SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

buraki

  • Dieta redukcyjna dla siostry :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    , słodka śmietana, olej sojowy, słonecznikowy, rzepakowy, oliwa, margaryna wysokogatunkowa w ograniczonej ilości, Ziemniaki gotowane, tłuczone, puree, Gotowane: marchew, buraki, szpinak, kabaczek, dynia, kalafior; fasolka szparagowa i groszek zielony w ograniczonych ilościach; surowe: sałata, pomidory, Owoce dojrzałe bez pestek, gotowane: j

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7399 Data: 2007-04-09 15:58:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k B:0 T:10 W:0 KCAL:88 Buraki Posiłek 4 godzina:18.00 (posiłek po treningowy) 4 ziemniaki B:5 T:0 W:39 KCAL:180 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 200g B:43 T:3 W:0 KCAL:198 buraki Posiłek wersja.2 4 ziemniaki B:5 T:0 W:39 KCAL:180 chuda ryba 300g (makrela,pstrąg) B:56 T:36 W:0 KCAL:543 buraki Posiłek 5 godzina:21.00 250g Twarogu Tłustego B:44g

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5825 Data: 2010-12-23 10:28:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    :20 W:0 KCAL:180 Buraki (Posiłek 4 godzina:18.00) (posiłek po treningowy) 250g ziemniakow B:4 T:0 W:34 KCAL:155 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g B:32 T:2 W:0 KCAL:149 buraki Posiłek wersja.2 250g ziemniakow B:4 T:0 W:34 KCAL:155 chuda ryba 150g (makrela,pstrąg) B:28 T:18 W:0 KCAL:270 buraki (Posiłek 5 godzina:21.00) 150g Twarogu Tłustego B

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 5825 Data: 2010-12-26 19:27:05 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ia, olej kokosowy, cebula, czosnek, mięso z szynki wieprzowej, mleko, masło, jaja, pomidory z puszki, ser parmezan z surowego mleka + troszkę zwykłego żółtego, mąka jaglana), buraki 3. Nielejdisowy posiłek u koleżanki- dla niej bez glutenu i cukru to praktycznie nic nie mogę jeść ;-D (białka raczej brak): kilka kawałków banana i pomarańczy, zupa pi

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 15:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK (2 GRUDNIA 2013) - TYDZIEŃ 9, DZIEŃ 6 JEDZONKO 1.Kasza gryczana, cebula, sardynki w sosie pomidorowym, buraki 2.Ciasto soczewicowo- ciecierzycowe (soczewica, ciecierzyca, marchewka, cebula, jaja, olej kokosowy), smalec 3.Brokuł, ziemniaki, filet z piersi indyka, olej kokosowy 4.Buraki, jaja, ogórki kiszone. Suple: magnez 200 mg, wita

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-04 16:32:56 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    rzywa na patelnię m.in. marchewka, fasolka szparagowa, brokuł, szpinak SNOWBOARD 3. W restauracji: medaliony cielęce (+ pewnie jakiś olej), ziemniaki, zestaw surówek(kapusta, buraki, marchewka) Suple: omega 3,maca Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: syrop Levopront,Groprinosin, Ibuprofen-Pabi, krople do nosa Xylorin Napoje: różne herbaty (+ cytryn

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-07 12:28:15 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ax 6.Spięcia na palce stojąc 5x20 7.Spięcia na palce siedząc 4xmax + wstawki izometryczne DIETA 1.4 jajka +60 g fileta z indyka 2.100g kaszy gryczanej + 150 g karkówki + buraki 3.85 creasteron 4.100g kaszy gryczanej + 150 g karkówki +buraki 5.150 g kurczaka +100g kaszy gryczanej 6.40 g whey c6 + 30g migdałów SUPLEMENTACJA 2x 5 tri creatine

