Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: bialko pozwala chudnac

Strona 10 z 984

  • bialko, carbo, bcaa. glutamina, pozywienie

    ma byc do konca. czy robie prawidlowo 30 min przed treningiem carbi+bcaa w czasie carbo 5 min po carbo z bcaa i bialko 20 minut pozniej posilek czasami pisza, ze bialko jest zle pic z bcaa, ze bez sensu, ale znowu czytalem, ze bcaa dostaje

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1794| Data: 2010-08-07 21:53:10| Liczba SOGów: 1
  • Białko + carbo - jak to brac?

    witam chcialem prosic o pomoc. mam okolo 180 cm, 80 kg, chcialem teraz przybrac na masie wiec kupilem bialko ostrowii wpc80 i carbo. jedyna miarke jaka dostalem to miarka trec nutrition z carbo ktora ma oznaczenia co dziesiec

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5797| Data: 2006-12-05 14:26:14| Liczba SOGów: 0
  • Pytanie o bialko

    jestem początkującym wlasnie zaczynam pierwszy cykl masowy . w starej cyklicznosci przeczytalem, ze zalecaja tam bialko ale nie serwatrkowe . wlasnie wybieram sobie produkt ktory kupie i mam kilka pytan:li 1. czym sie rozni bialko od bialka

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1673| Data: 2005-01-05 14:42:01| Liczba SOGów: 1
  • Dieta, bialko i tętno, proszę o pomoc

    na silowni czy tez ma byc bardziej obfity w wegle czy moze wtedy pred snem, ok. 24 zjesc troce bialka, chocby bialko z jajucha a jak bede codzien jadla takie bialko to mi nie zaszkodzi jakos mnie to bialko wogole nie lezy i nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1764| Data: 2005-04-18 16:10:44| Liczba SOGów: 1
  • Bialko

    hej wam czy ktos z was pije bialko z jajka kurzego jezeli tak to jak to pijecie na surowo, z mlekiem czy z czyms innym gdy ja pije samo bialko to mi

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2564| Data: 2002-01-22 13:59:16| Liczba SOGów: 0
  • Białko i kreatyna vs. nerki i wątroba

    sprawa przedstawia się tak że mam polipy na woreczku żółciowym czyli grudki cholesterolu . do tego jakiś czas temu bule brzucha i napompowany bebech jakbym był w 6 7 miesiącu ciąży 13 lekarz ost. mi powiedział ze coś z wątrobą nie tak ale nijak

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2617| Data: 2008-04-17 00:55:29| Liczba SOGów: 0
  • Jakie białko wybrać ?

    witam ! czytałem i szukałem już duzo w tym dziale o białkach i chciałym się was poradzić jakie białko by było najlepsze dla mnie od razu po treningu i rano do pierwszego posiłku. zapewnie bedzie to białko szybkowchłaniające się ale jakie najlepsze i

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 5547| Data: 2007-01-16 20:30:42| Liczba SOGów: 5
  • tluszcz a bialko ( jajka )

    z tego co sie dowiedzialem jajka zawieraja praktycznie tylko tluszcz i bialko ... no i mam pytanie. jesli po aerobach basen 1,5 kilomotera + bieganie 35 minut... zjem sobie tak ze 4

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2617| Data: 2005-08-02 00:04:41| Liczba SOGów: 0
  • czy moge zaczac brac bialko po 2 tyg treningu

    wytrzymalosci. a teraz nadszedl czas na silownie. moje pytanie to od kiedy moge zaczac brac odzywki chodzi mi o bialko ktore juz zakupilem, zma , jak mi sie skonczy to sprawdze jak dziala na mnie gainer. od wielu lat czytuje to forum i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6563| Data: 2008-11-12 14:10:08| Liczba SOGów: 1
  • bialko

    bialko to to samo co wapn calcium

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3479| Data: 2002-03-19 04:39:20| Liczba SOGów: 13
  • Jakie białko najlepsze?

