Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból pleców przy skręcie tułowia

Strona 11 z 17

  • TRÓJBÓJ TECHNIKA TO PODSTAWA

    przecież głupio robić mc sztangą 60 kg, jeśli ktoś obok robi 160 kg. i tak po kilku/kilkunastu treningach pojawią się bóle w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, naciągnięcia/naderwania prostowników a w konsekwencji trwałe uszkodzenie kręgosłupa i

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4438 | Data: 2009-01-15 14:57:39 | Liczba SOGów: 4
  • Wyciskaj jak zwierze

    idą w parze. jeśli program każe ci trenować w poniedziałek, wówczas najbardziej logiczne będzie robienie bicepsów i pleców w starej szkole trenowania harmonogramy treningowe były tworzone według metody pchania/ciągu. jednego dnia należało

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 3629 | Data: 2008-06-08 19:39:39 | Liczba SOGów: 6
  • Proszę o pomoc.. ;)

    gif 10. kładziemy się w poprzek ławki poziomej w ten sposób, by do jej powierzchni przylegała jedynie część pleców w okolicy łopatek i karku. chwytamy sztangielkę pod talerzami gryf sztangielki pomiędzy kciukami i palcami wskazującymi .ramiona

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 1317 | Data: 2007-12-18 15:52:06 | Liczba SOGów: 0
  • Kilka słów Arnolda o treningu

    zostaje osłabiona albo przerwana, mogą się wysunąć, powodując przepuklinę. jeżeli w dolnych partiach brzucha czuje się ból lub naciągnięcie po ostrym treningu, ale nie występuje wysunięcie się, jest to naciągnięcie mięśni brzucha. w każdym razie,

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3677 | Data: 2007-08-05 15:13:52 | Liczba SOGów: 2
  • ARNOLD RADZI I UCZY

    posiada jego właściwości. podczas przenoszenia ciężarów w mięśniach gromadzi się kwas mlekowy, a wraz z nim przychodzi ból mięśni. system krwionośny oczyszcza organizm z kwasu mlekowego, co pozwala na dalsze ćwiczenia. zwiększenie ilości ćwiczeń

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 854 | Data: 2008-11-19 16:41:53 | Liczba SOGów: 0
  • TRENING, DIETA I SUPLEMENTACJA DLA KAŻDEGO JUNIORA

    atakowanie mięśni pod różnym kątem np. różne kąty nachylenia przy treningu klatki, zmiany chwytów przy treningu pleców itp . wyróżnia się różne rodzaje splitów, które opiszę poniżej. 1.2.1 split 4 dniowy najbardziej znany rodzaj splitu.

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 6099 | Data: 2014-04-06 13:45:56 | Liczba SOGów: 24
  • PRACA KONKURSOWA W DZIALE "trening dla początkujących"

    progresja 3 wiosłowanie hantlą chwyt młotkowy 10/10/10 wiosłujemy do momentu, gdy ramię zrówna się z płaszczyzną pleców 4 unoszenie tułowia z opadu 12/12/12 5 szrugsy z hantlami stojąc 15/15/15 6 swobodny zwis na drążku 3 serie max

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 6410 | Data: 2007-12-04 21:07:58 | Liczba SOGów: 2
  • [art] W jaki sposób źle przeprowadzony trening siłowy negatywnie wpływa na kręgosłup.

    że zwiększenie masy jakiegoś mięśnia w cudowny sposób sprawi, że staw zacznie być lepiej zabezpieczany, a dolegliwości bólowe znikną w mgnieniu oka. kiedy pogląd ten prawi przeciętny kowalski, nie powinno się zwracać na to szczególnej uwagi. dużo

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 6694 | Data: 2007-12-23 20:36:23 | Liczba SOGów: 2
  • Badania i CIEKAWY ART.

    że trening działa jak przepisane leki. nie bierzesz całego opakowania paracetamolu w poniedziałek, żeby pozbyć się bólu na cały tydzień, tylko stosujesz mniejsze dawki z regularnymi przerwami twierdzi cosgrove. badania na university of

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1356 | Data: 2010-06-04 11:15:51 | Liczba SOGów: 1
  • Roczna rozpiska treningowa Christiana Thibaudeau

    2sekundowe napięcie przy każdym powtórzeniu a2. przenoszenie hantli 3 x 15 20; 2 min przerwy; pełne rozciągniecie pleców b1. wyciskanie hantli leżac mały skos 30 stopni 3 x 10 12; b2. rozpiętki na maszynie 3 x 12 15 + 2 dropserie; 2

