Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ból pleców przy skręcie tułowia

Strona 11 z 16

  • PRACA KONKURSOWA W DZIALE "trening dla początkujących"

    progresja 3 wiosłowanie hantlą chwyt młotkowy 10/10/10 wiosłujemy do momentu, gdy ramię zrówna się z płaszczyzną pleców 4 unoszenie tułowia z opadu 12/12/12 5 szrugsy z hantlami stojąc 15/15/15 6 swobodny zwis na drążku 3 serie max

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 5424 | Data: 2007-12-04 21:07:58 | Liczba SOGów: 2
  • co nie co o cwiczeniach

    należy zachować szczególną ostrożność, gdyż podnosimy duży ciężar, a ruch tutaj wykonywany sprzyja zaokrąglaniu pleców co może doprowadzić do bardzo poważnej kontuzji. sposób wykonywania: stań w lekkim rozkroku, dobrze jeśli stopy stoją na

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1226 | Data: 2005-03-28 11:14:42 | Liczba SOGów: 0
  • 6 miesięcy na siłowni, są efekty?

    góry 4x10 plecy: 1.wiosłowanie sztangą 4x10 2.podciaganie sztangielki w opadzie 4x10 3.podciąganie na drążku – do bólu 4.wyciskanie sztangi stojąc zza pleców 4x10 5.wznosy barków ze sztangą 4x10

    Odpowiedzi: 46 | Ilość wyświetleń: 7580 | Data: 2012-07-03 22:30:51 | Liczba SOGów: 1
  • Roczna rozpiska treningowa Christiana Thibaudeau

    2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu a2. przenoszenie hantli 3 x 15 20; 2 min przerwy; pełne rozciągniecie pleców b1. wyciskanie hantli leżac mały skos 30 stopni 3 x 10 12; b2. rozpiętki na maszynie 3 x 12 15 + 2 dropserie; 2

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 3982 | Data: 2009-06-07 14:16:31 | Liczba SOGów: 5
  • zebralem porusz swoje.. i ulozylem cos dla siebie! moze byc??

    cykl 6 tygodni jedno ćwiczenie na bica, mianowicie sztanga łamana na stojąco po treningu pleców 4 x 10 i 2 min. odpoczynkami. bareczki cykl 1 zwiększamy wytrzymałość. czas trwania 4 tyg. odpoczynki między

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 751 | Data: 2007-02-08 19:19:26 | Liczba SOGów: 0
  • >>>>Piękna Talia art by Małtin<<<<

    następnie skrzyżuj stopy tak, aby raz jedna, a raz druga była z przodu. staraj się, żeby przez cały czas nie odrywać pleców od podłogi. wykonaj 3 serie ćwiczeń, powtarzając nożyce 16 razy. siad podparty: usiądź opierając dłonie na podłodze.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2428 | Data: 2007-11-24 21:23:23 | Liczba SOGów: 9
  • RADY ARNOLDA-ODĆ.11 i 12

    drążku ćwiczenie to rozwija całą obręcz barkową oraz poszerza plecy. wielu kulturystów rozwinęło bardzo dobrze górę pleców stosując tylko to jedno ćwiczenie. ćwiczenie to łownie rozwija górne i zewnętrzne najszersze partie pleców uchwyt drążka

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 4983 | Data: 2002-07-24 13:40:35 | Liczba SOGów: 11
  • Plan treningowy do oceny. 4-dniowy na mase

    12,10,10,8 2. podciąganie na drążku 12,10,10,8 3. ściąganie uchwytów wyciągu górnego 12,10,10,8 4. wzniesienia pleców na ławce 15,12,10 5.szrugsy hantlami 20,15,15 6. brzuch b czwartek: barki + biceps + przedramię 1.wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 194 | Data: 2013-03-14 17:07:36 | Liczba SOGów: 0
  • DORIAN YATES:SEKRETY TRENINGU GRZBIETU(kopia)

    ćwiczenia podciągania sztangi z opadu. ktoś kto jednak zwróci szczególną uwagę, dostrzeże w moim trenowaniu pleców sporo różnic, a w szczególności w technice wykonywania ćwiczeń. najlepszym sposobem na wytłumaczenie tych odmienności jest

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4461 | Data: 2007-05-13 18:47:24 | Liczba SOGów: 0
  • Efektywny trening brzucha

    wysoko jak tylko pozwoli ci aktualna siła mięśni twego brzucha. wyczuwając odpowiednie napięcie mięśni brzucha nawet ból pozostań w takiej pozycji nad ziemią przez kilka sekund! nogi podczas ćwiczenia powinny zostać nieruchome. ćwiczenie wzmacnia

