Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bol glowy i goraczka po wyrwaniu zeba

Strona 1 z 4212

  • Problem po wyrwaniu zęba

    witam jakieś 10 dni temu miałem wyrywane 2 zęby 7 i 8 w dolnej szczęce po wyrwaniu dentysta zrobił zdjęcie rtg i powiedział że jest ok i wszystko udało mu się usunąc, tu moje pytanie bo po 10 dniach

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5532| Data: 2009-04-08 19:39:28| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy podczas treningu : /

    i po 3 serii na klatke poczułem znowu ból głowy nieco lżejszy więc przestałem ćwiczyć. ból pojawia się z tyłu glowy za uszami. i w związku z tym chciałem zapytać co mam zrobić. powinienem zrobić sobie dłuższą przerwę jeżeli tak to jaką

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 21120| Data: 2006-03-06 19:57:16| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy prawdopodopodobnie cisnieniowy

    z tutejszymi specjalistami pewne coś wczoraj na siłowni prz ostatniej serii cięzkich siadów, strasznie zabolała mnie głowa w części potylicznej. musiałem zrobić przerwę jakieś 5 minut. taki pulsujący ból przypominajacy mi ból głowy podczas

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 24267| Data: 2007-03-06 19:59:31| Liczba SOGów: 4
  • ból głowy na potylicy, uczucie nierealności

    witam no więc tak moja choroba zaczełą się jakieś 2 lata temu, na początku ciągle bolało mnie gardło, czułem się jakoś inaczej niż zawsze, jadłęm laki na gardło itp... następnie przyszła zima i objawy się

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 14171| Data: 2007-05-19 15:50:11| Liczba SOGów: 0
  • skuteczny lek na ból głowy???

    witam. jaki jest najskuteczniejszy środek na ból głowy ale taki które dobzre działa, nie rzadzen apap srapap czy inne takie, bo one wogóle!!!!!! nie skutkują 2 wierzę że znacie jakieś sprawdzone sposoby 3

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 15147| Data: 2005-07-29 19:05:13| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy :(

    go w jednym miejscu nie w całej głowie . gdy chwilę siedzę/schylam się, a następnie podnoszę do pozycji stojącej, to bolśnie odczuwam jak krew jest wpompowywana do głowy. jak już wspominałem czuję to tylko w jednym miejscu dokładnie z tylu po

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 8636| Data: 2004-01-02 09:37:51| Liczba SOGów: 0
  • Gorączka i ból głowy po dece?

    gorączka i ból głowy po dece czy to normalne na początku napier... mnnie mięśnie, kości i łeb. aha dodam że wypiłem wczoraj jedno piwo wieczorem a injekt był w środę 2mlx100mg

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2910| Data: 2006-03-18 13:15:35| Liczba SOGów: 0
  • Bol glowy + badania krwi

    boi, ze cos nie tak, a wizyta dopiero za tydzien. na badania zostala skierowana po tym, jak uskarzala sie na zmeczenie, bol glowy wczoraj podczas bolu glowy miala cisnienie 105/57 a po kawie 97/52 mozecie jakos zinterpretowac

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 8347| Data: 2005-08-16 20:20:59| Liczba SOGów: 0
  • zółta wydzielina z nosa ból głowy ?

    witam jestem świeżo po antybiotyku i po dość długim przeziembieniu pojawil sie taki problem zaraz po jakmi sie zdawalo wyleczeniu zółta wydzielina z nosa ból głowy podejrzewam zapalenie wirusowe zatok ,co kupić by sie wyleczyc

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 8361| Data: 2011-01-11 23:00:22| Liczba SOGów: 0
  • dziwny ból głowy :/

    ból głowy i karku mocniejszy niż ten, który teraz się utrzymuje , nie mogłam przez 2h zasnąć w szkole jakoś przebolałam na pastylce p.b., było znośnie a dało się we znaki, gdy wróciłam do domu dlaczego ta druga diagnoza zaczęłam źle widzieć

