SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ajka, białka jaj 150g, płatki owsiane 80g, śliwki 100g, dynia 100g, kakao, cynamon http://i.imgur.com/kGXSpjW.jpg 2. Mięso mielone z indyka 150g, makaron razowy 80g, ketchup, buraki, pieczarki http://i.imgur.com/hGr7iRF.jpg 3. Mieso mielone z indyka 100g, białka jaj 100g, płatki owsiane 80g, dynia 100g, pieczarki http://i.imgur.com/ymMxoR2.jpg 4. K

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 14:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    okiem 4x15 DIETA 1. 2 jajka, białka jaj 150g, płatki owsiane 80g, śliwki 100g, dynia 100g, kakao, cynamon http://i.imgur.com/IbuczyI.jpg 2. Kurczak 130g, makaron razowy 80g, buraki %-) http://i.imgur.com/TyMXfau.jpg 3. jw. %-) http://i.imgur.com/fzscJDW.jpg 4. jw. + migdały 30g 5. Kurczak 130g, migdały 30g + warzywa SUPLE UNS Witaminy i minerały,

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-04 15:51:34 Liczba szacunów: 0
  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ) 07-02-2015 DNT DIETA 1. 2 jajka, białka jaj 150g, płatki owsiane 80g, śliwki 100g, dynia 100g, cynamon http://i.imgur.com/TKY0gp4.jpg 2. Kurczak 130g, makaron razowy 80g, buraki %-) http://i.imgur.com/PKndsRy.jpg 3. jw. 4. Kurczak 130g, makaron razowy 80g, olej lniany 15g + warzywa 5. Kurczak 130g, olej lniany 15g + warzywa SUPLE UNS Witaminy i

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-07 22:15:42 Liczba szacunów: 0
  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ynia 100g, kakao, cynamon http://i.imgur.com/caQx86k.jpg 2. Wiecie, ze teraz snikers jest powiększony? :-D http://i.imgur.com/wYefXed.jpg 3. Kurczak 130g, makaron razowy 80g, buraki http://i.imgur.com/715Ku2Q.jpg 4. jw. 5. jw. + 15g olej lniany 6. Kazeina bananowa <3 35g + migdały 30g SUPLE UNS Witaminy i minerały, Omega3, FlavoVitC, Ketones, Gree

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-22 14:34:59 Liczba szacunów: 0
  • Amber - by nigdy się nie poddawać :)

    Post
    Dzienniki Treningowe

    e 3x12 + brzuch DIETA 1. 2 jajka, whey UNS 30g, płatki owsiane 80g, banan 40g, dynia 100g, kakao, cynamon http://i.imgur.com/2SdRJke.jpg 2. Kurczak 130g, makaron razowy 80g, buraki 3. jw. http://i.imgur.com/h3E5Q7t.jpg 4. 3 jajka, 60g białka jaj, 2 bułki wieloziarniste + warzywa 5. Kazeina UNS 35g <3 + migdały 30g SUPLE UNS Witaminy i minerały, O

    Odpowiedzi: 1591 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-22 21:05:03 Liczba szacunów: 0
  • Padlina, Nabiał i... Neos - była masa, wchodzi redukcja - str. 58. Pod wezwaniem PawelSzEvc %-)

    Post
    ActivLab

    banan suszony 2. Chleb pełnoziarnisty , 1 średnie jajko , filet z indyka 3. Chleb pełnoziarnisty , 1 średnie jajko , filet z indyka 4. Chleb pełnoziarnisty , 1 średnie jajko , filet z indyka 5. 40 g Muscle Up Protein 6. ziemniaki późne, schabowy, buraki 7. twaróg wiejski tłusty, oliwa z oliwek Zmieniony przez - 40neos w dniu 2013-04-04 20:52:26

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-04 20:50:43 Liczba szacunów: 0
  • Padlina, Nabiał i... Neos - była masa, wchodzi redukcja - str. 58. Pod wezwaniem PawelSzEvc %-)

    Post
    ActivLab

    KOTLET95 DZIEŃ 2 Dieta: 1. owsiane (60g) + rodzynki (20g) + mleko (200ml) + białko (24g) + oliwa (20g) + kawa 2. 2x kanapka 3. karkówka (180g) + ryż (100g) + buraki + kawa 4. naleśniki z twarogiem (~200g twarogu) Suple: 5 kaps TCM 20g flexit

    Odpowiedzi: 794 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-09 23:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Raimunda poszukuje Zen

    Post
    Ladies SFD

    SPROBUJ TEZ TAKIEGO SPOSOBU do posilkow jajka/mieso + tluszcz , dodawaj warzywa zielone, jakas rukole, lekka salatke etc. jako oddzielne posiki spozywaj warzywa, takie jak np buraki, dynia, kalafior, brokuly wtedy np dodaj do nich sam tluszcz bez bialka np pieczona dynia z maslem/oliwa mozesz tez sprobowac wprodzic koktajle warzywa + owoc (mozesz d

    Odpowiedzi: 1390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-28 13:33:17 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    00 odległość 1157 m /161 Watt/30s/m ergometr czas 5:00 odległość 1177 m/169 Watt/35s/m Miska: Suplementy CLA+green tea, olej z wiesiołka warzywa: groszek, marchew, brokuły, buraki,fasolka szsparagowa do 700 g Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-04-12 04:43:33 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8ebb27e721ba4832a9c3a8d351af6f1d.jpg Zmieniony przez - annaw