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-15 21:41:37 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ółty, brokuł 5.jajka, sałata lodowa, oliwa + wiejskie mleko do kaw *** 10.05- 9 dzień regeneracji bieganie 30 minut Micha 1.jajka, ser żółty, marchewka 2.pasztet strączkowy, buraki, oliwa 3.jajka, awokado, brokuł 4.ser twarogowy (własnej produkcji), oliwa, rzodkiewki +sok pomidorowy- duuuużo, wiejskie mleko do kaw *** 11.05 -DNT, 10 dzień regenera

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-15 02:36:37 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    ttp://img844.imageshack.us/img844/1227/bannerekoveja.png 06.06.2012 http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. owies, jajka, marchewki 2. pasztet strączkowy, buraki, oliwa 3. jajka, buraki, marchewki 4. jajka, ser żółty, migdały 5. twaróg wiejski, oliwa + rzodkiewki, ogórki, kapusta czerwona, szczypior, sałata lodowa, pomidor, sok

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-07 02:06:38 Liczba szacunów: 0
  • Więcej energii i siły do działania

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajsza miska, nie wiem chyba mam coś do buraków. Ale to u mnie ciężko stwierdzić czy brzuch mnie boli to mnie boli codziennie czy mnie boli bo zjadłam buraki. Wczoraj miałam dzień pod znakiem buraka bo za mną chodził od dawna i rano sobie upiekłam/dusiłam buraczka w piekarniku a potem był barszczyk domowej roboty mojej babci (ale bez śmietany).

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 12620 Data: 2013-08-13 12:36:52 Liczba szacunów: 0
  • dziennik tatuncia zdążyć przed 40 tką

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    0g kurczaka + 100g karkówki + 100g makaronu + groszek + marchewka + brokuł /SFD/Images/2015/10/8/5dca7998ad22440298bd1d84e747c585.jpg 14.15 200g kurczaka + 400g ziemniaków + buraki /SFD/Images/2015/10/8/ebd4d8a22e714cc19a41f90991ba4ae7.jpg 17.15 100g ryżu + 200g kurczaka + buraki 21.15 100g kurczaka + 2 jaja + 130g razowca /SFD/Images/2015/10/8/f

    Odpowiedzi: 222 Ilość wyświetleń: 8245 Data: 2015-10-08 21:42:44 Liczba szacunów: 0
  • Road to Fitlook - Bodybuilding Motivation - Spirit of bodybuilder

    Post
    Trening dla początkujących

    w,tłuszczowy 2.piers z kurczaka + ryż + warzywa (pieczarki,brokuła) niespodziewny- cukierek czekoladowy 2/2 baton proteinowo,ww,tłuszczowy 3.pierś z kurczaka + ryż + warzywa (buraki czerwone 3x,marchewka) 4.białko Carnivior 1x 5.stek wołowy + ryż + warzywa (burak czerwony1x,4ogórki kiszone,brokuła,brokułki małe4x) 6.rybka pstrąg SUPLEMENTACJA : bi

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2899 Data: 2012-12-15 21:37:42 Liczba szacunów: 0
  • Zawodnik ATLETA TEAM vs KONIU - pods. 70 str. TEST MR.BIG , BIG ZONE

    Post
    Odżywki i suplementy

    te 200g, oliwa z oliwek 50ml. 2.Tatar wołowy 250g, pieczywo pełnoziarniste 300g, sałatka warzywna z 50ml oliwy z oliwek. 3.Pierś z kurczaka grillowana 250g, ryż basmati 200g, buraki. 4.Pierś z kurczaka grillowana 250g, ryż basmati 200g, buraki. 5.Serek wiejski 600g, orzechy włoskie 100g, 2 jabłka. Dzień podobny do innych, jak zwykle tatar i kura. B

    Odpowiedzi: 768 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-24 16:31:20 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Do 3 dorzuć jeszcze chleba :-) będzie więcej wegli, no i warzyw dodaj, żeby podbić węgle to buraki, marchewka. Nie wiem czy masz pozwolenie ale może ziemniaki? Zwiększaj porcje tych węgli co masz, zamiast 100g truskawki daj 200g. Śniadanie może być ciut większe niż reszta posiłków dodaj jeszcze jedno jajo i więcej płatków :-) Na kolacje dorzuć tłus

