SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

biceps klatka przedramie

  • Ćwiczenia na mase ( biceps,triceps,przedramie.klatka piersiowa)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam , wiek: 15 lat . mam 175 cm i waże 65 kg w bicepsie mam mało:30 cm w klacie : 90 cm jest to mało , mam tylko hantelki chciałbym cwiczenia jakieś na bicpes , mięśnie piersiowe , triceps ( ogulnie muwiąc ręce i klate . mam hantelke 10 Kg i robie 3xDziennie po 15 minut czyli razem wychodzi 45 minut dziennie Ćwiczenia: 1 Stojąc ręka ciagne han

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-05 16:01:18 Liczba szacunów: 0
  • [art] Split czyli zabawa na calego dla bardziej zaawansowanych by georgu

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    a może być: Poniedziałek: Biceps+klatkA+przedramie Środa: Tric + plecy Piątek lub sobota: barki+nogi ?

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 21:50:26 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Podciąganie sztangi w opadzie: 4 serie - 12/10/8/8 2.Podciagąnie na drążku 4 x max. 3.Szrugsy: 4 serie - 15/12/12/10 4. martwy ciąg 4 x 20/18/15/12 Dzień trzeci (barki,biceps): -Barki 1.Wyciskanie zza karku w siadzie: 4 serie - 15/12/10/10 2.unoszenie hantelek bokiem: w opadzie 4 serie - 18/15/12/12 3.podciaganie sztangi do brody: 3 ser

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-20 20:53:25 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Podciąganie sztangi w opadzie: 4 serie - 12/10/8/8 2.Podciagąnie sztangi w opadzie do klatki: 4 serie - 12/10/8/8 3.Szrugsy: 4 serie - 20/20/20/20 Dzień trzeci (barki,biceps): -Barki 1.Wyciskanie zza karku w siadzie: 4 serie - 25/20/18/15 2.Wyciskanie hantelek bokiem: 4 serie - 25/20/18/15 3.Wyciskanie sztangi do brody: 4 serie - 25/

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-20 16:49:30 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    Twoj plan jest do niczego i nie jest intensywny ;D wg mnie po pierwsze dlaczego tak polaczyles partie ? Ja bym dal *Barki + triceps , Plecy + biceps , Klatka + przedramie/nogi/brzuch bo tak ze soba wspolpracuja. Po nastepne jesli to jest split bo tak to wyglada, dlaczego na klatke masz tylko 2 cwiczenia ? Nie mowie tylko o klatce ale i reszcie zmi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2010-02-20 11:53:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    witam wszystkich jestem nowy i zielony w tym temacie. wyglądam tak : 90cm klatka , 30cm biceps , 25cm przedramie , 76 pas , 51 cm udo , 170 cm wzrost , okolo 65Kg. a wiec jestem szczupły. nie wyśmiejcie mnie za takie pytanie no ale nic nie wiem z tego tematu Czy ten plan jest dla mnie dobry ? a chce przybrac wygla tzw. gruszki/trójkąta wiecie wyrze

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-22 19:40:11 Liczba szacunów: 0
  • Ektomorfik, Endomorfik i Mezomorfik "Sylwetka prawdę Ci powie"

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    Wzrost 180cm Waga - 81/83kg Barki - 135cm Klatka - 107cm (na głębokim wydechu) Pas - 88cm Biodra - 95cm Biceps - 40cm Przedramie - 35cm Nadgarstek - 16cm Udo - 58cm Łydka - 40cm Kostka (nad) - 23cm Endo... Czy Endo-Mezo? Tendencja do przyrostu masy i tk. tłuszcz. ponad średnia Moje przykłady dobrze zbudowanych aktorów Endo: Arnold Schwarzeneger Syl

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-16 19:50:48 Liczba szacunów: 0
  • Biceps, Triceps - Jak trenować by mieć dużą łapę? :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Klatka, rozpiętki Środa: Barki, kaptury Czwartek: Biceps, triceps, przedramie Piątek: Klatka, rozpiętki Sobota: Barki, kaptury Niedziela: Jad to na co mam ochotę, najczęściej biceps i triceps, a czasem całą niedzielę przeznaczam na odpoczynek. Pewnie taki system ćwiczeń nie jest za dobry, no ale tak wyszło ... Nie wiem czy to nie jest przesada. Każ

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-13 20:15:59 Liczba szacunów: 3
  • Porusz swoje bicepsy !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Okej przeczytałem cały temat uff, mam prośbe do kogoś kompetentnego o ocenienie rozpiski pod ten cykl: 1 Dzień (Klatka+Biceps) Klatka Płasko 10/8/6/4 Skośnie 8/6/4 Rozpiętki stojąc 12/10/8 Biceps OD MIWASHIEGO 2 Dzień (Plecy/Grzbiet+Tricpes) Plecy/Grzbiet Prostowanie ramion na wyciągu 12/10/8 Podciąganie sztangielki 12/10/8 Wznosy barków ze sztangą

    Odpowiedzi: 830 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-21 20:46:46 Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoje bicepsy !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Unitra 1 Dzień (Klatka+Biceps) Klatka Płasko 10/8/6/6 Skośnie 8/6/6/6 Rozpiętki stojąc/chyba leżąc/ 12/10/10 Biceps OD MIWASHIEGO 2 Dzień (Barki+Przedramie) Barki wyciskanie sztangi zza karku 12/10/8/8 Unoszenie na boki na atlasie 10/10/10 unoszenie w opadzie/sztangielki/ 12/10/10 nogi? Przedramię Prostowanie ramion ze sztangą 15/12/10/10

