Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bol jadra po uderzeniu

Strona 8 z 391

  • bol po wenflonie

    na mase. wenflon mialem zakladany dwukrotnie gdyz pierwszy nie wszedl jak trzeba bo zdjeciu wadliwego odczuwam bol w zyle w ktorej siedzial w promieniu ok. 2cm, zas w miejscu dobrego tuz po zdjeciu nic nie bolalo. po wadliwym zostal maly siniak

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1795 | Data: 2011-05-06 18:45:13 | Liczba SOGów: 0
  • E-BOL cos dla prawdziwych KULTURYSTÓW

    musiałem utworzyc nowy temat bo nie mogłem nigdzie uzyskac odpowiedzi na moje pytania!! chce wziąc ten e bol ale najlepiej zeby ktos mi podpowiedział co do tego wiem ze przy tym trzeba przyjmowac wiekszą ilosc białka tak jak

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 3779 | Data: 2008-10-20 16:12:10 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w pachwinie..POMOCY!!

    witam. od jakis 2 dni pojawil mi sie bol w pachwinie , dotykaja wyczulem tam jakas kulke z 2 strony tez mam takie cos ale mniejsze. obawiam sie ze to

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3768 | Data: 2006-12-10 13:07:55 | Liczba SOGów: 0
  • bol glowy podczas cwiczen

    w kiepskim wykonaniu technicznym z racji tego, ze jest wykonywana ostatnia pompka na rezerwie sil ;p zaczyna mnie bolec tyl glowy potylica , bol byl silny ale trwal tylko pare minut, zbytnio sie tym nie przejmowalem. w poniedzialek

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1352 | Data: 2010-02-17 16:04:12 | Liczba SOGów: 0
  • Bol glowy na silowni

    silowni gdy wykonywalem ostatnie cwiczenie szrugsy i nagle ciemno przed oczyma mi sie zrobilo i zaczela strasznie mnie bolec glowa,skronie az do kapturow!nie moglem nawet chodzic a przeszlo mi po jakis 3 godzinach! dzis po 2 dniach znow poszedlem

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2735 | Data: 2004-12-06 21:24:38 | Liczba SOGów: 0
  • Bol

    witam, od czasu do czasu, mam kujacy bol pod pacha kolo serca.bol trwa jakies 30 sek i przestaje.jak bol wystepuje i probuje odychac to mocniej boli. wicie co to moze byc.pozdrawaim.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2118 | Data: 2007-01-11 14:43:11 | Liczba SOGów: 0
  • Epithin-E , H-Drol, C-Bol , 11 OXO , DecaVol 63 , E-Bol

    w nieodpowiednie miejsce, badz pisze o czyms nieodpowiednim. mam pytanie co do produktow : epithin e , h drol, c bol , 11 oxo , decavol 63 i e bol . otoz chcialbym uzyskac czysta mase miesniowa przy tym spalajac tluszczyk z boczkow, brzuszka

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 2111 | Data: 2009-10-09 17:59:13 | Liczba SOGów: 0
  • BOL BARKU A TRENING.... HELP

    tyg w poniedzialek w piatek, a nastepnym tyg jeden raz we wtorek i tak naprzemian... od kilku miesiecy czuje cholerny bol w lewym barku ktory ma 2 ogniska, w zaleznosci od rodzaju cwiczenia... 1. to tylny akton chodzi dokaldnie o to ze

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1671 | Data: 2007-01-30 14:58:13 | Liczba SOGów: 0
  • Bol ramienia po silowni

    od 2 dni czuje duzy bol ramienia w lewej rece. juz w trakcie cwiczen na silowni sroda czulem, ze lewa reka jest slabsza i nie dociaga do konca

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1671 | Data: 2008-04-18 09:43:22 | Liczba SOGów: 0
  • Dziwny bol

    witam.moj brat ma pewien problem , otoz odczuwa bol w prawej pachwinie... z tego co mi powiedzial to bol przechodzi na prawe jadro ktore ponoc ma lekko powiekszone...za nic

