SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

biore antybiotyk czy moge

  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    od paru dni biore antybiotyk ,czy moge cwiczyc? ps juz jestem zdrowy ale wezme jeszcze do wtorku dla pewnosci

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-09 17:53:53 Liczba szacunów: 0
  • Helicobacter Pylori a trening silowy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    witam chłopaki i dziewczyny. Od jakichś dwóch lat mam zgagę. Rano też mi nieraz chce się wymiotować, mam uczucie pełnosci itp stąd twierdze że moge mieć helikobakter ale nie chcem iść na gastroskopie jem controloc i famogast ale pomagają tylko wtedy kiedy je biorę. ale czy moge jesc cos na helikobakter jakich lek na nie antybiotyk czy cos nawet wte

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6158 Data: 2009-09-25 18:23:31 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Mam zapalenie oskrzeli, piąty dzień siedzę w domu i biorę antybiotyk. Kiedy w poniedziałek zapytałam lekarza kiedy mogę bezpiecznie powrócić do ćwiczeń powiedział "Niektórzy zalecają ćwiczyć nawet w trakcie choroby ale niech pani lepiej poczeka do poniedziałku za tydzień". Z jednej strony mam ogromną ochotę iść na ten trening już w poniedziałek a

    Odpowiedzi: 1413 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-04 16:14:36 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Taa. Mogłaby być ta dieta? http://ifotos.pl/zobacz/dieta4077_hrxnrrw.jpg Mogę ćwiczyć we wtorki, środy, czwartki, piątki, soboty niedziele. Mógłbyś mi pomóc w ułożeniu planu treningowego na redukcję i ocenić dietkę?. I jak z tym bieganiem, bo chce biegać 3 x w tyg. po ok 30-40 min ( chodzi mi o wagę) Myślałem o tym, żeby kupić sobie białko i mies

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-03 21:42:58 Liczba szacunów: 0
  • choroba nie ustaje redukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda

    biore antybiotyk bo w nocy spac przez goraczke nie moge w dzien jest jako tako to co z kreatyna brac normalnie? antybiotyk 5 dni chyba zeby sie polepszylo to antybiotyk odstawie nah Nie popełniaj klasycznego błędu Polaka - zaczynam antybiotyk, po 2 dniach czuję się dobrze więc już go nie biorę bo jest poprawa. Za 1-2tyg siadają oskrzela dalej płuc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2016-10-18 11:51:46 Liczba szacunów: 0
  • kasshha/ co teraz ?

    Post
    Ladies SFD

    + suple: olej z wątroby rekina + czosnek + rumianek + sól emska... -> wszystko co może pomóc na moje zmasakrowane gardło. Wracam wiem, że jęczałam ostatnio bardzo ale mimo to prosze o wybaczenie i pomoc Byłam dziś 1. raz od miesiąca na siłowni Gardło nadal nie jest wyleczone, ale co tam... siedzenie w domu i nie przemęczanie się jakoś mu nie p

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10222 Data: 2011-09-24 23:01:57 Liczba szacunów: 0
  • alkohol a antybiotyk

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ie wiem czy mam angine wirusową czy bakteryjną. Lekarka przepisała mi Ospen 1000 (pelicytyne), biorę jeszcze Cholisept i płukam gardło szałwią. Boli mnie od środy. Antybiotyk biore od wczoraj jakieś 20h temu. Dzisiaj prawie mnie nic nie boli. Majówka się zbliża więc chciałbym troche popić ;)) Nie wiem czy przestać brać czy mogę pić i brać antybioty

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 2010-04-29 16:39:40 Liczba szacunów: 0
  • ANTYBIOTYK AGUMENTIN A TRENNING

    Post
    Zdrowie i Uroda

    głownie chodzi mi o to jak kolega wyżej napisał wykuruj sie dobrze, czyli jak biore antybiotyk a jestem juz zdrowy jak ryba to moge cwiczyc? wiadomo jak jakis katar czy tam swist w plucach, slabosc to nie, ale po prostu zdrowy jak ryba a antybiotyk musze brac tydzien, bo ja juz czuje ze jutro bede zdrowy jak RYYYBAAA i troche szkoda mi marnowac kol

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1518 Data: 2015-10-02 22:55:24 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam takie pytanie moze nie odnosnie dawkowania ale nie chce zakladac nowego tematu a wiec chcialem zaczac cykl na kreatynie od nowego planu czyli od czwartku a biore lek o nazwie biseptol i mam go jeszcze brac do niedzieli, nie jest to chyba antybiotyk z tego co wiem, koliduje to jakos czy moge brac? czy sie wstrzymac z kreta te pare dni? Zmieniony

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-17 22:54:50 Liczba szacunów: 0
  • (P) Manzanares-cele ,które nie są zapisane są tylko życzeniami.../ podsumowanie str26

    Post
    Ladies SFD

    Arph ok zrobie tak jak mowisz .I dziekuje };-) .Czy w opuszczaniu tak samo ?Dobijac do 10 z gumamai ? Dzis przymusowy DNT Od piatku wieczorem biore antybiotyk na na noge (2 tygodnie temu spadlam z drazkiem ,bardzo mocno obilam noge ).Obrzek utrzymuje sie nadal i noga boli ,piecze i rwie .Doktor powiedzial ,ze po tym antybiotyku moge miec biegunke

