Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: brzydki zapach moczu u dziecka po nocy

Strona 1 z 340

  • ciemny kolor moczu u dziecka 3 latka

    co oznacza ciemny kolor moczu u dziecka ciemno pomaranczowy,dodam ze wczesniej dziecko bylo na antybiotyku dwa tygodnie.mocz utrzymuje sie o takiej barwie juz okolo tygodnia,wydaje sie jakby gestrzy i zapach tez jakby badziej intenbsywny

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1896 | Data: 2011-03-05 09:27:27 | Liczba SOGów: 0
  • samouwalniający się brzydki zapach

    witam. mój wiek 19lat. od jakiegoś miesiąca wydobywa się ze mnie mimowolnie najprawdopodobniej z mojego odbytu brzydki zapach przypomina mi to zapach kału . wszystko zaczęło się w okresie matur próbnych miesiąc temu , mimo, że nie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 592 | Data: 2013-01-02 20:31:31 | Liczba SOGów: 0
  • brzydki zapach pod pachami

    jestem po operacji ręki =wieloodłamowe złamanie ramienia .po 3 tygodniowym gipsie tudorze okazało się iz mam pod pacha guzki bolace .smarowanie nic nie daje obecnie jest bardzo brzydki zapach nawet po umyciu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 873 | Data: 2011-02-08 20:29:40 | Liczba SOGów: 0
  • Ketoza - Niezbędna na CKD?

    od 2 tg jestem na ckd i wydaje mi sie ze zadko osiagam stan ketozy. rozpoznaje go na oko a własciwie na noc brzydki zapach moczu czy to dobry wyznacznik na poczatku diety dosc łatwo wchodziłem w ketoze a teraz ciezko biegam 4

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 5510 | Data: 2007-01-16 21:56:50 | Liczba SOGów: 0
  • KOLOR MOCZU

    kolor moczu zlocisty moze swiadczyc o poblemach zdrowotnych wczesniej mialam jasny kolor moczu teraz bardziej ostry zapach moczu i kolor nie ten sam .bardzo sie mrtwie czy to nie jest zwiazane z moimi jajnikami milam kiedys cysty na jajnikach i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1474 | Data: 2010-11-25 22:06:55 | Liczba SOGów: 0
  • DIETA CKD - BRAK OBJAWOW MIMO KETONOW W MOCZU

    16mmol/l .problem w tym ze poza tym nie mam zadnych innych objawow ketozy nieswiezy owocowy oddech, zmieniony zapach moczu . stosowana dieta ckd. pytanie czy powinienem zmodyfikowac wartosci btw w swojej diecie. obecnie sa na poziomie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1441 | Data: 2010-12-20 01:00:49 | Liczba SOGów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    chodze juz po roznych urologach,antybiotyki pomagaja tylko na chwile, na domiar zlego od ok 2 lat mam bardzo brzydki zapach spod napletka,nawet juz 30 min po umyciu, taki rybi, nieswiezy zapach moczu gardanella ,robilem rowniez test pcr na

    Odpowiedzi: 66 | Ilość wyświetleń: 105108 | Data: 2006-04-08 00:11:01 | Liczba SOGów: 3
  • AFTY!!! PLEŚNIAWKI!! BÓL

    pojawiają się czasami łzy z bólu, lecz tylko w extremalnych przypadkach bo mam to od małego. 2 drugą rzeczą jest brzydki zapach z ust. kurcze ja nie jestem wstanie powiedzieć cóź to za zapach bo niestety ale sam tego nie czuję, ale wiem, że to

    Odpowiedzi: 112 | Ilość wyświetleń: 196566 | Data: 2007-03-11 08:11:40 | Liczba SOGów: 2
  • czeste oddawanie moczu

    od jakis 2 3 miesiecy mam taki wlasnie problem czeste oddawanie moczu musze nawet wstawac w nocy lub nad ranem, zeby isc do toalety. wiaze sie to z uciskiem na pecherz. robilem 2 razy

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 95283 | Data: 2005-11-22 21:32:19 | Liczba SOGów: 0
  • Czynniki wpływające na skórę

    gruźlicy, zapalenia mózgu , jak również czynników psychicznych. niektóre schorzenia narządów wewnętrznych przez zapach potu sygnalizują o rozwoju choroby, np. przy upośledzonym funkcjonowaniu nerek pot może mieć zapach moczu co świadczy o

