Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bolace odciski na pupie

Strona 15 z 22

  • nadczynnosc czy niedoczynosc ,tarczycy czy nadnerczy?

    sucha jak papier scierny, pajaczki ,popekane naczynia na calym ciele ,nawet na jajach i w oczach, strzelajace stawy bolace i powykrzywianwe palce guzki8 na stawach,cisnienie niskie ale tez wysokie czasem, obrzeki ciala calego, blady jak trup,

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 794 | Data: 2010-10-09 17:59:46 | Liczba SOGów: 0
  • co zrobić z tym odciskiem?

    witam, wczoraj pomagałem przekopać ogródek wujkowi i od tej cholernej łopaty porobiły mi się odciski na końcu palców nie od strony paznokci, tylko tej drugiej kiedyś miałem takiego samego, to go zdrapałem i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 794 | Data: 2011-07-14 21:07:49 | Liczba SOGów: 0
  • pupa

    mam straszne zakwasy na pupie po treningu nog nie przechodza juz 3 dni co robic] :o

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 791 | Data: 2004-08-06 18:59:04 | Liczba SOGów: 0
  • Pocenie !! Wszystki możliwe badania

    widoczny 6pack, bf sobie nigdy nie mierzyłem, ale zawsze miałem sporo w dupie i biodrach. tłuszcz mi się odkłada w pupie a biodra, taka budowa. 89 w pasie miałem gdy ważyłem 70kg, a teraz mam 93. miałem wszelkie możliwe badania zaczynając od

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 785 | Data: 2010-07-01 00:51:31 | Liczba SOGów: 0
  • mega pocenie

    widoczny 6pack, bf sobie nigdy nie mierzyłem, ale zawsze miałem sporo w dupie i biodrach. tłuszcz mi się odkłada w pupie a biodra, taka budowa. 89 w pasie miałem gdy ważyłem 70kg, a teraz mam 93. miałem wszelkie możliwe badania zaczynając od

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 773 | Data: 2010-07-01 00:53:37 | Liczba SOGów: 0
  • problem ze stawami

    nie wiem w jakim dziale to dac więc napiszę tutaj. co polecacie na bolace stawy boks uprawiam regularnie od 3 lat i zaczynam czuć ból w kolanach i lokciach . tak więc jaki preparat na stawy pol***cie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 776 | Data: 2014-08-04 17:23:05 | Liczba SOGów: 0
  • Załamana...pomocy

    sprawić przykrości. wiem że rozstępy już nie zginą z resztą nie są tak bardzo widoczne ale cellulit na moich udach, pupie i brzuchu to masakra. chciałabym ujędrnić skórę słyszałam że wit. e i krzem pomagają. a co z piersiami. chciałabym mieć fajne

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 763 | Data: 2009-11-25 12:30:39 | Liczba SOGów: 0
  • zgrubienie!

    i nie moge biegac dalej...chociaz jak pobiegam dluzej to sie rozgrzewa i nie czuje tego az tak bardzo:p jak dotkne to bolace miejsce ponizej lydki to zarabiscie boli i jest wyczuwalne jakies zgrubienie: co to moze byc : smaruje to jakimis

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 762 | Data: 2006-05-16 13:03:43 | Liczba SOGów: 0
  • Coś dziwnego w mojej łapie:/

    to jakos go dokończyłem. jak wróciłem do domu i odpoczełem nic juz mnie niebolało. chyba że mocniej nacisnełem na te bolace miejsce . w czwartek niecwiczyłem i myslałem że jak w czwartek wróce na siłke to wszystko bedzie git. no niestety bolało

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 758 | Data: 2005-01-29 22:57:12 | Liczba SOGów: 0
  • BOLACE stawy

    co mam zrobic z bolacymi stawami, bo od czasu do czasu boli mnie brak , i to mocno, miałem go wczesniej skontuzjowanego i nie wiem co robic zeby nie było juz takich sytuacji, to samo dotyczy nadgarstków, pomocy !!

