Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bulgotanie w sercu

Strona 11 z 12

  • Suplementy a stymulowanie wzrostu

    to pytanie: czy istnieje jakaś możliwość by któraś z odżywek stymulowała wzrost tzn. pytam o to z gorzką obawą w sercu gdyż przy moich 194cm, jakieś dodatkowe centymetry w górę uważam za absolutnie już niepotrzebne i niewskazane. nie chciałbym

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1653| Data: 2003-09-23 02:49:50| Liczba SOGów: 0
  • Ph podejście nr.2 !!!!!

    witam przerwałem cykl z powodu, kłucia w sercu nie wiem czy to serce czy mięśnie między żebrowe oraz dość wysokiego ciśnienia skurczowego aaa bardzo niskiego

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1115| Data: 2010-03-01 00:36:01| Liczba SOGów: 0
  • Elementy typowe dla Kyokushin Karate

    które są specyficzne tylko i wyłacznie dla kk.... czekam na ciekawe odpowiedzi... stalowa ręka na łagodnym sercu viet vo dao

    Odpowiedzi: 81| Ilość wyświetleń: 3983| Data: 2003-07-04 21:21:52| Liczba SOGów: 0
  • włosy a siłownia

    podkreslone miesnie ciała ale boje sie o włosy bo jednak łysina do mnie zupełnie nie pasuje a włosy są mi bliskie sercu :d

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1092| Data: 2014-02-25 19:23:35| Liczba SOGów: 0
  • odzywki i serce

    porze treningu cp, przed kolacja aminy i przed snem zma. i po dwoch tygodniach gdy wstałem czuje dyskomfort i kłucie w sercu przy schylaniu sie. czy ma to jakies powiązanie z odzywkami i z siłką, czy to stres lub cos innego. proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1747| Data: 2008-03-07 11:13:25| Liczba SOGów: 1
  • SŁUCHAJCIE TZ3 6-OXO I TRIBULUS ZMA NIE DZIALA!!

    apoziom testosteronu po kuracji i wieci eco nic mi ni epodskoczyl ba nawet mialem nizszy ni zprzed, a wiec z reka na sercu moge wam powiedziec ze to nie dziala!!!nie da sie wymusic na przysadce wydzielania wiekszych ilosci lh , jedyny naturalny

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 2073| Data: 2005-04-12 21:15:37| Liczba SOGów: 0
  • Rodzaje treningu a style chwytane + rola trzymań w walce

    ma większe znaczenie w walce chwytanej niż zdolności aerobowe czytałem, ze zapaśnicy mają zwiększoną lewą komore w sercu tak jak np. ciężarowcy czy inni sportowcy uprawiający sporty anaerobowe . trening aerobowy jest chyba lepszy dla uderzaczy bo

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1734| Data: 2006-10-08 19:09:03| Liczba SOGów: 0
  • Massive Whey Gainer ULTIMATE NUTRITION - opinie

    3000g treca lub sojavit 85 2250g ...zalezy mi na zlapaniu czystego miesnia a nie naleze do osob szczuplych.z reka na sercu moge powiedziec ze jestem troszku otluszczony.nie jestem tez przesadnie gruby.... pozdrawiam krystian001

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3039| Data: 2004-11-19 21:16:30| Liczba SOGów: 0
  • Agresja

    gdzie tego napisać a muszę się dowiedzieć. czy to normalne że gdy ktoś mi grozi zaczepia się to czuć palenie w sercu strasznie mnie boli jak ktoś mi grozi zaczyna się. to dobrze to jest normalne wiem że to może głupie jest pytanie ale

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1151| Data: 2010-02-02 16:18:08| Liczba SOGów: 2
  • Kick boxing i metanabol

    silownie branie metanabolu 10mg i chodzenie na treningi kicka 2 razy w tygodniu po poltorej godzinki moze zaszkodzic sercu czy myslicie ze wszystko bedzie okej i nie bede mial potem powiekszonej lewej komory sercowej bo doszly mnie takie sluchy ze

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1410| Data: 2012-03-09 23:53:48| Liczba SOGów: 0
  • Ciśnienie

    mam pytanie, jakie według was są najlepsze leki na obniżenie ciśnienia bez recpety, oraz na kłucie w sercu jeśli możecie podać przykładowe ceny oraz nazwy, dam po sogu, jak się postaracie 3 zmieniony przez kornel18 w dniu 2005 11 03 22:09:03

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1478| Data: 2005-11-03 22:06:41| Liczba SOGów: 1
  • Thermo Speed

    witam.chcialbym sie dowiedziec czy w jakims stopniu thermo speed szkodzi np.sercu.pewnie podnosi sporo cisnienie.pozdrawiam

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3095| Data: 2005-06-09 19:30:21| Liczba SOGów: 0
  • Obecne spalacze tłuszczu

    o podobnym działaniu. najbardizej interesowalby mnie produkt o podobnym dzialaniu, ale mniej kopiacym po zoladku i sercu jest cos takiego czy znowu jesli chce szybkie efekty to cos ala therma musze sobie qpic

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1417| Data: 2005-09-06 17:05:02| Liczba SOGów: 0
  • problem

    jade 6 dzien na mecie 15mg ed to pierwszy cykl od 3 dnia cyklu czuje dziwny ucisk na sercu czasem kłucie zdaża sie to coraz częściej, co mnie niepokoi odstawic mete jutro jade zmierzyć sobie cisnienie...

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 1965| Data: 2007-12-03 20:55:51| Liczba SOGów: 1
  • Serducho

    mam pytanie następujące. od czasu do czasu coś kłuje mnie w sercu i czasami serce zaczyna mi bic szybciej i zwalnia. nie wiem czym to może być spowodowane: pytanie następujące wiecie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1625| Data: 2006-04-18 00:34:58| Liczba SOGów: 0
  • Horse Power a serce

    witam, właśnie zaczynam swoją przygodę z kulturystyką i chciałbym się dowiedzieć czy horse power szkodzi sercu mam wrodzoną wadę serca bav, taką samą miał arnold nasz kochany a nic mu nie przeszkodziło zostać mr.olimpia. moim

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1253| Data: 2010-08-28 00:21:00| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne uczucie

    mam problem od jakiegos czasu mam dziwne uczucie raz w sercu raz w innych miejscach takie jak by skórcze, kłucie i takie podobne rzeczy czasami takie pieczenie w środku co to

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1544| Data: 2005-02-17 15:04:50| Liczba SOGów: 0
  • problemy z sercem i meta

    witam.mam 17 lat i niedomykalność zastawki w sercu czy 100 mety może mi zaszkodzić

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1464| Data: 2004-04-05 17:20:29| Liczba SOGów: 1
  • serce

    witam panowie ciagle sie mówi że metanabol niszczy watrobe ale wiemy o osłonkach itp a co z sercem czy też sie mocno niszczy bo nikt właśnie o sercu nie wspomina tylko o wątrobie dzieki za odpwoedzi

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1173| Data: 2008-08-14 17:52:08| Liczba SOGów: 0
  • kłucie serducha

    czy wie ktos o co to moze byc...bo czasami tak mam że poprostu bez powodu robi mi sie słabo i serce mi wolniej bije... czasami też czuje kłucie w sercu .. wie ktos moze co to moze być

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1055| Data: 2004-11-02 17:20:40| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}