SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

bf trening

  • Utrata %BF trening do spr.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    poniedzialek - silownia wtorek - hiit sroda - silka czwartek - hiit piatek - silka sobota - aero - rower pon Klatka 1. wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 4s- 10-8-6-6 2.wyciskanie hantli na ławce skośnej -4s -8-8-8-8 barki 1 wyciskanie hantli siedzać 3s- 10-8-6 2.podciąganie sztangi stojąc w chwycie nieco szerszym od ramion 3s -8-8-6 triceps 1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1172 Data: 2006-09-27 12:08:30 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja BF - dieta/trening po modyfikacji - do zatwierdzenia przez znawców.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, dieta i trening byly juz poprawiane kilkakrotnie, chcialbym dostac znaczek "Aproved" od znawcow tematu i wziac sie do roboty, takze ankieta, dieta, trening : Ankieta: Płeć: Mężczyzna Wiek: 20 (prawie 21) Waga: 97/98 Wzrost: 183 Obwód klatki: 112/115 Obwód ramienia: 38 Obwód talii: 99 Obwód uda: 65 Obwód łydki: 44 Szacunkowy

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1979 Data: 2011-03-06 15:51:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna + trening dla kobiety z 44.1%BF

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    o 20 bylam zadowolona ale teraz to masakra. Zauważyłam że moja przemiana materi jest dość wolna, np. 3 miesieczne zdrowe odzywianie nie dalo zbytnich efektow i bez porzadnego treningu i odpowiedniej diety nic nie zdzialam. Prosze o pomoc... Wypelnilam ankiete. Zamieszczam tez wyliczenie mojego zapotrzebowania kalorycznego: 1. mnożymy wagę x 24 godz

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3974 Data: 2009-06-02 16:54:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę a zwrost BF

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć Panowie i Panie! Mam pytanie dotyczące treningu na masę w wzrostu BF. Trening rozpocząłem w styczniu (na poziomie: wzrost 177 cm, 67 kg), robię FBW 3 x w tyg. Obecnie jest 73 kg, niemniej wraz z mięchem wzrasta mi BF. Mam wagę do jego pomiaru, wiem, że są one nieprecyzyjne, niemniej ważąc się o tej samej porze zawsze zanotowałem wzrost o 2 %

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2016-05-04 10:52:36 Liczba szacunów: 3
  • Jaki %BF? Jak się wyrzeźbić? (zdjęcia, jadłospis, trening)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    c719e275a80aa123b42273630ff8_pv.jpg http://photoload.ru/data/7a/42/6e/7a426e068d1a3854b1eef2d86d73d0fd_pv.jpg 19 lat, 173cm wzrostu, 66.5kg wagi Przykładowy jadłospis w dzień treningowy: 1.: Owsiane górskie, owoc, mleko pełne, chude mięso, masło extra 2.: Kasza, chude mięso, olej lniany 3.: Makaron pełne ziarno, tłusta ryba, oliwa po treningu siłow

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1514 Data: 2012-12-10 17:24:00 Liczba szacunów: 0
  • BF > 20 a trening na mase

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    izyczna to 2 x w tygodniu piłka - 1 raz liga 90minut na weekendzie + 50 minut ze zmianami liga szóstek na orliku w środku tygodnia... siłowni na razie nie wliczam bo ostatnio treningi nie są systematyczne... ale pora to zmienić! Mimo to od pewnego czasu powoli rośnie opona na brzuchu (widocznie metabolizm trochę zwolnił, albo śmieciowe jedzenie daj

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2014-11-18 23:20:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna dieta+trening, zmniejszenie poziomu bf do 8-10%

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Moim celem jest wyrzeźbienie brzucha ale z wszystkim artykułów wiem, że najpierw trzeba zredukować tkankę tłuszczową, proszę o ocenę diety oraz treningu ( ewentualnie polecenie spalacza ale z tego co czytałem to na początku nie jest zalecany ), dołączam poglądowe zdjęcia dla możliwości lepszej oceny. Dieta: Posiłek 1 8:00 Makaron durum 100g

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 2012-09-22 12:08:56 Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć trening "na poważnie"? Jak efektywnie redukować bf? proszę o rady.

    Temat
    Ladies SFD

    Cześć dziewczyny :) Przeglądam forum od jakiegoś czasu i staram się wynieść jak najwięcej informacji, które mogłabym odnieść do swoich treningów, jednak przyznam, że jest tutaj tyle wiadomości, że ciężko się przez to przekopać ;) Na siłownie chodzę ok. 5 lat, mniej lub bardziej regularnie. Efekty mnie nie zadowalają, bo praktycznie nie wprowadzałam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 2013-10-29 01:06:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening na zmniejszenie BF

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam.Moj poziom BF wynosi 26-27% wiec za duzo.Chcialbym zejsc chociaz ponizej tych 20.Nie wymagam odrazu cudow zeby schodzic ponizej 15 czy 10:) Gdyby udalo mi sie zejsc do 18% bylbym zadowolony.Chcialbym zapytac Was jakim trenigiem moge osiagnac to najszybciej??Oczywiscie przy dietce.Aktualnie jest to CKD.Slyszalem ze bieganie jest bardzo dobre j

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3053 Data: 2006-05-11 13:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcje bf

    Temat
    Trening dla początkujących

    ięcia na palce w siadzie 5x15 Barki: - Wyciskanie sztangi z za głowy stojąc 5x12 - Unoszenie sztangielek bokiem 5x12 - Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 5x12 Po treningu aeroby i dopiero posiłek. Aeroby: pon/sr/pt/sob 1) 800 m bieg-trucht 2) 30 pompek 3) 30 przysiadów 4) 30 brzuszków 5) 30 wskoków na stół lub skrzynie 6) 2 min bieg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 496 Data: 2014-03-01 16:47:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening i dieta na bf 20 proc u kobiety

