SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    aszne zakwasy (triceps).Dzisiaj dobilam bicepsa ,mam nadzieje ,ze jutro reka rusze %-) MISKA 2 jaja,platki owsiane,migdaly,kawalek banana banan,kurak,zielony groszek ,ziemniak,pomidor-po treningu kurak zielony groszek ,awokado,jogurt domowy,ogorki 2 jaja,buraki,awokado,zielenina,pomidor,cebula napoje-kawa,woda z cytryna,woda suple-wapn,omega3

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-21 12:04:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ymachy,HIM/HAM,cwiczenia na mobilizacje bioder.Po treningu rozciaganie Wrazenia :)) MISKA 2 jaja,1 bialko,platki owsiane,migdaly,kawalek banana banan,whey-po treningu kurak,ziemniaki,cukinia,jogurt domowy,ogorek, kurak,buraki,awokado,zielenina,pomidor jaja,awokado ,wafle ryzowe,ser bialy tlusty napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-wapn,omega3

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-23 12:45:50 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    ozgrzewka,HIM/HAM,wymachy,cwiczenia na mobilizacje bioder,po treningu rozciaganie MISKA 2 jaja,platki owsiane ,winogron jablko,whey,platki owsiane -po treningu losos wedzony,buraki,awokado,pomidory,rokula wolowina,olej kokosowy,papryka,pomidor,soczewica,bulgur drobnoziarnisty,cebula, napoje-kawa,woda,woda z cytryna suple-omega3,witamina C,wapn,pr

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 16:03:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik SSS

    Post
    Ladies SFD

    uz tylko do oceny techniki .Powroce do tego w srode lub piatek MISKA 2 jaja,kawalek banana,platki owsiane ,migdaly,nerkowce whey,banan wolowina,platki owsiane,pomidor,rokula,jogurt domowy wolowina,papryka,pomidor,buraki ,awokado,olej kokosowy ser bialy ,2 wafle ryzowe,jablko suple-omega 3,wapn,probiotyk,witamina C napoje-kawa,woda,woda z cytryna

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-07 20:50:44 Liczba szacunów: 0
  • MECZ NAM FIFA ODWOŁAŁA, KLASA ROBOTNICZA STADION SPAPRAŁA, ALE NASZ SPAM TO NIE HAŁA

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemasz Buraki %-) kibluje na studiach, naszczescie wzielam lapa bo bym padła z tych nudów %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-28 08:15:57 Liczba szacunów: 0
  • DT DiamionD

    Post
    Ladies SFD

    No to dzisiaj sobie nie żałowałam z miską. Oprócz rzeczy w tabelce zjadłam mały kubeczek barszczyku zbaielanego i frytki warzywne(seler, buraki, marchew). Będą wzdęcia;)) Trening silowy: wypychanie jednonoż na suwnicy + unoszenie sztangi miednica w oparciu o laweczke, rozpietki na lawce skosnej, wioslowanie hantlą, unoszenie sztangi lamanej wzdluz

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 2016-01-28 19:49:58 Liczba szacunów: 0
  • Rzezba,ujedrnienie. prosze o pomoc bo mam metlik w głowie

    Post
    Ladies SFD

    Skład miski ok. Ale ciągle za mało kalorii. Musisz dorzucić jeszcze gdzieś tłuszczu żeby wyszło 2000. W pierwszym posiłku brak ci źródła białka, w drugim tłuszczy. W warzyw do miski wlicza się Karczochy Gotowana marchew Buraki Ziemniaki Zielony groszek Okrę Pietruchę Seler Dynie Słodki ziemniak seler Oraz Warzywa strączkowe Warzyw powinno się jeś

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 7760 Data: 2013-02-09 17:07:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] kru_chy / Redukcja - start ze 120 kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    faftaq kiedyś pisał o orzechach brazylijskich , że warto jeść 1-2 dziennie jako suplementację selenu - dziewczyny z Ladies to stosują. Warzywka na pewno warto urozmaicić, np. o buraki...

    Odpowiedzi: 458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-14 19:29:16 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    datkowych rzeczy to jeszcze dorzucę zakup tej cholernej patelni teflonowej i wagi kuchennej, bo tak na oko to sobie można mierzyć, długość wacka chyba tylko. Dołączę do diety buraki, ponieważ całkowicie o nich zapomniałem - chyba, że nie są wskazane na redukcji, będę musiał dopytać w odpowiednim dziale. Jeszcze na koniec dodam, że jeżeli ktoś chce

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18681 Data: 2010-04-25 21:31:28 Liczba szacunów: 0
  • DT - Volterra

    Post
    Ladies SFD

    nych sosów itp., co prawda to tłuste mięso ale ile można cyca jeść :) Marzy mi się niedługo znów karkóweczka :-} Warzywa: sałata masłowa, roszponka, ogórek, papryka czerwona, buraki gotowane (wliczone w miske). Napoje: 2,5-3l wody, herbata zielona i kawa czarna. Suple 1x kelp, 1x gold omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/512da3e850004aaa8a6ac24cfd11f977.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2132 Data: 2013-03-06 19:54:55 Liczba szacunów: 0
  • Jagoda__ / redukcja / podsumowanie str.68

