Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: badania krwi na raka

Strona 32 z 635

  • jak obniżyć ciśnienie krwi

    jak obniżyć ciśnienie krwi bez farmaceutykow chodzi o ciśnienie tętnicze dolne obecnie mam 100 na 150 i z tego co wiem nie trwa to dlużej niż 5

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4712 | Data: 2010-12-09 15:55:51 | Liczba SOGów: 0
  • cyklonik dla weterana:P

    bralem duzo wszystkiego ale z glowa bo wszystko ukladane przez fachowcow sfd, odkad nie biore koxu porobilem sobie badania krwi sserca itp, lekarz stwierdzil ze nie ma nic co mogloby go zaniepokoic, albo mnie raczej: tak czy tak moje pytanie

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 1475 | Data: 2007-09-07 12:28:22 | Liczba SOGów: 0
  • Badania lekarskie

    chcę wystąpić w turnieju kb i jest taka sprawa: obowiązkowe są sportowe badania lekarskie zgodne z przepisami państwowymi. wiadomo, że takie badania coś tam kosztują. chociaż słyszałem że do 21

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3264 | Data: 2008-01-19 21:06:46 | Liczba SOGów: 1
  • grillowanie czy powoduje raka?

    kolezanka powiedziala mi ,ze grillowanie przyczynia sie do powstawania raka u kobiet czy to prawda mysle o grillu elektrycznym z odplywem tluszczu.wydaje mi sie ,ze moze chodzilo jej o taki

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1050 | Data: 2006-03-04 22:15:52 | Liczba SOGów: 0
  • podwyższona kreatynina oraz problemy z miesniami krotkimi przykregoslupowymi

    siemka 3 dwa pytania mam; 1 robilem dzisiaj badania krwi i mam podwyzszona kreatynine i obnizone ldl. moze to byc spowodowane przyjmowaniem clomidu jesli nie to co

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1448 | Data: 2011-09-07 17:36:32 | Liczba SOGów: 0
  • kleszcze

    ktory umarl na borelioze. chcialem zatem zapytac w jaki sposob mozna wykryc poczatki tej choroby, po jakim czasie badania krwi mogą okazac sie pomocne

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1437 | Data: 2005-08-20 21:57:33 | Liczba SOGów: 0
  • Wieczny zakwas/naderwany mięsień?!

    identyczny jak przy zakwasach. musiałem chwilę ustać i mogłem iść dalej. skoczyłem do lekarza, wykonał mi różne badania krwi obejrzał nogę. wyniki wyszły rewelacyjnie, więc stwierdził, że raczej się wyliżę i przepisał mi witaminy, których mogło

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1413 | Data: 2007-09-13 17:16:36 | Liczba SOGów: 0
  • Badania medyczne do wojska

    powiedzcie mi czy w badaniach krwi do wojska wykryją mi lek która zażywam na obniżenie ciśnienia

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1413 | Data: 2010-07-25 15:34:39 | Liczba SOGów: 0
  • Ból zoladka promieniujacy do Nerki ( pleców ? ) ?

    witam , chcialem sie dowiedziec jakie badania krwi powinienem zrobic przed wizytą u gastrologa aby mial chociaz maly rozglad sytuacji . moj problem polega na

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1414 | Data: 2012-08-15 13:02:42 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie do Michała/Michaela ! Ból stawów!

    ból się pojawił nie ćwiczę, czyli od czterech miesięcy. ból nasila się zawsze po wysiłku. byłem u lekarza miałem badania krwi , prześwietlenia, krioterapie i szereg tego typu zabiegów . leki przeciw zapalne oraz na odnowę mazi stawowej 1 jedno

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1412 | Data: 2012-06-19 18:43:45 | Liczba SOGów: 0
  • **clenbuterol a badanie krwi...**

    siema! bylem ostatnio na badaniu krwi morfologia dzisiaj odebralem wynik i sie zdziwilem... opisze wartosci ktore nie sa w normie moje

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 4591 | Data: 2005-05-23 22:58:18 | Liczba SOGów: 0
  • Do Darka Szukały - poziom cholesterolu

    witam panie darku.mam do pana pytanie.ostatnio zrobiłem sobie badania krwi i wszystko jest w porządku poza tym że mam podwyzszony poziom cholesterolu 200 .jeśli chodzi o badanie

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 1379 | Data: 2006-05-20 15:30:17 | Liczba SOGów: 0
  • Pomocy-wpadka na teściu

    taki dociekliwy o koksy , wypytal sie o wszystko, zmierzył ciśnienie i odkrył ze jest podwyzszone i skierował go na badania krwi ob, leukocyty ... , moczu. a do tego codzienny pomiar ciśnienia przez 3 tygodnie . a kolega własnie jest na cyklu z

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 1365 | Data: 2004-12-28 14:36:17 | Liczba SOGów: 2
  • Badanie krwi- a sterydy! TEST na FAKE

    witam. chce sprawdzic wiarygodnosc swojego towaru farmak i alchemia stanabol i zrobic test krwi na ilosc testosteronu we krwi i estrogenu a więc jaki wynik pownien byc podczas 100mg e2d propa w sensie ile %

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3361 | Data: 2008-02-06 10:59:31 | Liczba SOGów: 1
  • chemioterapia mała ilośc płytek krwi

    jestem przed chemioterapią ,robiłam badanie krwi między innymi mam 97 tys.płytek we krwi pozostałe wyniki w normie.w jaki sposób podnieśc poziom płytek do normy. jak

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2746 | Data: 2011-06-01 10:49:39 | Liczba SOGów: 0
  • Gubienie ostatnich kg

    co ciężkostrawne i co jest tłuste. stan zdrowia : kamica żółciowa. niedoczynność tarczycy ostatnio robiłam badania krwi i wyszło że jestem zdrowa dziwne. szczególnie że nie leczę się na tarczycę. preferowane formy aktywności

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1328 | Data: 2008-03-20 12:13:26 | Liczba SOGów: 0
  • Podwyższony ALAT - przyczyny?

    mass xxl trec a leki: biore omreprazol 1x dziennie 40mg na zgage, przepisane przez lekarza dzisiaj zrobiłem badania krwi i wyszło mi pare spraw: mam podwyzszona nieznacznie kreatynine i mocznik oraz fosfor nerki siadają , za mało pije

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1324 | Data: 2013-12-04 11:27:48 | Liczba SOGów: 0
  • RedBull zamiast kawy?

    dzien az do 1 w nocy : ... zastanawia mnie tylko czy nie odbije mi sie to pozniej :p.. coz niedlugo wybieram sie na badania krwi a ze robie tak z 9miechow to powinno cos wyjsc jesli ma;]

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1313 | Data: 2008-09-09 10:15:36 | Liczba SOGów: 0
  • poziom testa

    jest to od organizmu i przede wszystkim od środka czy dobry czy zaniżone strężenie kumpel bedzie miał jutro wyniki badania krwi i chce sie dowiedzieć jak na to patrzeć powiedzmy ze norma to 3 10 ng/ml 225 950 ng/dl czyli jak bedzie miał np

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1309 | Data: 2007-04-04 14:18:15 | Liczba SOGów: 2
  • Mefedron a badania krwi

    siemano od razu pisze że to nie moja sytuacja,koleżka spytał o pomoc to chce pomóc.kolega zaaplikował trochę tego a ma za miesiąc zabieg chirurgiczny i pytał czy to może wyjść,nie to że to jakiś małolat i rodzice się dowidzą tylko po prostu nie chce

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1309 | Data: 2012-12-24 00:37:07 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}