SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

bialko jaj 100g

  • rr-28 Walka ze smalcem - podsumowanie str. 26

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ze niedalem rady wiecej i do tego po wczorajszych nogach uda jakies drewnine i tez niedawaly rady po 18 mialem marsz okolo 4km+ DIETA LADOWANIE 07.00 OMLET jaja cale 100g + bialko jaj 100g + platki owsiane 100g + odzywka 15g + dzem niskoslodz 35g supre smakuje mi taki omlecik platki fitnes 50g +serek wanilia 70g orzechy mix 40g niepotrafie 10.00

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-22 23:26:27 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase 82kg do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok to by wygladalo tak : godz 16 przedtreningowy białko jaj 100g-49kcal ryz dlugoziarnisty 100g-344kcal i te mieso indyk moze jakis losos jeszcze zobacze co uda mi sie dostac bo jade wlasnie dzisiaj na zakupy do miasta ale to nie jest az takie duze miasto takze postaram sie cos z tych rzeczy dostac zaczynam cwiczyc o 17 i tak z 1,5h mi zejdzie .

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1627 Data: 2011-08-24 13:05:17 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    Puma. W treningu "Ostateczne poświęcenie" z poprzedniego roku znalazłem dietkę, którą przygotowałem pod Twoim czujnym okiem. Wygląda ona następująco: Poniedziałek, Czwartek(siłowe) I posiłek 10.00 6 białek jaj 80g pł owsianych 20g dżemu niskosł. Łaciate 200ml 0,5% II posiłek - 5 minut po treningu Odżywka 45g 2 duże banany(400g)

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-12 15:26:50 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    100g PIECZYWA ŻYTNIO-RAZOWEGO CIEMNEGO + PUSZKA TUŃCZYKA Z WODY + 10g OLIWY Z OLIWEK Posiłek 3 posiłek przedtreningowy 13:00 mix białkowo-węglowodanowy domowy 500-750 ml (bialko jaj, ser chudy, ryż, płatki itp.) lub sałatka ( ryż,tuńczyk, ogórek, kukurydza) lub sałatka (ryż, pierś kurczaka, ser, ogórek, kukurydza) //80g RYŻU, 100g PIERSI Z K

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-26 13:49:07 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health vol.2, czyli : WSZYSTKO W GŁOWIE! - nowe foto str. 234

    Post
    ActivLab

    Wrzucam Drodzy Państwo od razu dietkę na jutro, po jutrzejszych nogach niekoniecznie będę miał na to chęci ;-) ogólnie: 100g płatków owsianych 260g ryżu białego 10 całych jaj 100g oleju lnianego 100g oleju rzepakowego tłoczonego na zimno 600g serc drobiowych 200g piersi z kuraka Razem: 4818kcal B: 226 T: 307 W: 271 Kompozycja posiłków: Tam gdzie wę

    Odpowiedzi: 2955 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-28 23:06:47 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wczoraj DNT LC VLCD. Białko 300g węgle 50g, fat 50g O dziwo nie ma ssania ;-) ta podbitka bialka w ten dzień o 60g pewno robi robotę Micha wczoraj wygladała tak: LC VLCD 1.300g białek jaj, 2 jajka, 100g twaróg 2,270g piersi z kurczaka, 10g lnianego 3,200g piersi, 2 jajka 4,350g białek jaj, 30g wpc, 10kaps omega 3 5.białko jaj 200g, wpc 30g, maliny

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-13 09:17:14 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEŃ 1 pull 1 wyjsciowa waga z dzis 92,5kg PULL 1 1. MC R8 + 1 seria regreu bez odkładania z mega dopinaniem 2. Sciąganie drązka szeroki neutral 5x 15-10 3. Wiosło półsztangą jednoracz 5x10 4a. Unoszenie hantli bokiem 5x10 4b. Face pull 5x12 5. uginaniae hantlami z supinacją 4x12 Pierwszy trening z nowego planu, ale nowy plan to od razu wie

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-01 18:31:39 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    MASA TYDZIEŃ 6 7.09.2016 DWÓJKI+PLECY LEKKO plecy lekko + dwójki 1.mcnpn hantlami r10+ regres 2.uginanie leżac 4x15 12 10 10 3.dzień dobry na łąwce rzymskiej4x 15 4.uginanie siedząc powolna faz neg 4x15-20 plecy: 1. Drążek neutral 5x max + po ost. serii podwójny dropset na wyciągu górnym neutral 2. wiosło wyciąg dolny podchwyt 20/15/12/12/12

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-08 20:18:49 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEŃ 1 pull 2 PULL2 1. Podciąganie szeroko nachwyt R8 2. Ściąganie wyciagu górnego wąski podchwyt 5x12/10/8/8/8 3. wiosło nachwytem 5x10 4a. Podciąganie sztangi do brody 5x10 4b. odwoadzenie linek w bramie opad 5x12 5. Uginanie sztanga łamaną 4x10 Nie bede się ropzisywał bo nie ma na to czasu, iz jutro o 6 trzeba wstac a dziś był adruga zmia

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-06 00:47:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dni 1-3: BTW: 190/60/40 Kalorie: 1370 Dzień 4: BTW: 215/65/340 Kalorie 2760 Dzień 5: BTW: 170/650/30 Kalorie: 3460 Dzień 6: BTW: 220/60/260 Kalorie: 2400 Dzień 7: BTW: 200/100/110 Kalorie: 2230 Dni 1 i 2 - trening wypłukujący Dzień 4: trening hipertroficzny Dzień 6: trening power Wszystko na zasadach IIFYM. Mała korekta: Dzień/Trening/Dieta Pon/Vol

