Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bialko wpc ostrawia

Strona 8 z 1305

  • Popularne rodzaje białek i ich stosowanie

    W diecie sportowca białko stanowi szczególnie istotny składnik pokarmowy. Przyjmuje się, iż sportowcy dyscyplin siłowych powinni przyjmować ok. 1,7 - 2,5g na kg masy ciała. Sportowcy dyscyplin wytrzymałościowych i wytrzymałościowo-siłowych ok. 1,3 - 2g na kg masy ciała.

    Odpowiedzi: 999 | Ilość wyświetleń: 9999 | Data: 2016-05-16 10:09:56 | Liczba SOGów: 69
  • MIX czy WPC?

    wlasnie tu rodzi sie pytanie, ktore z tych bialek jest lepsze w ramach bialka po treningu w sumie tylko wtedy pije bialko bo nie ma mozliwosci spozycia posilku przez nastepne 2h . i jeszcze pytanie, bardziej ogolone, ktore bialko przynosi

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 621 | Data: 2013-12-08 20:28:17 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki białko? wpi? wph? wpc?

    będę bardzo wdzięczny, może jakiś link gdzie mogę o tym dokładnie poczytać. dlaczego niby wpi jest lepsze od wpc jak większość na forum uważa, ale w dalszej wypowiedzi piszą, że jak się nie ma np dużo kasy to można jeść wpc bo jest prawie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7729 | Data: 2011-01-16 20:54:47 | Liczba SOGów: 0
  • carbo + bialko

    ostrowia wpc glownie ze wzgledu na niska cene olimp carbo najwiecej pozytywnych komentarzy natomiast to 2 bialko kazeinowe nie mam pojecia jakie wybrac i moze jeszce jedno dodatkowe pytanie : na ile starcza 1 kg carbo oraz 1 kg

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1468 | Data: 2008-04-05 12:24:04 | Liczba SOGów: 0
  • PIERWSZY CYKL metanabolem + dieta PROSZE O POPRAWKI

    82 3.wzrost: 185 4.wymiary: biceps: 41 klata: 108 udo: 55 talia: 86 5.staz na silowni: 3lata 6.dieta bialko 2,5 gkmc weglowdany: 6gkmc tluszcz: 1,5 gkmc 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe: brak 8.trening: 4 razy w tygodniu

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 4258 | Data: 2008-05-23 19:05:56 | Liczba SOGów: 0
  • Mikro, ultra, nanofiltracje - technologie produkcji białek WPC/WPI/WPH

    http://www.sfd.pl/jak_powstaj%c4%85_od%c5%bcywki_wysokobia%c5%82kowe_ t236371.html http://www.sfd.pl/odzywki_wysokobialkowe%2e t244139.html *** a na koniec: co wybrać dla 95% ludzi wystarczy najtańszy koncentrat wpc czy kupisz

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 6642 | Data: 2008-09-26 13:33:52 | Liczba SOGów: 4
  • jakie BIALKO polecacie? mabyc dobre i tanie!!!!

    chce kupic dobre smakowo bialko ale i tanie,co poleacie i za ile] szybko bo glodny jestem!!!

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 9433 | Data: 2006-10-06 22:51:52 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie najlepsze bialko i aminokwasy?

    jakie najlepsze bialko myslalem o pure whey 80 olimp , pure whey isolate 95 olimp , xtreme pro whey sni jakie proporcje bialka i

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 8023 | Data: 2004-03-13 10:44:38 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta do oceny/poprawy

    3/t 4 128 kcal oliva z olivek 15ml tluszcz 14 g 130kcal ogolem bialko 42g ww 80g t 33g kcal 794 2 posilek 250 gram warzyw b 10g/ww 18g/t 3.6g 123kcal puszka tunczyka

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 618 | Data: 2009-04-22 11:10:12 | Liczba SOGów: 0
  • BIAŁKO SFD WPC Protein ECONO v2

    witam. mam parę pytań dotyczących białka sfd wpc protein econo v2 http://allegro.pl/sfd wpc protein econo v2 750g bialko sfd i2827249974.html . jest to moja pierwsza odżywka ,więc chciałbym się dowiedzieć ,czy to prawda ,że po zmieszaniu

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2895 | Data: 2012-12-05 17:01:32 | Liczba SOGów: 0
  • Gainer + bialko

    ze wzgledu na niska cene ale w jego skladzie jest troche malo bialka i tak sie zastanawiam czy mozna dokupic do tego bialko np ostrowia wpc i dosypywac np 2 czubate lyzki na jedna porcje gainera co byscie mi polecili odnosnie takiej mieszanki

