Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból tylnej częsci uda

Strona 1 z 3

  • Tylna część uda - jakie cwiczenia

    chodzi o obwody talia, biodra, łydki 4 cm , wagą nie przejmuję się zbytnio. mój problem wiąże się z tylną częscią uda od kolana do pośladka . nie zaobserwowałam żadnych pozytywnych zmian w obwodzie uda uda są ewidentnie najsłabszą częścią

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1830| Data: 2010-01-24 15:31:41| Liczba SOGów: 0
  • Problem z rozciąganiem tylnej częsci uda

    witam, wszystkich, mam taki problem z rozciąganiem tylnej częsci uda mianowicie jestem w trakcie robienia szpagatu damskiego i mnie właśnie te partie miesni nie puszczają,

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1187| Data: 2008-06-23 21:32:26| Liczba SOGów: 0
  • Ból w tylnej częsci uda (dwógłowy) podczas siedzenia

    witam, od kilku tygodni mam problem z bólem, a bardziej drętwieniem połączonym z delikatnym bólem w okolicy mięśnia dwógłowego uda ból idzie od mięśni

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 301| Data: 2016-12-09 08:35:16| Liczba SOGów: 0
  • Ból tylnego Uda

    problem że od 2 miesięcy mnie bolał prawy mięsień pośladkowy po 2 miesiącach pośladek mnie nie boli tylko tylnia część uda pod pośladkiem nie wiem czy to scięgna czy to miesień jak napinam nogę to czuje jak mnie boli. a i jeszcze mam jeden

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 251| Data: 2013-12-27 01:28:50| Liczba SOGów: 0
  • [LEKSYKON] Słownik Sportów Siłowych

    obrót dystalnej części kończyny do wewnątrz. supinacja= rotacja zewnętrzna, odwracanie, obrót dystanlen częsci kończyny na zewnątrz. przerwa wypoczynkowa pełna vs niepełna, intuicyjna przerwa wypoczynkowa jest okresem między

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 79015| Data: 2014-01-06 19:26:38| Liczba SOGów: 18
  • opisy poszczegolnych cwiczen

    w stawie łokciowym do momentu kiedy sztangielka znajduje się powyżej kolana przed barkiem ręki uginającej. najczęsciej popełniane błędy to: odchylanie ramienia do tyłu, przesuwanie nogi do przodu lub tyłu, przesuwanie lub odrywanie łokcia od

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2273| Data: 2005-08-17 15:45:12| Liczba SOGów: 1
  • opis ćw. BY sewim !

    w stawie łokciowym do momentu kiedy sztangielka znajduje się powyżej kolana przed barkiem ręki uginającej. najczęsciej popełniane błędy to: odchylanie ramienia do tyłu, przesuwanie nogi do przodu lub tyłu, przesuwanie lub odrywanie łokcia od

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1423| Data: 2005-08-18 11:24:25| Liczba SOGów: 0
  • -------Program treningowy na 4 dni-----------

    progresję. ćwiczenie 2 unoszenie ramion w bok zaangażowane są w tym ćwiczeniu szczególnie boczne i tylne częsci barków. pozycja wyjściowa, ramiona ze sztangielkami blisko ud z twej pozycji unosimy ramiona w góre powyżej barków. aby

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1952| Data: 2007-05-31 17:04:20| Liczba SOGów: 0
  • [art]Ogólny przegląd treningów w AT

    rozgrzewki. sam się nauczyłem robić dobrą rozgrzewkę, kiedy musiałem przez tydzień czasu opuścić treningi, z powodu bólu obłych czy barku. dobra rozgrzewka przygotowuje ciało do treningu. ciało: serce, mięśnie i stawy. to nie tylko machnięcie i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1280| Data: 2011-03-10 19:25:47| Liczba SOGów: 1
  • Siła - im więcej tym lepiej - alternatywną drogą

    gdy napięcie mięśnia zwiększa się bez zmiany jego długości, gdzie mięsień nie wykonuje pracy w sensie fizycznym nie uda nam się podnieść gdy za duży ciężar spoczywa na naszych barkach jest to skurcz izometryczny. a siłę maksymalną mięsień

