Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bol w lewej pachwinie

Strona 7 z 582

  • T-BOL thermolife-opinie stosujacych

    t bol z thermolife stosowal ktos solo jako buzer tescia jakie opinie czy wart swej ceny

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 8806 | Data: 2008-11-23 17:42:28 | Liczba SOGów: 0
  • KONTUZJA BARKU - Prosze o pomoc!

    na skosie w super serii . 1 wsza superseria poszla gladko,natomiast podczas 2giej wycisk sztangi na skosie poczulem bol w lewej obreczy barkowej.podczas wyciskania czulem i slyszalem wyrazne strzelanie w stawie w ruchu poczatkowym jak i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1596 | Data: 2007-08-24 22:31:26 | Liczba SOGów: 0
  • Ból w pachwinie.

    od jakiegoś czasu ok. 6 7 dni boli mnie w prawej pachwinie nie wiem co to jest i czy opłaca mi się iść do lekarza sportowego mieszkam na wsi i musze

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3585 | Data: 2010-11-02 08:59:07 | Liczba SOGów: 1
  • Straszny bol lydek

    na 400m spaceru, ale 3 tygodnie temu doszedlem do 50 minut biegu bez przerwy. no i wlasnie 3 tyg temu pojawil sie bol lydek o wiele mocniejszy niz zwykle zakwasy. zrobilem kilka dni przerwy, ale po pierwszym biegu bol powrocil jeszcze mocniejszy.

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 7737 | Data: 2006-10-24 17:22:22 | Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja pleców po martwym ciągu.

    sobie delikatnie naciągnąłem i żeby nie narobić sobie biedy zrobiłem tygodniową przerwę. po tygodniu coś tam jeszcze pobolewało, ale wróciłem do treningów odpuszczając sobie mc. co do techniki wydawała mi się ona dobra, byłem otoczony lustrami,

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2337 | Data: 2013-04-18 14:13:20 | Liczba SOGów: 2
  • dziwny ból lewej strony brzuchA

    2 miesięcy dokucza mi dziwny ból po lewej stronie brzucha. zauważyłem, że pojawia sie on wtedy kiedy coś mnie podnieca boli mnie lekko , a po masturbacji boli bardzo mocno, jak siedze tez mnie boli ale jak biegam to nie , jak myślicie co to

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 7714 | Data: 2009-08-10 15:44:46 | Liczba SOGów: 0
  • bol plecow

    problem:kiedy cwicze brzuch wiszac pionowo i unoszac wyprostowane nogi do gory lub robiac poziomke odczowam straszny bol plecow w czesci ledzwiowej takie kucie jakbym mial tam jakas srube. bol wystepuje tylko po lewej stronie tuz nad miednica.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1498 | Data: 2006-08-28 21:42:34 | Liczba SOGów: 0
  • bol w okolicach lewej lopatki

    witam, po przebudzeniu gdy zaczelem ruszac glowa odczuwam rwacy i kujacy bol w lokolicach lewej lopatki najmocniej boli gdy staram sie broda dotchnac klatki

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 244 | Data: 2016-04-11 10:14:02 | Liczba SOGów: 0
  • Dziwny ból ;/ w sercu i lewej rece podczas jedzenia

    witam, zalozylem nowy temat bo w starym nikt cos za bardzo nie odpisal.. opisywalem w nim ze mam problemy z bolem w nadbrzuszu, po zazyciu polprazolu bol minal.. ale zaczelo mnie bolec gardlo wczesniej przed bolami w nadbrzuszu

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2223 | Data: 2009-07-23 15:08:18 | Liczba SOGów: 0
  • Bol pleców

    nie wiem kiedy pojawił sie bół w plecach przy oddychaniu jest to góra cześc po lewej stronie bardziej i dosyc mocno boli prz y glebszym wdechu , schyleniu głowy czy odchyleniu lewej reki do tyłu bo gdy odchylam prawa to troche boli a jak lewa to

