SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

barkow

  • Bóle barków, jak im przeciwdziałać?

    Artykuł
    Zdrowie

    zi się od typowego wzmacniania mięśni rotujących, a bardziej dba się o to, aby nie było problemów z ich pełną mobilnością oraz aby miały one miejsce do pracy w obręczy barkowej. Istnieje pewna grupa ćwiczeń, których wykorzystanie wspomaga utrzymanie dobrej kondycji stawu. Ćwiczenie 1. Zewnętrzna rotacja w leżeniu bokiem Ćwiczenie dosk

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 13739 Data: 2017-12-26 09:51:33 Ocena: 4,75
  • 3 sposoby na naprawę barków

    Artykuł
    Zdrowie

    y dostarczyć nieco więcej tlenu i substancji odżywczych w miejsca, które poddane zostały mobilizacji. Chodzi tutaj o miejsce głowy kości ramiennej, jak i całej obręczy barkowej z łopatką. Ćwiczenie 1 https://www.youtube.com/watch?v=Rh62Es2M2ks Ćwiczenie polega na przyjęciu pozycji z ugiętymi kolanami, aby wykorzystać tutaj naprężenia taśm po

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7137 Data: 2018-05-20 11:27:42 Ocena: 5
  • Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków

    Artykuł
    Trening

    Rozwój masywnych mięśni naramiennych daje nam możliwość ukazania pełni sylwetki, jej szerokości i szczegółów, które podkreślają kształt klepsydry. Znaczna część kulturystów ukrywa masywnie rozbudowaną talię dzięki właśnie dobrze rozwiniętym mięśniom naramiennym, jak i całej obręczy kończyny górnej. Jeśli je

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 14741 Data: 2018-04-17 11:30:50 Ocena: 5
  • 5 powodów kontuzji barków

    Artykuł
    Trening

    Osoby trenujące na siłowni dość często miewają problemy ze stawami barkowymi. Zazwyczaj jest to związane z tym, że stawy barkowe, cała obręcz, posiada największą swobodę ruchu spośród stawów naszego ciała. Dlatego też są szczególnie narażone na kontuzję i przeciążenia, które dość trudno wyleczyć. W artykule chcemy Wam pr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 2018-05-20 11:31:46 Ocena: 5
  • Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu

    Artykuł
    Trening

    ść, stosunek ćwiczeń, gdzie występuje ruch przyciągania powinien być dwa razy większy od pchania. Będzie to doskonała metoda dbania o postawę ciała, aby balans mięśniowy pomiędzy przodem, a tyłem ciała był w równowadze. Tego typu założenie będzie utrzymywało stawy barkowe w swojej pozycji zapobiegając ich rotowaniu i wypychaniu ku przodowi.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 2018-06-02 07:21:40 Ocena: 5
  • FBW czy dodawać tył barków i szrugsy

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Mam taki plan FBW który mi pasuje ale zastanawiam się czy dodać coś jeszcze barki na barki tył + czy dodwać szrugsy na czworoboczny Co o tym myślicie ? A Przysiady 5X5 Wiosłowanie sztangą nachwytem 5X5 Wyciskanie sztangi Płaska 5X5 Uginanie ramion sztanga chwyt szroki 3 X 12 Unoszenie sztangielki w bok 3x12 Ściąganie drążka wyciąg

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 14806 Data: 2017-09-25 22:13:16 Liczba szacunów: 4
  • [ART] Jaki błąd popełniasz przy robieniu barków? O rotatorach.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, dość niedawno miałem lekki problem z barkami. Obyło się bez większych kontuzji, bo akurat tydzień przed pierwszymi sygnałami, że coś jest zdecydowanie nie tak, natrafiłem na materiał z rozwiązaniem. Liznąłem troszkę wtedy temat na własną rękę. Przy jednej rozmowie z kumplem, który jest fizjoterapeutą i siłaczem o klasę wyżej w rzucaniu żelas

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8269 Data: 2014-03-19 11:56:56 Liczba szacunów: 5
  • Trening barków z fejsbuka

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    to trening, który może przełamać barierę braku postępów w rozroście tej partii mięśniowej. Ćwiczenie 1: Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia Początek treningu obręczy barkowej bez rozpoczęcia od wyciskania? Jak najbardziej! Tak jak wspomniałem powyżej, tylne aktony mięśni naramiennych są zaniedbywane przez większość osób trenujących siłowo,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 457 Data: 2016-05-23 00:11:00 Liczba szacunów: 0
  • MASA z priorytetem na ręce od barków po nadgarstki

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam po dłuuuuuuuugiej przerwie. Nie chwaląc dnia przed zachodem słońca, chyba poradziłem sobie ze swoim zdrowiem (kto śledził mój krótki poprzedni temat, ten powinien wiedzieć o czym mówię). Z racji tego, że przechodzę teraz ciężki okres, postanowiłem założyć temat tutaj na forum, żeby trochę odciągnąć myśli na inny wątek. Dobra, tyle chyba wysta

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4145 Data: 2016-01-19 11:56:53 Liczba szacunów: 6
  • Bóle barków - wejdź koniecznie

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    m sztywny mankiet ochronny układa się wokół kości ramienia, mięsień ten leży głęboko i nazywany jest pierścieniem rotatorów. przyczynia się on istotnie do stabilizacji stawu barkowego. Zwłaszcza przy trenigu z dużymi, większymi, i największymi ciężarami tej grupie mięśni powinniśmy poświęcić szczególną uwagę, gdyz to właśnia słaba lub niedomagając

