Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bol pachwiny i biodra

Strona 3 z 337

  • Ból w biodrze :/

    się w momencie, gdy podczas biegu lub chodu wyciągam nogę, by zrobić krok. czuję kłucie w biodrze, w okolicy pachwiny ale trochę głębiej oraz ciągnięcie z tyłu uda od pośladka. kiedy się rozruszam jest w miarę ok ale gdy tylko dłużej posiedzę w

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1205| Data: 2010-07-14 08:14:20| Liczba SOGów: 0
  • Ból w pachwinach podczas rozciagania...

    jak w temacie od jakiegos czasu bola mnie pachwiny podczas rozciagania, kopania itd. ;/ czy jest to moze jakies nadwyrezenie czy troche odpoczynku cos tu pomoze

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10502| Data: 2006-02-19 18:17:29| Liczba SOGów: 1
  • Bol biodra

    i na siatkówke, ale to jakies 1 2 lata temu i nagle zacząłem się rozciągać na treningach, i w domu to ma ból biodra przy kopnięciu bocznym z obydwu nóg nie chce żebyście mieli mnie za jakiegoś debila który po tyg ćw zadaje takie pytania,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1666| Data: 2009-06-10 20:40:10| Liczba SOGów: 1
  • Czy jest mozliwe złamanie biodra czy czegokolwiek ???

    jest taka sprawa. jakis miesiąc temu grając w piłke na bramce niefortunnie sie rzuciłem i zaczęły bolec mnie dolne plecy. troche pobolewało, ale mineło na drugi dzien. jako ze to był turniej na 2 dzien takze miałem mecz,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2079| Data: 2008-08-13 12:45:04| Liczba SOGów: 0
  • Ból w podbrzuszu

    no wlasnie, wczoraj rano obudzilem sie z jakims dziwnym bolem w podbrzuszu, a, ze jestem hipohondrykiem, to juz pytam 7 przewijalem sie przez rozne teorie, wyrostek raczej za

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 7634| Data: 2007-01-06 11:05:31| Liczba SOGów: 0
  • przepuklina/ból, siność jąder

    no wlasnie poszlem do lekarza myslac ze mam przepukline nie ma nic;] tak lekarka stwierdzila najpierw bolal mnie brzuch potem pachwiny zalecila mi 3 razy w tyg basen no to juz 3 tyg plywal wszystko pieknie ladnie ale...

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6208| Data: 2007-10-05 18:51:17| Liczba SOGów: 0
  • Ból podczas kopnięcia

    witam, mam kłopot ze stawami, a mianowicie gdy kopie okrężne i zahaczające, przeskakuje mi kość w okolicach pachwiny staje się to bardzo uciążliwe, nie jest to przyjemne i ogranicza moje kopniecia :/ na stawy ponoć jest

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2262| Data: 2005-03-31 21:37:16| Liczba SOGów: 2
  • Przepuklina jądra miażdżystego

    ból jest silny, po 15 minutach stania nie moge się schylić bez uczucia bólu w krzyżu a dodatkowo ból promieniuje od biodra do połowy uda. tak więc nie mogę jakoś uwierzyć, że wszystko jest ok. proszę o radę co dalej i do kogo się udać. co sądzicie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 17057| Data: 2006-10-08 16:27:14| Liczba SOGów: 0
  • Ból w okolicach bioder HELP!

    rozległy i nie potrafie powiedzieć czy to staw czy mięsień. następnie w lewej nodze podczas rozciągania zaczeło mnie boleć pod pośladkami jakby mięsień był zabardzo naciągnięty, ból pojawia się np przy przysiadzie bolą obydwie nogi pod posladkami

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1834| Data: 2007-11-29 17:27:01| Liczba SOGów: 0
  • Obtarcie skóry-pachwiny :/

    moj problem jest podobny ale nie taki sam. a mianowicie przy graniu w piłke nozna starłem sobie skóre w okolicach pachwiny było to dawno wiec po pierwszym razie gdy to zauwazyłem posypałem sobie zasypka kilka razy i było ok, ale tylko do

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10054| Data: 2007-01-08 18:22:35| Liczba SOGów: 3
  • Kontuzja Pachwiny POMOCY!!!

