Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ból pleców przy skręcie tułowia

Strona 1 z 16

  • Ból pleców po podniesieniu ...

    2010/20100108081229 witam! wczoraj wieczorkiem przenosiłem żeliwny grzejnik w piwnicy, podniosłem go i nagle straszny ból na całych plecach. grzejniczek puściłem i zdecydowałem sie na odłożenie tego zajęcie po 30 min było ok lekki ból pleców

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1669 | Data: 2010-01-08 08:12:29 | Liczba SOGów: 1
  • Porusz swoje plecy v1.02

    witam wszystkich, którzy borykają się z problemem w rozwoju mięśni pleców w skrócie waszym największym problemem jest odpowiedni dobór ćwiczeń i obawy przed zbyt małą czy dużą ilości

    Odpowiedzi: 62 | Ilość wyświetleń: 27317 | Data: 2005-04-05 16:44:17 | Liczba SOGów: 18
  • Mięśnie pleców: Wyprosty tułowia z opadu

    mięśnie pleców wyprosty tułowia z opadu kolejnym ćwiczeniem na plecy będą wyprosty tułowia z opadu przy użyciu popularnie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 10175 | Data: 2008-04-18 11:44:43 | Liczba SOGów: 0
  • Ból pleców na wysokości mostka :(

    problem wystąpił podczas rozgrzewki martwego ciągu. a więc przechodzę do sedna, a mianowicie: na ostatnim treningu pleców po dość solidnej rozgrzewce takiej mojej autorskiej,myślę że jest ok wymachy rąk do przodu,tyłu,na boki,rozgrzewanie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2821 | Data: 2008-06-06 00:49:44 | Liczba SOGów: 0
  • trening pleców- co sądzicie

    robiłem tylko jedno ćwiczenie obecny plan zestawiłem tak jak widac gdyż: wykonując trening prostowników pleców jednocześnie pracują mięśnie dwógłowe i pośladkowe, końcowe ćw. na maszynie jest ostatecznym dobijającym ćwiczeniem natomiast

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1741 | Data: 2007-11-14 20:58:32 | Liczba SOGów: 0
  • Ból pleców

    czy ktoś juz sie spotkał z takim przypadkiem ale mam nadzieje że tak i mi pomoże.otóż odwrotnie do tego co myślicie ból nie następuje podczas treningów lecz gdy robie np przerwe tydzien czyli nie ćwicze w tym czasie...po mniejwięcej 4 dniach

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 324 | Data: 2012-11-17 23:10:06 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta przy HIIT

    łydki 15 20 powtórzeń 3 wykroki 12 15 powtórzeń 4 podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków m. pleców 8 10 powtórzeń 5 pompki klasyczne m. klatki piersiowej 10 12 powtórzeń 6 wyciskanie baniaków z wodą siedząc m. naramienne

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1078 | Data: 2012-05-08 15:51:10 | Liczba SOGów: 0
  • Trening 5x5 - pomoc przy mezocyklu i planie treningowym

    że jest to całkowicie spierdzielony plan, nieprzemyślany i tak dalej chociażby ze względu na słabą regeneracje pleców tutaj pojawiają się następujące pytania : 1.jak zmodyfikować plan, aby nie robić na każdym treningu squatów, wydaje mi się,

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 203 | Data: 2014-03-13 21:59:10 | Liczba SOGów: 0
  • Ból pleców przy robieniu Barków..

    gdy ćwicze barki oczywiście z pasem odczywam bul w dolnej cześci grzbietu i po ćwiczeniach trzyma mnie z 1 dzień czy źle wykonuje ćwiczenia...czy co dodam ze przed kazdym treningiem mam porządnoł rozgrzewke mój trening na barki to 1.wycisk

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1013 | Data: 2005-08-11 08:33:52 | Liczba SOGów: 2
  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe w treningach bokserskich.

    do przodu, dostając dłońmi do stóp. nogi przy tym są wyprostowane i złączone razem ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców 12. leżąc przodem z wyciągniętymi w przód ramionami — sprężynujący mi ruchami wyprostowanych rąk i nóg przeginać się do