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-10 10:09:00 Liczba szacunów: 22
  • Trenuj z Mistrzem:Patrycjusz Wróblewski i Userzy -trening na masę barków i tricepsów

    Temat
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Lato się niestety kończy i wtedy najczęściej zaczynamy robić masę mięśniową,mając w planach redukcje na kolejne lato lub na jakieś zawody w kolejnym roku. Temperatury spadają,wzrasta apetyt-w naszym klimacie jest to właśnie idealna pora na zwiększenie masy mięśni i nadrobienie/wyrównanie słabych grup mięśniowych. Teoretycznie to dość proste- ale w

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 10191 Data: 2014-08-21 17:34:25 Liczba szacunów: 0
  • Wyglad i sprawność, Wzmocnienie nog, eksplozywnosci barkow

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    ***DANE PODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ: M WIEK: 25 WZROST: 184 STAŻ TRENINGOWY: 2 lata bez przerw, ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 90 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: nie wiem OBWÓD RAMIENIA: 41 cm OBWÓD ŁYDKI: 44 cm OBWÓD UDA: 68 cm Obwod w pasie- 86 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 114 cm Bf

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 747 Data: 2014-10-30 05:08:36 Liczba szacunów: 0
  • Zwięksyć szerokość barków!!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Zastanawiałem sie ostatnio czy można w znaczący sposób zwiększyć szerokość barków. Obecnie mam 120cm i uważam że to ekhmmm... ciutke za mało Czy jest możliwy znaczący przyrost szerokości barków wraz ze wzrostem masy (nie tej w pasie )? Jakie sa najlepsze ćwiczenia rozwijające je na szerokość? Czy może jest to wyłącznie uwarunkowane genetycz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 18627 Data: 2002-03-29 20:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Rozbudowa barków w pół roku - możliwe? (parę cm, za wąskie na kurtkę)

    Temat
    Trening w domu

    Witam. Mam 19 lat, jestem średnio wysoki, szczupły, raczej słabo umięśniony. Trenuję bardzo mało (tyle co na w-f, choć nie uczęszczałem długi czas). Mój problem ma się następująco. Zakupiłem sobie nową kurtkę, i mimo że wysokość, długość rękawa i szerokość w pasie są ok, barki są za szerokie. Chciałbym coś z tym zrobić, najlepiej do wiosny (chociaż

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3871 Data: 2009-10-28 20:46:51 Liczba szacunów: 0
  • Tył barków, rotatory nowy trening

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    nik całej tylnej górej części barku (pod i nadgrzebienowy, osłabienie tricepsu - głowa długa i ogólnie rotatorów zewnętrznych. Pora by wyrównać deficyt rozwoju tylej obręczy barkowej do przedniej. Obecnie jest dość kiepsko, np na płaskiej max 50kg gdy na serie biceps 25kg.. martwy ciąg po 150kg w serii przy 210kg max itd. Definitywnie tył barków j

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3176 Data: 2011-08-06 14:25:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening priorytet biceps i boczna część barków

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    WIEK:20 WZROST:181 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:4 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 83 OBWÓD BICEPSU:42 OBWÓD UDA:61 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:83 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 155 MARTWY CIĄG: 195 WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 135 ****CEL************************

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2013-08-31 16:19:54 Liczba szacunów: 0
  • fajny trening barkow

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    miennych. autor artykuul byl w londynie i na tamtejszej silce wyczail pakerow ( ponoc z ogromnymi naramiennymi) cwiczacych tym planem . przetestowalem go na ostantim trneingu barkow i musze przyznac ze trening jest za***isty jesli kogos interesuje, przedstawiam opis tego trneingu . o to on : 1.wyciskania zza karku siedzac - 4x8 2.wyciskanie 'W' s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3897 Data: 2005-11-11 10:32:08 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy z priorytetem barkow OCENA

    Temat
    Trening dla początkujących

    Plan treningowy z priorytetem na barki Klata+barki Off Plecy biceps Off Barki triceps Nogi Off plan jest na 4 tygodnie ponieważ na ssa zmieniam go co 4-5 tygodni, teraz z priorytetem na barki potem z priorytetem na biceps cykl meta+ enan suple: proteiny bcaa, glutamina i oczywiscie dietka. Klata+ barki klata -Wyciskanie sztangi płasko z na przemi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 914 Data: 2011-02-05 16:05:26 Liczba szacunów: 0
  • cwiczenia na poszerzenie barków, klaty, pleców

    Temat
    Trening dla początkujących

    podejrzewam że bylo juz wiele podobnych tematów ale ciekawi mnie czy jesli masz gdzies porady na temat tego jak poszerzyc plecy to czy automatycznie poszerza sie klata i barki... czy jednak trzeba opracowac trenig na wszystkie partie miesni tak zeby to dalo jak najlepszy i najszybszy efekt i powinienem te cwiczenia lączyc ze sobą i wtedy proporcjon

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2837 Data: 2010-08-07 14:46:47 Liczba szacunów: 0
  • Unoszenie barków ze sztangą

    Temat
    Trening dla początkujących

    Główne mięśnie zaangażowane w ćwiczeniu: Pracuje tylko te mięśnie, które poruszają łopatką barkową, czyli obręczą barkową. Są to mięśnie czworoboczne, a więc romboidowe i trapezowe oraz dźwigacze łopatek. Wszystkie te mięśnie występują parami a każdy z nich przyczepiony jest jednym swoim końcem do kręgosłupa. Mięsień trapezowy przykrywa całą górną

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5872 Data: 2004-02-20 14:06:09 Liczba szacunów: 0