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-22 07:20:01 Liczba szacunów: 0
  • Zła dieta??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przerwa: 2 – 3 godziny 4. kawa lub kapsuła na 15 min przed posiłkiem 5. mięcho 130g piersi kurczaka (indyka) 80g kaszy (gryczanej białej lub innej) min.150g warzyw (kapustne, buraki, pomidory, papryka, sałaty) 8g olej lniany Magnez Forte + Witamina D 2000jm Przerwa: 2,5 – 3 godziny 6. mięcho 130g piersi kurczaka (indyka) 80g kaszy (gryczanej białej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 431 Data: 2016-09-16 07:31:45 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    25.09.2014 r. DT 24 DC Dieta 1. jajka, olej kokosowy, mąka kokosowa, masło klarowane, buraki trening 2. płatki owsiane, whey, mąka kokosowa, masło klarowane, buraki 3. makaron pełnoziarnisty, masło klarowane, ser żółty 4. masło klarowane, jajka 1 938,6 kcal 120,1B 175,0W 80,5T Warzywa cebula, papryka czerwona i żółta, kapusta kiszona, ogórki m

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-25 17:57:16 Liczba szacunów: 0
  • Oveja/ podsumowania str. 39/ 76/ 126

    Post
    Ladies SFD

    veja.png 24.06.2012 http://img163.imageshack.us/img163/7240/banerekmicha.png 1. pasztet strączkowy, oliwa 2. owies, truskawki, mleko kokosowe, whey 3. pasztet strączkowy, buraki, oliwa 4. jajka, kawałek ser pleśniowego 5. jajka, 1/2 awokado + kapusta czerwona, sałata, kalarepa, ogórki, rzodkiewki, sok pomidorowy, wiejskie mleko do kawy http://i

    Odpowiedzi: 1573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-25 23:15:12 Liczba szacunów: 0
  • Więcej energii i siły do działania

    Post
    Ladies SFD

    buraki są na liście najbardziej wartościowych warzyw na pierwszym miejscu :-) działają detoksykacyjnie na organizm, mają wiele zalet. chodzi o to by buraki i korzenne warzywa wliczać do miski i doliczać węglowodany do bilansu. jeśli np. masz troszkę marchewki w jakiejś potrawie to nie wliczasz, ale jak już dwie całe zjadasz to wliczasz

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 12620 Data: 2013-02-13 21:10:11 Liczba szacunów: 0
  • dziennik tatuncia zdążyć przed 40 tką

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    00 100g płatków owsianych + 4 jaja + 35 g migdałów + 30g rodzynek /SFD/Images/2015/10/23/65fa0dcc1f1c436e8607196ac2b7c115.jpg 14.00 400g ziemniaków + 200g rolad z kurczaka + buraki /SFD/Images/2015/10/23/d562fed20aa3488e8d0f228043c3f9c6.jpg 17.10 80g ryżu + 200g kurczaka + mieszanka chińska + buraki 21.00 200g twarogu + 120g razowca + rzodkiewki +

    Odpowiedzi: 222 Ilość wyświetleń: 8245 Data: 2015-10-21 21:58:42 Liczba szacunów: 1
  • Terco/dziennik treningowy/ja robot/t

    Post
    Ladies SFD

    ramion bokiem -3x12 3,5kg-12x/4,5kg-12x/5kg-12x Progress – bz/bz/+2powt. Miska: -owsiane, migdały, słonecznik, 50gjogurt, rodzynki -kotleciki z mielonego cyca(300g), 60gryż, buraki -kotleciki z mielonego cyca(300g), buraki, sałata -migdały -marchewa, jabłko, olej W sumie wyszło 160/90/153 (miało być 150/90/150) Na razie będę liczyć michę, jem czys

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 10823 Data: 2012-01-23 20:09:54 Liczba szacunów: 0