Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bule miesni

Strona 11 z 478

  • kiedy miesnie rosna?

    jak w temacie interesuje mnie kiedy miesnie sie wlasciwie rozrastaja... jak robie trening na dana grupe miesni to przez kilka kolejnych dni, zwykle 2 lub 3

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 21638 | Data: 2003-05-09 22:57:38 | Liczba SOGów: 0
  • ile spięć na kaloryfer ??

    3x3 z zatrzymaniem w gorze na 5 10 sekund. brzuch mi sie splaszczyl, ale kaloryfera nie widac dopoki mocno nie napne miesni ..:/ co powinnam zmienic zeby kostka wylazla a moze za malo go mecze jeszcze, moze powinnam 2 razy dziennie cwiczyc, albo

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 6678 | Data: 2003-05-10 14:31:06 | Liczba SOGów: 0
  • co jest dla bokserów???

    i waze 84kg. chce jakies koksy zarówno na mase jak i na szybkosc, sile i dynamike. co wy mi radzicie nie chce miec miesni napompowanych woda lecz czysta mase miesniowa ktora zostanie takze po kuracji. boje sie, bo u wielu znajomych cala masa

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 968 | Data: 2003-05-10 16:04:33 | Liczba SOGów: 0
  • efekty po xtreme pro buterex sni

    wzrosl i motywacja spadla po zakonczeniu spalacza znaczy nie bylo juz tego powera to sami wiecie jak jest: spadek miesni za duzego nie zaobserowalem max z 1cm w lapce ale i tak chyba tyle nie spadlo ,zylka zaczela sie pojawiac: dodatkowo

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 996 | Data: 2003-05-11 20:37:24 | Liczba SOGów: 0
  • hmm...pytania...

    zycia bylem raczej pulchny :/ ektomorfik...czy moze nie 2.czy trenowanie 2x w tygodniu poszczegolnych partii miesni to nie za duzo 3.klatka moj najwiekszy minus...robie sporo roznych cwiczen na nia a i tak wyglada...oj cieniuuutko...i co

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 1430 | Data: 2003-05-13 18:23:10 | Liczba SOGów: 1
  • Coś nowego dla wszystkich chcących urosnąć!!!!!

    rozciagniecie mięsni ud. taki problem miał reprezentant polski w futbolu b. karwan, któy bardzo często miał kontuzje miesni ud i dopiero gdy przyszedł do herhy berlin masażyści tak rozmasowali mu mięsnie grzbietu, że przestałdoznawac urazów. zatem

    Odpowiedzi: 85 | Ilość wyświetleń: 19429 | Data: 2003-05-14 11:12:43 | Liczba SOGów: 12
  • dieta (i trening) na redukcje tkanki tluszczowej

    bedzie lepiej ;/ mam problem jak wielu... : pomimo pozornie dobrej wagi wielu kumpli wazy wiecej, ma mniej miesni i mniej tluszczu mam sporo tluszczu na brzuszku i chcialbym sie go pozbyc. szukam pomocy w ulozeniu programu treningowego

    Odpowiedzi: 46 | Ilość wyświetleń: 6177 | Data: 2003-05-20 09:50:23 | Liczba SOGów: 1
  • Brzuch

    czy przy treningu domatora 3 dni w tygodniu mozna cwiczyc brzuch codziennie niebedzie to zbytnio przeciazac innych miesni co by tym samym wplynelo na regeneracje. bo zawsze cwiczylem brzuch 3x w tygodniu. ale mysle ze mozna by jeszcze

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 1539 | Data: 2003-05-24 09:49:29 | Liczba SOGów: 1
  • odpoczynek miedzy treningami

    nurtuje i mam trudnosci z planowaniem treningu... a wiec: wszedzie mowi sie o tym, ze po cwiczeniach danej partii miesni powinno sie przeznaczyc jakis czas na ich regeneracje, z reguly wiec zaleca sie np. cwiczenia co drugi dzien powiedzmy,

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 3435 | Data: 2003-05-27 21:01:08 | Liczba SOGów: 2
  • Co po treningu?

    na diecie. rozmawiajac z osoba, ktora pracuje na tej silowni, wyszlo na jaw ze jem za malo bialka i nie chronie miesni po treningu. dopiero teraz to wiem, ze cos tam sie z nimi dzieje i trzeba je chronic przed rozpadem. wiec po treningu trzeba cos

