Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ból pleców w okolicy żeber

Strona 5 z 8

  • ART: Jak należy zwalczać ból?

    jak należy zwalczać ból w związku z bólem w szyi, jaki odczuwam ostatnimi czasy po treningach klatki piersiowej zdecydowałem się na

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 6567 | Data: 2008-07-08 17:26:42 | Liczba SOGów: 10
  • Trening na brzuch SPRAWDZCIE!

    oparte na ławce. skrzyżuj ramiona i przyciągnij brodę do klatki piersiowej. unieś głowę, ramiona i górną część pleców tak mocno, jak możesz, nie odrywając dolnej części pleców od podłoża. napnij mięśnie brzucha w czasie, gdy podnosisz górną część

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1678 | Data: 2009-01-07 12:08:37 | Liczba SOGów: 0
  • lemoni007 / W słabości moja siła...na redukcji:)

    4. ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 3x10 powt 5. skłony na ławce rzymskiej / jeśli nie będą powodowały bólu/ 2x 10 15 powt 6. unoszenie kolan do klatki piersiowej w podporze tułowia na poręczach 4xmax 3 dzień piątek 1.

    Odpowiedzi: 379 | Ilość wyświetleń: 7687 | Data: 2009-03-28 11:24:03 | Liczba SOGów: 6
  • TRENING DLA POCZĄTKUJACYCH W DOMOWYCH WARUNKACH DO OCENY!

    na tym, żeby jak najmocniej napiąć mięśnie brzucha bez unoszenia całego tułowia do góry. odrywamy tylko górną część pleców ponieważ staramy się najmocniej przyciągnąć dolny fragment żeber do miednicy. zobaczcie na zdjęcia. 2 wspięcia na

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1232 | Data: 2009-01-24 16:27:42 | Liczba SOGów: 0
  • Kolejny produkt na allegro

    łydki oparte na ławce. skrzyżuj ramiona i przyciągnij brodę do klatki piersiowej. unieś głowę, ramiona i górną część pleców tak mocno, jak możesz, nie odrywając dolnej części pleców od podłoża. napnij mięśnie brzucha w czasie, gdy podnosisz górną

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 985 | Data: 2004-02-14 08:21:51 | Liczba SOGów: 0
  • kolejny sposób na krate?? raczej nie!

    oparte na ławce. skrzyżuj ramiona i przyciągnij brodę do klatki piersiowej. unieś głowę, ramiona i górną część pleców tak mocno, jak możesz, nie odrywając dolnej części pleców od podłoża. napnij mięśnie brzucha w czasie, gdy podnosisz górną część

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 983 | Data: 2005-04-04 19:27:54 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu dla osób średniozaawansowanych - wersja utrudniona

    gdyż może byc to przyczyną kontuzji. główne mięśnie zaangażowane w ćwiczeniu: m. dwugłowe ud, cała grupa m. pleców z naciskiem na prostowniki grzbietu. m. czworogłowe ud jako stabilizatory. ad 4 to ćwiczenie wymaga dużej siły. klęczymy na

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2442 | Data: 2009-07-04 10:46:10 | Liczba SOGów: 3
  • Venc1LQ - Wracamy na właściwe tory

    braki w technice, co objawia się niesamowicie posiniaczonymi piszczelami, na szczęście nie robię kota, więc żadnych bólów pleców nie odczuwam. dipsy tricepsowe , moim zdaniem niedoceniane ćwiczenie. niesamowicie dobre na triceps, ale pięknie

    Odpowiedzi: 436 | Ilość wyświetleń: 6942 | Data: 2012-04-19 22:00:14 | Liczba SOGów: 8
  • pryszcze na plecach

    witam. jak pozbyc sie uciążliwych pryszczy na plecach ich intensywaność zwieksza sie głowie w okolicy barków, ale w innych miejscach pleców równiez wystepują w mniejszych ilosciach bede wdzieczny za wszelką pomoc

