Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bole w dolnej czesci kregoslupa.pl

Strona 20 z 367

  • Fbw do oceny

    zza karku 4x 12/10/10/8 triceps: wyciskanie franc hantlą 3x 12/10/8 plecy: leżąc brzuch podciąganie sztangi do dolnej czesci klatki pod ławką 4x 12/10/10/8 nogi: przysiady z obciązeniem 3x 15/12/10 wspięcia 3x 15/12/10 bicepsy:

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 338 | Data: 2008-09-21 12:01:30 | Liczba SOGów: 0
  • 3 dniowy trening na mase do oceny i korekty

    wznosy na palcach4x12 10 wznosy na piętach4x12 10 brzuch: brzuszki na ławeczce podnoszenie i opuszczanie nóg i dolnej czesci tłowia na ławeczce uginanie ciała na boki ze sztangielkami przedramie: uginanie nadgarstka nachwytem4x12

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 338 | Data: 2011-01-03 08:04:09 | Liczba SOGów: 1
  • Redukcja.

    wynosic poziom bf ogolnie moim celem na przyszle wakacje jest w rzezba. pozostalo mi jeszcze tluszczyku w dolnej czesci brzucha, troszke na boczkach i na klatce czyli podejrzewam ze jeszcze musze troszke zredukowac . mam rowniez w planach

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 337 | Data: 2010-10-16 20:35:41 | Liczba SOGów: 0
  • Wyniki rezonansu kregoslupa .Prosze o analize pilne !

    witam 22.10.09 miałem robiony rezonans magnetyczny kregoslupa i wyniki mam juz w domu.ponizej zamieszczam caly opis tj. wynik badania i prosze abyscie napisali mi czy wyniki

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2736 | Data: 2009-10-29 20:24:28 | Liczba SOGów: 0
  • rwacy ból w prawej czesci klatki piersiowej po środku

    witam jak w temacie mieliscie takie bole sa rwace nie da sie nawet reka ruszyc jest taki promienujacy ,klatki nawet lekko spiac nie mozna musze sie az polozyc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 533 | Data: 2013-01-03 19:30:56 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy do ocenienia

    ;srednie 11.dieta; scislej nie ma ale staram sie jesc duzo i odzywczo 12.przeciwwskazania medyczne : bol plecow w dolnej czesci oto mój plan; poniedziałek; barki wyciskanie hantel w siadzie wyciskanie na suwnicy zza glowy unoszenie hantel w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 331 | Data: 2009-01-09 20:29:02 | Liczba SOGów: 0
  • Split do oceny i ewentualnej poprawy

    sztangielek przodem 10/10/10 unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 12/10/8 przyciaganie sztangi do dolnej czesci klatki waski chwyt 12/10/8 nie wiem jakie z powyzszych mozna wyeliminowac pompki z rękoma z tyłu wsparcie na

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 324 | Data: 2011-04-27 16:54:22 | Liczba SOGów: 1
  • problem z barkiem

    ani dokuczliwy po prostu jak by ktos naciskal na ten bark . odlozylem treningi na ponad tydzien i jakos samo przestalo bolec . nastepnie wykonalem trening tricepsa i bicepsa i wszytko bylo ok.podkreslam ze nie stosuje duzego obcjazenia w treningach

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 318 | Data: 2012-08-08 21:45:07 | Liczba SOGów: 0
  • bole wczesci krzyzowej przy schylaniu

    od tygodnia mam bol najpierw w obu a teraz w jednej czesci w okolicy krzyzowej. bol nasila sie przy schylaniu i w nocy. kilika dni juz bylo lepiej.wczoraj zgielam sie pod

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 498 | Data: 2011-01-15 09:43:16 | Liczba SOGów: 0
  • Przysiady problem !!

    seria: 60kg 12x, 65kg 10x, 70kg 8x, moje parametry: 73kg/183cm/18 lat po ostatnich dwoch treningach czuję lekki ból w dolnej czesci pleców przy siedzeniu najbardziej . technika jest dobra, klatka wypięta do przodu, tułów lekko przesunięty do

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 292 | Data: 2010-04-23 18:56:27 | Liczba SOGów: 0
  • ból nerek po kreatynie

    wziolem 5g przed treningiem i 5g po. czy to mozliwe zeby po pierwszym zazyciu mie nery bolaly czuje bol w dolnej czesci plecow nie jest jakis straszliwy. pije 3l wody dziennie. zgory dzieki za odp.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 291 | Data: 2013-04-05 18:39:58 | Liczba SOGów: 0
  • Krzywy kregoslup ?

