Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból w przedniej czesci barku

Strona 19 z 441

  • Kłujący okropny ból w stopie

    witam, dzisiaj miałem wf w szkole, w trakcie którego nagle poczułem przeszywający ból w stopie mniej więcej nad dużym palcem leweg nogi na zdjeciu ponizej podałem lokalizacje bólu . nie wiem co to jest,

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 7487| Data: 2012-10-09 15:44:45| Liczba SOGów: 0
  • Duzy ból w stawie łokciowym......

    od pewnego czasu czuje taki klojacy bol w łokciu.nawet podnoszac najmniejszy ciezar na biceps to kloje mnie w lokciu.jestem traz w cyklu i nie chce przerywac trningow.moze byscie poradzili jakies specyfiki,suplementy pomagajacy na taki bol.non stop

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7436| Data: 2008-06-23 20:27:12| Liczba SOGów: 0
  • Bol scięgna

    sie jakis czas na poczatku rozciaganie szlo ok raz po treningu jak sie rozciagalem kolega kuca klade noge na jego barku gruga skrecona jak przy kopnieciu i podnosi noge do gory troche przesadzilem. najpierw przez pare dni czulem jak by luzne

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2427| Data: 2005-01-10 03:50:18| Liczba SOGów: 0
  • Ból jednego piszczela

    witam. ostatnio mam problem z prawym piszczelem, wydaje mi się, że to ból kości, kiedy naciskam mięsień, nie czuję bólu. ból zaczyna się po dłuższym skakaniu kiedyś np. po skakaniu na skakance,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7417| Data: 2007-11-24 10:22:32| Liczba SOGów: 2
  • Ból prawego barku [+USG] - proszę o pomoc

    witam, od jakiegoś czasu mam problem z prawym barkiem. czuję ból połączony z taką niemocą . podczas normalnego funkcjonowania w ogóle nie czuję żadnego bólu. pojawia się on zwłaszcza

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1214| Data: 2012-06-25 23:37:32| Liczba SOGów: 0
  • silny ból pod lewą łopatką

    jakieś 2 tyg temu skakałem z pomostu ok 2 2,5m do wody. robiłem to źle lądowałem na plecach. po kilku dniach ból w plecach minął i nie odczuwam już go, jedynie przy intensywnym treningu czy pracy fizycznej. co może być bezpośrednią

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7813| Data: 2009-08-21 22:19:11| Liczba SOGów: 0
  • Straszny bol lydek

    witam od sierpnia zaczalem biegac. 3 razy w tygodniu, wlasciwie nie odpuszczalem nigdy, jestem silnie zmotywowany. na poczatku bylo ciezko, 1600m z przerwama na 400m spaceru, ale 3 tygodnie temu doszedlem do 50 minut biegu bez przerwy. no i wlasnie

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 7782| Data: 2006-10-24 17:22:22| Liczba SOGów: 0
  • -KONTUZJA BARKU-

    mam takie pytanie jak ktoś by był tak miły mi pomóc to dziękuje a mianowicie mam takie pytanie czy po kontuzji barku ból w okolicy obręczy barkowej naderwane ścięgna lub mięsnie czy jezeli boli to znaczy że się goi 2 23 już mieśac mnie boli

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2571| Data: 2008-06-03 19:45:04| Liczba SOGów: 0
  • zle wykonana iniekcja... NIesamowity Ból barku

    barki.. kazden jak po masle az do ostatniego;/ cos poszlo nie tak i od przed wczoraj mam goraczke niesamowity bol barku . tak boli ze nie moge ruszyc w ogole praktycznie reka nie utrzymam talerza nie moge spac itp.. bylem, u lekarza wyslal mnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1160| Data: 2010-05-06 18:46:49| Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja barku

    witam. moze cos mi poradzicie zanim pojde do lekarza. od juz dobrych 4 5 miesiecy boli mnie lewy bark. boli mnie w stawie. bol odczuwalem zawsze przy unoszeniu hantla w przod i w bok oraz w trakcie zasypiania jak leze w bezruchu. teraz bol sie