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 75398 | Data: 2007-01-29 20:22:26 | Liczba SOGów: 8
  • bakterie w moczu

    mialem robione badania moczu przed artroskopia 2 sierpnia i wszyszlo ze mam jakies bakterie w moczu i lekarz ktory bedzie przeprowadzal zabieg

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 29025 | Data: 2006-07-27 14:50:29 | Liczba SOGów: 0
  • pasma śluzu w moczu

    witam,ostatnio robiłem badania krwi i moczu w moczu wyszło takie coś niepokojącego pasma śluzu w moczu liczne co to może być zmieniony przez suple91 w dniu 2012 03 15 10:58:57

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 41635 | Data: 2012-03-15 10:58:32 | Liczba SOGów: 1
  • problem z częstym oddawaniem moczu

    mam dość poważny problem dotyczący oddawania moczu już od dłuższego czasu muszą często oddawać mocz w małych ilościach. jednak ostatnio to stało się nie do zniesienia

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 28511 | Data: 2007-04-21 17:49:50 | Liczba SOGów: 1
  • Perfumy - Dobry Męski zapach

    perfumy byście poleciły które są według was godne uwagi chodzi o to żeby nie był to jakiś delikatny pudrowy zapach bo takich nie cierpie. no i kwestia polega też na tym żeby nie kosztowały tyle żebym musiał nerke albo co gorsza samochód

    Odpowiedzi: 703 | Ilość wyświetleń: 127025 | Data: 2006-01-08 22:35:16 | Liczba SOGów: 25
  • Jedzenie w nocy nie tuczy!

    jedzenie w nocy nie tuczy bardziej niż jedzenie w dzień wynika z najnowszych badań amerykańskich. artykuł na ten temat zamieszcza

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 23835 | Data: 2006-02-01 20:13:42 | Liczba SOGów: 7
  • zapach dla faceta

    to głownie pytanie dla dziewczyn chodzi mi jaki zapach sie wam podoba naibardziej jest tego pełno na rynku i nie wiem jaki wybrac a wiadomo ze mezczyzni chce sie głownie przypodobac wam dziewczyna

    Odpowiedzi: 221 | Ilość wyświetleń: 23728 | Data: 2007-11-21 21:59:24 | Liczba SOGów: 6
  • włosy-ostatnio zaczęły wypadac...dlaczego?

    nie mogę sie pozbyć nawet nizoralem. zauważyłem także, że gdy włosy umyje jednego dnia to już następnego wydają brzydki zapach kiedyś tych wszystkich objawów nie było i myślę, że są one ze sobą powiązane. nie mam pojęcia co to moze być. co

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 15419 | Data: 2003-06-01 20:08:19 | Liczba SOGów: 0
  • krew w moczu

    się do mojej sytuacji. mianowicie wczoraj dostałem wpier***l i kilka siniaków mam ale to nic, boli mnie brzuch a w moczu pojawił się mocz zauważyłęm to jeszcze wczoraj wieczorem, myślałem że samo przejdzie ale rano nadal sikam krwią a do tego lekki

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 23602 | Data: 2005-09-28 11:11:34 | Liczba SOGów: 1
  • Interpretacja Wyników z badania moczu

    proszę o pomoc w interpretacji wyników: płeć: k wiek: 39 badanie moczu sg 1.025 leu neg nit neg ph 6 ery neg pro neg glu neg asc neg ket 15 mg/dl ubg 2 mg/dl bil 1 mg/dl

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 48001 | Data: 2008-08-18 19:25:01 | Liczba SOGów: 2
  • FINAPLIX (TRENEBOLONE) art - cz.1/3

    wyraźny w przypadku zażywania doustnego. wielu użytkowników niechętnie patrzy na maść ponieważ towarzyszy jej brzydki czosnko podobny, zapach który utrzymuje się dość długo. jest nowy produkt który phlojel który zachowuje się tak samo jak

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 6199 | Data: 2004-11-23 22:34:13 | Liczba SOGów: 14

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}