SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

brzuch hantle

  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam pytanie pdoobne jak wyżej.. Mogę dorzucic cwiczenia na brzuch i hantle na biceps? Jak tak to kiedy?

    Odpowiedzi: 3252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-02 14:58:10 Liczba szacunów: 0
  • Złapać formę życia przed 50tką? Albo nie oddać czasowi tego co mam.

    Post
    Ladies SFD

    ń, drugie na 8-12, i DWA-TRZY na 12-20 powtórzeń. Ciężar tak dobrany, żeby zostawało 1-2 w zapasie, nie więcej;-) Przysiad tył - RDL -bułgarskie/suwnica/uginanie (do wyboru) -brzuch Ławka - hantle skos -wiosło - triceps -biceps MC - przysiad przód/goblet - -pull through -HT - brzuch OHP - unoszenie bokiem/tyłem - drążek unoszenie talerza przed sobą

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-18 11:30:21 Liczba szacunów: 1
  • Carlitozz - w poszukiwaniu formy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapomniałem dodać, że w sobotę udało mi się wygrać zawody w wyciskaniu wśród znajomych 8-) Robiliśmy grilla na działce u kumpla, który ma tam też trochę sprzętu do ćwiczeń (ławka, sztanga prosta i łamana, dokręcane hantle + jakieś 120kg obciążenia). Jako, że na grillu wszyscy poza mną popili to przyszło do głowy zrobić zawody kto więcej wyciśnie. D

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 13982 Data: 2013-09-02 14:31:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Anunnak80

    Post
    Po 35 roku życia

    Wczoraj klata ,biceps i brzuch Klata Hantle na płasko Gryf skos dodatni ujemny Przenoszenie hantla za głowę leżąc Rozpietki na bramie Biceps Sztanga łamana Unoszenie w opadzie leżąc na ławeczce Hantle siedząc Brzuch Wznosy nóg, boczki hantlem , ABS, kółko itp Waga kręci się jak szalona w tamtym tygodniu dobijalem do 67.3 dziś rano 66kg p

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18418 Data: 2015-04-28 12:31:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy HIIT Upgrade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy da mi to takie efekty jakie żądam. Po pierwsze jak biegać? Ile interwałów i jakie? Ile sprintu i ile truchtu. Po drugie Czy da mi to cos w spaleniu tkanki tluszczowej na brzuchu przez okres 2 miesiiecy? Po trzecie Ile razy w tygodniu wykonywac taki trening? Chcialem cwiczyc cwieczenia w domu na klatke, biceps,triceps, brzuch( pompki, hantle, k

    Odpowiedzi: 1026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-06 15:13:12 Liczba szacunów: 0
  • fbw czy split przy mma

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok, wiec wybieram split. pomozecie naniesc poprawki, taki plan ułożyłem : PONIEDZIAŁEK :kickboxing 1.15h + mma 1.h WTOREK Klatka + Biceps+brzuch Klatka: Hantle na skosie 4x /12/10/8/8 sztanga na płaskiej 4x 9-9-8-7 Przenoszenie hantla za glowe w poprzek lawki 2x 12 rozpietki 3x 10 sciskanie ciezarka 2x10 Biceps: sztanga łamana 3x10-10-8 Modlitew

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 553 Data: 2014-11-10 11:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na redukcję do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam 3 ćwiczenia na brzuch i żadne z nich nie obciąża kręgosłupa. Każde ćwiczenie obciąża kręgosłup. ". A czy jest sens wykonywać ćwiczenie, które daje wielu osobom dobre rezultaty, ale u mnie się nie sprawdza, bo w ogóle nie czuje w nim pracy odpowiedniego mięśnia? To czy się sprawdza czy nie zależy od wielu czynników. Niekoniecznie trzeba czuć da

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2016-02-20 17:12:08 Liczba szacunów: 0
  • Spalacz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nogi 1.Przysiady ze sztanga 3x10 2.suwnica 3x10 3.wyprosty nog 3x10 4.uginanie nog 3x10 5.wspiecia na maszynie 3x20 Piatek Plecy 1.2.Przyciaganie drazka 3x10 (Plecy ,Klata ) 3.Pompki 3x10 4.sznurek 3x10 5.przyciagnie do brzucha 3x10 6.hantle 3x10 Triceps 1 drazek prosty i sznurek 3x10 2 hantle 3x10 4 pompki 3x10 5 sztanga za glowa lub hantle 3x10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2510 Data: 2009-03-10 23:28:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na redukcję do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam 3 ćwiczenia na brzuch i żadne z nich nie obciąża kręgosłupa. Każde ćwiczenie obciąża kręgosłup. ". A czy jest sens wykonywać ćwiczenie, które daje wielu osobom dobre rezultaty, ale u mnie się nie sprawdza, bo w ogóle nie czuje w nim pracy odpowiedniego mięśnia? To czy się sprawdza czy nie zależy od wielu czynników. Niekoniecznie trzeba czuć da

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2016-02-20 16:43:36 Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    klatka+brzuch hantle plasko (jeden hantel) (15/12kg 15/12kg)10/24kg 8/28kg 6/32kg poszlo...co prawda wydaje mi sie ze w drugiej serii bylo 10 powt ale nie bd sie przeczal z asekurantem, wkoncu to on liczy ;p (od dzis na glos wszytskie powt) skos gora sztanga 10/51kg 10/51kg 8/61kg 8/61kg zmniejsze przeskok na 6kg...wiec zrobie 57 i 63 na nastepny

