Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: blizny po strupie na powiece

Strona 6 z 5000

  • Przewodnik po TKD ITF

    od jakiegos czasu na sfd pojawily sie pytania zwiazane z tkd postaralem sie napisac post krory wyjasnilby wiekszosc pytan nie jestem expertem życze milego czytania 3 najpierw maly slowniczek terminologia koreańska stosowana w taekwon

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 7332| Data: 2005-02-18 12:41:17| Liczba SOGów: 3
  • FOTO po 7miesiącach.. CYKL MASA/ MIĘSNIE BRZUCHA?

    2010/20100124201405 witam wszystkich ;p tutaj podaje moje zdjęcia po 7miesiącach na silowni i mam takie pytanie są moze jakies cwiczenia które bardziej rozbuduja moje mięsnie brzucha po mojej lewej stronie. widac na zdjeciu jak to wygląda.

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 7276| Data: 2010-01-24 20:14:05| Liczba SOGów: 3
  • jak zwiekszyc mase bicepsa na luzie

    witam. mam takie pytanie. cwicze od ok 1,5 roku mam 182 wzrostu waze 75kg. w bicepsie mam 37cm na luznej ok 34 chciał bym sie dowiedziec czy sa jakies cwiczenia zeby zwiekszyc obwod na luznej rece. po cwiczeniu na biceps na luzie mam ponad 35 i

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 7832| Data: 2010-02-09 18:25:46| Liczba SOGów: 1
  • Blizny po szepieniu

    mam taki problem, po szczepieniu została mi jedna, ale duuuuuża blizna średnica a ze 2cm i chciałem się dowiedzieć czy można to czymś usunąć, jakimś kremem, a jeśli się nie da to czy przynajmniej jakoś poleprzyć, żeby nie była za bardzo widoczna.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2164| Data: 2006-07-23 17:56:51| Liczba SOGów: 0
  • Dlaczego sięgamy po towarrr... ---->???<----

    witam wszystkich 1 tak mnie kiedys naszlo na takie refleksje typu po co ja wogule koksuje albo po co sobie teraz marnowac zdrowko chemią,jak i tak w przyszlosci bede grabarzem... hmm.. 19 no bo tak..,wielokrotnie na forum opisywane były

    Odpowiedzi: 90| Ilość wyświetleń: 6790| Data: 2007-02-01 12:01:54| Liczba SOGów: 13
  • Co po kreatynie

    2009/20090223223509 wiem że był już taki temat , ale widziałem daty i są one z 2006 ,2007 roku a ja potrzebuje odp. na czasie ponieważ przez ten czas doszły nowe suple i moze wiedza wzrosła 3 . jestem w trakcie cyklu na creatynie universal, jestem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 6939| Data: 2009-02-23 22:35:09| Liczba SOGów: 1
  • Co na ranę żeby nie była blizna

    witam dziś sie skaleczyłem zrobił mi się strób co robić żeby nie mieć blizny po skaleczeniu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2125| Data: 2012-07-03 17:47:38| Liczba SOGów: 0
  • Bieganie po siłowni, spalenie tłuszczu

    witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum. myślę, iż trafiłem do odpowiedniego działu. przeczytałem już trochę wypowiedzi na temat bieganie po siłowni i spaleniu tłuszczu i mam pytanie czy mój pomysł jest odpowiedni : a więc ćwiczę 4 razy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 6668| Data: 2012-05-14 13:10:47| Liczba SOGów: 0
  • EFEKTY po treningu na sucho

    siema jestem zwolennikiem treningu na sucho tzn. bez supli i odżywek 100% natural. imam takie pytanko, czy efekty po naszym treningu uwidaczniają się p 1 miesiącu a jak nie to czy plan do bani czy może troszkę trzeba poczekać. widziałem że po 2

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6845| Data: 2010-09-27 22:26:37| Liczba SOGów: 0
  • Sposob na rzezbe - artykul dla wytrwalych :)

    pisze prace licencjacka na temat wplywu trenigu silowego na budowe ciala ,a ze temat robienia rzezby jest teraz na tapecie pomyslalem ze podziel sie ze wszystkimi moja wiedza w tym zakresie. ok wiec dluugie slowo wprowadzenia, zeby mozna sie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6626| Data: 2002-05-16 03:04:45| Liczba SOGów: 3
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    [img]/sfd/images/2015/10/20/226164f0ad7b44c88b4943dc40c49181[/img] puk puk siema internety, kielecki nie koksiarz wita }: krótko o sobie; mam na imię patryk, jestem z kielc, nie długo pyknie 20 lat . przygodę z

