Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: badanie krwi alt ast

Strona 24 z 426

  • Przepuklina?

    ciezary sa konkretne. ale jak juz wspomnialem bol wystapil po raz pierwszy w czasie sd. bylem u lekaza z tym mialem badanie krwi i usg i nic mi nie znalezli wszystko wporzo bylo. wydaje mi sie ze to przepuklina ale one sa raczej w pachwinach

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 762 | Data: 2006-05-28 18:21:07 | Liczba SOGów: 0
  • Intensywne pieczenie podczas ćwiczeń

    :/ ktos mial stycznosc z takim patentem z ciekawostek, pieczenie odczuwam od momentu, kiedy robilem badanie krwi boli mnie mniej wiecej tam, gdzie bylem nakłuwany .

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 749 | Data: 2008-08-27 20:40:35 | Liczba SOGów: 0
  • bezbiałkowy dializat z krwi cieląt

    jakie frakcje krwi zawiera ten dializat interesuje mnie skład tego dializatu. jeżeli to możliwe to proszę o podanie co otrzymujemy w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2942 | Data: 2010-11-21 17:42:20 | Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwia suplementacja dzień wcześniej

    robiłem badania krwi morfologia, próby wątrobowe ponieważ chciałem zacząć kuracje axotretem. i owe próby wątrobowe wypadły trochę słabo.

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 734 | Data: 2014-08-05 17:52:21 | Liczba SOGów: 0
  • Badanie jakosci nasienia

    zaczalem sie zastanawaic nad tym wszystkim, czy jest sens, etc. 7 no niewazne! chodzi o to : jak wyglada takie badanie to sie domyslam, chce wiedziec gdzie je przeprowadzic adresy mile widiane , jakie sa koszta, wymagania, robi sie to

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 3132 | Data: 2007-05-28 22:51:51 | Liczba SOGów: 1
  • badanie moczu

    witam mam takie pytanie czy podczas badania moczu mzoe wykazac ze bralem metanabol albo podczs zwyklego badania krwi

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 716 | Data: 2008-10-23 21:34:24 | Liczba SOGów: 0
  • wykrywalność we krwi

    niedługo bede miał badania moczu na obecność środków narkotycznych. obecnie wcinam omke i mete. wykryje takie badanie że stosuje koks

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 698 | Data: 2008-03-02 10:10:13 | Liczba SOGów: 0
  • Ciśnienie krwi - problem dotyczący także SAA.

    pomyślałem, że przyda się notka na temat ciśnienia krwi bo jak wiadomo podczas cyklów sterydowych nasze ciśnienie krwi strasznie skacze w górę, nie jest unormowane, wahania

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 2893 | Data: 2006-05-09 22:12:47 | Liczba SOGów: 0
  • Badania Krwi

    witanm ostatni robiłem sobie badania krwi przed zawodami no i mam ponizej normy ilośc granulocytów i wogóle bliką minimum wbc ilośc białych krwinek . natom ast

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2884 | Data: 2005-04-30 14:15:05 | Liczba SOGów: 0
  • wysokie alt

    witam. odebrałem wyniki badań i wszystko ok tylko alt wysoko ponad normę . czy wynik podwyższony może być spowodowany dużymi obciążenaimi treningowymi jestem już miesiąc na

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 285 | Data: 2013-11-21 15:32:52 | Liczba SOGów: 0
  • www.diag.pl wyniki

    robiłam badanie krwi na antygen cea w dniu dzisiejszym odebrałam wynik i przedstawia się na poziomie 0,54 ng/ml nie mam pojęcia co to oznacza czy jest w normie czy mam powód to zmartwienia. mam 36 lat

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 641 | Data: 2011-03-23 13:21:17 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie a badanie TSH

    ostatnie czasy przez tydzien pod wieczór sobie zajaram 1 2 papierochy tak na rozluźnienie czy przy badaniu krwi na tsh czy może mieć to wpływ na wynik

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 614 | Data: 2013-01-21 19:49:32 | Liczba SOGów: 0
  • powiekszona watroba a wyniki krwi w normie

    o czym moze swiadczyc powiekszona w usg watroba 16 cm ,norma to do 12 , jesli wyniki krwi testy watrobowe sa w normie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4012 | Data: 2008-06-19 04:53:55 | Liczba SOGów: 0
  • Ciągłe uczucie niedotlenienia, płytki oddech

    że jakby za mało powietrza wdycham, i mówie tu o normalnym życiu, nie o cwiczeniach. dwa tygodnie temu miałem badanie krwi i nawet płuc pod innym kątem, w sumie wszystko ok, wyszly jakies zwloknienia ale lekarz mówił ze to przez to ze mialem

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 610 | Data: 2014-03-10 13:56:23 | Liczba SOGów: 0
  • Plt ,za co odpowiadają i co się robi gdy są wysokie??

    zrobiłam badanie krwi ,mojej córeczce ma 2 latka i wyniki wyszły na ogół dobre tylko ma wysokie plt 610 oraz pct0,63% co to oznacza.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 611 | Data: 2011-03-07 17:41:14 | Liczba SOGów: 0
  • Pobranie krwi

    siema. bylem dzis na oddaniu krwi pierwszy raz oddawalem i pobrali mi jej ogolem z 0,5l tj kilkadziesiat na probki i 450ml normalnie. kiedy wroiclem na

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3208 | Data: 2006-11-22 11:50:06 | Liczba SOGów: 0
  • Bol glowy , stawow i karku od 5 dni .

    z nikad . bralem jakies ibum i przestawalo na chwile ,w czwartek sie wybralem do lekarza i dala mi skierowanie na badanie krwi i moczu . i taki lek mi przepisala aulin powiem pomglo stawy nie bola kark tez prawie nie a glowa nie boli tak jak siedze

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 607 | Data: 2011-08-05 18:40:06 | Liczba SOGów: 0
  • wyniki prób wątrobowych ALT

    suplementy tak kreatyna, przedtreningówka, carbo, bcaa , dieta ogólnie bogata w białko 500g mięsa dziennie . alt alat wyszedł mi 39 u/j, gdzie norma to 10 35. w necie są info o normie dla mężczyzn 19u/j... niby lekarka powiedziała, że to

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 208 | Data: 2014-11-23 13:29:42 | Liczba SOGów: 0
  • Badania

    witam, wykonałem dzis badanie krwi i jestem zaniepokojony, spodziewalem się podwyzszonego alat ale szczerze nie tak. lece metke z biosiry 1 6

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 568 | Data: 2012-11-12 17:43:03 | Liczba SOGów: 1
  • badania-pomocy

    mam mały problem. biore storma, a moja lekarka wysłała mnie na badanie krwi i moczu. i teraz pytanko: czy wyjdzie to jakoś w tych badaniach prosiłbym o szybka odpowiedz:

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 563 | Data: 2007-03-08 16:55:17 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}