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 10328 Data: 2011-01-08 19:08:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Cocojambo:)

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Witam dzisiaj klatka triceps i brzuch TRENING Hantle poziomo 13kg x10x10x14x12 Hantle skos dodatni 13kgx10x10x10x10 Rozpiętki 7kg x15x15x15X15 Przenoszenie hantli za głowę 13kg x10x10x10 Atlas wyciskanie x8x8x8x8 Prostowanie ramion na wyciągu x10x10x10 Francuz x10x10x10 Na koniec treningu 20 minut rowerka z kolega. Część żarełka DIETA I 4 jaja, 13

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4009 Data: 2015-05-15 20:57:16 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    * Wtorek - (piersiowe): 1. WL - 3s 8/12/16powt – regres 50kg/35kg/20kg +5kg 2. Wyciskanie sztangielkami na skosie dodatnim – 3s 8/12/16 -regres 18kg/15kg/11kg 3. Rozpietki lezac 2s 15powt 9kg 4. Pompki na poreczach 2s 7/6powt 5. Brzuch Na hantle dałem za dużo, na następny tren zmniejsze o jakieś 2kg, żeby szło lżej. Pompek na poreczach nie mog

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-20 19:23:39 Liczba szacunów: 0
  • Picullo / Powerlifting Style

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek: WL dynamicznie: Rozgrzewka, 55/10, 65/8, 75/3,3,3,3,3,3 Porecze: wlasna masa ciala 30/25/25/25 Triceps wyciag: 12/12/12/12 Francuz: 12/12/12 rozpietki maszyna: 12/12/12/12 Brzuch Biceps hantle 18/8,8,8,8 Modlitewnik 25/8,8,8,8

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 9315 Data: 2012-06-16 11:36:46 Liczba szacunów: 0
  • Stworzy mi ktoś plan treningowy na mase ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Na forum masz pełno działów które Ci pomogą w tym. :) Wrzucę Ci mój plan którym ćwiczę i mi jak najbardziej pasuje i widze progres. Poniedziałek:Klatka+brzuch 1.Hantle góra 4s. +/- 15 powt,12 powt,10 powt,6 powt 2.Rozpietki 4s 15-20 powt 3.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s 10-12 powt. 4.Wyciskanie skos dolny 4 serie(powt.w zalezności od t

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 290 Data: 2017-04-10 23:17:30 Liczba szacunów: 0
  • Youtubowy pseudoekspert

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    do czegoś?? bo nie rozumiem tych równań ekspert ja tam nie potrzebowalem tego ja aha a jak chce wyrzeźbić wszystkie mięsnie to jakie cwiczenia jeszcze robic?? bo a6w to tylko brzuch ekspert hantle sztanga... ja i jakie cwiczenia np robić?? żeby wszystko ladnie sie ułozyło i wyżeźbiło i nabiore cos miesni jak ich jeszcze nic nie mam ekspert tak a to

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 19171 Data: 2011-08-09 19:25:03 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    enie tułowia z opadu 3 serie ( prostowniki grzbietu) Przysiady wykroczne 3 serie (czworogłowe uda) Uginanie ramion z hantlami 2 serie (biceps) Spięcia siedząc 3 serie (łydki) brzuch SPLIT Pn Plecy 1) podciąganie na drążku 3 serie max 2) wiosłowanie sztangą podchwyt 4 serie 3) martwy ciąg 4 serie Biceps 1) uginanie ze sztangą 4 serie 2) uginanie z h

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-20 10:58:30 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    2. Wyciskanie sztangi z klatki 2 serie (naramienne) 3. Francuskie wyciskanie sztangi 2 serie (triceps) 4. Wiosłowanie hantą 3 serie (najszerszy grzbietu) 5. Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowe) 6 martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowe) 7.Uginanie ramion ze sztangą 2 serie (biceps) 8. Wspięcia stojąc 3 serie (łydki) 9 brzuch "

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-01 14:02:51 Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA PLANÓW TRENINGOWYCH

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    erie 3) unoszenie hantli w opadzie tułowia 3 serie Przedramię 1) uginanie nadgarstków ze sztangą 3 serie 2) prostowanie nadgarstków ze sztangą 3 serie Oczywiście do tego brzuch 3 razy w tygodniu Plan rzecz jasna na masę? Ale wolę się upewnić? Poniedziałek Klatka+barki+triceps (trening ciężki) Klatka Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 Wycisk

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-02 18:48:33 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    ści siły nóg, a także ogólna poprawa kondycji i sprawności fizycznej. Dobry trening wyskoku musi być kompleksowy. Ćwiczyć trzeba nie tylko mięśnie nóg, ale też plecy, mięśnie brzucha i ramiona. /// pełna zgoda Bardzo ważną i niestety zaniedbywaną sprawą podczas tego typu treningu jest bezpieczeństwo. Ryzyko kontuzji przy nieumiejętnym ćwiczeniu jes

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 19:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    ści siły nóg, a także ogólna poprawa kondycji i sprawności fizycznej. Dobry trening wyskoku musi być kompleksowy. Ćwiczyć trzeba nie tylko mięśnie nóg, ale też plecy, mięśnie brzucha i ramiona. Bardzo ważną i niestety zaniedbywaną sprawą podczas tego typu treningu jest bezpieczeństwo. Ryzyko kontuzji przy nieumiejętnym ćwiczeniu jest dość wysokie.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-09 10:57:07 Liczba szacunów: 0