    od jakiegoś czasu mam kontuzje pachwiny chcialbym albyscie polecili jakies maści lub okłady co i z czego moge stosować aby to jak najszybciej wyleczyć.dziekuje

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 11126| Data: 2004-04-01 14:19:50| Liczba SOGów: 0
  • Dziwny ból w okolicach nerek

    po lewej stronie lędźwia ból czasami promieniuje aż na dupe .odczuwam go głównie przy zginaniu się i jak wypycham biodra do przodu.universal storma biore w dt rano na czczo i przed treningiem, a w dnt rano na czczo. czy ma to coś wspólnego z

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1102| Data: 2009-10-14 11:00:03| Liczba SOGów: 0
  • Szpagat, naciąg, biodra....

    20 minut intensywnego rozciągania nie potrafię nawet kopnąć prawidłowo okrężnie na głowę dollyo chagi : . czuję, że biodra mnie blokują, jednak ból ten ustępuje gdy monco się porozciągam. chciałbym znowu robić szpagat ale po tym jak już ćwiczę od

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5058| Data: 2001-06-03 15:25:49| Liczba SOGów: 0
  • Bol bioder!!!

    wiecie moze jak rozroszac biodra zeby przestaly bolec rozciagalem sie przez 6 miesiecy. do szpagatu tureckiego podobnie jak do francuskiego brakuje mi jakies 25 20 cm. jak

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 3914| Data: 2006-02-21 09:10:40| Liczba SOGów: 0
  • kontuzja pachwiny!!!

    ostatnio podczas turnieju na hali ,tak niefortunnie stanąłem że naderwałem albo naciągnąłem miesień pachwiny jest to bolesna dolegliwosc i bardzo przeszkadza w treningu.było to jakis miesiąc temu,wtedy po kontuzji tydzien odpoczywałem i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 9747| Data: 2005-02-20 19:04:00| Liczba SOGów: 0
  • iniekcja propionat testosteronu NEXIUM w udo, ból, gorączka

    witajcie, mam problem jestem na pierwszym cyklu, mam zamiar 12 tyg. pierwsze sześć tyg, propionat i kolejne sześć propionat z winem. pierwszy strzał był kilka dni temu, na początku spoko żadnych negatywnych objawów, iniekcja 100% ok igła terumo

    Odpowiedzi: 77| Ilość wyświetleń: 4063| Data: 2015-12-27 12:13:46| Liczba SOGów: 8
  • Buttwink, zawijanie ogona, ból po przysiadach w odcinku lędźwiowym.

    planu treningowego raz lub dwa w zależności od tygodnia. staram się je wykonywać prawidłowo, schodzić nisko, wypinać biodra spinać pośladki i brzuch. prosiłem również trenera będącego na siłowni o ocenę techniki i powiedział że jest ok . jednak

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3166| Data: 2014-02-05 21:05:50| Liczba SOGów: 2
  • ćwiczenia dla 60 latka ze wskazaniem do endoprotezy biodra

    witam, piszę z pytaniem bardzo ważnym dla teścia. musi schudnąć ok 15 kg do zabiegu endoprotezy biodra chciałby trochę poćwiczyć, jednak ze względu na ból w stawie biodrowym jego możliwości są mocno ograniczone. jakie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1707| Data: 2013-11-11 16:54:37| Liczba SOGów: 0
  • ból w biodrach podczas rozciągania?

    witam mam 18 lat mój problem wygląda tak ze podczas rozciągania zamiast odczuwać ból w mięśniach/ścięgnach bolą mnie strasznie biodra tzn. trudno powiedzieć właśnie, co tak jakby na łączeniach nóg z biodrami. powodem tego może być

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 6198| Data: 2008-10-20 13:53:27| Liczba SOGów: 1
  • Obtarcia skóry wokół pachwiny...

    taka jasnobrąozowo czerwona to wygląda jakby jakiś płat skóry był innego koloru niż skóra wokoło. nic mnie to nie boli, nie piecze, nie utrudnia życia, nie rozprzestrzenia się, jedynie czasami poswędzi i jest bardzo nieestetyczne. czy ktoś może

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3966| Data: 2007-04-05 00:52:15| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}