Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból z tyłu kolana przy prostowaniu

Strona 7 z 1623

  • Artroskopia, skręcenie kolana odszkodowanie PZU

    gips na 3 tygodnie, po kolejnych wizytach u ortopedy zalecił opaskę usztywniającą na kolejne 3 tygodnie + maści przeciwbólowe. więc od lekarza do lekarza i dopiero słuszny opis, diagnoza: po przebytym urazie leczona w innym ośrodku opatrunkiem

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5173| Data: 2014-06-04 12:20:39| Liczba SOGów: 0
  • Boldek na kolana

    no i czywiscie nabrałem masy ale zeby nie było że mięśniowej czasem sadła czystego nałapałem jak szalony ..... kolana mnie dodtąd bolą więc się zastanawiam na cyklem/niecyklem z boldenonu jest tam według naukowców o 25% skuteczniejszy na stawy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1318| Data: 2006-10-03 05:13:30| Liczba SOGów: 0
  • bol kolana

    dał mi skierowanie na prześwietlenie, prześwietlenie nic nie wykazało wiec powiedział ze potrzebna jest artroskopia kolana chciałam się zapytać czy ta operacja jest konieczna tak od razu skoro lekarz nawet nie wie co mi jest i czy macie pomysł na

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1658| Data: 2009-11-07 10:00:28| Liczba SOGów: 0
  • Kolana

    znalazlem ciekawy art i mysle ze moze sie przydac ja sam mam problem z kolanami bo zrobilem kiedys troche takiego swietnego programu jakim jest aa ii trening po angielsku to schorzenie

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2400| Data: 2005-09-09 16:22:30| Liczba SOGów: 6
  • bolący Guz pod sutkiem po prolongatum, dianabol ? Rak? Włókniak?

    prolongatum oraz 200 szt. tabletek dianabolu po odstawieniu tych leków 3 miesiące pozniej poczulem wyczuwalny, bolący przy dotyku guz. na początku był mniejszy teraz jakby się troche powiekszyl, bol odczuwal tylko przy dotyku, zaznacze ze nie jest

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 13381| Data: 2012-03-29 15:23:26| Liczba SOGów: 1
  • Biegi na bieżni pytanko

    oponka na brzuszku, pupa która jest dość spora i uda. co myślicie o bieganiu wczesniej przy biegach bolaly mnie kolana przy zmiennym trybie bieg szybki marsz nie bolą ja mam mieszane uczucia co do ograniczenia biegania nie wiem czy biegi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1231| Data: 2011-05-20 07:42:33| Liczba SOGów: 1
  • Bol promieniowy do lewej nogi

    nie dochodzi i po jakims czasie prubuje ruszac nia i wszystko wraca do normy. dodam ze nie zawsze tak mam w tych obu przypadkach. mysle ze to cos z kegoslupem od robienia martwych ciagow przysiadow przez te wszystkie lata ostatnio robilem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2725| Data: 2012-10-28 21:47:08| Liczba SOGów: 0
  • kolana:(

    czesc, cwicze na silowni, od czasu gdy zaczalem robic przysiady ze sztanga na karku pojawil sie bol w kolanach, dakladniej mowiac robie polprzysiady, nogi uginam do konta prostego miedzy udami a lydkami, bol pojawia sie w

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1332| Data: 2006-01-30 14:28:09| Liczba SOGów: 0
  • ból piszczela

    sie biegac. myslalem ze moze to przejdzie i wszystko bedzie ok ale nie, po przerwie ok 2 miesiecznej gdy juz nie czulem bólu przebieglem sie znowu i bol powrócil.i tak przy kazdej probie biegania ból powraca.dobra juz sie z tym pogodzilem ze nie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 11614| Data: 2007-09-25 21:43:41| Liczba SOGów: 0
  • przetrenowanie???-pomocy

    biceps triceps, z tricepsem wszystko w pozadku, ale bicz cos chyba przetrenowalem bo juz trzeci dzien mam duze bule przy prostowaniu reki i nie wiem do konca czy to miesien czy sciegno bo jak mam zgjeta to wszystko jest ok bule pojawiaja sie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1042| Data: 2004-05-22 17:41:26| Liczba SOGów: 1
  • Bol szczytow barkow i tylnej czesci