    Odpowiedzi: 830 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-22 13:02:57 Liczba szacunów: 0
  • 7 miesięcy ćwiczeń na siłowni - brak efektów (duży temat)

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    barkach 4 serie 15, 12, 10, 10 - wspiecia na palce stojac bez obciazenia 2 serie po 50powt. Jeden z planów który stosowałem (reszty chyba pisał nie będę). Jednak ja łączyłem biceps + klatka i triceps z plecami. Zamiast martwego robiłem "Dzieńdobry". A zamiast wiosła końcem sztangi, drążek za plecy. Nie robiłem też wstępów na ławkę z hant

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-09 12:10:12 Liczba szacunów: 0
  • TRENING na koksie.

    Post
    Doping
    PRO

    siema ocencie trening ma byc pod omena i metke (wiem wiem cykl z dupy ) PONIEDZIAŁEK KLATKA +KARK WYCISKANIE NA PŁASKIEJ 4x12-10-10-8 WYCISKANIE HANTLI NA SKOŚNEJ 4x10-10-8-8 ROZPIĘTKI 4x10-10-10 PRZENOSZENIE HANTLI NAD GŁOWĄ 3x8-7-6 KARK PRZÓD 4x12-12-12-12 KARK TYŁ 4x12-12-12-12 WTOREK PLECY PRZYCIĄGANIE DRĄŻKA DO KARKU 4x12-10-10-8 WIOSŁOWANIE

    Odpowiedzi: 867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-12 21:22:49 Liczba szacunów: 0
  • Ronnie Coleman - aktualne fotki

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    Ronnie Coleman (Aktualne Obwody): Wzrost - 180cm Waga - 140kg (Zawody), 160kg (Poza sezonem) Klatka - 156cm Biceps - 65cm Przedramie - 55cm Talia - 109cm Udo - 96

    Odpowiedzi: 2990 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-08 20:21:04 Liczba szacunów: 0
  • ile razy w tygodniu ćwiczyć???

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    na grupę to zdecydowanie zamało. Rób mat1as przynajmniej trzy serie na grupę mięsniową w każdym ćwiczeniu. Staraj się jednak przy tym zachować ilość około 12 serii na dużą grupę mięśniową taką jak klatka,nogi,plecy w dzieląc to na trzy ćwiczenia. Podobnie przy małych grupach jak,barki,biceps,triceps,przedramie tyko że w ilości 9 serii. POzdrawiam

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-23 09:16:55 Liczba szacunów: 1
  • Co z czym łączyć?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    a mozna laczyc to tak?: klatka + nogi biceps + triceps + przedramie barki + plecy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-22 21:35:46 Liczba szacunów: 0
  • czy mozna ćwiczyć codziennie ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Mam takie pytanie może one już było ale ja go nie mogę znaleść;] Mój trening wygląda tak Poniedziałek:Muay thai Wtorek:Biceps,Triceps Środa:Klatka,Przedramie Czwartek:Muay thai Piątek:Barki,Plecy reszta wolne I tu moje pytania czy to jest dość dobre rozwiązanie treningu czy należy coś zeminić oraz jak to jest słyszałem że podobno jak chce sie mieć

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-09 23:47:26 Liczba szacunów: 2
  • Co z czym łączyć?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Duze grupy mięśniowe to Klatka Plecy Barki Małe grupy mięśniowe Biceps triceps przedramie nie bardzo wiem jak nogi sklasyfikować udo jest duze a łydak mała hehe:P

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-05 16:31:20 Liczba szacunów: 0
  • Ile macie cm w łydce a ile w bicu??!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    i ich to w kwestii porównania się i osiągniętych efektów z innymi bywalcami siłowni, z reguły o podobnym stażu. Dlatego też interesują nasz pomiary takich partii ciała jak: - biceps, - klatka piersiowa, - udo, - pas, - biodra, - przedramię, - łydka. Interesujące Cię pomiary obwodu w bicepsie i łydce z reguły będą bardzo zbliżone u osób mających sym

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 16979 Data: 2018-06-12 18:54:28 Liczba szacunów: 1
  • biceps+triceps na jednym treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    A jak chcę to zmiescic w tygodniu, czyli np : pon: plecy wt:klatka sr: wolne czw:nogi, barki piatek: biceps, triceps, przedramię a moze inne rozplanowanie?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12379 Data: 2010-02-18 19:59:44 Liczba szacunów: 2
  • Redukować masować ?

    Post
    Galeria Zdjęć
    PRO

    Wymiary z dzisiaj na czczo. Łydka 37cm udo 62,5cm biodra 98cm talia 81cm klatka 97cm barki 118cm kark 39cm biceps 38cm przedramie 29,5cm pas 99 cm. Ostatni trening w sobotę, był to tydzień lekkiego deloadu, bo dopadł mnie lekki spadek samopoczucia. Jestem od dzis na 2600 kcal. /SFD/2018/2/6/d445ef4c862b4463a8ec312375bfc85e.jpg Zmieniony p

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4481 Data: 2018-02-05 12:30:30 Liczba szacunów: 0