Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: białko z mlekiem

Strona 13 z 356

  • Gotowe tabale zapotrzebowania na bialko i ww.

    2004/20040425092149 witam! znalazlem na necie moim zdaniem calkiem fajne gotowe tabele zapotrzebowania na wegle i bialko zaleznie od wagi i cyklu masa/rzezba . co o nich sadzicie nie sa zbyt uogolnione czekam na wasze opinie :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8229| Data: 2004-04-25 09:21:49| Liczba SOGów: 4
  • [S] SPRZEDAM bialko, size on, tribulus

    2009/20090513165206 2009/20090513165135 2009/20090513165118 jak w temacie. bialko protilox firmy nanox nutraceuticals. lubie wynazlazki to przywiozlem z belgii na sprobowanie kilka. to klasyczny mix wpc i wpi. 900g, 30 porcji, smak

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2528| Data: 2009-05-13 16:51:18| Liczba SOGów: 4
  • bialko : dorian vs olimp vs vitalmax

    witam wszystkich. mam pytanko co do bialka tak jak w temacie nie wiem na ktore z tych 3 sie zdecydowac a dokladniej : dorian yates tempro vitalmax cfm whey protein isolate 90 olimp prolong wczesniej jadlem gainer pvl mutant mass i moge

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1176| Data: 2011-02-08 19:38:25| Liczba SOGów: 0
  • BIALKO PRZY DIECIE REDUKCYJNEJ

    witajcie, gdzies przeczytalam,ze przy diecie redukcyjnej nie powinno sie jesc zbyt duzej ilosci jogurtow,szczegolnie tych smakowych ze wzgledu na zbyt wysoka zawartosc weglowodanow. czy to prawda. w 100g przecietnie 13 15g jest weglowodanow, ale

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 7224| Data: 2004-05-11 21:16:48| Liczba SOGów: 0
  • ovopol bialko CZY WARTO??

    witam mam zamiar uzupelnic swoja diete w bialko. no i wacham sie czy kupic system protein olimpu czy bilka kg bialka z ovopolu;p na 100g ovopolu ile jest bialka czy to wogule dziala gdzue/u kogo i za ile mozna kupic czy ktos wcinal ten

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 5040| Data: 2004-11-03 01:44:03| Liczba SOGów: 3
  • mam miekkie miesnie, zwiekszyc bialko?

    mam bardzo miekie miesnie, mimo cwieczen i diety, tluszczu ma malo, czy zwiekszenei z 2 gram bialko do 4 gram pomoze mi j eutwrdzic czy taka ilosc bialka ma skutki uboczne

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 7837| Data: 2005-12-21 21:54:43| Liczba SOGów: 4
  • Najlepsze bialko na noc?

    jakie wg was jest najlepsze bialko na noc bo chce kupic i nie wiem co wybrac. bialeczko tak do 100 zl. bralbym tylko na noc.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 9909| Data: 2008-06-03 22:12:22| Liczba SOGów: 0
  • Bialko WHEY/SERWATKA a grupa krwi O

    hey, czy ktos z was zastanawila sie nad taka sprawa wielu jest ludzi ktorzy wierza i stosuja diete dla grupy krwi. wg niej jest wyraznie podane ze ta grupa powinna trzymac sie od nabialu, w tym serwatki z daleka, bo jest to nikle i zle przyswajalne

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2686| Data: 2003-10-29 14:11:11| Liczba SOGów: 0
  • jakie BIALKO polecacie? mabyc dobre i tanie!!!!

    chce kupic dobre smakowo bialko, ale i tanie,co poleacie i za ile] szybko bo glodny jestem!!!

