SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    28.08.2014 r. DNT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey, maliny, masło klarowane 2. kasza gryczana, olej rzepakowy, ser żółty 3. jajka, masło klarowane, buraki 1 904,8 kcal 120,0B, 175,3W, 80,4T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia +kurki Płyny woda, kawa, melisa Suplementacja olej lniany, kurkuma, pieprz cayenne

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 17:56:44 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    29.08.2014 r. DT Dieta 1. jajka, płatki owsiane, whey trening 2. płatki owsiane, whey, truskawki 3. buraki, ziemniory, masło klarowane, olej rzepakowy, mozarella 4. jajka, masło klarowane 1 906,3 kcal 119,8B, 175,5W, 80,6T Warzywa cebula, papryka żółta i czerwona, pomidory, czosnek, cukinia, bakłażan Płyny woda, kawa, lampa czerwonego wytrawnego

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-29 19:13:34 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    11.11.2014 r. DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane 2. ziemniory, masło klarowane, buraki, jajka, masło klarowane 3. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, ser żółty 1 882,9 kcal 120,0B 175,2W 80,2T Warzywa pomidor, papryka czerwona, kapusta kiszona, cebula Płyny woda, kawa, herbata oolong Suplementacja Rutinacea, magnez, żela

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 17:30:22 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    13.11.2014 r. DT Dieta 1. whey, płatki owsiane trening 2.3. płatki owsiane, whey, jajka, masło klarowane, owoce jagodowe 4. kasza jaglana, buraki, masło klarowane, newella 5. jajka, masło klarowane, whey, płatki owsiane, mozarella 1 902,9 kcal 120,4B 175,8W 80,7T Warzywa pomidor, papryka czerwona, cebula, por, marchew, cukinia Płyny wod

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-13 21:16:45 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    . DT Dieta trening 1. whey, płatki owsiane, wiórki kokosowe 2. masło klarowane, jajka, płatki owsiane, whey 3. ziemniory, masło klarowane, oliwa z oliwek, ser żółty, newella, buraki, orzechy nerkowca 1 882,9 kcal 120,1B 175,5W 80,0T Warzywa pomidor, papryka czerwona i żółta, cebula, cukinia Płyny woda, kawa, herbata czarna Suplementacja

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-14 17:41:05 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    T Dieta 1. jajka, masło klarowane, śmietanka, płatki owsiane, whey, ser żółty 2. kasza pęczak, pierś z kurczaka, mąka kokosowa, masło klarowane 3. dorsz wędzony, ziemniory, buraki, masło klarowane, awokado, oliwki czarne 1 906,7 kcal 120,5B 175,3W 79,8T Warzywa pomidor, cebula, sałata, ogórek, papryka czerwona Płyny woda, kawa, rumianek

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 20:11:28 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    15.01.2015 r. DT Dieta 1. płatki owsiane, whey, wędzony halibut trening 2. wędzony łosoś, ryż basmati z dzikim 3. ziemniory, schab, mąka kokosowa, buraki, masło klarowane 4. ryż basmati z dzikim, mąka kokosowa, schab, masło klarowane, masło śmietankowe, marchewka z groszkiem, łosoś wędzony 1 907,7 kcal 119,8B 175,5W 80,2T Warzywa pomidor

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 19:34:25 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    odzę. };-) Co zakupy to mnóstwo zieleniny. Dzień,dwa i nie ma. Dobrze, że nie jestem w tym sama, bo czasami czuję się jak monstrum jak paczę do dzienników, a tam ktoś ma 50-100g jakiegoś warzywa w posiłku. \-) Rzecz dla mnie niepojęta. Ja nawet jak mam przy posiłku wliczane buraki czy marchewkę to i tak w tym posiłku są dodatkowo jakieś zielone.