    3 lata wiek : 20 lat, podnosze nie male ciezarny , nie robie martwego ciagu.nie uzywam pasa. na ponizszym zdjeciu w dolnej czesci plecow widac zzakrzywienie , czy to jest krzywy kregoslup jak go wyprostowac

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 285 | Data: 2014-05-26 19:52:40 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy + suple / wada kregoslupa.

    i skierowal na przeswietlenie. srodki przeciwzapalne pomogly ale przy okzaji okazalo sie ze mam wrodzona wade kregoslupa , nie ma jako takiej dokladnej nazwy ta wada moze ma ale jej nie znam ale odnalazlem w ksiazce jej opis i umieszczam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 481 | Data: 2012-04-03 21:59:21 | Liczba SOGów: 0
  • bule mostka

    jusz dwa miesionce czuje ostry bul w dolnej czesci mostka co to morze byc pozatym wystepuje zgaga i czuje jagby mi cos zatykalo w gardle i sie zle czuje caly

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 276 | Data: 2011-01-08 20:20:32 | Liczba SOGów: 0
  • Sprawdzenie poprawnosci treningu

    co prawda nie widze roznicy no ale jem teraz dzienny trening w dni szkolne wyglada tak 2x50 brzuszkow bez odrywania dolnej czesci plecow , 50 normalnych , 2x po 70 pompek , 2x po 130 hantlem 8 kg na reke , 1x50 1x30 1x30 przysiadow nie jest to

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 275 | Data: 2009-10-18 15:37:05 | Liczba SOGów: 0
  • Fat dolna czesc brzucha

    witajcie, jak pozbyc się fatu z dolnej czesci brzucha 2 gorne partie sa ok, ale dolna lezy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 274 | Data: 2014-07-05 01:10:31 | Liczba SOGów: 0
  • nogi i wyrownanie klatki

    jendym ciezarem to co potrzebuje nakreslic oczywiscie gorna zewnetrzna czesc w tych 4 cwiczeniach byla by ulozona ,bo dolnej czesci nie potrzebuje mam az za duzo co do diety jest ok z gory dzieki za pomoc:

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 271 | Data: 2013-04-09 19:07:24 | Liczba SOGów: 0
  • Sprawdzenie Poprawności Treningu

    prawda nie widze roznicy no ale jem teraz dzienny trening w dni szkolne wyglada tak 2x50 brzuszkow bez odrywania dolnej czesci plecow , 50 normalnych , 2x po 70 pompek , 2x po 130 hantlem 8 kg na reke , 1x50 1x30 1x30 przysiadow nie jest to

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 269 | Data: 2009-10-18 04:44:09 | Liczba SOGów: 1
  • silny bol po uderzeniu w zuchwe

    strone tuz pod uchem a boli mnie po stronie lewej i mam krwawienie z dolnego dziasła.i mam uczucie ze moje zeby w dolnej czesci zuchwy sa w powietrzu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 267 | Data: 2011-06-20 20:41:38 | Liczba SOGów: 0
  • Masa do oceny

    kcal 3220 b:207g t:93 w:392 wypijam dziennie 5l wody .do tego zielona herbata rozne pory. troszke mnie podlewa na dolnej czesci brzucha wrzuce foto zobaczycie.ogólnie prosze o sprawdzenie i skorygowanie ewentulanie bledow.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 265 | Data: 2011-02-01 14:13:04 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}