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 3155| Data: 2004-04-21 10:57:20| Liczba SOGów: 1
  • prop UC, straszny ból pośladków . IP ok ?

    uc i jak pierwszy szot był ok , tak już kolejny szit uc ... masakra po około kilku gopdinach od iniekcji czułem dziwny ból w okolicy poslada a raczej jego górnej zewnetrzej czesci , tej w ktorej dostaje się szota ... czuje ze mi dupsko spuchlo tzn

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 2554| Data: 2008-10-26 23:31:52| Liczba SOGów: 0
  • Kręcz szyi, zesół szyjny, bóle napieciowe - co mi jest?

    hey! mam następujący problem. od dwóch tyogdni miewam napadowe ból w górnej częsci karku, potylicy albo przenoszą się nad oko i na czubek głowy. bóle nasilają się podczas ruchu głowy.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4531| Data: 2011-09-05 07:08:56| Liczba SOGów: 0
  • Ból łokcia / nie mogę wyprostować ręki

    w ogóle nie mogłem nim ruszać. po 3 dniach wszystko wróciło do normy. mogłem wykonywać już ruchy łokciem. został jednak ból opierając się o biurko łokciem, bolało mnie między tymi kościami. ponadto nie mogłem go do końca wyprostować. od tamtej

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 8532| Data: 2010-04-27 18:16:08| Liczba SOGów: 1
  • Bol karku i glowy

    od jakiegos czasu borykam sie z pewnego rodzaju problemem jakiego nie mialem do tej pory, cwicze na silowni od 16 roku zycia i mam 25 lat jakies 2 miesiace temu podczas cwiczenia bicepsu poczulem bol w karku takie dziwne rozsadzanie od srodka , bylo

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6893| Data: 2007-09-06 01:24:58| Liczba SOGów: 0
  • ból w barku

    jak podnosze prawa reke do góry to czuje lekki bol w barku wydaje mi sie ze to w miesniu, zrobilem tydzien przerwy i nie pomoglo 2 cwiczyc mimo tego czy znowu tydzien przerwy szybko przejdzie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1050| Data: 2009-05-12 10:43:24| Liczba SOGów: 0
  • bolący mięsień barku(przedni akton)

    od 2 dni boli mnie mięsień prawego barku gdy ruszam ręką to wszystko ok ale gdy próbuje podnieść rękę do góry to czuje ból kupiłem sobie maści rozgrzewające i przeciwbólowe ale to nie pomaga.dodam że mięsień naciągnąłem na siłowni podczas

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2447| Data: 2012-04-27 18:30:49| Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja barku! Przykra sprawa....

    ze lepiej zapobiegac niz leczyc, ale stalo sie jak sie stalo i trzeba sie postawic na nogi. sprawa dotyczy prawego barku ktory zostal uszkodzony jak mi sie zdaje podczas wyciskania sztangi na laweczce + dobicie sie wyciskiem sztangielek.

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1423| Data: 2014-03-12 05:14:11| Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja Barku!!!

    klate wyciskanie na płasiej w 4 seri ale cos mi strzelilo w barku pozniej chicalem robic wyciskanie na skosie ale ból był na tyle silny że mi to uniemożliwił więc zrobiłem tydzien przerwy. w poniedziałek robiłem plecyi nieczułem bólu dzisiaj

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1422| Data: 2004-09-22 21:18:37| Liczba SOGów: 0
  • Ból brzucha podczas biegania, robienia brzuszków!

    i nic niewykryło oprócz tego ze mam piasek nerkowy. sam już niewiem co o tym myśleć. czasami gdy biegam też czuję ten ból ale głownie przy robieniu brzucha żadnej buły nie mam, przy kaszlu nie boli. ma ktoś coś podobnego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 8422| Data: 2008-11-16 17:40:50| Liczba SOGów: 0
  • bol glowy

    siema. mam takie pytanko. nie wiecie czym moze byc spowodowany pulsowy ból głowy jak sie zaczyna cwiczyć coś podobnego do pulsowania ciśnienia w tylnej części głowy hujowo sie cwiczy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4407| Data: 2005-10-10 20:59:06| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}