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1133 | Data: 2003-05-29 10:13:22 | Liczba SOGów: 0
  • TRENING

    przystapic do lapania masy znow!moje wymiary:178cm,77 80kg chciałbym sie równiez spytac odnosnie ćwiczen miesni brzucha czy moze byc tak :pon,środ,sob rowerek + dochodzi nie kiedy gra w piłke.teraz dam trening brzucha : dolne partie :unoszenie

    Odpowiedzi: 55 | Ilość wyświetleń: 2314 | Data: 2003-05-30 20:27:49 | Liczba SOGów: 2
  • co do krety?

    wlasnie zaczolem cykl krety olimpu i chcialbym sie dowiedziec co bardziej warto kupic do budowania masy miesniowej bo oponke juz mam i niekoniecznie chce miec wieksza.zalezy mi aby nabrac silnych miesni bardzo silnych i

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1193 | Data: 2003-05-31 15:55:26 | Liczba SOGów: 6
  • CYKL DECA+WINSTROL

    tab dziennie 12tyd clomid 1 tab dziennie zaznaczam ze bedzie to moj pierwszy cykl.a chodzi mi o zyskanie kilku kg miesni przy jednoczesnym pozbyciu sie tkanki tluszowej. co sadzicie o tym cyklu

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4030 | Data: 2003-05-31 19:11:22 | Liczba SOGów: 0
  • PRZED TRENINGIEM ??

    trening miesni brzucha zaczynam kolo 20 czy wskazane jest przed treningiem jakis specjalny posilek czy cos w tym stylu xeon

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1854 | Data: 2003-06-01 11:56:07 | Liczba SOGów: 0
  • moj plan na gestos miesni - ocencie

    1dzien : klatka + tric 2dzien : nogi + biceps + brzuch 3dzien : wolne 4dzien : barki + brzuch 5dzien : plecy + brzuch + sila tricepsa + wybrzuszenie bicepsa zestaw ćwiczeń: klatka piersiowa wyciskanie sztangi na ławce skośnej

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1230 | Data: 2003-06-01 16:34:33 | Liczba SOGów: 0
  • Na apetyt

    i hamuje apetyt dziala na mnie, a na was wcale nie musi dzialac w takim razie co pobudza apetyt rosnace miesnie same wolaja o pokarm, wiec na pierwszym miejscu jest intensywny trening. na drugi dzien powinno sie czuc miesnie, nie mowie to u

    Odpowiedzi: 81 | Ilość wyświetleń: 75376 | Data: 2003-06-01 18:21:37 | Liczba SOGów: 82
  • Prosze o pomoc... nie wiem co robic??

    do bani. klate ma naprawde twarda ale wyglada ona brzydko, brodawka nie jest jak u wszystkich czyli na samym dole miesnia tylko na srodku piersi .... i to mnie strasz\anie denerwuje .. brzuch no .. gorne 3 partie miesni sa ladne ale juz w dol

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 532 | Data: 2003-06-01 21:35:58 | Liczba SOGów: 0
  • kreatyna i spalacze tluszczu

    pozbyc sie opony wiecie lato i nie wiem czy nie dac se spokoju z ta opona czy spalacze nie beda chamowac rozwoju miesni jesli mozna a nawet jesli nie to bede wiedzial na przyszlosc jaki spalacz jest skuteczny i szybko dziala i co wazne jest

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3838 | Data: 2003-06-02 12:35:03 | Liczba SOGów: 1
  • A jaki wpływ maja papierosy ????

    on białko, najlepiej sprawdzić to wlewajac spirytus do roztworu białka: ale pytanie taraz jaki wpływ na rozwój miesni wogóle na całokształt ćwiczen itp. maja papierosy czy palenie papierosów powoduje jakies uboczne skutki pod względem

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4412 | Data: 2003-06-03 17:52:49 | Liczba SOGów: 0
  • nie umiem zrobic rzezby:(((((

    nazwac: , jest to weider138 , model :weembe3261,0. od dluzszego czasu cwicze regularnie...i nie moge wyrzezbic miesni czuje,ze sie wzmocnily..cos tam widac,ale nadal nie mam wiekszych efektow. czy ktos z was moglby mi doradzic

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 842 | Data: 2003-06-03 20:38:07 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}