    jakie białko najlepsze na mase bo słyszałem że jest kilka rodzaji i z jakich firm polecacie. no i jakie sa najlepsze cwiczenia na mas ja czytalem ten atlas tylko nie wiem czy to napewno tak :/ mam tak jakby brzuch wiekszy no i wlasnie chcialem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 12397| Data: 2006-09-06 17:43:14| Liczba SOGów: 2
  • Bialko OXY-GEN Protein 80

    80, gdyz z tego co zauwazylem jest ono bardzo przystepne cenowo!! co o tym sadzicie czy warto zainestowac w to bialko czy moze pobawic sie z ostrowia z gory dzieki. za fachowe i tresciwe odp napewno sie odwdziecze 7

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 14381| Data: 2005-07-04 23:10:14| Liczba SOGów: 2
  • białko, tłuszcze i węglowodany

    postanowiłem zamieścić ten post dla tych którzy są naprawde zieloni i nie wiedzą o co chodzi z tym biakiem i węglami 7 i jak ważna są te składniki odżywcze bo bez diety i samymi ćwiczeniami nikt daleko nie zajdzie białko: białka są to

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2401| Data: 2004-08-23 13:25:40| Liczba SOGów: 0
  • Które białko najlepsze

    zastanawiam się nad zakupem jednego z tych białek: hi tec protein 80, ostrowia wpc 80, olimp whey protein. które z tych białek będzie najlepsze może polecacie jakieś inne białko czy warto kupywać np. droższe białko olimpa niż tańsze ostrowii lub

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2295| Data: 2009-12-07 22:20:23| Liczba SOGów: 0
  • białko ze slodyczy

    jakie białko mają słodycze weźmy za przykład czekoladę mleczną . ma 8 gram białka na 100gram. czy to jest białko zwierzęce, ktore pochodzi od mleka ktore jest składnikiem czekolady czy to białko jest pożyteczne tak samo jak białko z innych

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1333| Data: 2009-11-30 21:39:29| Liczba SOGów: 1
  • Białko serwatkowe z mleczarni

    59kg. moim zdaniem jest zbyt malo kilo, oprocz diety i cwiczen na mase chce kupic bailko serwatkowe. wiem ze takie bialko moge kupic w mleczarni i wiem ze to nie jest bialko dobrej jakosci. ale jest znacznie tansze. ponad to ja chce przybrac na

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5281| Data: 2006-07-27 19:18:11| Liczba SOGów: 1
  • bcca , białko

    waga 78kg , klata 110cm , pas 82cm , ręka 38cm , wiek 16 lat dieta jest , dużo białka , 2g/kg masy ciała , zdrowe tłuszcze, węgle to ryż i płatki trening split 3 x week jak widzicie trochę mięsa już zbudowałem i teraz planuje

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1194| Data: 2009-10-04 19:28:12| Liczba SOGów: 1
  • BCAA czy białko??

    witam! obecnie jestem na swoim pierwszym cyklu kreatynowym. kończe równo z końcem kwietnia. maj, czerwiec i ewentualnie połowe lipca chce przeznaczyć na redukcje i definicje. porównując swój stan do roku ubiegłego to będzie z 22 25%bf...

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3175| Data: 2006-04-02 14:43:09| Liczba SOGów: 2
  • dwa pytanka o białko

    kupilem sobie 100% natural wpc na potreningu i 80 egg na nocke z olimpu. ale mam dwie watpliwosci: 1 kiedy brac bialko po trningu zaraz po, jeszcze przed normalnym posilkiem a moze na przyklad zagryzc bananem czy innymi weglami ,a

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1108| Data: 2005-03-03 14:42:17| Liczba SOGów: 1
  • Czy bialko to to samo co aminokwasy zwykle?

    witam! czy bialko to to samo co aminokwasy zwykle i czy bialko moge zastapic aminokwasami zwyklymi jestem wygodny i wole lykac

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2166| Data: 2003-11-19 23:11:38| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}