Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: bialko w moczu co to znaczy

Strona 1 z 1132

  • bialko w moczu

    jak zlikwidowac bialko w moczu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 313 | Data: 2013-05-02 11:47:51 | Liczba SOGów: 0
  • bialko w moczu

    do jakiego schorzenia moze doprowadzic duza ilosc bialka w moczu

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 339 | Data: 2012-03-23 13:18:11 | Liczba SOGów: 0
  • czeste oddawanie moczu

    od jakis 2 3 miesiecy mam taki wlasnie problem czeste oddawanie moczu musze nawet wstawac w nocy lub nad ranem, zeby isc do toalety. wiaze sie to z uciskiem na pecherz. robilem 2 razy

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 95522 | Data: 2005-11-22 21:32:19 | Liczba SOGów: 0
  • Bialko i alkohol

    co to znaczy , ze alkohol scina bialko jak zjem kacza piers w winie i popije to paroma kielichami , to tak jakbym nie przyjal zadnego bialka czy chodzi

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 27786 | Data: 2002-03-30 16:37:17 | Liczba SOGów: 8
  • Kazdy nadmiar szkodzi nerkom nie tylko bialko - nadmiar kreatyniny/kreatyny a nerki

    prawidłowy dobry wynik w badaniu kreatyniny kreatynina jest bezwodnikiem kreatyny, występującym w krwi oraz moczu z którym jest wydalana stanowiąc oprócz mocznika jeden z głównych związków azotowych. kreatynina to produkt uboczny dla

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 17895 | Data: 2007-08-15 01:02:23 | Liczba SOGów: 0
  • pasma śluzu w moczu

    witam,ostatnio robiłem badania krwi i moczu w moczu wyszło takie coś niepokojącego pasma śluzu w moczu liczne co to może być zmieniony przez suple91 w dniu 2012 03 15 10:58:57

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 42789 | Data: 2012-03-15 10:58:32 | Liczba SOGów: 1
  • bakterie w moczu

    mialem robione badania moczu przed artroskopia 2 sierpnia i wszyszlo ze mam jakies bakterie w moczu i lekarz ktory bedzie przeprowadzal zabieg

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 29085 | Data: 2006-07-27 14:50:29 | Liczba SOGów: 0
  • problem z częstym oddawaniem moczu

    mam dość poważny problem dotyczący oddawania moczu już od dłuższego czasu muszą często oddawać mocz w małych ilościach. jednak ostatnio to stało się nie do zniesienia

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 28711 | Data: 2007-04-21 17:49:50 | Liczba SOGów: 1
  • krew w moczu

    się do mojej sytuacji. mianowicie wczoraj dostałem wpier***l i kilka siniaków mam ale to nic, boli mnie brzuch a w moczu pojawił się mocz zauważyłęm to jeszcze wczoraj wieczorem, myślałem że samo przejdzie ale rano nadal sikam krwią a do tego lekki

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 23643 | Data: 2005-09-28 11:11:34 | Liczba SOGów: 1
  • Interpretacja Wyników z badania moczu

    proszę o pomoc w interpretacji wyników: płeć: k wiek: 39 badanie moczu sg 1.025 leu neg nit neg ph 6 ery neg pro neg glu neg asc neg ket 15 mg/dl ubg 2 mg/dl bil 1 mg/dl

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 48227 | Data: 2008-08-18 19:25:01 | Liczba SOGów: 2
  • bialko - izolat, koncentrat - watpliwosci

    mowi: izolat bv 159 koncentrat bv 104. bv to wartosc biologiczna bialka. patrzac na jakosc izolat to najlepsze bialko na rynku, tylko troche drogawe. ambroziak mowi: prawdopodobnie różnice w bv biorą się z różnych metod izolacji. możliwe,

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 24092 | Data: 2003-05-29 11:56:42 | Liczba SOGów: 11
  • Bialko dla kobiet

    jakie bialko dla kobiet chodzi o to ze kobietom nie smakuja te odzywki bialkowe co mezczyzna bynajmniej z mojego doswiadczenia. i

    Odpowiedzi: 220 | Ilość wyświetleń: 23491 | Data: 2010-11-09 20:12:14 | Liczba SOGów: 18
  • Jakie najlepsze bialko .... ? cenowo i jakosciowo

    jakie jest według was najlepsze bialko ... suple kupuje w herkulesie w czestochowie prosze o doradzenie jakie sa najlepsze offerty w tutejszym sklepie chodzi mi glównie o kreatyne / bialko

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 24602 | Data: 2011-05-03 21:22:04 | Liczba SOGów: 1
  • Uczulenie na bialko ?

    slyszalem ze wysypka ale gdzie ta wysypka sie znajduje i jak to wyglada jak ktos ma takie uczulenie to znaczy ze bialko sporzywane przez niego nic nie daje w budowaniu masy czy tylko bedzie mial toche pryszczy a bialko pujdzie normalnie na

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 13520 | Data: 2002-08-23 11:55:22 | Liczba SOGów: 3
  • Bialko WPC80% - Ostrowia - opinie

    na temat bialka wpc 80% otrowia. czy lepiej zaopatrzyc sie w ostrowie, czy raczej dolozyc troche wiecej i kupic bialko innej firmy jesli tak to jakie polecacie . pozdrawiam i czekam na opinie.

    Odpowiedzi: 71 | Ilość wyświetleń: 34721 | Data: 2005-06-19 20:29:56 | Liczba SOGów: 7
  • Analica badania moczu

    witam! czy pomógłby mi ktoś dokononać analizy badania moczu wyniki: barwa: żółta ciężar właściwy: 1,025 ph: 6,0 leukocyty: 25,0 /ul azotyny: nagatywny białko: negat.

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 15914 | Data: 2007-07-18 14:49:22 | Liczba SOGów: 0
  • badanie krwi i moczu

    zrobilem badania ogolne krwi i moczu glownie chialem sie dowiedziec dzieki tym badaniom czy mam zdrowe nerki, bialko mam nieobecne w moczu ale w wynikach krwi nie ma poziomu kreatyniny...czyli jak jej nie ma tzn ze jest ok jesli nie mam bialka

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 8238 | Data: 2008-02-07 13:48:59 | Liczba SOGów: 0
  • bialko ostrowia - jak brac?

    chce zakupic bialko ostrowii. nie mam diety specjalnej bo poprostu nie mam na to czasu. chce zaczac brac bialko bo chyba za malo go w

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 10528 | Data: 2005-07-26 23:12:33 | Liczba SOGów: 0
  • Badania moczu

    proszę o pomoc w interpretacji wyników badań moczu martwi mnie obecność bilirubiny w moczu dwa dni przed badaniem skończyłam brać antybiotyk ciprinol 500. czy mógł on

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 8748 | Data: 2008-08-22 20:18:27 | Liczba SOGów: 1
  • Bialko czy Gainer co jest lepsze???

    panowie wiec jak w temacie zastanawiam sie czy dobry gainer moze byc lepszym rozwiazaniem miesiecznym niz samo bialko np taki mass freak dostarcza wszystkiego zeby uzupelniac diete mamy tam bialko wegle itp tylko czy jest to dobre

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 13444 | Data: 2012-04-22 14:13:56 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}