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 2660 | Data: 2002-06-15 16:25:36 | Liczba SOGów: 1
  • Bol lewej reki

    3 tyg temu zaczalem cykl na omnie + metce po tym czasie zauwazylem niepokojacy bol w lewej rece ;/;/ bol jest przeszywajacy, keidy napinam biceps nasila sie czytalem ze po oma nadwyzeraz stawy nie wiem

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2650 | Data: 2007-09-04 13:12:45 | Liczba SOGów: 0
  • metanabol - bol watraby ??

    wziolem dzisiaj pierwsza tabletke dianabolu. po jakims czasie poczulem bol na plecach po lewej stronie pod zebrami. czy tam znajduje sie watraba czy moze ten

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 2651 | Data: 2004-11-06 15:31:34 | Liczba SOGów: 3
  • bol przedramienia... pomocy !!!!!

    siemanko przed wakacjami cwiczylem okolo pol roku. po jakis czasie zaczely mnie bolec przedramiona a dokladniej kosc lokciowa w srodkowym punkcie kosci. jest to troche dziwne bo zazwyczaj bola stawy a to

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 1975 | Data: 2005-11-17 15:12:54 | Liczba SOGów: 0
  • Bolące stawy łokciowe - podciąganie się na drążku

    witam! niedawno zacząłem się podciągać na drążku i od tego momentu mam problemy ze stawami łokciowymi. po każdym podciąganiu przez 2 3 dni bolą mnie stawy. czy to jest normalne, a jeśli nie to jak można to wyleczyć pozdrawiam: mariusz

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3574 | Data: 2005-05-24 10:27:51 | Liczba SOGów: 0
  • bol w okolicy prawego biodra

    trwa juz to pare dni kiedy stane na prawej nodze czuje bol w okolicy prawego biodra oraz bol brzucha pod pepkiem, i czuje kucia macicy dodam ze jestem 3 tyg po stosunku. co to sa za objawy

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2541 | Data: 2009-06-25 15:38:33 | Liczba SOGów: 0
  • Bol w nodze - PROSZE

    mam pytanie. otoz trenuje kicka i kiedy np probuje kopnac wysoko bez rozgrzewki, odczuwam bardzo silny bol w okolicach stawu biodrowego moze to w pachwinach ale nie moge dokladnie poznac gdzie mnie boli bo tak jakby promieniuje

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1940 | Data: 2004-03-05 15:28:36 | Liczba SOGów: 0
  • ledźwia bol

    od ponad pol roku uskarżam sie na ostry bol w odcinku ledzwiowym kregoslupa nie wiem czym to moze byc spowodowane od ponad pol roku gdy bol ten zaczol przeszkadzac

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 527 | Data: 2011-02-08 23:48:17 | Liczba SOGów: 0
  • Bolący nadgarstek

    witam mam pewien problem bo podczas cwiczen odczuwam bolesny bol w lewym nadgarstku. nie wiem co z tym zrobic czy przerwac na jakis czas cwiczenia

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3526 | Data: 2006-07-27 15:03:19 | Liczba SOGów: 0
  • jak nauczyc sie przyjmowac bol

    w tym temacie podajemy swoje sugestie w jaki sposob najlepiej 7 nauczyc sie przyjmowac bol po uderzeniach jak dla mnie to stopniowo od malego i w sparingu podnosic sile ciosow. czekam na inne sugestie 7

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 3514 | Data: 2008-08-22 23:09:33 | Liczba SOGów: 3
  • Bol piszczeli/goleni kilka cm nad kostka

    witam, od 2 tyg. nie moge pozbyc sie bolu w nogach przy piszczeli kilka 5 7 cm nad kostka. bol jest klujacy i przy probie biegu promieniujacy do miednicy. w

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3510 | Data: 2009-06-13 21:27:02 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}