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-18 19:29:35 Liczba szacunów: 1
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ałe jajka, 350g białek jaj, 50g piersi 2. 200g piers, 2 jajka 3,300g piers, 10g kokosowego 4.2 jajka,350g białko jaj, 50g twaróg-nalesniki 5.płatki owsiane 70g, twaróg, 200g, bialko wpc, 30g, maliny 100g, wiorki koksowe 15g+jak wspomnialem po małym kawałku fit sernika, jabłczenika, brownie, a i pół matrixa Catering był z FIT MALINA. Osttanio posił

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-28 09:07:41 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Wczoraj dopiero rozpocząłem nadrabianie szczegółowe zaległości z poprzedniego dziennika, a dziś już nowy. Przemo teraz roztrenowanie i krótka masa? Nie ma roztrenowania, chcę wykorzystać odbicie po zawodach i od razu zacząłem masę. A czy krótka czy długa, to będzie zależne właśnie od tej kasy, i ewentualnego startu w Pradze. No to czas na pierwszą

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-06 19:40:17 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEŃ 3 pull 1 PULL 1 1. MC R8 + 2. Sciąganie drązka szeroki neutral 5x 15-10 3. Wiosło półsztangą jednoracz 5x10 4a. Unoszenie hantli bokiem 5x10 4b. Face pull 5x12 5. uginaniae hantlami z supinacją 4x12 20min aerobo-interwałów chyba najgorszy trening w tej fazie masy, mega lipa, niby moc była, ale brakowało tego czegos... czułem się tak jak

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-17 20:50:56 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nie powodzeń Ciąg dalszy, miałem nie dawac wpisek, bo wkvrwienie sięgło zenitu...ale mam zaległe z wczoraj i dzis więc dam ~~~~~~~~~ push 2 PUSH 2 1. Wyciskanie sztangi skos R8 2. Wyciskanie hantli poziomo 5x12/10/8/8/8 3. Wyciskanie hammer skos 4x10 4. wyciskanie na barki hammer 5x12/10/8/8/8 5. sciaganie drazka wyciągu górnego podchwytem 5x1

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-03 21:09:20 Liczba szacunów: 1
  • DT ajronmen - cel: Bieg Ultra Granią Tatr 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    ata.self.com/foods-000082088081000000000-w.html Musisz porownac proszek zoltka jaja z proszkiem bialka jaja,chodzi o sucha mase. Pamietac nalezy ,ze zoltko zawiera tluszcze a bialko nie. Tu nie jest najwazniejsza ilosc aminokwasow ,a konkretna proporcja miedzy nimi. To z zoltka powstaje zycie, nie z wod plodowych - bialka jaja. Tu jest bardziej a

    Odpowiedzi: 1601 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-15 21:55:38 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    MASA TYDZIEŃ 4 25.08.2016 DWÓJKI+PLECY LEKKO plecy lekko + dwójki 1.mcnpn hantlami r10+drop 2.uginanie leżac 4x12 3.dzień dobry na hack maszynie 4x 15 4.uginanie siedząc powolna faz neg 4x15-20 plecy: 1. Drążek neutral 5x max + po ost. serii podwójny dropset na wyciągu górnym neutral 2. wiosło wyciąg dolny podchwyt 20/15/12/12/12 zwolniona faz

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-25 00:39:14 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEŃ 2 pull 2 PULL2 1. Podciąganie szeroko nachwyt R8 2. Ściąganie wyciagu górnego wąski podchwyt 5x12/10/8/8/8 3. wiosło nachwytem 5x10 4a. Podciąganie sztangi do brody 5x10 4b. odwrotne rozpiętki na bramie 5x12 5. Uginanie sztanga łamaną 4x10 lekka zamuła bo przejście z drugiej na pierwsza zmianę, ale trening wszedl b.dobrze ;-) Podciągan

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-13 18:22:19 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania Debiuty 2014 By Sebastian Mielecki

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dieta: 1. 150g płatków owsianych, 450g białek jaj 2. 100g makaronu z mąki durum pełnoziarnistego, 200g piersi z kurczaka 3. 100g makaronu z mąki durum pełnoziarnistego, 200g piersi z kurczaka 4. 100g makaronu z mąki durum pełnoziarnistego, 200g piersi z kurczaka 5. 80g mąki pszennej, 30g płatków owsianych, 350g białek jaj, 100g żółtek 6. białko 40

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-26 14:19:43 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    MASA TYDZIEŃ 5 31.08.2016 DWÓJKI+PLECY LEKKO plecy lekko + dwójki 1.mcnpn hantlami r10+drop 2.uginanie leżac 4x12 3.dzień dobry ma ławce rzymskiej 4x 15 4.uginanie siedząc powolna faz neg 4x-20 plecy: 1. Drążek neutral 5x max + po ost. serii podwójny dropset na wyciągu górnym neutral 2. wiosło wyciąg dolny podchwyt 20/15/12/12/12 zwolniona faz

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-01 00:22:19 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEŃ 1 push 1 PUSH 1 1. Wyciskanie hantli skos R8 2. Gironda dips 5x12/10/8/8/8 3. Hammer skos 4x10 4. wyciskanie na hamerze na barki i 5x12/10/8/8/8 5. francuz 5s kaptury, brzuch 12min interwałów 5min aerobów wszedl super trening, girdona robiona pierwszy raz i ni hu hu,,,zrobiłem dwie serie i myslałem że mi wywali nagdarstki, albo sie przyu

    Odpowiedzi: 7545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-03 19:48:08 Liczba szacunów: 0