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 751 | Data: 2005-10-25 15:03:08 | Liczba SOGów: 0
  • meta a ginekomastia

    czy to mozliwe zeby to byla juz ta slynna ginekomastia czy to tylko moja podswiadomosc mowi mi ze mnie cyce bola : bolace sutki oznaczaja ze lada dzien zaczna mi rosnac powinienem sie zaopatrzyc w ten nuoplex czy jak to sie zwalo

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 748 | Data: 2007-06-17 03:11:47 | Liczba SOGów: 0
  • Mascie rozgrzewajace

    jakie mascie mozecie polecic by sobie posmarowac np bolace miejsce przed meczem zeby je rozgrzac

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 747 | Data: 2011-02-21 21:57:13 | Liczba SOGów: 0
  • Bolace plecy :/

    mam nastepujacy problem przy cwiczeniu na modlitewniku, lub wykonywaniu codziennych czynnosci: odkurzanie i zwykle stanie nieruchomo, bardzo bola mnie plecy czesc ledzwiowa bylem na przeswietleniu i nic ono nie wykazalo... doctor jedynie przepisal

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 746 | Data: 2006-03-25 16:18:36 | Liczba SOGów: 1
  • Buty

    wiem ze do biegania sa potrzebne dobre buty.. posiadam nike ale to na hale.. ostatnio po treningu zrobily ni sie odciski na palcach... na palcach nie biegalem wiec jak mogly sie zrobic zle buty to jasne.. wiem tez ze drogie sa takie buty.. mam

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 746 | Data: 2008-06-24 22:19:54 | Liczba SOGów: 0
  • ehhhh.... ciężko zatytułować

    czy to możliwe wiem, ze to głupie pytanie, trochę w stylu bravo lubię spać na pościeli z kory, ale mam później odciski na policzku, co zrobić ale nie daje mi spokoju 7 dodam jeszcze, ze mam 20 lat i już nie rosnę drugie pytanie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 732 | Data: 2006-03-18 19:39:47 | Liczba SOGów: 0
  • Spalacz tluszczu dla kobiety

    problem stanowi dla mnie dolna mocna część ciala. jak wiec poradzic sobie z tym uporczywym tluszczem na udach i pupie . prosze o porade, z góry serdecznie dziekuje:

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 733 | Data: 2009-02-02 16:43:48 | Liczba SOGów: 0
  • Trening a praca i bolace kolano

    czesc, sprawa ma sie tak ze od dwoch tygodni pracuje w pewniej firmie, praca nie najgorsza ale ciezka 8h na nogach, ciagle sie pochylac, zakrecic stolem, wyciagnac/wlozyc czesci... a do tego maksymalnie 5 h snu. 1. jak myslicie czy lepiej wziasc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 731 | Data: 2006-07-07 20:19:33 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia dla kobiet a dieta, obwisła skóra i efekt jojo

    radości oczywiście, ponieważ co to za kobieta z miseczką a i pupą jak u faceta. niestety przytyłam nie tylko na pupie przytyły ramiona, brzuch i nogi z czego byłam niezadowolona aż dobrnęłam do 61 kg w wakacje tego roku. zaczęłam intensywnie

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 727 | Data: 2014-01-03 02:15:26 | Liczba SOGów: 0
  • stopy i środki pielęgnacyjne

    potrzebuje informacji w tej dziedzinie, jakie znane środki, może popularne nadają się do pielęgnacji stóp chodzi o odciski zniszczone rogówki czy jakoś tak pękające pięty ogólnie całokształt wiadomo że środki do tego nie są tanie więc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2007-07-17 13:22:24 | Liczba SOGów: 0
  • Pomóżcie mi...!!! %-)

    moja dziewczyna stwierdziła, że chce schudnąć na nogach i pupie a nabrać trochę mięśni na górze. rozważam stepper albo ciężarki, co lepsze wiem, że najlepiej i to i to ale nie mam kasy na oba 5 40

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 725 | Data: 2005-06-11 12:47:28 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}