Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: badanie FSH

Strona 1 z 64

  • badanie krwi, co i jak

    badanie krwi artykuł lek. med. marka horyńskiego morfologia krwi należy do podstawowych i najpowszechniej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 52416| Data: 2005-07-28 13:39:16| Liczba SOGów: 4
  • Badanie krwi - o co konkretnie prosic...?

    moze to nie jest temat idealnie do tego dzialu, ale tu napewno znajda sie obcykane osoby. chcialbym zrobic sobie badanie poziomu hormonow. robie to prywatnie wiec kazdy hormon kosztuje. no i sam musze okreslic jakie chce zrobic. a chcialbym

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 20547| Data: 2007-03-08 14:54:07| Liczba SOGów: 3
  • badanie kalu

    witam! musze zrobic badanie kalu dostalem 2 kartki i 2 pojemniki i pytanie w czym to zaniesc do snepidu i ile tego ma byc w tym pojemniku i jak to tam nabrac

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 29067| Data: 2007-09-19 10:48:50| Liczba SOGów: 0
  • gdzie i za ile badanie poziomu testosteronu?

    siema, powiedzcie mi gdzie tzn w jakich punktach czy jakies specjalistyczne laboratoria itp mozna zrobic badanie na poziom testosteronu, ile cos takiego kosztuje

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 18120| Data: 2008-01-30 20:38:56| Liczba SOGów: 1
  • Poziomy hormonów rok po kuracji. FSH, LH ESTRADIOL, PROLAKTYNA, TEST

    odebrałem własnie wyniki i są następujące: FSH : 2,0 miu/ml norma min 1,5 max 12,4 lh 6,2 miu/ml norma min 1,7 max 8,6 estradiol 32 pg/ml norma min 8 max 43 prolaktyna 26,9 ng/ml norma min 4 max 15,2 testosteron 473,40 ng/dl

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 7426| Data: 2009-12-22 15:22:35| Liczba SOGów: 1
  • badania poziom tst, fsh, i lh

    witam, dzisiaj odebralem badania na poziom testosteronu, lh, i FSH czy ktos powiedzialbymi czy sa w normie poziom FSH 9,05 mlu/ml poziom lh 6,80 mlu/ml poziom testosteronu 6,43 ng/ml

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 4618| Data: 2008-11-12 21:06:32| Liczba SOGów: 0
  • Wezwanie do kwalifikacji wojskowej-badanie

    czy zawsze koniecznośc zdawania krwi bo ostatnimi czasy dość dużo razy spotykałem sie z thc 3 może coś wykryć 7 badanie mam 1kwietnia.zawsze mogę powiedzieć że jestem chory i moze nie bede musial krwi oddawac 7 zmieniony przez cyryl17 w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 11509| Data: 2009-03-20 16:18:56| Liczba SOGów: 1
  • Nieskuteczny odblok, słabe wyniki badań LH,FSH,TEST

    w dużym skrócie.. przez ostanie ok 10mcy biłem: test prolo 300 e4d dlugo poniewaz nieprzerwalnie brałem też hgh. do tego dochodzily dodatki: na poczatku 12 tyg deca, pozniej w koncowej fazie boldenon i długi estr trenu. po tym wszytkim

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 4455| Data: 2014-01-08 20:55:01| Liczba SOGów: 0
  • Badanie po cyklu propa, pomoc !!

    jestem po cyklu na propie 1 8 propionat 100mg e2d obecnie jestem 10 dzien na clomie. w trakcie cyklu powiekszył mi sie gruczoł pod sutkiem, zrobiłem badania i co teraz aby wszystko wróciło do nromy estradiol e2 20,50 pg/ml [ 39,80

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1142| Data: 2015-12-25 21:07:23| Liczba SOGów: 1
  • Badanie nt. bezpieczenstwa dlugotrwalego stosowania GMO

    swiezutkie badanie jeszcze nie opublikowane http://www.iatp.org/files/gmotoxicityreport.pdf naukowcy przez 2 lata karmili

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 7090| Data: 2012-09-23 09:42:54| Liczba SOGów: 1
  • Badanie poziomu tescia po 8tyg Malay Tiger enan...