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 4909 | Data: 2009-06-07 14:16:31 | Liczba SOGów: 5
  • Brzuch Doskonaly :-)

    oparte na ławce. skrzyżuj ramiona i przyciągnij brodę do klatki piersiowej. unieś głowę, ramiona i górną część pleców tak mocno jak możesz, nie odrywając dolnej części pleców od podłoża. napnij mięśnie brzucha w czasie gdy podnosisz górną część

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1446 | Data: 2004-05-28 21:31:49 | Liczba SOGów: 1
  • Podskórne życie mięśni

    sławy, bo wielu narzeka, że potem bolą kolana czy plecy. to prawda, ale problemem są wtedy z reguły, słabe mięśnie pleców czy nierównomierna siła między przodem a tyłem uda,, co może powodować niestabilność kolana. ale przy mądrym podejściu do

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4412 | Data: 2007-09-21 13:06:55 | Liczba SOGów: 6
  • RADY ARNOLDA-ODĆ.11 i 12

    drążku ćwiczenie to rozwija całą obręcz barkową oraz poszerza plecy. wielu kulturystów rozwinęło bardzo dobrze górę pleców stosując tylko to jedno ćwiczenie. ćwiczenie to łownie rozwija górne i zewnętrzne najszersze partie pleców uchwyt drążka

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 5625 | Data: 2002-07-24 13:40:35 | Liczba SOGów: 11
  • co nie co o cwiczeniach

    należy zachować szczególną ostrożność, gdyż podnosimy duży ciężar, a ruch tutaj wykonywany sprzyja zaokrąglaniu pleców co może doprowadzić do bardzo poważnej kontuzji. sposób wykonywania: stań w lekkim rozkroku, dobrze jeśli stopy stoją na

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1366 | Data: 2005-03-28 11:14:42 | Liczba SOGów: 0
  • >>>>Piękna Talia art by Małtin<<<<

    następnie skrzyżuj stopy tak, aby raz jedna, a raz druga była z przodu. staraj się, żeby przez cały czas nie odrywać pleców od podłogi. wykonaj 3 serie ćwiczeń, powtarzając nożyce 16 razy. siad podparty: usiądź opierając dłonie na podłodze.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2654 | Data: 2007-11-24 21:23:23 | Liczba SOGów: 9
  • zebralem porusz swoje.. i ulozylem cos dla siebie! moze byc??

    cykl 6 tygodni jedno ćwiczenie na bica, mianowicie sztanga łamana na stojąco po treningu pleców 4 x 10 i 2 min. odpoczynkami. bareczki cykl 1 zwiększamy wytrzymałość. czas trwania 4 tyg. odpoczynki między

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 844 | Data: 2007-02-08 19:19:26 | Liczba SOGów: 0
  • DT/Fergi

    cokolwiek robię cała się trzęse chce się wzmocnić chce mieć tyłek :d żeby było mięśiście mięśnie nóg, rąk, pleców mój brzuch ] mam taki przez swoje wcześniejsze diety jak się w trakcie ćwiczeń poprawi to fajnie jak nie to trudno.

    Odpowiedzi: 153 | Ilość wyświetleń: 7316 | Data: 2013-08-20 12:51:40 | Liczba SOGów: 3
  • DORIAN YATES:SEKRETY TRENINGU GRZBIETU(kopia)

    ćwiczenia podciągania sztangi z opadu. ktoś kto jednak zwróci szczególną uwagę, dostrzeże w moim trenowaniu pleców sporo różnic, a w szczególności w technice wykonywania ćwiczeń. najlepszym sposobem na wytłumaczenie tych odmienności jest

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5095 | Data: 2007-05-13 18:47:24 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy do oceny. 4-dniowy na mase

    12,10,10,8 2. podciąganie na drążku 12,10,10,8 3. ściąganie uchwytów wyciągu górnego 12,10,10,8 4. wzniesienia pleców na ławce 15,12,10 5.szrugsy hantlami 20,15,15 6. brzuch b czwartek: barki + biceps + przedramię 1.wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 300 | Data: 2013-03-14 17:07:36 | Liczba SOGów: 0
  • Efektywny trening brzucha

    wysoko jak tylko pozwoli ci aktualna siła mięśni twego brzucha. wyczuwając odpowiednie napięcie mięśni brzucha nawet ból pozostań w takiej pozycji nad ziemią przez kilka sekund! nogi podczas ćwiczenia powinny zostać nieruchome. ćwiczenie wzmacnia

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 5165 | Data: 2006-05-24 22:25:24 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}