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2022| Data: 2007-10-07 22:26:25| Liczba SOGów: 2
  • Legendarna historia chińsko-rosyjska

    chińskie jednostki specjalne szkolone były według założeń podręcznika z 1963 roku, w którym uczono używania tylnej ręki rear hand , która opuszczona była niżej dla ochrony krocza do atakowania i przedniej jako tarczy obronnej. tym bardziej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2896| Data: 2011-05-30 23:22:40| Liczba SOGów: 14
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    ostrowia 1800kg i byla to moja jedyna odzywka jaka kiedykolwiek wzialem. propozycja treningu a: klata plecy uda b: bakri łapy łydki a: pompki na poręczach 4s 6 8p podciaganie na drażku nachwytem 4s 6 8p

    Odpowiedzi: 317| Ilość wyświetleń: 12143| Data: 2010-03-07 19:56:11| Liczba SOGów: 4
  • Na Granicy możliwości ... siła - nowe podejscie

    gdy napięcie mięśnia zwiększa się bez zmiany jego długości, gdzie mięsień nie wykonuje pracy w sensie fizycznym nie uda nam się podnieść gdy za duży ciężar spoczywa na naszych barkach jest to skurcz izometryczny. a siłę maksymalną mięsień

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1270| Data: 2007-11-03 21:45:45| Liczba SOGów: 2
  • trening

    rąk lub zbyt mocnego zginania w łokciach. powyższe ćwiczenie możemy wykonywać w trzech wariantach, w zależności od częsci klatki piersiowej, którą chcemy mocniej angażować: a leżąc na ławce poziomej środkowe aktony b leżąc na ławce

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 785| Data: 2005-08-26 13:05:27| Liczba SOGów: 0
  • Zwiększanie wytrzymałości mięśniowej part 2 (by theredel): trening unilateralny

    tygodnie cyklu unilateralny 3. trzeci sposób polega na tym, że dzielimy trening każdej grupy mięśniowej na dwie częsci tradycyjną i unilatealną, w tradycyjnej ćwiczymy jak dotychczas, a po niej nastęuje część unilateralna jako taki aerobowy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2217| Data: 2008-03-01 15:40:16| Liczba SOGów: 3
  • jeśli możecie oceńcie mój plan na masę:) i pomóc. Dziękuję

    waga ciała: 82 3kg obwód przedramienia: 34cm obwód bicepsu: 39 obwód łydki: 40 obwód uda 56 obwód bioder:94 95 obwód wokół pempka:90 obwód klatki piersiowej:110 obwód barków:133 obwód nadgarstka:17 obwód kostki u nogi:26 7

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1302| Data: 2009-06-15 14:31:17| Liczba SOGów: 0
  • do szefostwa i znawców... 4 plany do sprawdzenia ...

    waga ciała:104 obwód przedramienia: obwód bicepsu:45 obwód łydki: obwód uda obwód bioder: obwód wokół pempka:93 obwód klatki piersiowej: obwód barków: obwód nadgarstka: obwód kostki u nogi: ****pomiary poziomu

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 863| Data: 2010-06-20 17:39:10| Liczba SOGów: 1
  • Trening każda partia 2x tyg

    waga ciała: 90 obwód przedramienia: obwód ramienia: 42 cm obwód łydki: 45 obwód uda 60 cm obwód bioder: obwód na wysokości pępka: 90cm obwód klatki piersiowej: 110 cm obwód barków: obwód nadgarstka: obwód kostki u nogi:

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1240| Data: 2014-10-01 10:04:31| Liczba SOGów: 0
  • plan na mase do oceny plus ankieta.

    waga ciała: 77 obwód przedramienia: 30 obwód ramienia: 38 obwód łydki: 37 obwód uda 58 obwód bioder: 88 obwód na wysokości pępka: 84 obwód klatki piersiowej: 103 obwód barków: 118 obwód nadgarstka: 16 obwód kostki u nogi: 22

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 166| Data: 2017-02-03 21:05:10| Liczba SOGów: 0
  • Trening Siłowy do poprawy

    waga ciała: 90 obwód przedramienia: bd obwód bicepsu: 41cm obwód łydki: bd. obwód uda 59cm obwód bioder: obwód wokół pempka: obwód klatki piersiowej: 116cm obwód barków: obwód nadgarstka: obwód kostki u nogi: ****pomiary

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 302| Data: 2013-11-21 09:41:56| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}