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-18 21:12:11 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 3 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    sory że moje pytanie odbiega trochę od tematu ale uznałem że tu mi pomożecie najlepiej chodzi o to że od dwóch tygodni biorę creatine monohydrate powder od oloimpa i od soboty jestem chory (kaszel i gardło) dziś byłem u lekarza i przepisał mi antybiotyk i moje pytanie jest takie czy moge brać kreatyne razem z antybiotykiem oczywiście w odpowiednim

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-06 15:02:26 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja a stagnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ykonac np. pn, sr, czw? bedzie to raczej rzadka sytuacja... np. wyjazd do londynu na wycieczke w pt, pn, sr, czw tr silowy, wt, sb, ndz scianka... ps: dopadlo mnie chorobsko, biore antybiotyk, ale czuje sie ok,wiec tr sie odbedzie zgodnie z planem ;] ps2: ten kleik/platki/manne lepiej uprzednio zlalac odrobina wody czy od razu wrzucic do wheya? ps3

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 7570 Data: 2008-06-07 23:36:30 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyncze pytanie? Nie wiesz jak dawkowac suple? pytaj Tutaj!

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam mam jedno pytanie, zostały mi 3 tygodnie cyklu na krecie, a jestem teraz chory i biorę antybiotyk. Brać normalnie krete jak w DNT, przy czym nie mogę chodzić an siłkę. Czy w ogóle odpuści\ć kręte i dopiero ją brać jak za tydzień wrócę an treningi ?

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-04 16:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Nie moge Wit. A, boostery testosteronu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Bo biore antybiotyk z pochodna witaminy A i nie moge spozywac produktow gdzie jest tego b duzo czyt. marchewka itd. na pewno tez nie moge witaminy A w tabletkach lykac czy cos. reszte moge. a sa takie witaminy czy co to jest z grupy B czy cos. takie bylyby ok? jesli tak to na poczatek silowni bylyby ok czy lepiej po kilku msc cwiczen?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2017-10-04 20:26:06 Liczba szacunów: 0
  • kasshha/ co teraz ?

    Post
    Ladies SFD

    m zawsze mi sie gdzies zawieruszy na kompie... no właśnie : ( nie wiem co mam teraz zrobić ? : ( niby waga stoi teraz.. ale wydaje mi sie ze wygladam coraz gorzej ; ( a nadal biore antybiotyk i nie moge cwiczyc, mimo wszystko dziwne to, wczesniej przez miesiac waga stala (poki cwiczylam...) teraz natychmiast po wlaczeniu antybiotyku poszla w gore,

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10222 Data: 2011-09-18 20:58:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A jeszcze mam pytanie, bo biorę antybiotyk: Tetralysal, który mam od dermatologoa. Jest to silny lek i obciąża wątrobę. Czy biorąc go mogę brać też białko?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2012-02-12 18:01:35 Liczba szacunów: 0
  • choroba

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    siemka. OD jutra chciałbym ruszyć całą parą na trenigi i zaczac cykl . choroba juz przeszła mam siłe na trening ale musze skoczyć brać antybiotyk i moje pytanie czy moge cwiczyc i wskoczyc na dalasza czesc cyklu jak biore antybiotyk ? jeszcze 3 dni mi zostaly az skonczy mi sie .

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2013-06-16 17:12:29 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w ułożeniu treningu - cel : redukcja

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 22 PONIEDZIAŁEK Wczorajsza miska nieliczona ale czysta, czułam się kiepsko i niestety mam początki anginy. {:-( Mam pytanie czy jak biorę antybiotyk mogę ćwiczyć? Chodzi mi głównie o treningi siłowe, oczywiście jak poczuję się trochę lepiej. Tabletki mam brać 10 dni. Z góry dziękuję za odpowiedź. Miska ( starałam się w miarę trzymać ale jed

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 3771 Data: 2012-04-23 11:53:41 Liczba szacunów: 0
  • biorę się w garść przed 30: redukcja z 85 kg

    Post
    Ladies SFD

    Zaglądam do Was regularnie, ale zmęczenie i tempo życia nie pozwala mi pisać regularnie. Grzecznie nie obżeram się i uważam. Jestem w 26 tygodniu ciąży. Brzuchol mam ogromny...ważę jakieś 89 kg...ostatnie 5 kg skoczyło mi w ciągu miesiąca wcześniej tak grzecznie powoli powoli. Nie uprawiałam żadnej większej aktywności bo z racji tego, że pracuję

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 4864 Data: 2014-04-03 11:06:15 Liczba szacunów: 0
  • kriokomora-co sadzicie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    panie ambroziak i reszta maam zapalenie jakiejs kaletki maziowej w kolanie a raczej miedzy skora a rzepka i zalozyli mi gips.biore antybiotyk i ketonal i tu mam apytanie?czy moge isc z gipsem do kriokomory o temperaturze okolo -120 stopni??????????????????????????????????????????????

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 19368 Data: 2004-07-01 12:00:16 Liczba szacunów: 0