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 92359 | Data: 2003-04-29 13:22:55 | Liczba SOGów: 57
  • Rozciąganie

    poprawi jego wyniki. 3 następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. w tej pozycji pozostać 10 30 sekund. wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 52616 | Data: 2005-06-17 15:17:34 | Liczba SOGów: 47
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    http://f4.sfd.pl/sb.asp w=520&p=2004/20041223124833 dzień trzeci mięśne pleców odpoczynki między seriami i ćwiczeniami 90 120 sek 1. podciaganie na drążku nachwyt lub podchwyt szerszy niż barki 4 x 2. przyciąganie liny

    Odpowiedzi: 293 | Ilość wyświetleń: 192116 | Data: 2008-05-14 15:14:42 | Liczba SOGów: 170
  • Ćwiczenia Tai Chi (Podstawy) - cz. 1

    powoduje powstanie fizycznych blokad w stawach biodrowych, których usunięcie związane jest chwilowym lecz dotkliwym bólem. naturalnie, wiąże się to również z narastaniem mikrourazów w stawach. dla osób, które kładą nacisk głównie na rozciąganie

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 27945 | Data: 2009-02-13 16:16:15 | Liczba SOGów: 5
  • Stretching rozciaganie. Przeczytaj.

    rozciąganie osiągniesz wolno odchylając kolano do tyłu, co zwiększy napięcie mięśnia. bardzo ważne; jeśli odczuwasz ból w okolicach stawu kolanowego, nie wynikający z rozciągnięcia mięśnia, natychmiast przerwij ćwiczenie. rozciaganie miesni

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 23802 | Data: 2006-10-13 18:34:42 | Liczba SOGów: 15
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    rozpoczyna. głowa ma zawsze stanowić przedłużenie prostych pleców nie rozciągaj się podczas kontuzji oraz bólów mięśni, ścięgien i stawów. nie skupiaj się tylko na rozciąganiu krocza. rozciągnij kark, barki, plecy, brzuch,

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 25233 | Data: 2006-05-04 14:36:38 | Liczba SOGów: 10
  • SEEEZON - opracowanie najczęściej zadawanych pytań dot. supli i treningu by _knife_

    poprzez negatywny wpływ na ustrój hormony, regeneracja itd. * nie stosuj pochopnie środków przeciwzapalnych/przeciwbólowych mogą mieć negatywny wpływ na przyrosty i siłę, 12. ale ja boję się dużych ciężarów ze względu na

    Odpowiedzi: 234 | Ilość wyświetleń: 137847 | Data: 2008-07-13 12:53:20 | Liczba SOGów: 331
  • PRZYSIAD W TRÓJBOJU - Prawie WSZYSTKO o . . .

    trochę czasu, zanim nauczysz się w nich dobrze siadać, a może, co jest bardziej prawdopodobne, przyzwyczaisz się do bólu. przepisowa długość bandaży w federacjach zrzeszonych przez ipf pzkfits jest członkiem ipf jest do 200 cm. niektóre z

    Odpowiedzi: 131 | Ilość wyświetleń: 83192 | Data: 2004-01-15 15:10:31 | Liczba SOGów: 152
  • ABS II - najlepszy program rozwoju mięśni brzucha

    się kręgów podczas pracy mięśni lędźwiowych. taka praca po kilku latach doprowadza do pojawienia się chronicznych bólów krzyża w wyniku degeneracji dysków kręgowych. wystrzegaj się ćwiczeń, w których pracę wykonują mięśnie lędźwiowe oraz

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 61309 | Data: 2005-02-07 21:20:00 | Liczba SOGów: 6
  • ZESTAW ĆWICZEŃ KOREKCYJNYCH /Skoliozy, lordozy i inne... /

    plecy okrągło wklęsłe plecy wklęsło okrągłe to wada, w której występują równocześnie cechy charakterystyczne dla pleców okrągłych i wklęsłych. u dziecka z tą wadą występuje zarówno pogłębienie kifozy piersiowej, jak i lordozy lędźwiowej

    Odpowiedzi: 58 | Ilość wyświetleń: 71337 | Data: 2009-09-28 14:12:41 | Liczba SOGów: 30
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    nierównomierna rozbudowa mięśni prędzej czy później spowoduje dysproporcje w twojej postawie. np. słabe mięśnie pleców czy brzucha przy mocnych klatki czy barków, brak rozciągnięcia ogólnego, etc., spowodują wady postawy, które zaniedbane utrwalą

    Odpowiedzi: 1341 | Ilość wyświetleń: 994732 | Data: 2007-10-31 12:14:10 | Liczba SOGów: 454

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}