    1ml/250mg. na poczatku szło 500 week a od 2 tygodni idzie 750. w zwiazku z tym ,ze nie czułem szalu dzisiaj zrobilem badanie tescia. wynik 1500ng/dl norma 249 835 . czyli gorna norma przekroczona o 90proc... forma stoi w miejscu, sila stoi. jest

    Odpowiedzi: 163| Ilość wyświetleń: 10269| Data: 2012-08-16 19:41:04| Liczba SOGów: 4
  • Badanie wątroby

    hej. chce sobie zbadać w jakim stanie mam wątrobę bo troche koksowałem, jak się nazywa to badanie i jak można sie na nie zapisać, musi być skierowanie i jeszcze jedno, niedługo bede miał morfologie i badanie na

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 8197| Data: 2008-01-19 12:45:27| Liczba SOGów: 1
  • BADANIE KRWI - KREATYNA

    w przyszłym tygodniu wybieram się na kolejne okresowe badania lotniczo lekarskie do gobll u we wrocławiu. pierwsze badanie to jest morfologia krwi.obecnie jestem na cyklu monohydratem i zastanawiam się jak to wpłynie na obraz morfologiczny

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 9975| Data: 2005-05-21 13:26:14| Liczba SOGów: 1
  • Badania LH,FSH...

    witam,robiłem badania i wyniki wyszły fatalnie chciałbym się dowiedzieć czym można podnieś i obniżyć poziom poszczególnych badań więc tak to wygląda w nawiasie będę pisał zakres wartości ref. lh 0,100 1,7 8,6 FSH 0,298 1,5 12,4 ,estradiol 74,56

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2635| Data: 2012-08-04 13:39:41| Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi pod kątem HIV...

    dziś byłem u mojego lekarza prosić o skierowanie na badanie kwri pod kątem hiv i innych chorób przenoszonych drogą płciową a ta mi powiedziała że nie może mi dać takiego skierowania bo od tego jest dermatolog... em... co ma dermatolog do np. hiv

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 9272| Data: 2008-12-15 22:01:31| Liczba SOGów: 2
  • Wyniki badan LH FSH PRL

    witam jak w temacie odebralem wyniki badan lh i FSH no i nie jest zaciekawie lh !1,48 / FSH 3,30 / prl 13,4 / oco tu chodzi lecze sie juz z 7 miesiecy i nic wszystko stoi w miejscu!! masakra!!! stosuje bromergon przez 5 miesiecy i

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1642| Data: 2011-08-05 17:19:30| Liczba SOGów: 0
  • Gdzie na badanie watroby??

    gdzie mam isc jak chce zrobic badanie watroby.i czy moge tam isc jak jestem niepelnoletni na czym te badanie polega,beda pobierali krew

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6410| Data: 2004-12-11 15:15:16| Liczba SOGów: 0
  • Najnowsze badanie na temat poszczenia.

    wczoraj pojawił się taki oto news, badanie salk institute na temat poszczenia i pozytywnego wpływu na otyłość oraz cukrzycę, przy identycznej podaży kalorii!

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 8390| Data: 2012-05-18 19:34:37| Liczba SOGów: 1
  • badanie testosteronu - koszt

    poziom wolnego testosteronu. interesuje mnie laboratorium w krakowie. niestety to, które znalazłem jest drogie. za badanie chcą 60pln. czy może ktoś podsunąć tańsze ile wy płaciliście za takie badanie musi być wykonane rano z góry dziękuję za

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 6310| Data: 2010-07-19 14:19:17| Liczba SOGów: 0
  • extaza a badanie krwii

    jak to sie ma ,bo dzis chce zjesc dropsa na weselu a w pon ide na badanie krwii takie zwykle do pracy.jak drops sobotni i wodka ma´sie do wynikow poniedzialkowych no i ooczywiscie badanie moczu

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 6110| Data: 2007-06-23 11:11:10| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}