    Temat
    Ladies SFD

    Witam! Jestem na redukcji juz ok 4mc, z wagą nie zeszłam jakoś sporo (3kg), ale w cm i owszem, sylwetka znacznie się poprawiła, bf -1.7 w okresie kolo 3mc... ćwicze w domu ok. Godzine dziennie, hiit i silowe, bo nie mam czasu na siłownię, w domu mam orbitrek, hantle, sztangę i drążek do podciagania.. pewnie po mnie pojedziecie ostro jeżeli chodzi

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1685 Data: 2017-01-07 13:53:37 Liczba szacunów: 1
  • Trening w domu cel: zmiejszczenie bf

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Jestem 16 latkiem wiadomo chciałbym lepiej wyglądać. Nie stosuję żadnej diety, lecz uważam na to co jem. Posiłki nie są regularne. Chciałbym ułożyć plan ćwiczeń, który mogę wykonywać w domu ( mam tylko sztangielki 7kg). Chodzi mi o zrzucenie tkanki tłuszczowej, więc aeroby. Treningi z biegania ok 1,5h 2x w tyg + częsta gra w piłkę nożna. Bf

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 554 Data: 2013-03-04 15:46:22 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening lepszy jeśli chodzi o zbicie bf ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    który wariant wydaje sie lepszy ? Cel to zbicie bf z ok 14-15 do ok 10 : FBW co 2 dzień ( krótkie przerwy po 15 powt ) + godzina aero na czczo , w nietrenigowe hiit , 1 przerwa w tygodniu czy ten trening i ew aero http://www.sfd.pl/_Kwas_mlekowy___spalanie_t%C5%82uszczu_bez_aerob%C3%B3w-t469628.html albo moze jakiś inny wariant ? dzięki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1259 Data: 2010-03-11 22:53:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    jakiś mały odsetek osób które zanotuja progres lecz dla większości skończy się regresem. Na redukcji jeszcze takiej tragedii nie musi być- zależy od wielu czynników jak %bf ,trening,dieta poprzedzajaca ten czit dej. Lecz na masie całe dni ładowania cukru razem z fatem bym odradzal. 1 posiłek spoko,nawet wskazane - ale bardziej w stronę jakiejś pi

    Odpowiedzi: 16500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-16 11:13:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    też wziąć kilka poprawek. %bf Trening Wrażliwość insulinowa Wiek METABOLIZM Choroby Itd. Im większość z tego na lepszym poziomie tym na wiecej można sobie pozwolić nawet brak treningu większość grzechów wybaczy. Byleby to nie było 72h obzarstwo raz w tygodniu będąc na masie. Bo to jest swinio masa. Wielu już próbowało. Betonu się nie zmieni Prze

    Odpowiedzi: 16500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-26 16:31:45 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema, Niezly post, troche sie dziwie czemu nie jest podwieszony, mam pytanko bo widze ze kazdy tu ma swoja wersje rozlozenia makroskladnikow, i ciezko w sumie mi sie zdecydowac...moje dane to 21 lat 168 cm 75kg ok 18% BF Trening 3x w tyg pon, sro, pia, aeroby 15-20 wto czw basen sob Latwo lapie dobra mase, ale jak nie patrze co jem to takze tlu

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-21 22:08:16 Liczba szacunów: 0
  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    Masz bf w okolicach 12-14 %-możesz sprawdzić na sobie juz przerabiane od kilkunastu lat plany-na podstawie UD 2.0-pisałem o odmiania tego treningu przy wyższym bf-trening zintegrowany.... Ogromna zaleta tego treningu jest zmienność diety-redukcja i ładowanie nie jest męczące-wręcz się ich oczekuje. Do tego bardzo zróżnicowany trening z turbo dołado

    Odpowiedzi: 4201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-18 06:55:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Tak. O tym piszemy i ty tez. Niski %bf = ciało więcej wybacza. A więcej wybacza między innymi przez lepszą wrażliwość na insulinę. Wegle które spozywasz lecą do komórek mięśniowych a nie zamieniają się fat. To jest ze sobą ściśle powiązane : Poziom tkanki tłuszczowej a jak reagujesz na ww. Mając te 10% więcej fatu, uwierz mi,nawet po połowie we

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-17 01:17:24 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy Ważne !!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iąć cukry- ale tylko wówczas gdy w diecie nie ma syfów- oszukanych przekąsek lub zbyt dużej ilości cukrów prostych. Jeśli tak, to te wymienione do kategorycznego odstrzału. - trening jak najbardziej trzymaj siłowy lub siłowo- masowy. Przy każdej redukcji to najlepsze rozwiązanie, a ty nawet w sumie redukować się za bardzo nie chcesz:)( wypadałoby p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 675 Data: 2010-05-30 19:20:27 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko do oceny..

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    na śniadanie egle z niskim IG aby nie popalić mięsni? ) Jak to przeczytałeś wielkie dzięki, a jeszcze większe jak mi pomożesz :) wszystko zalezy od tego jaki masz obecnie bf trening Trening : Poniedziałek - Klatka, barki, brzuch Rozpiętki skos 10/8/8 Wyciskanie skos 6/6/5 wyciskanie płasko 4/4/4 pompki na poręczach 8/8/8 Razem : 12 serii wyciskani

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 940 Data: 2013-06-30 00:12:43 Liczba szacunów: 0