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-29 23:16:37 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ttp://img844.imageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 31.05.12 r. http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. jajka, truskawki, krem z nerkowców 2. fasola, buraki- dużo buraków %-), oliwa 3. owies, whey, truskawki 4. jajka, ser żółty, marchewki 5. jajka, ser żółty + wiejskie mleko do kawy, rzodkiewki, ogórki małosolne, sałata lo

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 00:28:51 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    mageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 14.06.2012 http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. jaja, owies,truskawki, mleko kokosowe 2. pasztet strączkowy, buraki, oliwa 3. jajka, ser żółty 4. jajka, migdały, śmietana wiejska +sałata lodowa,szczypior, pomidor, ogórek, kalarepa, sok pomidorowy, wiejskie mleko do kawy, kefir grzybk

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-14 23:03:46 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    rezę, na którą się wybieram tak, jutro trochę poczituję :-P http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. owies, whey, borówki, migdały 2. ciecierzyca, jajka, buraki, oliwa 3. soczewica, awokado, sok pomidorowy 4. omlet z serem żółtym, sałata lodowa, pomidor, szczypior + mleko wiejskie do kawy http://img844.imageshack.us/img844/3185

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-21 01:47:06 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    a wierzch. Ale i bez tego jest ok- żadną zupą dyniową nie pogardzę.8-) Najistotniejsze żeby trafić na smacznej odmiany dynię, wyraźnie słodką. Krewetko, jak dla mnie dynia i buraki to było zbawienie, kiedy w misce pojawiało się dużo węgli :-)) no ale ja jestem ogromną fanką obu tych warzyw. A co do koszulki, podrzucę firmę jak się sprawdzi. :-) Je

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 01:04:22 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    Zapraszam :-)) do tego buraki a na drugie zupa z dyni? };-)

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-15 19:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Viki 2013 (DT vol.3)

    Post
    Ladies SFD

    ledwo teraz siedze, bo tylek boli ;-) MISKA DT 170/80/180 - owies, jajko, banan, whey, zelatyna TRENING - whey, banan, ryz bialy, grapefruit, bialko jaj - indyk, ryz brazowy, buraki, ziemniaki - indyk, maslo, smietana 30%, truskawki, orzechy - Grill :-D :indyk, szynka parmenska, ser zolty /-)_ + nieliczony kawalek kielbasy i kromka chleba zytninego

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 16741 Data: 2013-05-05 21:54:49 Liczba szacunów: 0
  • Kropka DT pods.s.15

    Post
    Ladies SFD

    Dzień nietreningowy spacery z psem :) Miska suple: olej z wiesiołka warzywa: papryka,ogórki,buraki płyny: woda,rooibos,zielona herbata /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/91a2ac24a7fd44a6a131bc3ee341a4fa.png

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 17879 Data: 2013-11-13 10:50:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dziło, nie szkodzi za specjalnie błonnikowi - powidła śliwkowe czy dżemy; gotowane, pieczone owoce - mają podobne działanie, jak świeże. Kiszony barszcz jest super, zresztą buraki w każdej postaci. Na surowo też można jeść, tylko trzeba uważać z ilością, bo mają wręcz przeczyszczające działanie. Kawałek surowego buraka na raz wystarczy i ponoć ta

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-15 15:39:31 Liczba szacunów: 1
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mało tych kcal Z warzyw wliczaj tylko strączkowe i buraki i kukurydzę I tak by the way - powodzenia Będę wpadać.

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-01 21:18:46 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    ja liczę wszystko do bilansu, bo tak poprosiła mnie Obli, ale trzeba po prostu trzymać fruktozę 25 g. A do bilansu wrzucać buraki, marchewki czy inne korzeniowe, jeśli je się je w większej ilości niż np. po 100-200 gramów, niech mnie ktoś poprawi, jak klepię głupoty. Składanie ławki mi się aż śniło :-D, ale naprawdę przegięli. Czuję się jak pomysł

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 10:29:27 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    Post
    Ladies SFD

    Niniejszym udzielam pochwały :-)) z warzyw została Ci jeszcze sałata, buraki i marchewka na przykład %-)

    Odpowiedzi: 1549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-05 07:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy: Maksym & Ozzy!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ło! buraki! Widze rozwijasz się kulinarnie %-) Nie uważacie, że zjadasz za mało tłuszczu?

    Odpowiedzi: 269 Ilość wyświetleń: 18488 Data: 2014-12-08 10:03:08 Liczba szacunów: 0