    witam mam problem z barkami od dluzszego czasu. ogolnie wydaje mi sie, ze przyczyna tego jest zbytnie wychylenie barkow do przodu oraz garbienie sie. od jakiegos czasu chodze prosto i bardzo uwazam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1965| Data: 2015-01-18 22:13:01| Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja kolana, chyba więzadło

    zdarzeniu jeszcze walczyłem przez jakieś 3 minut ponieważ nie wydawało mi się że to coś poważnego po prostu nie czułem bólu. gdy skończyliśmy wówczas dotknąłem w kilku miejscach kolana wstałem i normalnie mogłem się jeszcze poruszać zginać i

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1388| Data: 2012-12-08 16:42:17| Liczba SOGów: 1
  • Bolące kolana

    jest tu to istotne i trenuje siatkówke.od jakiegoś czasu miesiąc zauważyłem że po każdym treningu pojawia się ten sam ból kolana problem ten sie powtarza np. przy skipach i wyskokach w miejscu.co robić jaka może być tego przyczyna za wszystkie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 7648| Data: 2006-02-22 17:47:30| Liczba SOGów: 0
  • Jak kłaść nacisk na poszczególne głowy tricepsa w prostowaniu?

    prostowania przechodzenie do max. nawrócenia w stawie nadgarstkowym skierowania sztangielki do środka głowa długa, przyśrodkowa: w opadzie tułowia w podporze o ławeczkę bądź kolano prostowania przedramienia ze sztangielką trzymana w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1642| Data: 2010-05-04 15:51:05| Liczba SOGów: 0
  • Kolana

    i to o co mi chodzilo od poczatku: ma ktos pomysl co moze powodowac bol od jakiegos 10tego roku zycia co jakis czas kolana bolaly ale teraz te bole sa bardzo silne kiedys lekaze wiazali to ze wzrostem ale w ciagu ostatniego roku uroslem 3cm...

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1031| Data: 2006-03-24 18:51:32| Liczba SOGów: 1
  • Francuskie wyciskanie ze sztangą łamaną

    który składa się z trzech oddzielnych części: głowy przyśrodkowej, bocznej i długiej. ten mięsień wypełnia całość tyłu górnej części twojego ramienia. przy dobrej definicji każda głowa jest widoczna tworzą one kształt podkowy, kiedy są napięte.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 8335| Data: 2004-02-20 14:01:14| Liczba SOGów: 5
  • Redukcja przy FBW, areo i carb cycling, Proszę o uwagi

    na oko, później low carb jakiś czas witam, potrzebuję pomocy przy sprawdzeniu planu redukcji : przez skręcenie kolana miałem problem z przysiadami i ogólnie nogami – dopiero teraz jakoś odżywają. maxy wyszły w trakcie treningu :

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1807| Data: 2013-02-06 11:57:08| Liczba SOGów: 1
  • Wysokie boczne ustawienie rzepki

    to mój pierwszy post, a więc witam wszystkich : piszę ponieważ od ponad trzech miesięcy mam poważne problemy z kolanami. tak nagle zaczęły mnie one boleć i to boleć bardzo mocno. na początku ciężko mi było w ogóle stać i chodzić, a o

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8010| Data: 2007-04-02 16:58:54| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie a tłuszcz wisceralny

    choroby przewlekłe: nie przebyte kontuzje: problemy z biodrem przyczyna przerwy w treningach , ból kolana przy intensywnym treningu obciążającym kolana wady postawy: skolioza alergie: brak problemy zdrowotne niewiadomego pochodzenia:

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1417| Data: 2015-08-18 23:48:26| Liczba SOGów: 0
  • Pierwszy tydzien treningu - kłopoty

    tego tygodnia . ćwiczenia wykonywałem na hama tzn z użyciem siły, bardzo bolesne stosowałem przytrzymania w dużym bólu nie wiem jak takie cos nazwac fachowo . wyniki oczywiscie były bardzo zadowalające,we wtorek 6 dzien mojego treningu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1369| Data: 2005-12-17 18:49:42| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}