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4812 | Data: 2006-05-24 22:25:24 | Liczba SOGów: 0
  • Jak lepiej na mase: 3 czy 4 razy w tygodniu? Prosze o porownanie 2 planow.

    w opadzie 4 serie po 10 3 martwy ciag lub skłony ,,dzien dobry 3 serie po 10 poniewaz nie miałęs nic na doł pleców 4 ściąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie podchwytem 3 serie po 15 biceps: 1 uginanie ramion sztanga stojac 3 serie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1224 | Data: 2005-09-20 01:33:36 | Liczba SOGów: 0
  • Mój trening domowy

    a lewa oparta na taborecie. podciągnij hantlę maksymalnie do góry, prowadząc ramię blisko tułowia i napinając mięśnie pleców wróć do pozycji wyjściowej i powtórz 10 razy na każdą stronę. 3serie po 10x ćwiczenie 9 rozpiętki połóż się na

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2721 | Data: 2007-09-02 09:13:54 | Liczba SOGów: 0
  • Zwycięzkie prac konkursowe

    zbytnio dużej uwagi do tych parti dlatego odsatją mi od reszty ciała, gdyż szczególna uwagę przywiązuje do nóg i pleców bo to właśnie te partie wedłóg mnie są podstawą naszego ciała i jestem na takim etapie ze moge dać sobie w kość podczas

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1043 | Data: 2009-03-16 21:04:36 | Liczba SOGów: 1
  • TRENING, DIETA I SUPLEMENTACJA DLA KAŻDEGO JUNIORA

    atakowanie mięśni pod różnym kątem np. różne kąty nachylenia przy treningu klatki, zmiany chwytów przy treningu pleców itp . wyróżnia się różne rodzaje splitów, które opiszę poniżej. 1.2.1 split 4 dniowy najbardziej znany rodzaj splitu.

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 2751 | Data: 2014-04-06 13:45:56 | Liczba SOGów: 20
  • Trening na masę -> prośba o wskazówki

    na drążku podchwytem podciąganie sztangi w opadzie wiosłowanie wolałbym zrezygnować z tego ćwiczenia ze względu na ból w dolnej partii pleców technika jest raczej prawidłowa, więc nie wiem czy to normalne czy nie, ale z pewnością nie jest

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 515 | Data: 2010-02-28 21:18:58 | Liczba SOGów: 0
  • Drogie kobitki !!! Brzuszek

    się dzięki rozciągliwej lince. plan / opis: wykonując wszystko prawidłowo, powinnaś odczuwać zmęczenie oraz ból mięśni po ukończeniu około 12 powtórzeń w każdej serii. pośladki muszą być rozluźnione podczas napinania mięśni brzucha zachowana

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2385 | Data: 2005-04-11 16:52:48 | Liczba SOGów: 0
  • Pracujmy nad brzuchem

    rozpoczęciem ćwiczeń warto wykonać poprawną rozgrzewkę. dużą wagę należy przywiązać zwłaszcza do rozciągania mięśni pleców i brzucha. przydatne są również obroty tułowiem i biodrami. zestaw ćwiczeń: 1. skłony ćwiczenie wykonywać będziemy na

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 3442 | Data: 2007-05-03 21:31:34 | Liczba SOGów: 1
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    hantli. rozpiętki płasko lub skos + lub przenoszenie obciążnika hantla za głowę ewentualnie mogę to dać w dniu pleców plecy: przenoszenie jw martwy ciąg, wiosłowanie podchwytem w opadzie jaką szerokość dobrać , wiosłowanie hantlem,

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 1440 | Data: 2011-09-29 14:26:10 | Liczba SOGów: 1
  • Trening na czystą siłę z elementami masy

    zwiększenie obwodów masy mięśniowej w ramieniu, przedramieniu i nadgarstka zwiększenie masy mięśniowej w obrębie pleców zwiększenie obwodu w karku zbudowanie dużych silnych mięśni czworobocznych części zstępującej, poprzecznej jak i

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2812 | Data: 2008-02-22 15:40:32 | Liczba SOGów: 1
  • trening miesni brzucha

    pracy mięśnie brzucha, a pośladki pozostawiając rozluźnione. utrzymując te pozycję, unieś głowę, kark i górną cześć pleców tak, aby łopatki oderwały się od podłogi. zatrzymaj się, a następnie powróć do pozycji wyjściowej, zmieniając również

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1836 | Data: 2006-05-12 15:03:03 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}