Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: brak sily

Strona 1 z 2606

  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    później spowoduje dysproporcje w twojej postawie. np. słabe mięśnie pleców, czy brzucha przy mocnych klatki czy barków, brak rozciągnięcia ogólnego, etc., spowodują wady postawy, które zaniedbane utrwalą się i przysporzą wiele problemów nie tylko

    Odpowiedzi: 1341| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-31 12:14:10| Liczba SOGów: 458
  • Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf

    minut właściwa dla tego typu budowy ilość , trening areobowy ograniczony do 5 10 minut przed i po treningu, interwały brak . 1. podstawową przemianę materii bmr : bmr = 9.99 x 60 kg + 6.25 x 180 cm 4.92 x 20 + 5 = 1631 kcal 2.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-07-16 08:33:01| Liczba SOGów: 201
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    minut właściwa dla tego typu budowy ilość , trening areobowy ograniczony do 5 10 minut przed i po treningu, interwały brak . 1. podstawową przemianę materii bmr : bmr = 9.99 x 60 kg + 6.25 x 180 cm 4.92 x 20 + 5 = 1631 kcal 2.

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • Kurzajki:-(

    zakupić kolejne opakowanie, po zużyciu drugiego dokupiłem jeszcze trzecie może to był błąd 2 i gdy dalej widziałem brak efektów kurzajki ciągle się odradzały postanowiłem ponownie odwiedzić panią dermatolog. lekarka powiedziała mi, że

    Odpowiedzi: 641| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-04-04 21:57:01| Liczba SOGów: 30
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    pozyskiwania energii z tłuszczu, zarówno spożytego jaki i ustrojowego. a z racji ze mamy ujemny bilans energetyczny to brakująca ilość energii pozyskiwana jest właśnie z tłuszczu zapasowego . czym jest ketoza i jaki ma wpływ na spalanie tłuszczu

    Odpowiedzi: 4026| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-09-04 14:30:05| Liczba SOGów: 287
  • Dieta - ułóż sam(a)

    + praca na nogach średnio aktywny = 1.1 1.2 ćwiczenia 3 razy/tydzień + praca siedząca nisko aktywny = 1 brak ćwiczeń + praca siedząca podany wynik jest ilością kcal minimalna na początek naszej drogi z odchudzaniem. ja przyjmę

    Odpowiedzi: 293| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 21:04:55| Liczba SOGów: 378
  • Nasze klaty

    2008/20080525202624 jako, że były tematy z plecami, bickami, trickami oraz brzuchami rzuca się w oczy brak tematu o jakże uwielbianej, większej części zestawu dyskotekowego 3 niech nam przyswieca sylwetka pana wyżej,

    Odpowiedzi: 1204| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-05-25 20:26:24| Liczba SOGów: 268
  • Dziwny brak sily i energii na treningu.

    jakies ciezary nie jakies mega duze ale takie zeby chociaz wiochy nie bylo bo mowia ze ze mnie kawal chlopa a sily brak :d

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 265| Data: 2016-03-28 15:12:06| Liczba SOGów: 0
  • Shock Therapy - okropne zamulenie i brak sily

    wszystko ladnie poczytalem o nim no i sie zaczelo, a mianowicie wzialem 1 miarke 15g 20g to zalecana pompy prawie brak jedynie puls skoczyl i latwiej sie trenowalo 5min wiecej tylko . po 2 dniach dzisiaj trzeci bez brania mnie okropnie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 970| Data: 2010-05-15 18:10:38| Liczba SOGów: 0
  • sustanon brak efektow

    przynajmniej tak mi sie zdaje. problem jest nastepujacy wbilem juz 4 shoty z susty egipskiej i jak narazie nic. brak przyrostow, brak skutkow ubocznych brak sily te 3 lata temu jak wbijalem to wydawalo mi sie ze efekty byly a teraz nic. tamten

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2609| Data: 2010-04-23 10:53:27| Liczba SOGów: 0
  • Trening -brak sily, brak efektow - prosze o pomoc

    mleko i bogate w węglowodany złożone kasze, ziemniaki, makarony, makarony razowe, pieczywo mieszane . w przypadku braków kalorycznych i za niskiej zawartości białka uzupełniam dietę białkiem serwatkowym lub/i gainerem mutant mass po treningu .

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1935| Data: 2010-04-14 00:07:01| Liczba SOGów: 1
  • Brak sily spowodowana jedzeniem?

    witam! od dwuch tygodni zauwazylem spadek sily zastanawia mnie czy moze moje sniadanie jest zle ok 1h po sniadaniu ide na silke. jem 3 gotowane jajka na miekko

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2710| Data: 2005-11-14 15:41:25| Liczba SOGów: 1
  • Nowa dieta = brak sily, apatia

    22:30 oliwa z oliwy 1 lyzka serek twarogowy pomidor pierwsze dni byly ok, lecz chwile potym sily mi opadly, ledwo chodzilem, jestem zaspany, rozdrazniony itp. zauwazylem tez dosyc szybki spadek masy, zaczalem coraz bardziej czuc

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2182| Data: 2009-09-06 16:02:20| Liczba SOGów: 2
  • obita kostka w dłoni i brak sily scisku

    efektem bylo stluczenie kostki bol promieniowal do lokcia ale przeszlo teraz nie tylko boli przy sciskaniu ale nie mam sily scisnac np nie moge utrzymac ciezszej hatli lub podciagac sie na drazku zmieniony przez rudek111 w dniu 2009 03 07

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2036| Data: 2009-03-07 00:09:01| Liczba SOGów: 0
  • NAPOJE ENERGETYCZNE!!! Help me!! -- Brak sily!

    no to ja mam problem ;/ kupilem sobie laweczke, i probuje cwiczyc na niej juz od miesiaca ale nie mam wogole sily ! pocwicze 10 min i padam trupem!! potrzebuje jakis napojow energetycznych, izotonicznych. ale zeby to nie byly jakies

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1065| Data: 2008-10-01 16:33:41| Liczba SOGów: 0
  • brak sily na treningu

    2 miechow i teraz cwicze 4 tygodnie wszystko szlo ok a dzisiaj na treningu nie moglem dac z siebie maksa nie mialem sily to raz a dwa ze poprostu mi sie nie chcialo psychika macie tak czasem czy mozna to ja jestem jakis inny ;/

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1013| Data: 2008-09-01 13:43:13| Liczba SOGów: 0
  • brak sily w bicepsie

    witam 3 panowie jakie cwiczenia proponujecie na poprawienie sily bicepsa.dodam ze obwod rosnie natomiast sila stoi w miejscu. obecnie jade młotki 4x10, oraz uginanie ze sztanga prosta 12/10/8/8 31 pozdro

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1002| Data: 2008-11-22 20:32:00| Liczba SOGów: 1
  • brak sily

    wiec powinna byc dobra dlaczego wogole mi nie idzie :/ moze ktos dac na swoim przykladzie jakie przyrosty sily mial po pol roku

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 788| Data: 2007-07-14 16:06:49| Liczba SOGów: 0
  • Brak sily na wieksze ciezary .??

    wiekszych ciezarow czyli np na bicepsa moge max 30 kg, lecz od ponad pol roku jakby moj organizm nie mial sily na dzwiganie wiekszych ciezarow wiec gdzie tu moze byc problem dodam ze moim celem nie jest sila lecz muskulatura a do

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 492| Data: 2010-11-08 22:00:07| Liczba SOGów: 0
  • brak sily

    full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : sztanga sztangielki dieta : jest przeciwskaznania medyczne : brak zażywane suplementy : brak

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 659| Data: 2009-06-25 20:20:42| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}