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 6503 | Data: 2007-12-10 22:50:35 | Liczba SOGów: 0
  • Moje ACT

    na tym, żeby jak najmocniej napiąć mięśnie brzucha bez unoszenia całego tułowia do góry. odrywamy tylko górną część pleców ponieważ staramy się najmocniej przyciągnąć dolny fragment żeber do miednicy. zobaczcie na zdjęcia. 2 wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 537 | Data: 2008-12-08 19:21:19 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia oddechowe, okrągłe plecy

    ma zamiar rozpocząć trening, w którym będzie stretching, ćwiczenia na rozciąganie mięśni klatki oraz na wzmacnianie pleców chciałbym też dołożyć do tego ćwiczenia oddechowe z tego względu, ze bardzo szybko się męczę np. po przebiegnięciu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3707 | Data: 2009-04-19 13:39:44 | Liczba SOGów: 2
  • Weź się do roboty, czyli jak tu zrobić z siebie fit babeczke ?;)

    fizycznej: chce na siłownię ! :d + aeroby. interesuje mnie ergometr, ale boję się rozrostu w okolicy ramion, pleców bo i tak są za szerokie, czego chyba na fotkach nie widać. stosowane preparaty : thermospeed przez krótki okres czasu, jak

    Odpowiedzi: 80 | Ilość wyświetleń: 3681 | Data: 2014-03-23 16:52:21 | Liczba SOGów: 0
  • Przeciążenie kręgosłupa / Rwa kulszowa

    normalnie po treningu piłki nożnej przyszedłem do domu, wypakowałem się, zasiadam przed kompem i tu nagle, poczułem ból jakiego nigdy nie czułem. bolały mnie plecy w odcinku lędźwiowym, na dole, w obrębie kości ogonowej. pierwsza noc była trudna do

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 6018 | Data: 2010-07-17 00:59:38 | Liczba SOGów: 1
  • Plan treningowy - długodystansowiec, kulomiotacz

    rozwalona i niskie tempo biegu. brak rozciągania tego dnia. czas treningu to około 1,3 godziny. piątek lekkie bóle pleców więc odpoczynek. sobota ten sam zestaw co w poniedziałek, łącznie ze skręto brzuszkami. niedziela to

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1154 | Data: 2009-10-31 18:34:51 | Liczba SOGów: 0
  • PORADNIK DLA POCZĄTKUJĄCEGO ADEPTA KULTURYSTYKI [by maniak7000]

    zmniejszasz: gdy jesteś przemęczony, masz problemy z zasypianiem, odczuwasz dyskomfort w stawach oraz ból zwiększasz: gdy treningi nie robią na tobie wrażenia, masz zastój „nie rośniesz” , po treningu nadal masz siły na głupoty

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 5103 | Data: 2013-09-06 20:54:02 | Liczba SOGów: 11
  • Hiperlordoza

    też przez to że jak byłem mały to miałem krzywicę żeber wystające żebra niepokoją mnie natomiast wgłębienia na dole pleców jeśli to jest hiperlordoza czy coś innego to jak się mają do tego ćwiczenia na siłowni

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 2000 | Data: 2008-12-12 13:55:16 | Liczba SOGów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition! / Surreal

    cel: jędrna, umięśniona pupka ; d poprawa wyglądu ud zwłaszcza dwugłowych w miarę możliwości rozbudowa pleców w celu wyrównania proporcji sylwetki. miska: na początek b/t/w 135/55/145 ale możliwe, że będę dorzucać węgli do

    Odpowiedzi: 62 | Ilość wyświetleń: 4228 | Data: 2013-04-14 16:35:24 | Liczba SOGów: 2
  • MILTEN2 DT "Powoli do CELU!"

    się starał tak to ogarniać żeby ćwiczyć co 2 dzień po 1 1.5h miejmy nadzieję ze da radę: trening: a. mięśnie pleców tył barków bez prostowników + bic 1.wiosło nachwytem pochył 3 4 serie opad odpada bo lipa z prostownikami 2.wiosło

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 1609 | Data: 2013-01-19 12:05:23 | Liczba SOGów: 0
  • Męczące bóle.

    bo wiadomo, bez tego do piłki ani rusz. no i tu zaczyna się problem. podczas biegu, po ok. 5/6 minutach dopada mnie ból pod prawym żebrem. jest na tyle silny kłujący , że muszę przerwać bieg, dopiero po odpoczynku przestaje, ale gdy zaczynam znowu

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1297 | Data: 2009-07-29 11:18:55 | Liczba SOGów: 0
  • Skora, po odchudzeniu

    zrzuceniu relatywnie duzej masy ciala, nie czuje sie dzis dobrze ze swoim cialem. dalej mam spora ilosc tluszczu w okolicy posladkow i ud. mam tez problem z rozciagnieta skora w okolicy brzucha, posladkow i wewnetrznej strony ud. moje pytanie do

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1306 | Data: 2009-08-06 22:14:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}