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5775| Data: 2008-11-15 19:42:36| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie a ból głowy :-(

    witajcie, dlaczego za każdym razem gdy przechodzę na diete niskokaloryczną 1000 1300 kcal + lekkie ćwiczenia 15 30min dziennie już około południa pojawia sie tępy ból głowy, który skutecznie mnie do wszystkiego zniechęca : czy może brakuje mi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 7360| Data: 2006-06-21 11:46:28| Liczba SOGów: 1
  • Ból głowy - trening

    cwiczenie to płaska tez hantle. 4 serie, przy drugiej postanowilem zwiekszyc ciezar. przy 4 seri poczulem niesamowity bol glowy przekuwajacy ja cala, zrodlo bolu tak jakby z tylu na takiej wystajacej kosci... zrobilem jeszcze 3 serie rozpietek

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 5410| Data: 2007-01-07 14:53:03| Liczba SOGów: 2
  • kreatyna ból głowy

    temu zaczalem brac kreatyne biotecha. przez tydzien wzialem ok 100gram. po tygodniu stosowania zaczela mnie straszine bolec glowa dokladnie tyl glowy towarzyszyl temu wzrost cisnienia bylo ok 160/90 i wysoki puls. przestalem brac krete. po jakichs

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4917| Data: 2008-02-09 13:47:42| Liczba SOGów: 0
  • bol glowy

    siema. mam takie pytanko. nie wiecie czym moze byc spowodowany pulsowy ból głowy jak sie zaczyna cwiczyć coś podobnego do pulsowania ciśnienia w tylnej części głowy hujowo sie cwiczy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4407| Data: 2005-10-10 20:59:06| Liczba SOGów: 5
  • Bol glowy na silowni

    silowni gdy wykonywalem ostatnie cwiczenie szrugsy i nagle ciemno przed oczyma mi sie zrobilo i zaczela strasznie mnie bolec glowa,skronie az do kapturow!nie moglem nawet chodzic a przeszlo mi po jakis 3 godzinach! dzis po 2 dniach znow poszedlem

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3348| Data: 2004-12-06 21:24:38| Liczba SOGów: 0
  • Uporczywy ból głowy, co to jest?

    od pewnego czasu 3 tygodnie mam uporczywy ból głowy. w okolicach oczu, czoła i nosa. oczy też mnie bolą, ale ze wzrokiem nie mam problemów żadnych ograniczeń pola widzenia, również zawsze miałem i mam dobry wzrok, żadnej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2464| Data: 2009-08-22 00:27:38| Liczba SOGów: 1
  • ból głowy w jednym miejscu

    witam mam 16 lat i od jakiegoś miesiąca mam dziwny ból głowy przy których tak jakby mnie lekko mdliło w jednym miejscu w lewej połkuli mózgu tak jakos na srodku . mam tez takie uczucie jak by zawrótów głowy wychodzących z tego miejsca, i gdy mam

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3639| Data: 2009-04-03 21:24:22| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy:-/

    blada i nie mogłam utrzymac otwartch oczu do tego mdlosci...trwało to jakies 40 minut a po tym czasie przeszło mi to w bol głowy i boli mnie nieustannie od 3 dni... 37 co to moze byc

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 3647| Data: 2004-06-25 21:09:27| Liczba SOGów: 2
  • Ból głowy przy wysiłku fizycznym.

    to przewianie... ogólnie to zawsze miałem wrażliwą glowę i wystarczyło że wyszedlem do okna, lekkie przewianie i mnie bolała, ale nigdy przy ćwiczeniach na siłowni tak głowa mnie nie bolała a ćwicze ok rok. zauważyłem że ten ból to tylko

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1235| Data: 2013-09-22 00:14:04| Liczba SOGów: 0
  • Ból głowy po ciosie !!!

    trenuje boks od pół roku i zauważyłem że po każdym ciosie w głowe dostaje zawrotów.pytałem kolegów czy oni tak mają i odpowiadają że tylo czasami .czy to znaczy że niemam predyspozycji do boksu czy co chociaż w sparingach daje sobie rade : ale

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2814| Data: 2004-07-02 00:26:06| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}