    Odpowiedzi: 192| Ilość wyświetleń: 6807| Data: 2015-10-21 10:23:15| Liczba SOGów: 7
  • Nadmiar skóry po odchudzaniu na brzuchu

    że są jakieś laserowe zabiegi ale ma to też uboczne skutki. a nie wyobrażam sobie pójścia pod skalpel zostaną blizny przede wszystkim, czy jest to dalej ogrom tłuszczu, czy rzeczywiście skóra i jak to cholerstwo usunąć

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1971| Data: 2013-08-03 14:31:53| Liczba SOGów: 1
  • Pryszcze na klacie

    witam mam od roku pryszcze na klatce piersiowej wodniste i biale do wakacji trwał ten problem aż się spaliłem na słoncu to pryszcze nagle znikły i po ok.3 miechach pojawiły się nowe na klacie i opanowały też lewy bark na prawym 0 pryszczy co

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6822| Data: 2010-12-19 12:49:07| Liczba SOGów: 0
  • cykl pod hgh na 10mies ;)

    1 42 hgh 4 8iu ed 5on/2off 1 6 metanabol 30mg 1 6 propionat 100mg e2d 5 6 hcg 2500iu e3d 7 16 enanthat 200mg e3d 7 16 deka 200mg e3d 12 13 hcg 2500iu e3d 17 26 boldenon 200mg e3d 17 26 sustanon 250mg e3d 20 21 hcg 2500iu e3d 27 32

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 6803| Data: 2007-01-26 05:23:48| Liczba SOGów: 4
  • Tamoxifen na odblok???

    witam.mam jedno pytanie...otóż kupiłem sobie tamoxifen w razie czego jakby gino mnie dopadło.tak się jednak nie stało,15 stycznia bede walił ostatniego shoota z susty.słyszałem że można go stosować po cyklu na odblok czy to prawda czy tamoxifen ma

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6591| Data: 2004-12-30 11:23:54| Liczba SOGów: 1
  • zdjecia po suplementacji

    witam w tym temacie str 4 znajduja sie moje zdjecia na zasadzie przed i po .. suplementacja na wzrost masy miesniowej http://www.sfd.pl/temat247344_strona4/ mam nadzieje ze to ze nie zamieszczam ich tutaj nie zdenerwuje moderatorow działu

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 6578| Data: 2006-03-26 09:58:05| Liczba SOGów: 13
  • MOJE WYNIKI BADAN PO NOVEDEX XT - ZAPRASZAM

    2010/20100123154557 2010/20100123154540 2010/20100123154521 2010/20100123154459 2010/20100123154440 2010/20100123154426 2010/20100123154825 obiecalem kiedys, za zaloze tamat do podobnego jaki był o skutkach ubocznych i ogolnie o

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 6177| Data: 2010-01-23 15:43:51| Liczba SOGów: 8
  • Clomid po mecie !

    tak wiec 100tabsow mety holenderskiej w czasie cyklu brane bialko vitaminy trec multipack2tabsy dziennie, zincas 3 tabsy dziennie , sylimarol 3 tabsy dziennie, metanabol 3 dziennie stala dawka 3x5mg/ed / po cyklu kreatyna moze byc cm3 gdyz

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6029| Data: 2007-04-11 20:42:21| Liczba SOGów: 0
  • badania na wątrobe

    jak się robi badania na wątrobe bo chciałbym zrobić jestem po cyklu na ph chciałbym sprawdzić jej stan czy potrzebuje jakies skierowanie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6813| Data: 2008-10-21 14:02:02| Liczba SOGów: 0
  • Test treca. "prxereklamowane" Nitro I na celowniku by Calvink

    witam, test założony jest w podziękowaniu firmie trec za uzyskaną pomoc w postaci ich produktów podczas mojego okresu ćwiczeń. widziałem juz w tym dziale i na tym forum setki wypowiedzi typu; niro to przereklamowany produkt nie da sie na tym

    Odpowiedzi: 243| Ilość wyświetleń: 6313| Data: 2009-11-29 17:48:09| Liczba SOGów: 7

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}