryka, cukinia, odrobina startej marchewki, sałata lodowa, brokuł, buraki (wliczone) --------------------------------------------------------------------- Pokonała mnie dziś 2kg hantelka }:-( spadła na mały u palec u stopy i teraz mam taki fa

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-18 20:29:35 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    wapno (alergia) + coś tam na ból gardła Napoje: woda 1,5l, kawa z mlekiem x3, przywrotnik+pokrzywa+dziurawiec Warzywa: pomidor, ogórek zielony, papryka, cukinia, szczypior, buraki (wliczone), marchew (wliczona), cebula --------------------------------------------------------------------- Wczoraj po całym tygodniu męki miałam spokój z żołądkiem a

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-19 21:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    iowy/509e17be99634cf466000013/eveline/dzien/2013-07-01 Aktywność: 1h fitness takie tam na szkoleniu Napoje: woda, kawa, herbata biała Warzywa: pomidor, rzodkiewki, papryka, buraki i inne --------------------------------------------------------------------- Aaaale to było wesele! Wybawiłam się porządnie i najadłam. Nie wiem czy się mam pochwalić c

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-01 10:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    o, no ale coś tam wykombinowałam ;-) Aktywność: trening Napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x3, herbata biała Warzywa: pomidor, rzodkiewka, kapusta biała, marchewka, szczypior, buraki, sałata pieczarki, cebula, kalarepa, ogórek kiszony TRENING A 1. Rwanie ze zwisu 5x5 (max 60s przerwy) R 10x 15kg/ 5x 25kg/ 5x 27,5kg/ 5x 27,5kg/ 5x 27,5kg/ 5x 27,5kg/

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-02 15:43:59 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz VOL 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gotowane mięso + ziemniaki + buraki

    Odpowiedzi: 2916 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-15 15:57:56 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    potreningowa micha: cyc ryż bialy buraki+Bcomplex hehe

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-28 14:19:08 Liczba szacunów: 0
  • ELMASTERO/w poszukiwaniu MASY/dziennik_nr1

    Post
    Trening dla początkujących

    serek wiejski z miodem 2posilek 2 kanapki z szyną i serem 3posiłek ryż z kurakiem i papryką 4posiłek pierś z kurczaka ryż 5posiłek gainer 100g 6posiłek (potreningowy) pierś pare ziemniaczków buraki. mizeria 7posiłek zaraz jakis tunczyk i kromka 8posilek na noc 250g twarogu pomidor lyzka oliwy Zmieniony przez - elmastero w dniu 2010-09-06 20:53:05

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 2010-09-06 20:51:46 Liczba szacunów: 0
  • ELMASTERO/w poszukiwaniu MASY/dziennik_nr1

    Post
    Trening dla początkujących

    .piątek dieta 1posilek 10bcaa. jajecznica 3 jajka. serek wiejski z miodem. 2posilek 3 kanapki z serem i szynką silka 20g bcaa w trakcie .po mass xxl 3serek wiejski 4schabowy buraki.banany basen 1.5h +sauna z tego 0.5km żabką na sportowym+bcaa 10g przed ipo 5posilek twarog chudy z dzemem trening klata plaska 70kg 3s 8.8.9 skos gora 50.60.70 12.10.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 2010-09-17 22:47:40 Liczba szacunów: 0
  • ELMASTERO/w poszukiwaniu MASY/dziennik_nr1

    Post
    Trening dla początkujących

    e 10p 50 lbs normalnie 8p 50+5kg 8p wykroki ze sztangą 3s lydki wspiecia na palcach 5s przedramie uginanie przedr. stojac 25.30.30.35 x10.10.10.8p uginanie nadg 20.25.27kg x max 3s podch 10kg x1reke x max 1s DIETA 1 10g bccaa. 4jajka serek wiejski silka 2 mass xxl 100g 3 udo z kurczaka. buraki 2 ziemniaki . puszka tunczyka 4 salatka 5 twarog chudy

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 2010-09-25 19:16:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Konkursowy - Marian i Nikt - na WAGĘ złota

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rener pierwszy tydzień? Nadam się na cokolwiek? Edit: mam jeszcze pytanie, czy macie jakieś sposoby na więcej energii na treningu i na lepszą "pompę"? Aktualnie z takich rzeczy wykorzystuje, przed treningiem kawę, często jem buraki, czerwona cebulę, coś jeszcze może mnie naturalnie wspomóc? :) Zmieniony przez - Nobody11 w dniu 2015-10-17 23:12:30

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 8961 Data: 2015-10-17 23:09:04 Liczba szacunów: 0