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 10755| Data: 2006-10-06 22:51:52| Liczba SOGów: 0
  • Oplaca sie to bialko?

    hej wszystkim, mam takie pytanko a mianowicie co myslicie na temat bialka firmy aptonia protein 90 oplaca sie kupic to bialko moge kupic w miare tanie, ale niewiem czy sie oplaca. spotkaliscie sie z nim napiszcie cos o nim, z gory dzieki,

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2425| Data: 2006-08-12 16:20:40| Liczba SOGów: 3
  • PRYSZCZE I WĘGLOWODANY tez BIALKO

    cze chlopaki jestem poczatkujacy cwicze o 2 miesiecy ma 2 pytania. 1. czy jezeli zaczne wpierd...ć węglowodany i bialko jak to kazdy kulturysta powinien jesc to czy wyskocza mi przyszcze mam z nimi i tak juz maly problem a niechce by bylo ich

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6576| Data: 2002-05-14 17:01:06| Liczba SOGów: 1
  • Ktore bialko?

    ktore bialko radzicie mi wybrac olimp system protein, czy olimp provit 85 ktore smaki sa najlepsze i czy wybrane przez was smaki sa lepsze od czekoladowego hi tec protein pozdrawiam. tylko pedofil wypełnia profil 7 7

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1873| Data: 2003-02-23 13:32:22| Liczba SOGów: 7
  • mass geiner , kreatyna , bialko w ogole wszytsko:)

    yo mam pytania odnosnie kreatyny i geinerow: a wiec od wrzesnia chce isc na poz/rzadna mase. waze 74 kg przy 188 cm. chcialbym sie czy moge zrobic taki uklad ze od wrzesnia bede kupowal geinery 4,5 kg na miesiac czy to nie za duzo a od

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1146| Data: 2003-06-10 15:01:16| Liczba SOGów: 1
  • Geiner czy bialko?

    czesc.co jest leprze na budowanie masy miesniowej... duzo czytalem i pytalem sie ale szczerze mowiac to zbyt wiele sie nie dowiedzialem i pytam znawcow... chodzi mi o budowe masy za miesiąc musze do zawodów wage utrzymac jakie bialko/geiner byscie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 9064| Data: 2006-11-16 08:02:27| Liczba SOGów: 0
  • Gainer+bialko a dieta

    olimp super whey gainer 4000 + hi tec protein 90% 108zl + 59zl + 8zl = 175zl 3000g + 750g 70g/dzien 20g/dzien 43dni + 37dni =] miesiac i 10 dni 17 lat, 183cm, 64kg, 160g bialka, 45g tluszczu, 440g ww na silownie zaczalem dopiero chodzic

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1314| Data: 2003-08-28 00:42:15| Liczba SOGów: 0
  • warto brac bialko i kreatyne bez diety i cwiczen????

    jw kupilem bialko kreatyne i weglowodany zamierzam to lykac tylko nie wiem czy ma to sens bez diety i cw jesli tak to w jakich ilosciach i kiedy mam to pochlaniac ! ! dz

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 8807| Data: 2007-06-11 19:13:51| Liczba SOGów: 1
  • Jakie jest najlepsze bialko OLIMPA jakie kiedy kolweik wyszlo?????????

    jakie jest najlepsze bialko olimpa jakie kiedy kolweik wyszlo oczywiscie w przystepnej cenie. dam soga jesli ktos mi pomoze i oczekuje tego samego od was 1

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 8165| Data: 2003-12-21 23:54:29| Liczba SOGów: 0
  • bialko dla dziewczyny :)

    hej.. 31 chcialabym zeby ktos mi pomogl wybrac odzywke bialkowa, staram sie jak moge i za zadne skarby nie moge dobic do 1.5 g bialka/kg przy normalnym jedzeniu. powinno byc ok 90 g, a mi sie udaje zjesc max 60 70 i to z trudem. dlatego chcialabym

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1720| Data: 2005-03-07 10:00:25| Liczba SOGów: 0
  • diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeta na mase!!!bialko 180 g , ww...

    yo bracia i siostry o to moja dietka: waga:75 wzrost:190 sniadanie 8 9 platki owsiane/kukurydziane 50 g +jajecznica z 3 jaj b 30 g 50 ww 11 30 100 g ryzu + 2 kanapki chleb razowy z szynka+ jogurt b 30 32 150 ww obiad14 15 2 udka z

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 1916| Data: 2003-06-12 14:04:34| Liczba SOGów: 0
  • Jakie bialko na redukcje ????

    jakie bialko na redukcje w miare tanie i zeby mozna bylo brac na noc , no i oczywiscie dobre jakosciowo

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 7783| Data: 2005-05-30 10:16:14| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}