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1285 | Data: 2008-12-01 12:33:14 | Liczba SOGów: 0
  • Bialko- czy dobrze to licze?

    diecie. poniewaz zrobilo sie to juz dosyc nudne i monotonne postanowilem zamiennie zaimplementowac gotowane bialko jaj zamiast odzywki. proste obliczenia wykazaly co nastepuje: ilosc przyswajalnego bialka w bialku jaja to jakies 11%wagowych.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1258 | Data: 2008-08-13 14:05:42 | Liczba SOGów: 0
  • WPC czy BCAA ??

    moge znalesc tego cudenka w waszym sklepie. jak to wyglada cyz to jest proszek tabletki czy kapsulki czy to jest bialko jakies czy co wpc i bcaa co one daja dlaczego i co bardziej warto kupic dzieki pa !! pozdro dla quart i

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2233 | Data: 2004-04-25 16:00:36 | Liczba SOGów: 0
  • WPC,BCAA,Kreatyna...Masa

    kreatyna 5g 1 posilek owsiane 100g i do tego np wiorki kokosowe, migdaly, rodzynki, orzechy ryba 100g bialko 30g 2 posilek 3 jajka orzeczy wloskie 40g warzywa 3 posilek tunczyk 120g owoc oliwa z oliwek 20g warzywa

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1232 | Data: 2009-12-14 12:45:51 | Liczba SOGów: 0
  • Rozpiska: Mono+Citrate+Carbo+Tauryna+Gluta+WPC(Olimpu wszystko:)?

    i gluty, to nie otrzymam podobnych rezultatow. to moj pierwszy cykl i chce go dobrze wykorzystac, ale czy gluta i bialko da mi rzeczywiscie jakas pomoc, przetworzy sie to na miesnie, albo chociaz na sile na prawde nie wiem czy warto..

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 2218 | Data: 2004-04-12 11:53:49 | Liczba SOGów: 1
  • Whey gold standard optimum

    opis2268.html kolega mi ja polecil ktos ja bral czytajac komentarze to same pozytywy obecnie biore bialko wpc protein 750g ale sie konczy i mam zamiar cos kupic i sie powaznie zastanawiam wlasnie nad whey gold standard obowiązkowa fotografia

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1046 | Data: 2011-06-21 23:03:03 | Liczba SOGów: 0
  • Geiner czy bialko?

    sie nie dowiedzialem i pytam znawcow... chodzi mi o budowe masy za miesiąc musze do zawodów wage utrzymac jakie bialko geiner byscie mi polecili... :]

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9040 | Data: 2006-11-16 08:02:27 | Liczba SOGów: 0
  • Vitafit wpc protein plus 80% vs Vitafit Econo 80 vs Ostrowia wpc 80(Ostrowit)

    trec well sfd ale coś się pochrzaniło cena poszła do góry. i patrząc na ceny treca jeszcze pójdzie. vitafit wpc protein plus 80% wpc protein plus 80% to najwyższej jakości czysty koncentrat białek serwatkowych o dużej aktywności

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 5415 | Data: 2010-12-04 15:58:58 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta na masę + WPC 80 + Carbo

    przedram pt nogi, barki, brzuch, przedram dieta pierwsza jestem na niej miesiąc : godzina produkt gram bialko g tluszcze g wegl. g 07:00 platki owsiane 90 10,7 6,48 62,37 350,64 mleko 400 13,6 8 19,6 204,8 jajko 0 0 0 0 0

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 961 | Data: 2008-04-07 23:38:10 | Liczba SOGów: 0
  • WPI kontra mieszanki WPI,WPC,WPH

    hejka zamierzam przejsc z czystego wpi na mieszanke wpi wpc wph lub na samo wpc pytanie czy odczuje to jako przejscie na gorsze bialko czy nie. ewentualnie jaka alternatywe polecacie dla wpi pozdrawiam i dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 2538 | Data: 2006-07-22 20:48:13 | Liczba SOGów: 1
  • Najlepsze bialko na noc?

    jakie wg was jest najlepsze bialko na noc bo chce kupic i nie wiem co wybrac. bialeczko tak do 100 zl. bralbym tylko na noc.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 8932 | Data: 2008-06-03 22:12:22 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}