Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: badanie kalu

Strona 2 z 58

  • Badanie do pracy mgr z psychologii sportu

    i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. w tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 3263| Data: 2006-11-18 20:58:37| Liczba SOGów: 1
  • extaza a badanie krwii

    jak to sie ma ,bo dzis chce zjesc dropsa na weselu a w pon ide na badanie krwii takie zwykle do pracy.jak drops sobotni i wodka ma´sie do wynikow poniedzialkowych no i ooczywiscie badanie moczu

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 6119| Data: 2007-06-23 11:11:10| Liczba SOGów: 5
  • BADANIE SOMA STRONG

    dzisiaj rano wbilem 5 jednostek soma strong i po ok. 3 godzinach od wbicia oczywiscie na czczo zrobilem badanie wynik wyszed 3.2 gdzie norma jest do 3, niby powyzej normy ale szalu nie ma, mysle ze moze byl zle przechowywany

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4249| Data: 2014-04-23 22:12:34| Liczba SOGów: 0
  • Badanie wątroby

    hej. chce sobie zbadać w jakim stanie mam wątrobę bo troche koksowałem, jak się nazywa to badanie i jak można sie na nie zapisać, musi być skierowanie i jeszcze jedno, niedługo bede miał morfologie i badanie na

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 8232| Data: 2008-01-19 12:45:27| Liczba SOGów: 1
  • Badanie do pracy mgr z psychologii sportu

    i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. w tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2020| Data: 2006-11-18 21:11:08| Liczba SOGów: 0
  • Badanie do pracy mgr z psychologii sportu

    i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. w tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1755| Data: 2006-11-18 21:05:41| Liczba SOGów: 0
  • Badanie do pracy mgr z psychologii sportu

    i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. w tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1507| Data: 2006-11-18 21:12:00| Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi na cyklu metanabolu (problemy neurologiczne)

    a więc posiadam udałem się dzisiaj na badania do neurologa, gdyż posiadam problemy z lewym okiem. neurolog zlecił badanie krwi na obecność boreliozy i kreatyniny, potem mam udać się na tomokomputer. jestem w 4 dniu cyklu na metanabolu, zjadłem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1803| Data: 2012-06-01 10:37:32| Liczba SOGów: 0
  • badanie dna oka

    wie ktos moze gdzie w wawie mozna prywatnie zrobic badanie dna oka, za pomocą bezdotykowych tonometrów, czyli przy pomocy strumienia powietrza albo za pomoca urzadzenia icare.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4456| Data: 2008-04-09 15:02:17| Liczba SOGów: 2
  • badanie testosteronu - koszt

    poziom wolnego testosteronu. interesuje mnie laboratorium w krakowie. niestety to, które znalazłem jest drogie. za badanie chcą 60pln. czy może ktoś podsunąć tańsze ile wy płaciliście za takie badanie musi być wykonane rano z góry dziękuję za

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6444| Data: 2010-07-19 14:19:17| Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi - o co konkretnie prosic...?

    moze to nie jest temat idealnie do tego dzialu, ale tu napewno znajda sie obcykane osoby. chcialbym zrobic sobie badanie poziomu hormonow. robie to prywatnie wiec kazdy hormon kosztuje. no i sam musze okreslic jakie chce zrobic. a chcialbym

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20590| Data: 2007-03-08 14:54:07| Liczba SOGów: 3
  • poziom testosteronu po Omie- badanie

    7 12 oma 250 eod 6 12 tren 75mg eod i pewnie to nie bedzie koniec cyklu ale tu nie o tym. postanowilem zrobic badanie testosteronu, tyle na forum slyszy sie o wałowanej omie. sam jestem zaskoczony działaniem bo nie raz brałem i puchłem

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1443| Data: 2010-08-18 17:30:44| Liczba SOGów: 1
  • Gdzie na badanie watroby??

    gdzie mam isc jak chce zrobic badanie watroby.i czy moge tam isc jak jestem niepelnoletni na czym te badanie polega,beda pobierali krew

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6476| Data: 2004-12-11 15:15:16| Liczba SOGów: 0
  • nowa oma-badanie na wolny testosteron

    witam zrobiłem badanie na wolny testosteron,w celu rozwiania wątpliwości z nową omą cykl wyglądał tak,że najpierw 750mg 1 g stara+troche

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2773| Data: 2009-07-29 10:49:55| Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi przed wojskiem , co wykrywa takie badanie ??

    chciałbym sie dowiedzieć co wykrywa badanie krwi przed dostaniem sie na żolnirza zawodowego na czym sie dokladnie skupiaja podczas takiego badnaia , z gory dzieki za odpowiec

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4675| Data: 2011-03-05 00:27:40| Liczba SOGów: 0
  • Poziom tescia kiedy badanie + ochrona prostaty

    jak jestem na mecie jelfa to kiedy moge zrobić badanie tescia by wiedziec o ile sie podniósł i kiedy po zakonczniu zrobić ponownie by wiedzieć czy wszystko wrociło do

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1049| Data: 2009-08-06 14:37:19| Liczba SOGów: 1
  • gdzie i za ile badanie poziomu testosteronu?

    siema, powiedzcie mi gdzie tzn w jakich punktach czy jakies specjalistyczne laboratoria itp mozna zrobic badanie na poziom testosteronu, ile cos takiego kosztuje

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 18761| Data: 2008-01-30 20:38:56| Liczba SOGów: 1
  • Badanie poziomu tescia po 8tyg Malay Tiger enan...

    1ml/250mg. na poczatku szło 500 week a od 2 tygodni idzie 750. w zwiazku z tym ,ze nie czułem szalu dzisiaj zrobilem badanie tescia. wynik 1500ng/dl norma 249 835 . czyli gorna norma przekroczona o 90proc... forma stoi w miejscu, sila stoi. jest

    Odpowiedzi: 163| Ilość wyświetleń: 10464| Data: 2012-08-16 19:41:04| Liczba SOGów: 4
  • Wezwanie do kwalifikacji wojskowej-badanie

    czy zawsze koniecznośc zdawania krwi bo ostatnimi czasy dość dużo razy spotykałem sie z thc 3 może coś wykryć 7 badanie mam 1kwietnia.zawsze mogę powiedzieć że jestem chory i moze nie bede musial krwi oddawac 7 zmieniony przez cyryl17 w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 11597| Data: 2009-03-20 16:18:56| Liczba SOGów: 1
  • BADANIE KRWI - KREATYNA

    w przyszłym tygodniu wybieram się na kolejne okresowe badania lotniczo lekarskie do gobll u we wrocławiu. pierwsze badanie to jest morfologia krwi.obecnie jestem na cyklu monohydratem i zastanawiam się jak to wpłynie na obraz morfologiczny

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 10077| Data: 2005-05-21 13:26:14| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}