    Post
    Ladies SFD

    0g ww 70g tłuszczy Źródła -Białka : mięso, tłuste ryby i chude ryby, nabiał, białka jaj i jaja cale (na 2 białka 1 żółtko) -Ww: Owsianka, ryz brązowy, strączkowe, marchew buraki -Owoce jagodowe, banan, jabłka -Tłuszcze dodane Olej z lnu, masło, masło orzechowe, oliwa z oliwek, z orzechów, oliwki avokado - warzywa w dowolnej ilości Przykład

    Odpowiedzi: 847 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-23 20:12:11 Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNE PORZADKI - zabawa / start str24/ podsumowanie str35i36

    Post
    Ladies SFD

    Próbowałam z brokułami, ale taki rozpiździel w sitku się zrobił, że odpuściłam. Do tej pory próbowałam kapustę, marchew, seler naciowy, imbir, buraki i jabłka.

    Odpowiedzi: 370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-17 20:36:42 Liczba szacunów: 0
  • Cel: 40 kilogramów mniej

    Post
    Ladies SFD

    ec z gęsi u mnie, który dostałam od przyjaciółki :-)) ) 3) no i porcyjka warzyw, w sumie u mnie nuda, bo skupiam się na zielonych ale wpadają też marchewki i pomidory, czasem buraki 4) tłuszcze: poza tym wyżej wymienionymi, wpada jeszcze masełko na którym smażę jaja, oliwa z oliwek, czasem dodaję ciut śmietany, awokado też ląduje w niektórych posi

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3443 Data: 2014-05-20 18:56:39 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    czyli buraki surowe ścierasz na tarce i tyle ?

    Odpowiedzi: 2410 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-01 14:40:39 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    Kurczak 120g, pieczywo żytnie 200g, masło 15g, warzywa. (ogórek, sałata, papryka czerwona ) 4. Posiłek 3: Wieprzowina (schab) 120g, ryż paraboiled 150g, olej kokosowy 10g, buraki 150g 5. Posiłek 4: Kurczak 100g, makaron durum 110g, cukinia 150g, masło klarowane 10g, przecier pomidorowy 50g 6. Posiłek 5: Kurczak 100g, oliwa z oliwek 20g, bataty

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-09-05 19:45:34 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    n 110g, kiwi 70g, whey 30g, wiórki kokosowe 15g 2. Kurczak 100g, pieczywo żytnie, masło 20g, warzywa 3. Wieprzowina ( schab ) 120g, kasza gryczana 150g, masło klarowane 5g, buraki 4. Polędwiczka wieprzowa 100g, makaron pełne ziarno 100g, mozzarella 40g, olej kokosowy 10g, warzywa 5. Udo z piersi kurczaka, ziemniaki 300g, oliwa z oliwek 20g Suple

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-09-19 20:23:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    igdały 10g, kiwi 100g, nektarynka 150g, whey 30g Posiłek 2: Kurczak 120g, pieczywo ciemne 180g, masło 15g, warzywa Posiłek 3: Schab 120g, kasa gryczana 150g, olej kokosowy 5g buraki Posiłek 4: Kurczak 100g, awokado 100g, olej kokosowy 5g, makaron durum 100g Posiłek 5: Halibut 100g, bataty 250g, oliwa z oliwek 20g, warzywa Dziś wpadła dosyć duża il

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-09-22 21:16:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    migdały 20g Po treningu: Carbo 60g ( natural ) Posiłek 2: Drób 120g, bataty 300g, oliwa z oliwek 15g, warzywa Posiłek 3: Schab 120g, kasza gryczana 150g, olej kokosowy 10g, buraki 110g Posiłek 4: Drób 100g, makaron durum 110g, awokado 110g, olej kokosowy 5g Posiłek 5: Jaja kurze 150g, ziemniaki 350g, warzywa Podsumowanie: 3 521,3 kcal B:184,3g W

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-10-03 20:44:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    treningu: Carbo 50g, whey 30g Posiłek 2: Kurczak pierś 100g, pieczywo żytnie 220g, masło 10g, warzywa Posiłek 3: Karkówka wieprzowa ( dosyć chuda ) 110g, kasza gryczana 100g, buraki 110g Posiłek 4: Kurczak 100g, makaron durum 110g, przecier pomidorowy 80g, warzywa Posiłek 5: Jaja kurze 150g, bataty 300g, oliwa z oliwek 15g, warzywa Podsumowanie: 3

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-10-19 21:13:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    jogurt naturalny 120g, kiwi 60g, banan 110g, whey 33g Posiłek 2: Pieczywo żytnie 220g, masło 15g, pierś z kurczaka 120g, warzywa Posiłek 3: Schab wieprzowy, ryż basmati 150g, buraki 120g, olej kokosowy 10g Posiłek 4: Pierś z indyka 100g, makaron durum 110g, olej kokosowy 10g, masło 15g, brokuły 120g Posiłek 5: Jaja 150g, ziemniaki 300g, oliwa z oli

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 19683 Data: 2016-11-14 22:41:16 Liczba szacunów: 1