Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bol z tylu kolana

Strona 27 z 274

  • Bol w klatce piersiowej po lewej stronie NA CYKLU

    witam własnie konczy sie drugi tydzien cyklu z trenabolonu 100mg co 2dni t.propka 200mg co 2dni boldabolon 400mg co 4dni i poczułem bol po lewej strnie klatki piersiowej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2745| Data: 2009-04-17 16:33:51| Liczba SOGów: 0
  • bol w dolnym odcinku kregoslupa :(

    witam odczuwam bol w dolnym odcinku kregoslupa, podczas ruchu tej czesci , wydaje mi sie ze to od jakeigos nieprawidlowego i czestego

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1635| Data: 2005-05-24 08:25:18| Liczba SOGów: 0
  • bolą mnie mięśnie-czy trenować?

    trwał około godziny, orbiłem wsztskie partie mięśniowe. cisnalem na maksa, nawet wiecej niz moglem ;d juz drugi dzien bolą mnie strasziliwie łapy. wszystkie mięśnie na nich nogi i bruch bez bolu jutro chcialem isc na nastpny trening... ma

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1892| Data: 2010-07-30 11:39:40| Liczba SOGów: 0
  • Bol 15 minut po silowni.....?

    gdzie zalozyc temat wiec zakladam tu. otoz od 2 tygodni zawsze 15 minut po powrocie z silowni zaczyna mnie strasznie bolec zab jedynka gorna. od czego to moze byc jest to bol ktory wystepuje przez 5 minut a pozniej jak gdyby nic wszystko jest ok.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1059| Data: 2005-12-25 22:38:07| Liczba SOGów: 1
  • bol pluca

    ostatnio przestałem nie palilem 5 miesiecy i wszystko bylo dobrze. ot 10 dni pale znowu i od czasu doczasu dokucza mi bol w klatce po prawej stronie. zaczlo od kiedy zacząłem na nowo palić. czy to od palenia chyba jedynym wyjsciem bedzie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1994| Data: 2009-08-30 23:11:14| Liczba SOGów: 0
  • Bolący nadgarstek

    witam mam pewien problem bo podczas cwiczen odczuwam bolesny bol w lewym nadgarstku. nie wiem co z tym zrobic czy przerwac na jakis czas cwiczenia

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3715| Data: 2006-07-27 15:03:19| Liczba SOGów: 0
  • bolące stawy :(

    witam bolą mnie stawy barkowe i mam pytaanie czy mam je rozgrzewac termoforem czy przykładać lodem.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3095| Data: 2008-04-19 21:31:55| Liczba SOGów: 1
  • Mata a bol serca

    ale mam pewna obawe otoz do tej pory probowalem dwa razy brac mete ale zawsze po okolo 2 tygodniach zaczynalo mnie cos bolec w okolicy serca. nie wiem czy sobie to tylko wmowilem ale wydaje mi sie ze nie. bol byl dosc mocny. moej pytanie jest takie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1266| Data: 2008-12-13 19:56:50| Liczba SOGów: 0
  • bol w barku na cyklu

    od czasu do czasu mnie kluje w barku gdy jest od dluzszego czasu w bezruchu, oraz jak podnosze ja do gory to czuje lekki bol chyba nadwyrezylem. powinenem zrobic przerwe, ale ze jestem na cyklu, to jakie mascie proponujecie bengai smarowac

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1336| Data: 2005-11-20 21:26:52| Liczba SOGów: 0
  • bol glowy i problemy ze snem--meta

    witam! mam pytanie czy to jest normalne podczas cyklu metanabolem i czy mozna brac jakies tabsy na bol glowy z gory thx za odp

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2726| Data: 2006-07-26 17:20:59| Liczba SOGów: 1
  • łydki a kolana? pytanko

    robienie łydek na maszynie siedząc oddzialuje cokolwiek na stawy kolanowe mam kontuzje kolana prawego i się zastanawiam czy moge cwiczyc lydki. dziekuje za solidne odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1213| Data: 2006-11-11 19:13:47| Liczba SOGów: 0
  • bol w kolanie

    odczułem dzis lekkkii bol nad rzepka w lewym kolanie, jak chce zgiac kolano to mnie boli. co to moze byc ostatnio cwiczyłem nogi przysiady, uginanie nog jakies 3 4 dni temu. nie wiem co to moze byc... zadnej opuchlizny nie ma

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1692| Data: 2008-12-16 21:45:33| Liczba SOGów: 0
  • lekki bol w dolnej czesci plecow

    czas temu okolo tygodnia temu robilem unoszenie tulowia z opadu i przesaddzilem troche z obciazeniem i mam leciutki bol na dole plecow, normalnie go nie czuje tylko jak sie schylam co o tym mylicie minie jak porobie troche siadow i ciagow na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1619| Data: 2008-04-04 13:49:10| Liczba SOGów: 0
  • bolące stawy

    witam mam do was pytanie, co możecie polecić na bolące stawy nadgarstek, bark

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3059| Data: 2005-10-08 15:08:26| Liczba SOGów: 1
  • Bolące ręce

    witam wczoraj cwiczyliśmy kopnięcia okrężne i dziś mnie bolą ręce od przyjmowania tych uderzeń. jakie macie sposoby żeby wyleczyc ból jakaś maśc

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2150| Data: 2010-01-03 23:05:45| Liczba SOGów: 1
  • bolą mnie nadgarstki

    od kiedy zaczołem ćwiczyć klatkę z dużymi ciężarami od 105 do 150kg bolą mnie nadgarstki nie jest to jakoś uciążliwe ale nie wiem co się dzieje może ktoś wie co albo ma taki sam problem

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2651| Data: 2007-10-03 14:21:53| Liczba SOGów: 0
  • bol na cyklu

    witam od 3 dni biore polska metke jelfy kiedys bralem ruskiego scana..i odczuwam jakis tak jak by bol w jadrze rpawym ..nei wim cyz jest to mozliwe pdoczas brania samej metki takie jak by klucie delikatne..jest to

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1349| Data: 2009-05-27 15:11:10| Liczba SOGów: 0
  • Bolące sutki, problem z potencją na cyklu

    36 lat, 82kg, 177cm, aktualnie na cyklu cypio 350mg e5d oraz meta 30mg ed. mam dwa problemy. pierwszy przy dotykaniu bolą mnie sutki, zaznaczam tylko przy dotyku i są bardzo wrażliwe. druga sprawa problem z potencja, myślałem ze na cyklu z

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1373| Data: 2015-10-21 08:01:56| Liczba SOGów: 0
  • Kolana ;(

    strasznie mam obdarte kolana ... kur//// az nie moge ubrac spodni. jak moge zapobiec temu 2

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1153| Data: 2008-10-04 11:42:43| Liczba SOGów: 0
  • bol barkow...

    witam jestem na malym cyklu na sucha mase wino 30 mg dziennie i prop co 2 dni 100 mg od pewnego czasu kluja mnie barki a podczas treningow bol sie na sila czym moze byc to spowodowane

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 1444| Data: 2010-09-06 22:13:14| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}