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-12 04:41:22 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    lko ,też spróbuj ...to rozchodzi się o sprawdzenie siebie;) Jak biegasz przez godzine na tempie 12km/h to nie wiem nad czym sie zastanawiasz. .Miło będzie w teamie:) Szpinak,buraki,wątróbki są chyba dobre na żelazo. Co do ekipy to zależy jak mocna...tam Ci nikt tempa nie narzuci...musisz patrzeć na swoje możliwości..i tętno.. :) TRENING C.D POPOŁU

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-12 11:50:19 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    g /przejścia cycling interwały z Rafałem W sobotę mamy maraton cyclingowy 3 godziny:)będzie jazddda Miska Napoje: kompot, woda 2,5 litra , herbata, late kawa Warzywa: marchew, seler naciowy , cebula, szczypior, szczaw, czosnek, buraki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0fb7736ca41140d79a57a01c00ee359b.JPG Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-05-15 07:19:24

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-15 07:17:56 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    dwie osoby zeszły reszta dała radę . Miska Orzeszki włoskie i sezam zjadłam około treningowo ,i rozrzuciłam po misce... Napoje : herbata zielona i zwykła , jedna kawa, woda 4,5 litra Suplementy:: bez Warzywa: buraki , cebula, czosnek /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c4e3fb3fbad146a599cc7d7d3e8eb021.jpg Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-05-18 15:36:16

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-18 15:33:28 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    Także różnie...Ja chyba to po prostu lubię %-)A Ty Ania nie ćwiczysz czy nie wpisujesz ćwiczeń? MISKA Napoje: 2,5 litra woda lub woda z cytryną i imbirem Warzywa: pomidory, buraki, chrzan, cebula, szczypior, sałata /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7b4b76f2e4ad43e6bbe5860feb3c2a88.jpg Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-06-05 19:42:23 Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-05 12:27:05 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    DIETA Warzywa: kapusta, marchew, buraki, cebula Suplementy: bez Napoje: kawa 1 x, woda 2,5 litra , melisa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c12db5dc3c854560a97011bf89e531d9.jpg TRENING: pływanie żabką krytą 58 minut 1500m taniec 40 minut cha cha, pasadoble , jeff sauna 10 minut sucha/ przerwa 10 minut/ 10 minut parowa Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-07

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-12 13:42:31 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    MISKA: Warzywa: marchewki surowe, pomidory, ogórki, cukinia, buraki Suplementy: pyłek pszczeli Napoje: woda z cytryną 3,5 litra /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ebe3e1fd9a140afaf21269aed7d67bc.jpg TRENING Po wczorajszym biegu lekko ciągła dwójka dlatego dziśskróciłam dystans. Po za tym stwierdziłam , że brakuje mi szybkości więc będę biegać 4-5 km a mocnie

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-06 10:10:41 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    31.10.2013 DNT Rozkład BTW 100/74/88 MISKA Warzywa: czarna rzepa, marchew, buraki, cebula Suplementy: mastodynon, supradyn, kolagen Napoje: 2 litry wody i herbaty 2 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7a11a81e2bdc4e898ef3b508e48be0c7.jpg Aerobowo rano burperssy 54+ 30 minut skakanka wieczór 55 burperssy i 56 na raty Zmieniony przez - annawcz w dniu 2013-10-

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-31 17:38:59 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    06.11.13 Rozkład B/T/W 110/74/137 DT MISKA Warzywa: kalarepa, kalafior, buraki, chrzan, marchew Suplementy: supradyn, wit C, mastodynon Napoje: 2,5 litra wody, kawa, herbata /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bdd0827184224c6085c8103909e44add.JPG TRENING rozgrzewka burperssy 64 Wyciskanie klatki ławka dodatnia 35 stopni sztangielki 1 seria 20 X 12 kg x 2 2 ser

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-07 07:29:01 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    16.12.2013 r DNT Rozkład BTW 100/74/88 Warzywa: seler naciowy, kapusta pekińska, cebula, marchew, czosnek , buraki , kapusta włoska Suplementy: l-karnityna, wit c , mastodynon , BCAA Napoje: 3,5 litra wody, kawa, zielona herbata, herbata, kombucha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b0339c832adf47a989ee05866f62d1e3.jpg TRENING OBWÓD X 3 45 s/5s pauza sit up,

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 13:40:21 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    zdjeciaSFD2/1801cf808e344c059ccd3fbccae02043.jpg 25.03.2014 r Miska Jajka gotowane 2x + płatki owsiane Szejk białkowy po treningu Mintaj w panierce+ warzywa zielone +marchew+ buraki Wołowina+ warzywa mieszanka chińska Szpinak+żółty ser Trening Bieg 581 cal/7,66 km/45 minut/171 tętno końcowe 30' 10km/h +/2 '12 km/h + 3'10 km /h/x3 Kondycja na biegu

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 11:52:46 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT] aineko 2013 / str. 97, 152

    Post
    Ladies SFD

    x 13/12/10 - zwiększyłam ciężar, ale szło masakrycznie, łapy umarły 5. Brzuszki 3 x 20 rower 20 min, 8 km Trening okrojony dziś deczko, czasowo oczywiście się nie wyrobiłam. Ale ważne, że był :-) Miska szynka wieprzowa pieczona, ryba po grecku, karkówka, pomelo, sok warzywny (marchew + buraki), suple Jutro może już kombucha będzie gotowa 8-)

    Odpowiedzi: 1607 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-14 16:27:41 Liczba szacunów: 0