Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból zewnętrznej strony stopy

Strona 1 z 1

  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    ciała każde ćwiczenie wykonuj powoli każde ćwiczenie wykonuj w najwygodniejszej pozycji,tak żeby nie powodować bólu przetrzymaj każde napięcie mięśni przez 10 20 sekund,trzymając stabilnie ciało przez cały czas.licz sekundy,nie zgaduj ile ich

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 414944| Data: 2005-01-26 20:59:47| Liczba SOGów: 150
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    uczucie znużenia danym ćwiczeniem długotrwałe inne kontuzja, niemożność dalszego wykonywania ćwiczenia ból łokci przy wyciskaniu francuskim w przypadku wystąpienia którejś z przyczyn wyłączających, ćwiczenie główne może zostać

    Odpowiedzi: 575| Ilość wyświetleń: 300593| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 278
  • Rozciąganie

    poprawi jego wyniki. 3 następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. w tej pozycji pozostać 10 30 sekund. wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 59926| Data: 2005-06-17 15:17:34| Liczba SOGów: 47
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    rozpoczyna. głowa ma zawsze stanowić przedłużenie prostych pleców. nie rozciągaj się podczas kontuzji oraz bólów mięśni, ścięgien i stawów. nie skupiaj się tylko na rozciąganiu krocza. rozciągnij kark, barki, plecy, brzuch,

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 31371| Data: 2006-05-04 14:36:38| Liczba SOGów: 10
  • Stretching

    poprawi jego wyniki. 3 następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. w tej pozycji pozostać 10 30 sekund. wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 13627| Data: 2005-03-06 21:27:47| Liczba SOGów: 3
  • Czy miesnie moga zmieniac ksztalt ?

    ponad palcami. ćwiczenie to stosuj niezbyt często i postępuj ostrożnie, gdy poczujesz w stawach kolanowych jakikolwiek ból czy uciążliwość. a teraz dobra wiadomość: jest coś, co można wykorzystać, aby wybiórczo stymulować jeden z czterech

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 11330| Data: 2006-08-16 22:44:56| Liczba SOGów: 11
  • TKD WTF

    poprawi jego wyniki. 3 następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. w tej pozycji pozostać 10 30 sekund. wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 7919| Data: 2005-03-07 18:50:08| Liczba SOGów: 2
  • Proszę o pomoc w sprawie skręconego stawu skokowego.

    do poradni mógłbym się dostać dopiero za miesiąc czekając w kolejce polskie realia . zdecydowałem się na ten krok gdyż ból się nasila z każdym dniem. 4 dni po urazie mogłem nogę opuścić w dół bez sprawiania sobie bólu. 10 dnia czyli dzisiaj mój

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 8326| Data: 2013-06-21 11:14:48| Liczba SOGów: 0
  • [art] Kop jak Andy Hug - Czyli jak sie rozciagac!

    sprawności fizycznej ćwiczyć wiele miesięcy. 4. ćwiczenia należy wykonywać tak, aby czuć łagodne rozciągnięcie, a nie ból , zwracajcie uwagę na rozluźnienie mięśni. 5. wszystkie ćwiczenia uelastyczniające wykonujcie na obie strony ciała.

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 5390| Data: 2010-11-20 12:21:16| Liczba SOGów: 15

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}