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2197 | Data: 2012-09-29 11:38:34 | Liczba SOGów: 0
  • Bol plecow

    spocony i zmeczony w krotkim rekawku nastepnego dnia juz wiedzialem co jest grane zero ruchow plecu kazdy przynosil bol teraz troche sie pprawilo ale bol nadal jest moge sie schylac ale czasami mam tak ze wydaje mi sie ze skory na plecach braknie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 761 | Data: 2010-06-03 10:57:24 | Liczba SOGów: 0
  • Silny bol KOLANA po wysilku fizycznym

    .nie przywyczajony do tak ciezkiej pracy podnaszanie i dzwiganie po duzym wysilku fizycznym,coraz bardziej zaczelo bolec mi kolano.najpierw slabiej,teraz juz nawet nie moge kucac,ani dobrze chodzic.bol umiejscowiony jest w lewej nodze po

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 706 | Data: 2014-09-10 18:11:30 | Liczba SOGów: 0
  • Problemy podczas leczenia zapalenia prostaty

    mam 36 lat. 2 tygodnie temu zgłosiłem się do urologa z dolegliwościami uczucia ucisku w lewej pachwinie bez objawów bólowych oraz z częstymi problemami w oddawaniu moczu parcie, problem z rozpoczęciem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 699 | Data: 2014-04-15 18:30:34 | Liczba SOGów: 0
  • Ból w pachwinie

    się , że może to być przepuklina. np . nie dam rady podciągać się na drążku , przy podciąganiu sztangielek w opadzie boli mnie to miejsce . wczoraj próbowałem ćwiczyc biceps hantlami bez udziału mięśni brzucha i tego bólu nie było . może ktoś z was

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3289 | Data: 2010-03-15 16:49:37 | Liczba SOGów: 0
  • Ból w pachwinie - mięsień czworogłowy zaczepny

    kolega był u lekarza, który zdiagnozował nadwyrężenie/uszkodzenie powyższego mięśnia zlokalizowany w pachwinie . po tygodniu przerwy od treningów i brania tabletek myolastan oraz diclac mialo przejsc. niestety po owej

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3254 | Data: 2008-04-08 17:35:52 | Liczba SOGów: 0
  • bol pod prawym zebrem

    witam,od jakiegos tygodnia meczy mnie bol a raczej gniecenie,sciskanie z prawej strony pod zebrem ciezko okreslic czy jest to z przodu z boku czy z tyłu. mocz w

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2358 | Data: 2013-12-14 19:34:42 | Liczba SOGów: 0
  • Ból pachwiny przy skosach ?!

    seryjkach 3x15 na strone za każdym razem kiedy staram się ćwiczyć w ten właśnie sposób odczuwam przeraźliwy ból w lewej pachwinie porównywalny do wbicia igły.. no:d szczególnie ćwicząc prawy skos wtf mój abs co prawda nie istnieje, mam słabe

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 543 | Data: 2014-09-13 11:47:32 | Liczba SOGów: 0
  • bolący ząb

    witam od wczoraj boli mnie ząb, z tym ze tak: boli minimalnie albo wcale, ale kiedy go dotykam lub nie daj boże ścisnę szczękę to wtedy juz

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4329 | Data: 2008-01-23 09:49:53 | Liczba SOGów: 0
  • co zrobic na ból pachwiny

    dobry wieczór. mam na imię mario i od 2 tygodni mam ból w lewej pachwinie poprzez kopnięcie piłki . wszelkie problemy jak nawet bieganie truchtem sprawiają mi problemy . ktoś mogłby mi pomóc. z góry dzieki sliczne

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 528 | Data: 2011-02-25 22:22:32 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w klatce piersiowej

    kondycje.juz wczoraj po treningu troche dziwnie sie czulem.kiedy przyjechalem do domu,juz wszystko bylo ok.moze troche bolala mnie glowa.poszedlem spac o 12 a o 2:00 obudzilem sie bo zaczela mnie bolec lewa reka a za kilka minut poczulem ból w

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2288 | Data: 2006-10-04 15:16:44 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}